home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207850 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9060: 18 Jan 2008, 17:12 »

Betydeligt og betydeligt - Med indkøbet af MvS kan jeg ikke se hvorfor Califf skulle komme til Brøndby. Mener Howard og forhåbelig MaxPower har højere niveau.
Mener ikke Howard har samme niveau som Califfen, men lad nu det være en anden sag. Smiley Schlebrügge kender jeg absoult intet til?

Cencur
Manager

« Svar #9061: 18 Jan 2008, 17:21 »

"Califfen" har også spillet under en del lettere forhold end Howard Hard Hitter - Men set ud fra personlig succes mener jeg Howard lyser mere igennem end Califf. Har set Max da han spillede i Hammarby, og han er en dejlig hurtig midtstopper med kanon overblik og en rutine som nok bliver guld værd for Brøndby. Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9062: 18 Jan 2008, 17:28 »

Betydeligt og betydeligt - Med indkøbet af MvS kan jeg ikke se hvorfor Califf skulle komme til Brøndby. Mener Howard og forhåbelig MaxPower har højere niveau.

Jeg er stadig meget imod, at bruge en spiller som Thomas Rasmussen på backen, når han er født på kanten. Som jeg ser det:

Andersen
Randrup/Wass - Howard/Bishoff - PerPer/MvS eller Califf - MvS eller en ny mand
Tobi/Mike - Gisla/Retov - Holmén/Ericsson* - TR/Lorentzen
Duncan/Magic - Katongo/Williams

Før dette kan gå opfylelse om man så kan sige, så skal der investeres i en venstre back eller en center forsvar til, sådan så TR bliver rygget frem og giver konkurrence til Lorentzen..

Kerm

*Ved mindre Ericsson bliver solgt, så kan Køhlert selvfølgelig gå ud og købe den "dribler" han snakker om til den offensive del af midten på en flad 4-4-2'er.

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Cencur
Manager

« Svar #9063: 18 Jan 2008, 17:33 »

Rigtig god pointe du har Kerm! Men en midtstopper mere? Vi har masse af dem, og mener ikke at hverken Califf eller MvS vil være bænkevarmere.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9064: 18 Jan 2008, 17:44 »

Rigtig god pointe du har Kerm! Men en midtstopper mere? Vi har masse af dem, og mener ikke at hverken Califf eller MvS vil være bænkevarmere.

Glad for du er enig.. Smiley

- Med hensyn til midterstopperen så tvivler jeg meget på, at PerPer har meget mere end en halv sæson tilbage. Ikke fordi jeg ønsker det, men fordi det halter sportsligt, også mener jeg dem som underpræsterer må ud, hvilket han i den grad har gjort. Desuden kan man vel lave en indspilningfase med dem og derved give dem spilletid i hver kamp, og derved undgå at de bliver bænkevarmere?

Kerm

Helvede i Nord

Cencur
Manager

« Svar #9065: 18 Jan 2008, 17:54 »

I dit indlæg tolker jeg at MvS skal være venstreback, imens Howard skal agere midtstopper sammen med evt. Califf?
Jeg tror mere at MvS er indkøbt til midterforsvaret, og der har han også spillet for det meste. Men mener sagtens at Brøndby kan gå ud og købe en ny venstreback og så rykke TR frem på fløjen igen. Og mht. til PerPer, så tror jeg også på et stop til sommer.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9066: 18 Jan 2008, 17:59 »

I dit indlæg tolker jeg at MvS skal være venstreback, imens Howard skal agere midtstopper sammen med evt. Califf?
Jeg tror mere at MvS er indkøbt til midterforsvaret, og der har han også spillet for det meste. Men mener sagtens at Brøndby kan gå ud og købe en ny venstreback og så rykke TR frem på fløjen igen. Og mht. til PerPer, så tror jeg også på et stop til sommer.

Faktisk er jeg ligeglad om hvorvidt MvS skal agere back eller midterstopper, bare det modsatte af hvad han skal spille bliver forstærket. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Cencur
Manager

« Svar #9067: 18 Jan 2008, 18:02 »

Faktisk er jeg ligeglad om hvorvidt MvS skal agere back eller midterstopper, bare det modsatte af hvad han skal spille bliver forstærket. Smiley

Kerm

Det mener jeg også, men samtidigt burde man forstærke højresiden, som jeg mener har været problemet hele 2007. Der mangler man endnu mere, hvis det er muligt, forstærkning, medmindre man vil have en defensiv højreback i Molle. Så efter indkøbet af MvS, skal der en kantspiller og en højreback til, inden man kigger på en evt. forstærkning mere i midt/venstre side af forsvaret.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9068: 18 Jan 2008, 18:07 »

Det mener jeg også, men samtidigt burde man forstærke højresiden, som jeg mener har været problemet hele 2007. Der mangler man endnu mere, hvis det er muligt, forstærkning, medmindre man vil have en defensiv højreback i Molle. Så efter indkøbet af MvS, skal der en kantspiller og en højreback til, inden man kigger på en evt. forstærkning mere i midt/venstre side af forsvaret.

