home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208052 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8985: 16 Jan 2008, 12:54 »

Og vi så jo, hvor mange mål det gav sidste år, med Duncan og Katongo oppe foran Smiley

Hvis du tænker på forårssæsonen, så var Duncan da forholdsvis skarp. Han endte trods alt med 15 scoringer, hvilket var fint, når man tager skadesperioder og holdets generelle præstation i betragtning. Problemet har jo været, at Tom Køhlert har skiftet taktik og formation konstant, og angriberne har på intet tidspunkt haft mulighed for at opbygge et samarbejde og en fælles spilforståelse. I de tilfælde, hvor man rent faktisk har stillet med to på toppen naturligvis.

Cencur
Manager

« Svar #8986: 16 Jan 2008, 13:59 »

Det kan godt være det skal være to angribere, men det betyder til gengæld at trioen (Holmén, Gisla og Retov) ikke forsætter, og én af dem skal ikke til at spille alibifodbold på kanten, og samtidigt betyder det at vores kanter skal lave flere tilbageløb, og det har de bare ikke været gode nok til..

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #8987: 16 Jan 2008, 14:07 »

Hvis du tænker på forårssæsonen, så var Duncan da forholdsvis skarp.

Det var foråret, jeg tænkte på, ja. Smiley

Det kan godt være det skal være to angribere, men det betyder til gengæld at trioen (Holmén, Gisla og Retov) ikke forsætter, og én af dem skal ikke til at spille alibifodbold på kanten, og samtidigt betyder det at vores kanter skal lave flere tilbageløb, og det har de bare ikke været gode nok til..

Så må de tre kæmpe på træningsbanen, om hvem der skal starte inde og hvem der må tage plads på bænken..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #8988: 16 Jan 2008, 14:07 »

God pointe. Det er naturligvis et af Køhlerts dilemmaer, og det bliver interessant at se, hvordan han løser det. Indtil videre har det været sådan lidt engang midtimellemhverkene ller-halløj. Og selvom jeg foretrækker to på toppen (og en form for rotation mellem de tre nævnte centrale midtbaner), så er det vigtigste for mig en klar taktisk gameplan og taktisk kontinuitet.

Cencur
Manager

« Svar #8989: 16 Jan 2008, 14:09 »

Så må de tre kæmpe på træningsbanen, om hvem der skal starte inde og hvem der må tage plads på bænken..

Det virkede ikke ordenligt inden Holmén kom til, så kan ikke se hvordan det skal kunne virke hvis en af dem sidder på bænken? Og mener stadig ikke kanterne har kvalitet nok til både at være defensive og offensive.

Cencur
Manager

« Svar #8990: 16 Jan 2008, 14:10 »

God pointe. Det er naturligvis et af Køhlerts dilemmaer, og det bliver interessant at se, hvordan han løser det. Indtil videre har det været sådan lidt engang midtimellemhverkene ller-halløj. Og selvom jeg foretrækker to på toppen (og en form for rotation mellem de tre nævnte centrale midtbaner), så er det vigtigste for mig en klar taktisk gameplan og taktisk kontinuitet.

Helt enig, helt enig. Jeg foretrækker også personligt to på toppen, men når vi ikke længere er det storhold vi gerne vil være, kan vi ikke spille med to angribere og regne med at vores forsvar og midtbane presser modstanderen i bund og erobrer bolden højt på deres banehalvdel. Men håber TK kommer med den bedste løsning. Det burde han være kompetent nok til.

verdenskrig
Manager

« Svar #8991: 16 Jan 2008, 14:24 »

Helt enig, helt enig. Jeg foretrækker også personligt to på toppen, men når vi ikke længere er det storhold vi gerne vil være, kan vi ikke spille med to angribere og regne med at vores forsvar og midtbane presser modstanderen i bund og erobrer bolden højt på deres banehalvdel. Men håber TK kommer med den bedste løsning. Det burde han være kompetent nok til.

Ja det kunne man håbe, men det er her jeg tvivler... I efteråret har Køhlert gang på gang vist indkompetent taktisk forståelse... Han mener jo ikke at vi kan spille fodbold uden at have gisla, holmen, og retov på holdet samtidig...Det indikere jo klart at det for ham er vigtere at have bolden en at score mål... For det giver da absolut ingen mening at stille med de tre på samme tid hvis man vil være farlig da ingen af disse tre spillere har kreativitet...

Jeg har aldrig forstået at han mener at de tre skal være på banen samtidig, og jeg mener at det forringer vores spil kraftigt når de er.. For de står alle 3 på midten, og spiller sikkert konstant... Jo fint så mister vi ikke bolden, men det er da godt nok begrænset hvor mange målschancer vi så skaber Ubeslutsom Istedet for at fjerne retov/holmen, for at give plads til katongo, så vi har 2 på midten til fordele boldene, vi har 2 kanter som har langt bedre arbejdsbetingelser da de har 2 angribere at ramme efter, og vi har 2 angribere der kan rykke rundt med forsvaret... Defensivt set aflaster vi vores midtbane,/ forsvar ved at have 2 angribere... Det gør det nemmere at presse modstanderne højt oppe, og dermed kan hele holdet skubbe op... Noget som deres hold ikke kan gøre da vi har 2 angribere, hvor af den ene kan true i dybden...  Thumbs Up

Men efter det her efterår er jeg ikke et sekund i tvivl om hvad for en slags træner Tom k er... En træner der hellere vil sikre defensive, frem for offensiv bold som han ellers udtrykker... Men han skyder sig selv i foden ved at gøre det ticked off

Åhhhh kære køhlert... Tag dig sammen... Tag nu og gååå... efter al den tid så burde du forstå... at 4-4-2 er den vej som vi skal gå!!!!!
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 14:28 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #8992: 16 Jan 2008, 14:28 »

TK er en gammeldags træner . Han spiller på at, der skal sparkes lange bolde op til targetmanden.

Cencur
Manager

« Svar #8993: 16 Jan 2008, 14:28 »

Vi har jo set at chancerne kommer, når 4-4-2 systemet kommer på banen. Men når, som du siger, Tom K er så defensivt orienteret, har han svært ved at skifte midtbane motoren ud. Men kan også godt følge ham lidt.. For målene er sgu haglet ind, og kun pga. Stephans godkendte efterår er der ikke blevet scoret mere imod os. Men nu er Max-Power på plads, Madsen har vist gode takter til træning og Dunken står til sit helt store gennembrud, så mon Tom K ikke viser mere vilje frem ad banen når der kommer flere points på kontoen Wink Men gad også godt se en 4-4-2 med Katongo eller Williams ved siden af Madsen eller Dunken. Men det skaber så de problemer som jeg hentydede til i de forrige indlæg.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 14:31 af Cencur » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #8994: 16 Jan 2008, 14:31 »

Duncan - Williams Wink . Duncan er stor og stærk. Williams er lille og hurtig.

Cencur
Manager

« Svar #8995: 16 Jan 2008, 14:32 »

Duncan - Williams Wink . Duncan er stor og stærk. Williams er lille og hurtig.

Men begge to kan falde ud af en kamp fuldstændig. Så derfor rotations systemet Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #8996: 16 Jan 2008, 14:32 »

Det bliver spændende og se om Pedro, er noget værd Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8997: 16 Jan 2008, 15:04 »

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

-Benja-
Gæst

« Svar #8998: 16 Jan 2008, 15:06 »

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8999: 16 Jan 2008, 15:16 »

Hvor meget er det i danske ?  Thumbs Up

221.340.000 dkkr. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010