home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207856 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9075: 18 Jan 2008, 19:59 »

Tror heller ikke Priske kommer til Danmark til januar. Tidligst til sommer!

Faldt lige over denne sætning under MvS profil Opstemt "Sparker godt til bolden." Nej, hvad?!?!!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

supermehl
Gæst

« Svar #9076: 18 Jan 2008, 22:26 »

Jeg ved godt, at jeg er lidt sent ude men anyways..

Synes lige i skal se hvordan lorte coca cola så ud efter Vestegnens besøg for ikke vildt længe siden:

http://img246.imageshack.us/img246/5589/1601084mp9.jpg

absalonsen
Gæst

« Svar #9077: 18 Jan 2008, 22:29 »

Synes lige i skal se hvordan lorte coca cola så ud efter Vestegnens besøg for ikke vildt længe siden:

Haha.. Vi har det med at smadre endetribunen. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #9078: 18 Jan 2008, 23:11 »

Haha Parken smadre ik sig selv Opstemt

Det ligner jo at vi har gennemført en hel verdenskrig funny
« Seneste Redigering: 18 Jan 2008, 23:23 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #9079: 18 Jan 2008, 23:54 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #9080: 18 Jan 2008, 23:58 »

De skal fandme scoute ham rigtig godt, inden de køber ham, hvis de da vælger at købe en...

verdenskrig
Manager

« Svar #9081: 19 Jan 2008, 00:05 »

Tja det er vel fint...

Men havde det ikke været smartere at sætte alt ind på at finde den fordømte venstre kant... Istedet for at holde fodbold-ferie i Brasilien Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #9082: 19 Jan 2008, 13:38 »

Farvel til Colding: http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article966160.ece

Iøvrigt en nyhed, jeg har kendt til i lang tid.  Cool Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #9083: 19 Jan 2008, 15:30 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #9084: 19 Jan 2008, 15:37 »

Tja det er vel fint...

Men havde det ikke været smartere at sætte alt ind på at finde den fordømte venstre kant... Istedet for at holde fodbold-ferie i Brasilien Rullende Øjne

Håber da at de ihvertfald kigger en enkel kamp på Stabæk's brasilianer. Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst

« Svar #9085: 19 Jan 2008, 17:30 »

Er jeg den eneste, der efterhånden er skuffet over vores indkøb? Der er gået små 20 dage, siden vinduet åbnede og vi fik muligheden for at skrive med nye spillere. Siden det er det kun blevet til en enkelt spiller. Med det aktivitetsniveau, skal vi ikke forvente mere fra Brøndbys side i denne omgang. Køhlert sagde, at holdet skulle forstærkes med 3-4 nye ansigter, ergo mangler der 2-3. Nu ville nogen nok sige: "Det' fint nok. Vi skal ikke have nolge lottokuponer." Til det kan jeg kun sige; Nu kan de spillere vi kigger på, ikke kaldes lottokuponer meget længere.

Jeg begynder at blive bekymret.

Zone 43
Manager

« Svar #9086: 19 Jan 2008, 17:40 »

Jeg bliver først bange, hvis der er sket mere, når der mangler et par timer til vinduet lukker.. Mange ligaer har været lukket ned mellem jul og nytår, og er først her i januar måned startet op, så der kan scoutes en enkelt gang mere på evt. spillere Smiley

Iøvrigt vil jeg mene, at oprykkelsen af Berthelsen kan tælle som et indkøb, da han er 'ny' i truppen.. Peace

- Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #9087: 19 Jan 2008, 17:42 »

Jeg bliver først bange, hvis der er sket mere, når der mangler et par timer til vinduet lukker.. Mange ligaer har været lukket ned mellem jul og nytår, og er først her i januar måned startet op, så der kan scoutes en enkelt gang mere på evt. spillere Smiley

Iøvrigt vil jeg mene, at oprykkelsen af Berthelsen kan tælle som et indkøb, da han er 'ny' i truppen.. Peace

At han er rykket op, ænder ikke på, at han har været en del af holdet i efteråret, og deltaget i flere kampe. Derfor betragter jeg ham ikke som indkøb.

N17
Manager

« Svar #9088: 19 Jan 2008, 17:43 »

Undskyld jeg spørger Absa, men hvad ved du om deres aktivitetsniveau.. Ved du om der bliver forhandlet med nogen klubber? Ved du om der bliver forhandlet med nogen spillere?

Det altså ikke helt ligeså nemt som i FM, og det kan tage en del tid at få formaliteterne på plads..

Synes nu også det er vigtigere at vi får tømt ud i truppen i stedet for at hente en masse yderligere ind, og synes ikke det er så krævende at hente flere spillere i dette vindue

Målmænd: Stephan Andersen, Michael Tørnes, Morten Cramer

Venstreback: Thomas Rasmussen, Max von Schlebrügge, Mikkel Bischoff
Højreback: Daniel Wass, Anders Randrup, Morten "Molle" Rasmussen, Martin Spelmann, Mikkel Bischoff
Centerback: Mark Howard, Morten "Molle" Rasmussen, Jakob Berthelsen, Max von Schlebrügge, Per Nielsen, Mikkel Bischoff, (Trond Andersen)

Centermidt: Martin Retov, Stefan Gislason, Samuel Holmen, Martin Ericsson, Martin Spelmann, Kim Daugaard, Kasper Lorentzen, Mike Jensen
Fløje: Kasper Lorentzen, Peter Madsen, Tobias Mikkelsen, David Williams, Mike Jensen

Angreb: Chris Katongo, Nicolaj Agger, Peter Madsen, Morten "Duncan" Rasmussen, David Williams, (Peguero Jean-Philippe), Lukasz Cieslewicz

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #9089: 19 Jan 2008, 17:45 »

Ved godt at alle ikke er en del af førsteholdstruppen, men de har efter min mening talentet. Kunne måske ønske mig en fløj mere, men der kunne TR også spille, men ser gerne han blir på backen..

Men ser hellere man bruger lidt tid på at slippe af med Elanga, Mads J og Rytter, hvis man ikke vil bruge dem på førsteholdet..

Desuden er der også Kanstrup og Christjansen, der måske kunne få debut i foråret

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010