home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 61 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4234385 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #300: 02 Maj 2006, 14:14 »

Øh, hvorfor? selvfølgelig ryger en af dem da hvis en bedre kommer til, de har da ikke særstatus Ubeslutsom

De kæmper begge om målmandsposten, så hvem af dem skulle ryge?

Ligenu ville det jo så ligge til Ankergren, men jeg tør næsten æde den gamle hat, jeg ikke har, på at ingen af dem smutter, og at vi ikke får en ny. Vi mangler ingen.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #301: 02 Maj 2006, 14:19 »

Hvem skulle ryge, ham Laudrup mener er ringest. Og Zaza er desuden ikke 18 år mere Smiley jeg mener at det ville være en super forstærkning at få hr. Andersen.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 02 Maj 2006, 14:21 »

De kæmper begge om målmandsposten, så hvem af dem skulle ryge?

Ligenu ville det jo så ligge til Ankergren, men jeg tør næsten æde den gamle hat, jeg ikke har, på at ingen af dem smutter, og at vi ikke får en ny. Vi mangler ingen.

Jeg vil nu sige vi mangler en stabil målmand... Både Ankergren og Zaza er begge gode målmænd med de er ikke særlige stabile... Så vil sige vi mangler en god og stabil målmand

Gosser
Manager

« Svar #303: 02 Maj 2006, 14:22 »

Hvem skulle ryge, ham Laudrup mener er ringest. Og Zaza er desuden ikke 18 år mere Smiley jeg mener at det ville være en super forstærkning at få hr. Andersen.

Det har jeg heller aldrig sagt det ikke vil, jeg så ham også meget gerne i klubben, men tror ikke det er realistisk!

Gosser
Manager

« Svar #304: 02 Maj 2006, 14:22 »

Zone 43
Manager

« Svar #305: 02 Maj 2006, 16:13 »

Fed sang Goz Smiley

ang. S.A. så ville han være et godt køb i mine øjne, men Charlton's træner smutter jo efter sæson og derfor kunne det tænkes at han vil give den kommende træner en chance Rullende Øjne

btw. så forleden i BT at BIF også har kig på M. Bischoff Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #306: 02 Maj 2006, 16:23 »

Med hensyn til målmandssituationen lige nu så er jeg klart af den overbevisning, at Zaza er en bedre målmand end Ankergreen. Zaza laver nogle underlige ting ind imellem, og der er lidt Barthez over ham, men dog ikke i samme grad. Hans udspark er til tider katastrofale, og hans tendens til at vælge afdrible angriberne er skrækindjagende, men inde på stregen, hvor det gælder, er han efter min mening Ankergreen overlegen. Ankergreen redder kun det, han absolut skal, men så heller ikke mere, hvorimod Zaza ofte laver spektakulære redninger på flotte forsøg. Derfor er Zaza den klart bedste set med mine øjne.

Han er til gengæld ingen pragtmålmand, og derfor så jeg yderst gerne Stephan Andersen, som indiskutabelt har potentiale til at blive Danmarks bedste målmand, i truppen. Han er ikke specielt stærk ude i feltet, men hvis Zaza laver spektakulære redninger, så laver Stephan Andersen fænomenale redninger. De reflekser han besidder, er der ingen andre danskere, der deler. Derfor ville jeg meget gerne have ham ind. Dermed skulle en af de to andre sælges, og på trods af at jeg synes, Zaza er den bedste, ville det også være ham, der skulle sælges, hvis det stod til mig. Det er af den simple grund, at han er den ældste. Dog tvivler jeg stærkt på den reelle mulighed for at tilknytte Stephan Andersen til truppen, men det ville bestemt være en enorm forstærkning.

Gosser
Manager

« Svar #307: 02 Maj 2006, 16:34 »

btw. så forleden i BT at BIF også har kig på M. Bischoff Opstemt

Så det også på SSO, håber virkelig vi henter ham! Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #308: 02 Maj 2006, 22:23 »

Man kan jo ikke linke direkte til sso, derfor smider jeg her et billede af den trøje, der i design skulle ligne vores den næste hjemmebanetrøje.

En klog sso-debatør skriver, at denne er set på en messe og at trøjen var gul på begge sider af den streg, der løber ned over trøjen.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #309: 02 Maj 2006, 22:40 »

Man kan jo ikke linke direkte til sso, derfor smider jeg her et billede af den trøje, der i design skulle ligne vores den næste hjemmebanetrøje.

Man kan vist nok godt, hvis man tage addressen på indlægget og smækker det ind i google. Derefter kommer der et link man kan trykke på.

Er ikke helt sikker, men du kan lige prøve det :-)

mvh,
mathias

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #310: 02 Maj 2006, 22:46 »

Ja nu har jeg jo lige stem i afstemningen om hvem der skal træne BIF næste sæson. Da det ikke bliver Laudrup kan det jo kun blive:

PAUL HANSEN Thumbs Up sådan yes sir

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #311: 02 Maj 2006, 23:05 »

Man kan vist nok godt, hvis man tage addressen på indlægget og smækker det ind i google. Derefter kommer der et link man kan trykke på.

Er ikke helt sikker, men du kan lige prøve det :-)

mvh,
mathias

Demonstreret her:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=http%3A%2F%2Fwww.bif-support.dk%2Fsso%2Fforum_entry.php%3Fid%3D110957%26page%3D0%26category%3Dall%26order%3Dlast_answer&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Dårlig stil, at det skal vises af en FCK-tilhænger. Tsk, tsk ;-)

mvh,
mathias

United-styrer
Gæst

« Svar #312: 03 Maj 2006, 08:02 »

Den ser rimelig fed ud den trøje. Jeg er spændt på at se vidunderet, når det er færdigt :-)

Gosser
Manager

« Svar #313: 03 Maj 2006, 11:42 »

Dårlig stil, at det skal vises af en FCK-tilhænger. Tsk, tsk ;-)

Dårlig stil at være FCK-tilhænger! Grin Smiley

TT: Mega fed trøje, håber det bliver den! Thumbs Up

Desuden så jeg også, for noget tid siden, en anden trøje på SSO:

Gosser
Manager

« Svar #314: 03 Maj 2006, 11:47 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=174109

Som i kan se i linket, rygtes det at Brøndby IF er interesseret i David Nielsen!

Hvad siger i til det?

Personligt synes jeg selv han er en rigtig god fodboldspiller, men uden for banen er han en rigtig skovl, og sådan en skal vi ikke have i Brøndby!

Kan han lære at styre sig, er han, for mit vedkommene, velkommen! Thumbs Up

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010