home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5204635 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #10695: 05 Mar 2008, 16:02 »

Godt sååå Wink

Godt og så taler vi ikke mere om det Peace  Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #10696: 05 Mar 2008, 16:03 »

Aftale Wink

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #10697: 05 Mar 2008, 16:03 »

Fandme pædagoisk det der drenge Wink

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10698: 06 Mar 2008, 09:24 »

« Seneste Redigering: 06 Mar 2008, 09:26 af BIF-Boy » Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10699: 06 Mar 2008, 09:35 »

det ville da ikke skade med rsmussen som træner i BIF

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Cencur
Manager

« Svar #10700: 06 Mar 2008, 13:36 »

Ville ikke klage hvis manden tiltræder efter sommer! Tror han kan give spillet et boost af gejst og motivation.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80662 - Gisla udtaler at det ikke skal være nogle ændringer.. Hvad med at vinde kampe? Huh

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80641 - Hvis han virkelig udfolder sig, kan han også sagtens spille sig på nogle midterklubber rundt omkring i verden.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #10701: 06 Mar 2008, 13:43 »

Det ku være fint med en mand som TryllErik som træner, men jeg tvivler på at det bliver allerede til sommer, men det kunne være lækkert, måske han overtager til vinter? Eller næste sommer, jeg synes ikke det lyder utænkeligt, men jeg tvivler på at det allerede kunne blive til sommer...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

BenMusalho
Gæst

« Svar #10702: 06 Mar 2008, 13:49 »

Synes det ville være super fedt med Erk Rasmussen som træner. Tror han kan motivere spillerne ordenligt og og samtidig vil han jo gerne spille offensiv fodbold hvilket han jo har bevist med Midtjylland. Tror at han er manden der skal få vendt bøtten og få os helt op i toppen igen!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #10703: 06 Mar 2008, 14:07 »

Nu ved jeg godt, at det ikke er pænt af mig at kommentere i jeres Brøndby-tråd (som FCK tilhænger). Men jeg gør det lige alligevel Wink

Erik Rasmussen til Brøndby, kunne godt tænkes, men hvorfor skulle han skifte til et "midlertidigt" bundhold, når han har mulighederne for at vinde medaljer med FCM ? Kunne det måske tænkes, at han søger til udlandet istedet ?

Jeg synes nu det ville være spændende med E. Rasmussen som træner i Brøndby. Som et par af jer skriver, så tror jeg også, at han ville kunne rykke en del rundt på både spillemæssige og andre problemstillinger i Brøndby. Selv om jeg er FCK-tilhænger og synes det er ligeså sjovt at se Brøndby tabe, som FCK vinde, så er det nu meget sjovere når begge hold slås med om medaljerne.

Så skift nu bare T.K ud, hvis ikke med E. Rasmussen så med en anden.... Wink  Held og lykke!

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #10704: 06 Mar 2008, 14:25 »

Nu ved jeg godt, at det ikke er pænt af mig at kommentere i jeres Brøndby-tråd (som FCK tilhænger). Men jeg gør det lige alligevel Wink

Erik Rasmussen til Brøndby, kunne godt tænkes, men hvorfor skulle han skifte til et "midlertidigt" bundhold, når han har mulighederne for at vinde medaljer med FCM ? Kunne det måske tænkes, at han søger til udlandet istedet ?

Jeg synes nu det ville være spændende med E. Rasmussen som træner i Brøndby. Som et par af jer skriver, så tror jeg også, at han ville kunne rykke en del rundt på både spillemæssige og andre problemstillinger i Brøndby. Selv om jeg er FCK-tilhænger og synes det er ligeså sjovt at se Brøndby tabe, som FCK vinde, så er det nu meget sjovere når begge hold slås med om medaljerne.

Så skift nu bare T.K ud, hvis ikke med E. Rasmussen så med en anden.... Wink  Held og lykke!

Jeg vil da sige, så længe det er fornuftigt det du skriver - og ikke bare skriver et enkelt indlæg som 'bundby sucks'
Dit er velovervejet og har begrundelser.

Vi har jo også jævnligt besøg af GHERT, så du er da velkommen, i min bog Wink Ligesom Tryllerik er det når han lyster Opstemt

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #10705: 06 Mar 2008, 14:30 »

Det er da meget pænt når du skriver noget ordenligt Opstemt Elsker også at se fck tabe men ville nu synes det var lidt kedeligt hvis de en dag blev bund- eller midterhold.. Bare Brøndby altid er et lille stykke foran Thumbs Up Men helt enig tror virkelig Erik Rasmussen ville kunne få os et godt stykke fremad i tabellen. Håber ikke han tager til udlandet da han efter min mening den mand der skal få flyttet dansk klubfodbold længere fremad på verdenskortet..

Zone 43
Manager

« Svar #10706: 06 Mar 2008, 14:55 »

TKs kontrakt udløber efter næste sæson, og deromkring vil Tryllerik vende tilbage.. Så der ville det ikke være umuligt, såfremt det skulle ske. Ham og Wiggo sammen som trænerduo ville være lækkert! Smiley

75 timer og 5 minutter til bold på VP igen! Opstemt

Iøvrigt er TK meget lille ifølge hans profil på 'den hemmelige' Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #10707: 06 Mar 2008, 14:56 »

TKs kontrakt udløber efter næste sæson, og deromkring vil Tryllerik vende tilbage.. Så der ville det ikke være umuligt, såfremt det skulle ske. Ham og Wiggo sammen som trænerduo ville være lækkert! Smiley

75 timer og 5 minutter til bold på VP igen! Opstemt
Hvad mener du med VP?

-Benja-
Gæst

« Svar #10708: 06 Mar 2008, 14:56 »

Vilfort Park Thumbs Up

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #10709: 06 Mar 2008, 14:58 »

Vilfort Park Thumbs Up
Ahh okay.
Troede lige, min skole hedder nemlig VP, Vestegnens Privatskole.
Så tænkte lige WHAT?  crazy

Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010