home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 519 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208340 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8895: 10 Jan 2008, 12:55 »

Nu er Danton jo ikke manden, der overrasker, går tilbaglinien og slår et indlæg - sådanne backs kan jeg godt lide. Smiley
Men hvad er det mie øjne kan se, du skriver...?  "Samtidig med det er han hurtig..."  Vær sød at sige, det er den 1. april!!!
Ja offensive backs er også gode... Men det defensive skal vægte størst( Vidst 4 gange jeg siger det nu Tunge) Tror du har glemt hvordan han er... Dan a har altid været hurtig... Måske ikke rommedahl hurtighed, men han har altid kunne løbe sine modstandere op  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #8896: 10 Jan 2008, 13:04 »

Arhhh.. Her må jeg stoppe dig en gang. Danton er ikke hurtig. Okay, han er ikke Per Nielsen-langsom, men tror du sakl passe på, du ikke gør ham hurtiger end han er, for så bliver du skuffet.

verdenskrig
Manager

« Svar #8897: 10 Jan 2008, 13:08 »

Arhhh.. Her må jeg stoppe dig en gang. Danton er ikke hurtig. Okay, han er ikke Per Nielsen-langsom, men tror du sakl passe på, du ikke gør ham hurtiger end han er, for så bliver du skuffet.

Som jeg skrev: Hurtig nok til at løbe sine modspillere op Wink Skrev også at han ikke er vanvittig hurtig men bare hurtig... Så nej jeg gør ham ikke hurtigere en han er  Peace

Edit: Indlæg nr 100 Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #8898: 10 Jan 2008, 13:53 »

Danton hjem på leje aftale indtil sommer, hvor vi henter Priske, som så kan komme på det der skide forskerordning.. Thumbs Up

Vær sød at sige, det er den 1. april!!!

Det er den 10. januar Peace

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78305 Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #8899: 10 Jan 2008, 13:56 »

Danton hjem på leje aftale indtil sommer, hvor vi henter Priske, som så kan komme på det der skide forskerordning.. Thumbs Up

Lyder også som en fornuftig ide Thumbs Up

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8900: 10 Jan 2008, 14:20 »

Hvis Priske da ikke ender i AaB som det også før har været på tale... Han kommer jo fra Jylland og ungerne skal til og i skole så det er vel mest nærligende Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8901: 10 Jan 2008, 14:23 »

Hvis Priske da ikke ender i AaB som det også før har været på tale... Han kommer jo fra Jylland og ungerne skal til og i skole så det er vel mest nærligende Wink

Tror også det kommer an på hvordan det går i foråret.. Hvis vi ender med at skulle spille europæisk til næste sæson bliver det nok nemmere at lokke ham til Rullende Øjne

Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8902: 10 Jan 2008, 14:25 »

Tror også det kommer an på hvordan det går i foråret.. Hvis vi ender med at skulle spille europæisk til næste sæson bliver det nok nemmere at lokke ham til Rullende Øjne

Hvis?
Tillad og rette dig, NÅR

Echoes, Silence, Patience and Grace

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #8903: 10 Jan 2008, 14:31 »

JUBII!!! Jeg har savnet Danton... han er en helt igennem genial back, og så glæder jeg mig bare til at råbe skud, når han har den på midten af banen for han plejer jo at suse dem ind på langskud.

verdenskrig
Manager

« Svar #8904: 10 Jan 2008, 14:32 »

Hvis?
Tillad og rette dig, NÅR

Med de sidste 2 års resultatet i tanken, og form for stabilitet, vil jeg ikke tage succen på forskud Wink

Lad os nu se hvor langt vi er når vi starter op... Rullende Øjne

Men så lad os da sige NÅR!!! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 14:34 af verdenskrig » Logged

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8905: 10 Jan 2008, 14:36 »

På Brøndbyes hjemmeside kan jeg ikke finde noget om skiftet, og så lang tid der ikke står noget der tror jeg ikke på det, sorry Wink

At det står på bold.dk er jo ikke ensbetydende med at Danton er klar for BIF...

absalonsen
Gæst

« Svar #8906: 10 Jan 2008, 14:52 »

På Brøndbyes hjemmeside kan jeg ikke finde noget om skiftet, og så lang tid der ikke står noget der tror jeg ikke på det, sorry Wink

At det står på bold.dk er jo ikke ensbetydende med at Danton er klar for BIF...

Nu er det jo også kun rygter, JKJ. Heldigvis!

JKJ
Gæst

« Svar #8907: 10 Jan 2008, 14:55 »

Hehe, så misfortod jeg det, troede nemlig han var blevet lejet ud til jer retsen af sæsonen... men så venter vi bare på at se hvad der evt videre sker i sagen Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8908: 10 Jan 2008, 15:08 »

Desværre mener du vel  Wink

Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8909: 10 Jan 2008, 19:24 »

Med hensyn til salget af Elmander, så står der i BT, at vi har ret til 15% af den difference som det er imellem de 37 mio. kr. Toulose gav os og den sum de modtager for ham. Dvs. hvis de nævnt 170 mio. kr. bliver betalt for ham står vi til at få 19,1 mio. kr..

Med hensyn til Danton tilbage på Vestegnen. Mange snakker Brøndby-ånd osv. Et eller andet sted, så er jeg faktisk ligeglad med ånd. Den ånd, som der snakkes om er kommet af klassespillere som Skoubo, Elmander og Agger var tilstedeværende i vores trup. Desværre har vi ingen af disse spillere, eller nogle som minder om dem, for den sags skyld.
Priske har flere gange været nævnt, og jeg kan godt se ham i på Vestegnen. En anden interessandt spiller at hente ville være en Kasper Bøgelund, som jeg ser endnu bedre end Priske, men nok også langt mere urealistisk at tro på.
Umiddelbart ville jeg satse på en Priske. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 592 593 [594] 595 596 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010