home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2669 2670 [2671] 2672 2673 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4947663 gange)
Sinno
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40050: 29 Jul 2013, 15:45 »

Jeg giver dig helt ret i at kampen igår var helt væk! Der var ikke mange lyspunkter, men mon ikke det kommer!? Jeg syntes det ser rigtig spændende ud det klubben har gang i med den nye bestyrelse, trænerteam samt spillertruppen med flere nye ansigter! Jeg er ikke nervøs endnu, for jeg kan sagtens se vi er inde i en proces der tager tid, men håber da vi vinder nogle kampe inden længe, så vi ikke behøver ligeså meget spænding som sidste sæson!

Tænkt sig der stadig er nogle der kan finde på at skrive efter Makienoks to skidte kampe, at vi skal prøve med Oke inde! Det er jo er fuldstændig vanvittig holdning at have!

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #40051: 29 Jul 2013, 15:46 »

Jeg syntes simpelthen at folk er for hårde ved nogle af spillerne allerede nu! Vi snakker nye trænere, mindst 5 nye spillere i start-11'eren og et helt nyt koncept, er det klart at det ikke køre særlig godt endnu! Ja, Makienok ser ikke god ud i øjeblikket, men han skal vel også tilpasse sig den nye stil Thomas Frank!? At der sidder nogle herinde bag skærmen og mener at nu skal vi være heldige hvis Twente overhovedet vil ligge 10 mio, er direkte pinligt! Alle ved hvor god han er når det køre for ham, så rolig nu . Så vidt jeg husker scorede Cornelius ikke siden engang i april, han blev alligevel solgt for 75 mio ca!?
@ Sunbao - Vil lige tilføje til dine karakterbeskrivelse r at det var Frederik Holst der tabte den løbeduel ude på kanten som gjorde at Haderslev fik bolden ind over! Syntes du er lidt for hård når du kun giver Almeback skylden for den. Enig, han så da ikke så godt ud der, men igen han skal vel også spilles ind!

Jeg tror desværre at folk er overrasket over at vi har et point efter to kampe? Og at efter der nu er ny træner så bliver det godt fra dag 1! Vi er i en opbygningsfase, hvilket helt sikkert betyder at vi kommer til at tabe fodboldkampe, muligvis 3 i træk og sådan må det være! 

Enig - der vil komme udfald.. Men derfor må man gerne have en situationsfornemmel se af projektet.. Klart at man ikke skal gå i RAUS-mode - men man må vel godt del-konkludere efter kampene..

Og her må jeg erklære mig meget enig i de lidt hårde vinde der er kommet - for nøj hvor så det alvorligt ud igår. Virkelig ingenting lykkedes og lige så god en fornemmelse jeg trods alt sad med efter første runde - lige så punkteret en følelse var det efter igår.

Igår mindede mig virkelig om at vi kun lige klarede nedrykning sidste år - og vi må være indstillet på en lignende sæson. Pointhøsten burde have været større - hvis vi kigger på modstanden (selvom SønderjyskE ser solide ud)..
Men hvad vi så i første opgør - en tegning, et koncept og en ide om vejen Frank vil gå - så må vi erkende at der var meget langt til det hele igår - vi haltede efter hele kampen igennem..

Vi har lige Esbjerg hjemme og Viborg ude - inden vi for alvor kommer på arbejde:

FC Midtjylland - Brøndby IF
Brøndby IF - Randers FC
AaB - Brøndby IF
Brøndby IF - OB  
AGF - Brøndby IF  
Brøndby IF - F.C. København
FC Nordsjælland - Brøndby IF

Og leverer vi ikke bedre end igår - så ser jeg os ikke med mange point i rygsækken efter de opgør dér..

Og vi viser jo først vores sande jeg i modgang - og hvis vi heller ikke vinder søndag - så begynder det jo langsomt at påvirke selvtilliden..

Vi er i en skrøbelig fase - noget nyt skal bygges op - men man skal se tendens på at grundstenene man ligger, fungerer.. Og så er det ikke med kampe, som igår....

Zone 43
Manager

« Svar #40052: 29 Jul 2013, 18:47 »

Men Zone min største bekymring hedder Makionek, er han kadet eller blot totalt demotiveret ?

Han har været småskadet den sidste uges tid, han trænede heller ikke fuldt ud i dag. Til gengæld lignede Oke en, der gerne vil have spilletid på søndag!

Jeg er godt klar over at der er en del ting, der skal forbedres, såvel holdmæssigt som individuelt hos spillerne. Men min anke går på, at det stadig er for tidligt at råbe krise, raus osv. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #40053: 29 Jul 2013, 18:56 »

Er Makienok kærester med en på 38?

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Ariana Grande
Manager

« Svar #40054: 29 Jul 2013, 18:58 »

Ja.

Ibi Støving.

Godt klaret af knægten.

