home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
01 Feb 2026, 20:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 707 708 [709] 710 711 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5204294 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #10620: 03 Mar 2008, 22:12 »

Viser det ikke bare at alle der er inde omkring AGF mister alt realitets sans? Peace

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #10621: 03 Mar 2008, 22:16 »

Viser det ikke bare at alle der er inde omkring AGF mister alt realitets sans? Peace

Igen, hvis man ikke har nogen at snakke med. Kan man jo kun blive småtosset.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager

« Svar #10622: 03 Mar 2008, 22:46 »

Med Danton tilbage i truppen ville styrkerummet blive fyldt op på ingen tid Tunge

Ærgeligt for ham at truppen ikke har den perfekte harmoni pt, ellers havde det været okay med ham, indtil han finder en ny klub.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #10623: 04 Mar 2008, 08:46 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80530

Han har lige så meget gak som Red Love her på sden Shockeret

Satans.. Skulle lige til selv at poste det...  crazy

funny funny funny funny  Men det kunne jeg ikke have sagt bedre selv Thumbs Up ...

Syntes næsten det er synd for mads og red love... Når man er så "gak" må man have det svært i samfundet nu til dags Wink

Og jeg skal være den første til at gratulerer når agf er rykket ned Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 08:49 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #10624: 04 Mar 2008, 10:13 »

Var der nogle der sagde Søren Åkeby Grin

Dansk mester inden for tre år... Så virker fck's storhedsvanvid nærmest som beskedenhed  Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DehnDiller
Gæst

« Svar #10625: 04 Mar 2008, 10:28 »

Storhedsvanvid er ved at blive dårlig vane i SAS-Ligaen, specielt når man tænker på de fuldstændigt miserable fejlindkøb som Giovanni Rector, Ailton Almeida, Igor Stepanovs, Sigurdsson, Radonjic... Alle spillere som de købende klubber hypede til LANGT mere end de viste sig at være..!
Og, ja, der er en overvægt af spillere fra Brøndby men det er sgu da klart når vi har en så latterligt inkompetent sportschef!!!! BJERREGÅRD RAUS!!!!!!!!!
Ufatteligt at man først kommer med et seriøst bud på Alanzinho på transfervinduets SIDSTE dag... HVAD FANDEN LAVEDE HAN DE ANDRE 30 DAGE??? Man viser absolut ingen respekt for Tom Køhlerts ønske om en stærk individualist der kan vende bøtten for os... Og at man så bagefter laver et panik-bud på Mikkel Beckmann er jo mindst ligeså latterligt!!! Al respekt for ham, han spiller rigtig godt for Lyngby og er en vigtig spiller derude, men vi har allerede spillere som Mikkelsen og Lorentzen på Beckmanns pladser....!!! Vi har INGEN som Alanzinho!!!

Måske man skulle sende en mail til den gode Hr. Anders med nogle gode tip: Maxi Lopez, Akabueze, Jan Polak, Emil Johansson, Ishizaki, Santin.... Anders er SÅ dårlig at jeg er overbevist om at nogle FM-ræve som os ville kunne hive bedre spillere end ham!!!

Køhlert, giv mig 50 mill og 30 dage, så er bøtten vendt!!!!!

:::::::: Remember the Titans: Bent "Turbo" Christensen, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Peter Schmeichel, Kim Vilfort, Lars Olsen, Peter Møller, Ebbe Sand, Per Nielsen, Dan Eggen, Mogens Krogh, Johan Elmander, Bo "Bomber" Hansen, Daniel Agger, John "Faxe" Jensen ::::::::

verdenskrig
Manager

« Svar #10626: 04 Mar 2008, 10:40 »

