home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 870 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954518 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4935: 14 Maj 2007, 17:21 »

Jeg vil mene at Peter Madsen er udmærket forstærkning til det nuværende Brøndby-mandskab. Dog undrer jeg mig over, at en 29-årig spiller, der mildest talt ikke er det sikreste indkøb, har fået tilbudt en 5-årig kontrakt (ligesom jeg også har bemærket undren over det på Blok4 - af alle steder). Så skal han fandme være god.

mvh,
mathias

absalonsen
Gæst

« Svar #4936: 14 Maj 2007, 19:15 »

Tja.. Jeg havde da håbet på et bedre indkøb, men lad os nu se. Det kan jo være, at Madsen overrasker,

/Absalonsen, som er en smule skuffet.

Zone 43
Manager

« Svar #4937: 14 Maj 2007, 19:58 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-6964182.html?forside

Tør man håbe på en Johnsen, Andresen og 'Rombollen'? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

supermehl
Gæst

« Svar #4938: 14 Maj 2007, 20:06 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-6964182.html?forside

Tør man håbe på en Johnsen, Andresen og 'Rombollen'? Rullende Øjne

Johnsen ja. Andresen JAA!!!!!! Rombollen? Nej tak! Det er også ueralistisk. Og jeg vil klart mene vi har mere brug for ham Leicester forsvaren, Nils Eric eller hvad han hedder! Smiley

Så min ønskeliste ser sådan ud (og har gjort det længe):

Peter Magic Madsen
Martin Andresen
Marius Johnsen
Nils Eric et eller andet Wink (ham fra Leicester)
Anders Due / Tobias Mikkelsen

Disse signings og det ser fornuftigt ud mht. næste sæson!
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 20:12 af supermehl » Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4939: 14 Maj 2007, 20:19 »

Mikkel thygesen kunne os være god at få til klubben

Zone 43
Manager

« Svar #4940: 14 Maj 2007, 20:24 »

Johnsen ja. Andresen JAA!!!!!! Rombollen? Nej tak! Det er også ueralistisk. Og jeg vil klart mene vi har mere brug for ham Leicester forsvaren, Nils Eric eller hvad han hedder! Smiley

Så min ønskeliste ser sådan ud (og har gjort det længe):

Peter Magic Madsen
Martin Andresen
Marius Johnsen
Nils Eric et eller andet Wink (ham fra Leicester)
Anders Due / Tobias Mikkelsen

Disse signings og det ser fornuftigt ud mht. næste sæson!

Nu hvor 'Rombollen' træner med hos os, så kan han vel lokkes til, at underskrive en kontrakt Peace

Der udover ligner din liste meget godt min. Nils Eric har jeg ikke, men til gengæld en M. Thygesen, som m-s nævner. Han kunne evt. komme på en leje med mulighed for overtagelse Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

supermehl
Gæst

« Svar #4941: 14 Maj 2007, 20:29 »

Nu hvor 'Rombollen' træner med hos os, så kan han vel lokkes til, at underskrive en kontrakt Peace

Der udover ligner din liste meget godt min. Nils Eric har jeg ikke, men til gengæld en M. Thygesen, som m-s nævner. Han kunne evt. komme på en leje med mulighed for overtagelse Smiley

Tror sgu ikke han vil tilbage til DK. Mener personligt heller ikke han er specielt god. Så heller Mikkel Thygesen!
Men mener du da ikke at vi har brug for forstærkning i midter forsvaret? Tænk på alle de mål vi har lukket ind i den her sæson. Og Nils Eric ville qva sin KÆMPE rutine være en ideel mand at få derind og skabe en masse ro nede bagved sammen med Perper.

Zone 43
Manager

« Svar #4942: 14 Maj 2007, 20:31 »

Tror sgu ikke han vil tilbage til DK. Mener personligt heller ikke han er specielt god. Så heller Mikkel Thygesen!
Men mener du da ikke at vi har brug for forstærkning i midter forsvaret? Tænk på alle de mål vi har lukket ind i den her sæson. Og Nils Eric ville qva sin KÆMPE rutine være en ideel mand at få derind og skabe en masse ro nede bagved sammen med Perper.