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #40055: 29 Jul 2013, 18:59 »

Haha! Han var vist optaget af kærlighed i sidste kamp Peace

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #40056: 29 Jul 2013, 19:04 »

Synes altså folk er lidt hårde, og synes helt klart også folk skal tænke tilbage på hvordan første sæson var med Laudrup?!
Kan godt være det var en anden tid, men spiller materialet var også bedre dengang, så taget i betragtning af det, så synes jeg godt man kan sætte det i perspektiv til Laudrups første sæson, det var dage hvor vi smadrede alt, og spillede det flotteste fodbold Danskfodbold nogensinde har set, og der var dage hvor vi lignede bunden af ligaen og spillede som røv og nøgler!

kom ind i kampen folkens, Vi bliver ikke et tophold på en sæson, får vi en midterplacering i år er det godt, jeg tror der vil komme kampe hvor vi spiller klasse, og kampe hvor vi stinker som i går, det vil tage 2-3 sæsoner før vi ser et nogenlunde bundniveau, og den tid skal TF have, uden tvivl.

Jeg tror på TF er den rette mand for brøndby, han har øje for de unge, og det er det vi har brug for, ellers kommer vi aldrig op af det huld vi selv har gravet. Giv manden 2,3,4 sæsoner.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

verdenskrig
Manager

« Svar #40057: 30 Jul 2013, 10:52 »

Jeg er helt enig Dehli.

Periodevis har det været ganske udemærket. Mod Vestsjælland var vi med et historisk ungt hold, alt dominerende i kampen, og synes det var sindssygt klamt at vi ikke hev de 3 point. Vi styrer kampen totalt, er i fuld kontrol, og så får de EN chance.

Mod SønderjyskE var tilgengæld skidt, men det er jo hvad man kan forvente. SønderjyskE er eksperter i hurtige omstillinger, mens vi forsøger at omvende vores spillere fra at slå lange bolde til at holde i den. Det er ikke indøvet nok endnu = SønderjyskE får masser af kontrachancer.

Under Laudrup sejlede vi rundt i efteråret, tabte blandt andet til et horribelt Køge mandskab hjemme. Det er i orden at folk har forventninger, men at tage truppen fra Auris system til Franks, det sker ikke over to. Og heller ikke over 20.
Jeg forventer først markante forbedringer fra næste sæson af, denne sæson bliver uanset hvad ustabil, med højt topniveau og lavt bundniveau. Men har været ude og se talrige træninger, der bliver arbejdet målrettet og knaldhårdt på at implementere systemet, og spillerne er i rigtig godt humør til træning og der bliver gået til vafflerne.

Tålmodighed skal ikke være ubegrænset, men folk bliver simpelthen nødt til at slappe af.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40058: 30 Jul 2013, 11:36 »

Endelig nogen der slår lidt koldt vand i blodet! I forventer vel ikke at det hele bliver vendt på en måned? Thomas Frank skal have masser af tid til at indføre sit spilsystem. Det skal nok komme gutter!

Okay, den havde jeg ikke lige set komme: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-kig-paa-OB-profil

Mon han er interesseret i det? Pendler han mellem fyn og sjælland, eller er han bosat på fyn?

Anfield Road
Manager

« Svar #40059: 30 Jul 2013, 11:39 »

Tja, han er kant og han er ikke komplet uduelig. Ind med ham Tunge

Vi har så meget brug for en kant, det skinner bare så meget igennem. Hjulsager havde en god første halvleg mod FCV, men kørte træt efter det og bidrog ikke med specielt meget i Haderslev. Han er ikke ligefrem prototypen på en kantspiller, på samme måde som Durmisi som kan få sit gennembrud i år. Emil Larsen er bestemt et emne, da han har både speed og teknik. Jeg er for.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2013, 11:43 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40060: 30 Jul 2013, 11:52 »

Jeg tror bare, at han kan blive en dyr herre. OB vil ikke sælge til en konkurrent, medmindre der kommer rigeligt med penge på bordet. Vi kan dog blive hjulpet af et playersponsorat. De har været tættere på nedrykning end os de to sidste sæsoner, og måske han tror mere på vores projekt end OBs.

Har Thomas Frank haft ham på landsholdene og måske har et godt forhold til ham?

Zone 43
Manager

« Svar #40061: 30 Jul 2013, 14:31 »

Emil Larsen, jo tak. Udover at hente en, der har med at være 'a pain in the ass' mod os, så vil det samtidig svække den i forvejen svage offensiv i odense. Og med en frikøbsklausul på ca. 9 mio. dkr., burde det ikke være det store problem med Aldo's økonomiske doping.

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/medie-holmen-forlader-fenerbahce-efter-en-maaned
KØØØØØØØØØØB!!!11

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Badefar
Manager

« Svar #40062: 30 Jul 2013, 15:10 »

den i forvejen svage offensiv i odense.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #40063: 30 Jul 2013, 15:51 »

Come on I har, Darko Bodul(LOL), Falk og Kadrii tilbage, det kalder jeg sgu da svagt?

FMHelper
Ynglingespiller

« Svar #40064: 30 Jul 2013, 15:57 »

Makienok, Antipas & Thyge er da hellere ikke noget specielt.

Sider: 1 ... 2669 2670 [2671] 2672 2673 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010