Storhedsvanvid er ved at blive dårlig vane i SAS-Ligaen, specielt når man tænker på de fuldstændigt miserable fejlindkøb som Giovanni Rector, Ailton Almeida, Igor Stepanovs, Sigurdsson, Radonjic... Alle spillere som de købende klubber hypede til LANGT mere end de viste sig at være..!
Og, ja, der er en overvægt af spillere fra Brøndby men det er sgu da klart når vi har en så latterligt inkompetent sportschef!!!! BJERREGÅRD RAUS!!!!!!!!!
Ufatteligt at man først kommer med et seriøst bud på Alanzinho på transfervinduets SIDSTE dag... HVAD FANDEN LAVEDE HAN DE ANDRE 30 DAGE??? Man viser absolut ingen respekt for Tom Køhlerts ønske om en stærk individualist der kan vende bøtten for os... Og at man så bagefter laver et panik-bud på Mikkel Beckmann er jo mindst ligeså latterligt!!! Al respekt for ham, han spiller rigtig godt for Lyngby og er en vigtig spiller derude, men vi har allerede spillere som Mikkelsen og Lorentzen på Beckmanns pladser....!!! Vi har INGEN som Alanzinho!!!

Måske man skulle sende en mail til den gode Hr. Anders med nogle gode tip: Maxi Lopez, Akabueze, Jan Polak, Emil Johansson, Ishizaki, Santin.... Anders er SÅ dårlig at jeg er overbevist om at nogle FM-ræve som os ville kunne hive bedre spillere end ham!!!

Køhlert, giv mig 50 mill og 30 dage, så er bøtten vendt!!!!!

:::::::: Remember the Titans: Bent "Turbo" Christensen, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Peter Schmeichel, Kim Vilfort, Lars Olsen, Peter Møller, Ebbe Sand, Per Nielsen, Dan Eggen, Mogens Krogh, Johan Elmander, Bo "Bomber" Hansen, Daniel Agger, John "Faxe" Jensen ::::::::
Først og fremmest velkommen til siden, og et rigtig godt "debut indlæg" Thumbs Up  Og den med fed tror jeg på Thumbs Up

Samtidig er jeg er 100% enig med dig... Vores ledelse er bare for ringe... Det virker som om de har siddet på deres flade røv inden vinduet... Vi manglede sku mere end en forstærkning.. Det havde de også givet udtryk for, men som altid fristes man til at sige formåede de ikke at hente det som der var forlangt af alle... Men jeg må erkende at jeg vil vente til sæson afslutningen før jeg drager en konklusion på anders b... Ender vi alligevel med pokalen, og en 5 plads så får han en sæson mere til at få os i toppen.. Men får vi ikke ikke det er det altså ud ticked off

For siden han er kommet til er det kun gået en vej.. NED!!!!  Sur

Cool

DehnDiller
Gæst

« Svar #10627: 04 Mar 2008, 10:53 »

Tak for de fine ord, verdenskrig, og tak for velkomsten!! Opstemt Altid fedt når ens bidrag bliver værdsat!!!

For lige at fortsætte diskussionen, så kan vi vidst godt blive enige om at det IKKE har kørt som man husker det fra fordums storhedstider. Og, nej, det er ikke Anders B. skyld det hele men jeg fremhæver ham fordi han har haft ALLE muligheder for at hente nogle gode spillere til os. En blanko-check fra bestyrelsen burde da være rigeligt motivation til at byde på f.eks. Alanzinho på transfer-vinduets FØRSTE dag :p
Jeg er også enig med dig i at det nok ikke er det smarteste at stritte ham ud nu, men som jeg ser det har man nu 4 måneder til at finde en anden sportschef for han har IKKE gjort det godt nok. Tag bare Holmén-købet, som jo er et GODT køb! Det stod Køhlert 100% for!!! Ifølge alle artikler var det på Køhlerts direkte opfordring at der blev budt på ham, og det endda et halvt år for sent, da han ifølge nogle kilder krævede at man købte ham ved hans tiltrædelse som 1. holdstræner. Så det eneste gode køb siden Elmander står Køhlert altså for... Man skulle måske smide ham i stolen istedet for Anders B., hyre Erik Rasmussen som tæner og på den måde optimere truppen samt udvise den respekt for Tom Køhlert som han fortjener!! Han vandt det først mesterskab til os som træner og det var hans bidrag, men hans tid er ovre nu... Ligesåvel som Per Nielsen så eksemplarisk har indset!! De er begge to ikoner i BIF allerede og der er ingen grund til at ødelægge det....!!!
Det sidste er så måske en anelse kontroversielt, men vi må se i øjnene at det nok var gået bedre hvis Laudrup og Faxe var blevet :p MÅSKE?!?!