Han har sine mangler, men alle kan forbedre sig. Selv dem fra København!..

Jeg mener, at vi har rigeligt med forsvarsspillere. Howard og Bissen skal nok blive klar Peace

edit: 'Rombollen' har også masser af erfaring fra udlandet Smiley
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 20:33 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Soil
Ynglingespiller

« Svar #4943: 14 Maj 2007, 20:31 »

Jeg synes klart vi mangler en venstre back og en midterforsvarer, selvom randrup har spillet godt, synes jeg hellere han lige så stille skal spilles ind på holdet på sin naturlige plads (højre back).

supermehl
Gæst

« Svar #4944: 14 Maj 2007, 20:34 »

Han har sine mangler, men alle kan forbedre sig. Selv dem fra København!..

Jeg mener, at vi har rigeligt med forsvarsspillere. Howard og Bissen skal nok blive klar Peace

edit: 'Rombollen' har også masser af erfaring fra udlandet Smiley

Mener du så at Howard og Bishoff er gode nok? Tænk på hvem vi har haft på den plads før de to (Agger og Jakobsson)

Zone 43
Manager

« Svar #4945: 14 Maj 2007, 20:39 »

I foråret vil jeg mene, at Howard har gjort det rigtig godt, men Bischoff dårligt har fået spillet. Han skal vel også have en chance for, at vise, hvad han kan?

- Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4946: 14 Maj 2007, 20:45 »

Tænk nu realistisk, vi får hverken Dennis Rommedahl eller Mikkel Thygesen. At Rommedahl træner med os skal der ikke lægges noget i og desuden har han meldt ud at Danmark ikke er aktuelt for ham. Mikkel Thygsen er skiftet for et halvt år siden, hvorfor skulle han så allerede tage hjem? Han ryger til en anden klub i Tyskland.

Og forhelvede, vi skal ikke bruge alle de talenter hvis vi tilbage på toppen af dansk fodbold, vi skal have kvalitet på den venstre back, ikke Randrup, ikke Molle, ikke bischoff. Nej, vi skal have en rigtig venstre back, f.eks Nils-Eric Johansson eller Marius Johnsen.

Zone 43: At vi har mange forsvarsspillere har du ret i, men hvor mange er dem er lige kvalificeret?

Per Nielsen har oplevet et enormt formdyk i denne sæson, forståeligt nok men han holder ikke for evigt og fordi han hedder Per Nielsen er det ikke ensbetydende med at han skal starte inde.

Mark Howard har forbedret sit spil og jeg tror vi kan forvente os meget af ham i fremtiden, men lige nu er jeg ikke så sikker.

Mikkel Bischoff er stadig en stor lottokupon, kan han holde skaderne væk så bliver han sikkert en gevinst. Men en mand med en så usikker fortid med skader og glasben er det for farligt at satse på på at have ham klar hele tiden.

Morten "Molle" Rasmussen gider jeg næsten ikke kommentere, han er bare ikke god nok.

Anders Randrup har vist gode takter, men at han skal starte inde på et hold der skal være i toppen er for uambitiøst. Han skal køres langsomt ind på holdet, så tror jeg på gevinst.

Henrik Kildentoft ser jeg ikke det store i og har aldrig gjort det. En fin back-up det skal han skam nok være.

Thomas Rytter har vist et fint niveau og har ligesom Mark Howard hævet sit niveau, han har rutine, har vist sig sikker i det defensive og går mere med frem. Bestemt en mand man skal beholde og regne med som en spiller i start 11'eren.

Anders Berthelsen har vist et okay niveau, men synes ikke han er helt klar til liganiveau, endnu!

En konklusion på dette må være at vi har brug for en fast mand til centerforsvaret samt en rigtig venstreback. Marius Johnsen eller Nils-Eric Johansson til venstre back. Mikael Antonsson, Kristjan Örn Sigurdsson, Per Nilsson samt Miika Koppinen kunne være emner til centerforsvaret.

