home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5206784 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9420: 31 Jan 2008, 12:20 »

Selvom jeg ikke er Brøndby-fan ville jeg gerne have set Alanzinho i hos jer.. Han virker som en spændende spiller og har han i øvrigt ikke kontraktudløb til sommer? Så kan i vil "bare" snuppe" ham der??
Jeg tror også at hvis ikke han bliver købt i dette vindue at de så har lavet en aftale med hans agent om en overtagelse til sommer. Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #9421: 31 Jan 2008, 12:24 »

Jeg tror også at hvis ikke han bliver købt i dette vindue at de så har lavet en aftale med hans agent om en overtagelse til sommer. Smiley

Farligt.. Der blir virkelig mange om buddet til sommer... Har set ham spille flere kampe for Stabæk, og han er altså ikke nogen middelmådig spiller.. Han kan nemt ryge til bundesligaen, eller bunden af serie a !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Gosser
Manager

« Svar #9422: 31 Jan 2008, 12:28 »

Kæft jeg er skuffet over, at vi ikke henter Alanzinho!

Der var lagt i ovnen til noget af et transfervindue set fra Brøndbys side, men hvad fanden er der sket? Næsten ikke og en skid!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #9423: 31 Jan 2008, 12:32 »

Der var lagt i ovnen til noget af et transfervindue set fra Brøndbys side, men hvad fanden er der sket? Næsten ikke og en skid!

Er faktisk enig.. Hvad laver de egentlig ?? Hvor er "elmander"-købet henne ?? Hvad blev der af det med at hente en "gammel kending" hjem, og gøre ham stærk igen (Skoubo!) ? Sidder de og sover hele januar ? Jeg kan jo være ligeglad, da jeg ikk holder med dem, men må da indrømme at jeg er skuffet... med de ambitioner den klub har(burde ha'), burde der da ske mere...
Meeeeeen, der er tid endnu... Spørgsmålet er så bar om de henter en "forkert" igen, pga tidspres.. Det er jo set før..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9424: 31 Jan 2008, 12:33 »

Nu er der jo ikke så meget nyt i Bold.dk's nyhed. det er i bund og grund bare at han udtaler at de har afvist tilbuddet, og at de ikke regner med at der kommer flere.

Hvis nogen kan huske A. Cole's skifte fra Arsenal til Chelsea for nogle somre siden, kan alt ske indtil klokken bliver 23.59,99

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9425: 31 Jan 2008, 12:34 »

Er sku også lidt bange for vi laver endnu et panik køb Skuffet

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9426: 31 Jan 2008, 12:36 »

Det tror jeg ikke på denne gang. Køhlert ved hvad han vil have, og hvis ikke det er nogen fra hans ønskeliste kan de ikke bruges. (Selvfølgelig hvis det er en kæmpe signing der ikke står der, kan det godt ske) Køhlert ved hvad han vil have, og vil ikke nøjes med mindre.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9427: 31 Jan 2008, 12:37 »

Håber sku du har ret, men frygten er der stadig !

absalonsen
Gæst

« Svar #9428: 31 Jan 2008, 12:38 »

Ledelsen er åbenbart i vinterhi! Utroligt! De (næsten) lovede guld og grønne skove (i form af mange gode indkøb), da januar går igang. Hvad har vi fået? En spiller. EN SPILLER!! Det er krafthelved ikke nok til, at indfri den fjerde plads, som er Toms mål.

Anders, du er ikke god nok!

SKUFFELSEN ER KOLOSSAL

Gosser
Manager

« Svar #9429: 31 Jan 2008, 12:38 »

Det er jeg også, og det kan sagtens ske med den ufattelig inkompetente ledelse der er i Brøndby! Argh!

Don W
Ynglingespiller

« Svar #9430: 31 Jan 2008, 12:39 »

Er faktisk enig.. Hvad laver de egentlig ?? Hvor er "elmander"-købet henne ?? Hvad blev der af det med at hente en "gammel kending" hjem, og gøre ham stærk igen (Skoubo!) ? Sidder de og sover hele januar ? Jeg kan jo være ligeglad, da jeg ikk holder med dem, men må da indrømme at jeg er skuffet... med de ambitioner den klub har(burde ha'), burde der da ske mere...
Meeeeeen, der er tid endnu... Spørgsmålet er så bar om de henter en "forkert" igen, pga tidspres.. Det er jo set før..

Må også indrømme at jeg er lidt skuffet over at i ikke kommer med mere, havde forstået at der skulle bruges 30 mio, men det kunne selvfølgelig også være til sommer... Men enten må Køhlert være tilfreds med truppen til foråret ellers er Anders Bjerregaard bare end endnu større tumpe end jeg troede muligt!

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9431: 31 Jan 2008, 12:43 »

FREM MED TOM'S GULDBARRE!!

Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #9432: 31 Jan 2008, 12:46 »

Hvor blev målene af?

De kom i RL Tunge

Selvom jeg ikke er Brøndby-fan ville jeg gerne have set Alanzinho i hos jer.. Han virker som en spændende spiller og har han i øvrigt ikke kontraktudløb til sommer? Så kan i vil "bare" snuppe" ham der??

Så vidt jeg ved, så har han kontraktudløb til sommer, så hvis Stabæk skal havde lidt guld ud af ham, så skal det være nu Peace

Ledelsen er åbenbart i vinterhi! Utroligt! De (næsten) lovede guld og grønne skove (i form af mange gode indkøb), da januar går igang. Hvad har vi fået? En spiller. EN SPILLER!! Det er krafthelved ikke nok til, at indfri den fjerde plads, som er Toms mål.

Anders, du er ikke god nok!

SKUFFELSEN ER KOLOSSAL

Helt enig! Forhåbenlig overrasker de positivt i de sidste timer..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-KNM-
Manager

« Svar #9433: 31 Jan 2008, 13:03 »

Så kom Junior til FCK og det passer mig PERFEKT!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9434: 31 Jan 2008, 13:10 »

Så kom Junior til FCK og det passer mig PERFEKT!

Han er den brasillianske Sigurdsson, tror jeg Opstemt

Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010