Køhlert har udtalt at han ikke vil købe spillere til højre back positionen .....  Thumbs Up godt for wass og randrup Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9069: 18 Jan 2008, 18:09 »

Tænken har strejfet mig. Jeg føler heller ikke personligt at hverken Wass eller Randrup er klar til SAS liga, full time, men samtidig føler jeg "det er spild af penge" at investerer i en højreback da jeg føler at der ikke skal så meget til, så er Randrup klar..

Faktisk synes jeg "kun" der mangler en enkelt spiller og det er en forsvar, enten i midten eller på venstre back.. Dette giver de rokader jeg føler er nok til at spillet igen kan flyde ordentligt. - Og selvfølgelig, hvis Ericsson bliver solgt skal TK da have sin dribler inde i midten.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Cencur
Manager

« Svar #9070: 18 Jan 2008, 18:10 »

Han modsiger sig selv i den artikel - Han siger at Randrup ikke kan levere en toppræstation hver eneste uge, men alligevel vil de ikke handle ind? Højrebacken mangler rutine og international klasse, alt andet vil være uambitiøst hvis vi skal være med og slås om top 3-4 i år!

Cencur
Manager

« Svar #9071: 18 Jan 2008, 18:12 »

Tænken har strejfet mig. Jeg føler heller ikke personligt at hverken Wass eller Randrup er klar til SAS liga, full time, men samtidig føler jeg "det er spild af penge" at investerer i en højreback da jeg føler at der ikke skal så meget til, så er Randrup klar..

Faktisk synes jeg "kun" der mangler en enkelt spiller og det er en forsvar, enten i midten eller på venstre back.. Dette giver de rokader jeg føler er nok til at spillet igen kan flyde ordentligt. - Og selvfølgelig, hvis Ericsson bliver solgt skal TK da have sin dribler inde i midten.. Smiley

Kerm

Man må håbe at de to unge drenge kan holde niveau, for hvis de ikke gør, så ved vi jo hvem der bliver skudt i sænk af kritikerne. Ericsson kan godt vi godt slippe, men nu har f.eks. Tobias Grahn været oppe og vende som evt. indkøb. Hvis vi skal spille... 4-4-2 dimant må det næsten blive, hvem skal så være "hængende angriber"?

Zone 43
Manager

« Svar #9072: 18 Jan 2008, 19:30 »

Bissen kan vel spiller der, når han forhåbenlig snart er kampklar? Og i såfald har vi 4 mand til den plads Smiley

Skimmede lige en artikel igennem tidl. i dag i 24 Timer, hvor Priske ikke ville skifte fra Club Brügge, med mindre han fik en voldsom høj løn.. Hvis nogen vil give ham det, udelukker han ikke et skifte i dette vindue..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #9073: 18 Jan 2008, 19:34 »

Bissen kan vel spiller der, når han forhåbenlig snart er kampklar? Og i såfald har vi 4 mand til den plads Smiley

Skimmede lige en artikel igennem tidl. i dag i 24 Timer, hvor Priske ikke ville skifte fra Club Brügge, med mindre han fik en voldsom høj løn.. Hvis nogen vil give ham det, udelukker han ikke et skifte i dette vindue..

Han har aldrig været decideret højreback, og manden er jo kronisk skadet, desværre.

Se dét er en dejlig nyhed! Kasigroup, vi mangler jer lige en enkel gang mere i dette transfervindue!

Zone 43
Manager

« Svar #9074: 18 Jan 2008, 19:57 »

Han har aldrig været decideret højreback, og manden er jo kronisk skadet, desværre.

Se dét er en dejlig nyhed! Kasigroup, vi mangler jer lige en enkel gang mere i dette transfervindue!

"Hurtig og teknisk dygtig forsvarsspiller, der kan spille alle pladser i forsvaret.".. Så vi kan godt bruge ham på den plads, selvom han er synomyn med skade Skuffet

Tja.. Ved sgu ikke om, han skal hentes, hvis det bliver til en voldsom løn. Så, så jeg hellere en af de andre, vi har til pladsen, som ikke forlanger en voldsom løn Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010