BenMusalho
Gæst

« Svar #10628: 04 Mar 2008, 13:33 »

verdenskrig
Manager

« Svar #10629: 04 Mar 2008, 13:35 »

Faktisk godt at høre.. Rart med lidt realitet, og rart at høre indstillingen med at det ikke kommer af sig selv.. Som tom siger... Der skal arbejds stenhårdt for det... Disse udmeldinger har vi ikke haft for mange af under krisen..

Rart at spillerne og trænern nu tager skeen i den anden hånd Thumbs Up

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #10630: 04 Mar 2008, 13:45 »

Faktisk godt at høre.. Rart med lidt realitet, og rart at høre indstillingen med at det ikke kommer af sig selv.. Som tom siger... Der skal arbejds stenhårdt for det... Disse udmeldinger har vi ikke haft for mange af under krisen..

Rart at spillerne og trænern nu tager skeen i den anden hånd Thumbs Up

Ja spillerne skal løbe så de kan smage deres eget blod i munden når vi går i gang igen Djævel Kan snart ikke vente mere på den 9. marts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off Peace Bliver så fedt og hvis det så lige bliver tl en sejr vil det være helt fantastisk.

verdenskrig
Manager

« Svar #10631: 04 Mar 2008, 14:00 »

Ja spillerne skal løbe så de kan smage deres eget blod i munden når vi går i gang igen Djævel Kan snart ikke vente mere på den 9. marts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off Peace Bliver så fedt og hvis det så lige bliver tl en sejr vil det være helt fantastisk.

Musalho går amok, går amok går amok, går amoooook, ALLEZ!!!!! Thumbs Up

Ej enig... det skal fandme være så de kan smage blod, og så deres lægmuskler er ved at flække... Ofre man sig til træning giver det udslag i kampene...
Og det bliver sku en fantastisk dag på søndag... Efter 3 måneder uden bold er jeg fandme så bold trængende at jeg næsten ikke kan holde mig...  Peace

SEJR PÅ SØNDAG!!! VI KRÆVER SEJR PÅ SØNDAG!!! SEJR PÅ SØNDAG!!! VI KRÆVER SEJR PÅ SØNDAG!!!!

Cool

Cencur
Manager

« Svar #10632: 04 Mar 2008, 14:09 »

Dejligt at de melder realistik ud, og håber virkelig de viser at det vil det pjat på søndag. Men så længe de ikke kigger nedad, så tror jeg, som optimist, på top5, og Brøndby kan vel kun overraske positivt i dette forår!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #10633: 04 Mar 2008, 14:32 »

Musalho går amok, går amok går amok, går amoooook, ALLEZ!!!!! Thumbs Up

Ej enig... det skal fandme være så de kan smage blod, og så deres lægmuskler er ved at flække... Ofre man sig til træning giver det udslag i kampene...
Og det bliver sku en fantastisk dag på søndag... Efter 3 måneder uden bold er jeg fandme så bold trængende at jeg næsten ikke kan holde mig...  Peace

SEJR PÅ SØNDAG!!! VI KRÆVER SEJR PÅ SØNDAG!!! SEJR PÅ SØNDAG!!! VI KRÆVER SEJR PÅ SØNDAG!!!!

YES SIR!! SEJR PÅ SØNDAG!!!!!!!
Glæder mig især til at se Holmén det lyder som om han er i superform!!

MLL
Manager

« Svar #10634: 04 Mar 2008, 16:35 »

Nogle der har været i Laudrup loungen?

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 707 708 [709] 710 711 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010