Omkring Peter Madsens skifte er der bare at sige velkommen hjem, håber han kan være med til at køre noget rutine ind samt at genfinde niveauet fra da han forlod klubben. Jeg må sige det er positivt vi er så tidlig ude og hente spillere, samtidig virker det som om at man har en fin liste med spillere og reserve til disse. Desuden er det bare dejligt vi bliver kædet sammen med så mange gode spillere (Gode efter min mening).

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4947: 14 Maj 2007, 20:50 »

Per Nielsen har oplevet et enormt formdyk i denne sæson, forståeligt nok men han holder ikke for evigt og fordi han hedder Per Nielsen er det ikke ensbetydende med at han skal starte inde.
JO! Munken, Ruben Bagger, og PerPer lever evigt. Ej, helt seriøst, uanset hvad i hele verden, skal PerPer starte inde, til han simpelthen ikke kan gå mere. Danmark har aldrig, og vil heller aldrig få en forsvarsspiller af hans karat, selvom han er 33.

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #4948: 14 Maj 2007, 20:51 »

det er lækkert at se MAGIC tilbage og håber da han når tidligere tiders styrke

ud over ham håber jeg vi kan få fingerne i en venstreback(kunne være Marius Johnsen), Martin Andresen og Tobias Mikkelsen
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 20:53 af Lil Jim1 » Logged

Forza Brøndby

Hado
Gæst

« Svar #4949: 14 Maj 2007, 20:51 »

Tænk nu realistisk, vi får hverken Dennis Rommedahl eller Mikkel Thygesen. At Rommedahl træner med os skal der ikke lægges noget i og desuden har han meldt ud at Danmark ikke er aktuelt for ham. Mikkel Thygsen er skiftet for et halvt år siden, hvorfor skulle han så allerede tage hjem? Han ryger til en anden klub i Tyskland.

Og forhelvede, vi skal ikke bruge alle de talenter hvis vi tilbage på toppen af dansk fodbold, vi skal have kvalitet på den venstre back, ikke Randrup, ikke Molle, ikke bischoff. Nej, vi skal have en rigtig venstre back, f.eks Nils-Eric Johansson eller Marius Johnsen.

Zone 43: At vi har mange forsvarsspillere har du ret i, men hvor mange er dem er lige kvalificeret?

Mark Howard har forbedret sit spil og jeg tror vi kan forvente os meget af ham i fremtiden, men lige nu er jeg ikke så sikker.

Mikkel Bischoff er stadig en stor lottokupon, kan han holde skaderne væk så bliver han sikkert en gevinst. Men en mand med en så usikker fortid med skader og glasben er det for farligt at satse på på at have ham klar hele tiden.

Morten "Molle" Rasmussen gider jeg næsten ikke kommentere, han er bare ikke god nok.

Anders Randrup har vist gode takter, men at han skal starte inde på et hold der skal være i toppen er for uambitiøst. Han skal køres langsomt ind på holdet, så tror jeg på gevinst.

Henrik Kildentoft ser jeg ikke det store i og har aldrig gjort det. En fin back-up det skal han skam nok være.

Thomas Rytter har vist et fint niveau og har ligesom Mark Howard hævet sit niveau, han har rutine, har vist sig sikker i det defensive og går mere med frem. Bestemt en mand man skal beholde og regne med som en spiller i start 11'eren.

Anders Berthelsen har vist et okay niveau, men synes ikke han er helt klar til liganiveau, endnu!

En konklusion på dette må være at vi har brug for en fast mand til centerforsvaret samt en rigtig venstreback. Marius Johnsen eller Nils-Eric Johansson til venstre back. Mikael Antonsson, Kristjan Örn Sigurdsson, Per Nilsson samt Miika Koppinen kunne være emner til centerforsvaret.

Omkring Peter Madsens skifte er der bare at sige velkommen hjem, håber han kan være med til at køre noget rutine ind samt at genfinde niveauet fra da han forlod klubben. Jeg må sige det er positivt vi er så tidlig ude og hente spillere, samtidig virker det som om at man har en fin liste med spillere og reserve til disse. Desuden er det bare dejligt vi bliver kædet sammen med så mange gode spillere (Gode efter min mening).

Selvom jeg er FCK'er tager jeg hatten af for dette indlæg. Det er facts. Jeg kunne ikke være mere enig.

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010