home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 83 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233548 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #435: 15 Maj 2006, 16:27 »

Stephan Andersen vil bare være i overskud i truppen, hvis Zaza fortsætter de fremragende takter.

Zaza er nr. 1!  Cool

Zone 43
Manager

« Svar #436: 15 Maj 2006, 16:29 »

Stephan Andersen vil bare være i overskud i truppen, hvis Zaza fortsætter de fremragende takter.

Zaza er nr. 1!  Cool

funny

Man bliver sgu da ikke stamspiller på en god kamp.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #437: 15 Maj 2006, 17:34 »

Jeg syntes nu ikk man skal bruge penge på Stephan Andersen, han skal garanteret havde en del i løn. Jeg mener man i Ankergren og Zaza har to rigtig gode målmænd.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #438: 15 Maj 2006, 20:37 »

Jeg syntes nu ikk man skal bruge penge på Stephan Andersen, han skal garanteret havde en del i løn. Jeg mener man i Ankergren og Zaza har to rigtig gode målmænd.

Helt helt enig!

Gosser
Manager

« Svar #439: 16 Maj 2006, 13:35 »

Endnu mere om David Williams!

Sakset fra www.allehaderos.dk:

Ung australier på prøvetræning

I BOKSEN: Tips bladet fortæller at Brøndby har den unge australske angriber David Williams til prøvetræning. Men hvem er han?

David Williams er fra årgang 88 og blev sidste år optaget på the Queensland Academy of Sport Mens Soccer Program og blev i år udnævnt til det nordvestlige Autraliens største unge stjerne.

Han er 173 cm høj og vejer 69 kilo. Han har i alt spillet 10 U-17 landskampe

Han var med til at kvalificere Australiens U-17 landshold til VM slutrunden i Peru, hvor han blev topscorer med 9 mål. Men FIFA forbød ham at deltage i slutrunden, da han havde været med sit lands U-20 hold til Vm i Holand tidligere i år. Han kom ganske vist ikke på banen, men det formildede ikke FIFA, på trods af protester fra det australske fodboldforbund FFA.

Træneren for det australske U-17 landshold Ange Postecoglou siger om David Williams:

- Jeg sætter stor pris på Williams. Jeg er sikker på at han ville have fået et stort VM og have skabt problemer for modstanderne. Han er hurtig som lynet og givetvis den hurtigste spiller jeg har arbejdet med.

- Han er en frygtløs afslutter og sparker lige godt med både højre og venstre ben. Han er af den sjældne slags, der kun sjældent dukker op og som er fantastisk at se på.

Kilde: http://www.allehaderos.dk/?artid=390

Han lyder mere og mere lovende hver gang man hører om ham, kan i vente med at se ham i Brøndby trøjen! Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #440: 16 Maj 2006, 13:54 »

Endnu mere om David Williams!

Sakset fra www.allehaderos.dk:

Ung australier på prøvetræning

I BOKSEN: Tips bladet fortæller at Brøndby har den unge australske angriber David Williams til prøvetræning. Men hvem er han?

David Williams er fra årgang 88 og blev sidste år optaget på the Queensland Academy of Sport Mens Soccer Program og blev i år udnævnt til det nordvestlige Autraliens største unge stjerne.

Han er 173 cm høj og vejer 69 kilo. Han har i alt spillet 10 U-17 landskampe

Han var med til at kvalificere Australiens U-17 landshold til VM slutrunden i Peru, hvor han blev topscorer med 9 mål. Men FIFA forbød ham at deltage i slutrunden, da han havde været med sit lands U-20 hold til Vm i Holand tidligere i år. Han kom ganske vist ikke på banen, men det formildede ikke FIFA, på trods af protester fra det australske fodboldforbund FFA.

Træneren for det australske U-17 landshold Ange Postecoglou siger om David Williams:

- Jeg sætter stor pris på Williams. Jeg er sikker på at han ville have fået et stort VM og have skabt problemer for modstanderne. Han er hurtig som lynet og givetvis den hurtigste spiller jeg har arbejdet med.

- Han er en frygtløs afslutter og sparker lige godt med både højre og venstre ben. Han er af den sjældne slags, der kun sjældent dukker op og som er fantastisk at se på.

Kilde: http://www.allehaderos.dk/?artid=390

Han lyder mere og mere lovende hver gang man hører om ham, kan i vente med at se ham i Brøndby trøjen! Thumbs Up

Can't wait.. Skriv så under fy'fan..!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #441: 16 Maj 2006, 14:36 »

Ja, lad os nu se. Der er ingen garanti, men lad os da håbe, at han bliver en god spiller. Der vil dog nok gå noget tid, før han kan starte inde.

Gosser
Manager

« Svar #442: 16 Maj 2006, 14:43 »

Ja, lad os nu se. Der er ingen garanti, men lad os da håbe, at han bliver en god spiller. Der vil dog nok gå noget tid, før han kan starte inde.

Jeg tror der er meget stor garanti for at han bliver god, jeg kan bare mærke det Opstemt

Tja, men ikke lang tid før han bliver skiftet ind, fx er Mike Jensen jo på vej op, Spelmann også, og der går nok lang tid før Marc Olsen kommer op heller Wink

Lorentzen og Absalonsen var jo også omkring 18, da de debuterede Wink

Gosser
Manager

« Svar #443: 16 Maj 2006, 14:52 »

En anden ting er at han kun er 173 cm høj, og angriber.

Det er vel ikke lige højden til en targetmand i Laudrups system? Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #444: 16 Maj 2006, 14:55 »

En anden ting er at han kun er 173 cm høj, og angriber.

Det er vel ikke lige højden til en targetmand i Laudrups system? Huh

Nej, men så må vi jo evt. lave om på det system. Det har jo heller ikke just været nogen fantastisk succes.

Gosser
Manager

« Svar #445: 16 Maj 2006, 14:56 »

Nej, men så må vi jo evt. lave om på det system. Det har jo heller ikke just været nogen fantastisk succes.

Enig, men det er jeg ikke sikker på at Laudrup vil?

SÅ må han jo bare skride, så vi kan få et nyt system Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #446: 17 Maj 2006, 12:10 »

Bagger har revet et ledbånd i knæet over, mon ikke vi har set den 34-årige gut for sidste gang på Ligaplan?

-KNM-
Manager

« Svar #447: 17 Maj 2006, 12:21 »

Bagger som ass. træner !!!

Zone 43
Manager

« Svar #448: 17 Maj 2006, 13:27 »

Bagger har revet et ledbånd i knæet over, mon ikke vi har set den 34-årige gut for sidste gang på Ligaplan?

Jo, det kunne godt tænkes. Men damn.. det må gør enas

- Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #449: 17 Maj 2006, 13:47 »

Trist, der var sgu ngoet over ham! Græder

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010