home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5204694 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #10830: 07 Mar 2008, 22:56 »

Jeg tror på at Randers godt kan rive en 1-0 hjem til Jylland ... Men tror osse at det bliver en meget lige kamp hvor målet falder til sidst i kampen ...

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #10831: 07 Mar 2008, 23:08 »

Jeg tror også på en meget lige kamp søndag... Men tro og håber at vi hiver en 3-1 sejr hjem.... Hvis vi bare kan spille det spil vi har spillet i de fleste træningskampe frem søndag så vinder vi....

Målenen bliver scoret at: Duncan, Holmén, Howard og Søren Berg

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10832: 07 Mar 2008, 23:13 »

Jeg tror også på en meget lige kamp søndag... Men tro og håber at vi hiver en 3-1 sejr hjem.... Hvis vi bare kan spille det spil vi har spillet i de fleste træningskampe frem søndag så vinder vi....

Målenen bliver scoret at: Duncan, Holmén, Howard og Søren Berg

Vil gerne have at vi spiller bedre end de sidste 3 kampe. Vi har kun scoret ét mål - det er altså ikke godt nok. Men håber og tror vi får hul på bylden. Er ligeglad om hvordan vi spiller så længe vi bare kommer videre!! Så kan spillet vente.

ALLE MAND TIL BRØNDBY!

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #10833: 07 Mar 2008, 23:29 »

Jeg vil sgu også godt på listen med Brøndby fans! Opstemt
Jeg tror de vinder 3-0 Opstemt

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #10834: 07 Mar 2008, 23:36 »

Vil gerne have at vi spiller bedre end de sidste 3 kampe. Vi har kun scoret ét mål - det er altså ikke godt nok. Men håber og tror vi får hul på bylden. Er ligeglad om hvordan vi spiller så længe vi bare kommer videre!! Så kan spillet vente.

ALLE MAND TIL BRØNDBY!

lige mine ord , Smiley Alle mand afsted søndag  Thumbs Up

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Cencur
Manager

« Svar #10835: 07 Mar 2008, 23:38 »

Nu begynder det sgu at kunne mærkes, også i det mørke Sønderjylland. Kun 42 timer og 22 min! De brøndbyfans hernede fra begynder også at glæde sig mere og mere, og nu snakker nogle venner om at springe i bilen og køre derover! Jeg har reserveret plads hvis det sker! Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #10836: 07 Mar 2008, 23:42 »

Nu begynder det sgu at kunne mærkes, også i det mørke Sønderjylland. Kun 42 timer og 22 min! De brøndbyfans hernede fra begynder også at glæde sig mere og mere, og nu snakker nogle venner om at springe i bilen og køre derover! Jeg har reserveret plads hvis det sker! Opstemt

Så er det lækkert at man bare lige kan tage en lille gå tur når man skal på stadion  Peace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10837: 07 Mar 2008, 23:43 »

Haha, så kan i ligge i sovepose udenforan VP. Så kommer i da først ind Cool

Jeg tænker heller ik på andet end Brøndby! Skulle skrive dansk stil i dag, og jeg valgte at skrive et essay om Brøndby Grin Thumbs Up

Så er det lækkert at man bare lige kan tage en lille gå tur når man skal på stadion Peace

Hvor bor du henne? Parkvej? Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Mar 2008, 23:45 af GudenEricsson » Logged

Cencur
Manager

« Svar #10838: 07 Mar 2008, 23:47 »

Så er det lækkert at man bare lige kan tage en lille gå tur når man skal på stadion  Peace

Hold op med det pjat Sur Det eneste stadion jeg kan nå på gåben er Haderslev Stadion, og det tager 2 timer at gå derop!

Haha, så kan i ligge i sovepose udenforan VP. Så kommer i da først ind Cool

Jeg tænker heller ik på andet end Brøndby! Skulle skrive dansk stil i dag, og jeg valgte at skrive et essay om Brøndby Grin Thumbs Up

Ja, det er en mulighed Tunge Men ellers er det vel et par hoteller i KBH som godt kan klare et par øldrikkende fyre. Wink Vi har skrevet "Brøndby IF" på skolens tallerkener. Det blev de ikke glade for Tunge

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10839: 07 Mar 2008, 23:51 »

Hold op med det pjat Sur Det eneste stadion jeg kan nå på gåben er Haderslev Stadion, og det tager 2 timer at gå derop!

Ja, det er en mulighed Tunge Men ellers er det vel et par hoteller i KBH som godt kan klare et par øldrikkende fyre. Wink Vi har skrevet "Brøndby IF" på skolens tallerkener. Det blev de ikke glade for Tunge

Kom hjem til mig så kan vi varme op Grin Eller "Hotel Brøndby", hvis du nogensinde har set det? Lige overfor "Hovedindgangen" til VP! Det ser meget nice ud, har engang været derinde Wink Rullende Øjne

Cencur
Manager

« Svar #10840: 07 Mar 2008, 23:54 »

Kom hjem til mig så kan vi varme op Grin Eller "Hotel Brøndby", hvis du nogensinde har set det? Lige overfor "Hovedindgangen" til VP! Det ser meget nice ud, har engang været derinde Wink Rullende Øjne

Og hvor bor du? Tunge Yeah, så det da jeg var over og arbejdede i hallerne.
Glæder mig også til efter kampen på søndag, hvor de laver en kæmpe optakt til SAS ligaen. Det blir' niiiice.

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #10841: 08 Mar 2008, 00:02 »

du os velkommen hos mig Smiley 1o min fra vilfort park Smiley

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10842: 08 Mar 2008, 00:05 »

Og hvor bor du? Tunge Yeah, så det da jeg var over og arbejdede i hallerne.
Glæder mig også til efter kampen på søndag, hvor de laver en kæmpe optakt til SAS ligaen. Det blir' niiiice.

Kig i profilen Hævet Øjenbryn Er det på TV3 eller hvad?? Tænk hvis vi er bagud eller det står uafgjort og der så kommer et mål til sidst! Gal FAXE går amok! Shockeret ARRRGH Glæder mig helt vildt Opstemt Opstemt
Vi har skrevet "Brøndby IF" på skolens tallerkener. Det blev de ikke glade for Tunge

Nice lavet  Thumbs Up Ellers køb nogle Brøndby klistermærker til at pynte Sønderjylland op med Thumbs Up Overvejer selv at købe nogle fra Alpha's hjemmeside Wink

Cencur
Manager

« Svar #10843: 08 Mar 2008, 00:07 »

Så længe man er gul og blå, så er man velkommen hos de gule og blå! Opstemt

Nu overvejer jeg at tage toget sammen med kæresten i morgen aften, hun skal til New York nemlig, og de tager afsted herfra klokken 22 i morgen aften, og med vildcard er det ikke voldsomt dyrt at komme derover Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #10844: 08 Mar 2008, 00:08 »

Ikke nogen tosset idé, GE. Kunne være at, jeg skulle pisse teritoriet i byen og på skolen skulle af med lidt klistermærker. Hehe. Smiley

Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010