home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2659 2660 [2661] 2662 2663 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4949109 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39900: 06 Jul 2013, 15:42 »

Dejligt - det ender jo med et stærkt hold og med en ny træner og friske kræfter så håber jeg på at vi får en god start på sæsonen Opstemt
Ja det lover godt, det virker til at der virkelig er styr på tingene nu.

Mikkel Beckmann nu uden klub, kunne han være et emne for os?

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #39901: 06 Jul 2013, 16:23 »

Kunne det godt tyde på
@MichaelQureshi: BIF jagter yngre kantspillere - men kan være, de rykker videre til noget mere rutine, og så er Beckmann aktuel...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #39902: 06 Jul 2013, 16:25 »

Han er stadig på kontrakt med APOEL, og der skal betales et, med al sandsynlighed, mindre beløb for at hente ham til. Jeg ser ham dog ikke et emne, så hellere en mere angrebstype á la Ilsø, Zidan.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Enzo
Manager

« Svar #39903: 06 Jul 2013, 22:25 »

Trods mange andre blå-gule fodboldfans, så tror jeg ikke at ledelseskifte, trænerskifte og nu mentalitet vil redde os, vi har siddet i lignende situationer, og selvsagt os udskrevet fra krisens onde cirkel. Men nu må vi se - Er skeptisk, for mener ikke man kan være andet før det er bevist. Martin Ørnskov flopper, selvsagt pengesluger og kommende bænkevamer. Wannabe Jan K. I skal ikke hænge mig op  Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DeBuur
Manager

« Svar #39904: 06 Jul 2013, 23:18 »

Ja det lover godt, det virker til at der virkelig er styr på tingene nu.

Ahhh har han mentaliteten...bob bob syntes han er lidt af en medgangs spiller og jeg så hellere at vi satsede på Andreas Laudrup han må kunne lokkes væk fra FCN for rimelige penge.

Uanset hvor forfærdelig sidste sæson var så tror jeg på at vi forbedre vores placering.... Viborg vil være sikker nedrykker og hvis ikke OB får købt flere spillere så ryger de ned i næste sæson Peace mit gæt vil være at vi bliver nr. 6-7

Meget afhænger dog af om vi holder på Makienok i minimum 6 måneder mere.

Hvor skal Sølvi Ottesen spille næste sæson ? selv om han tidlige valgte den forkerte klub så tror jeg han ville forstærke vores defensiv.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #39905: 08 Jul 2013, 16:41 »

Trods mange andre blå-gule fodboldfans, så tror jeg ikke at ledelseskifte, trænerskifte og nu mentalitet vil redde os, vi har siddet i lignende situationer, og selvsagt os udskrevet fra krisens onde cirkel. Men nu må vi se - Er skeptisk, for mener ikke man kan være andet før det er bevist.

Forståeligt nok. Det er svært at sige hvor vi står. Jeg er dog optimistisk. Den nye ledelse virker meget velovervejet i deres gøren og laden ift. de målsætninger der er meldt ud. Samtidig har de skabt en masse ro, så Thomas Frank (og snart Per Rud også) kan få arbejdet på at skabe resultater.

Rom blev ikke bygget på en dag. Det kommer til at tage sin tid. Så længe vi ikke bliver en del af nedrykningsfeltet, som i sidste sæson, så er det godkendt. Mit personlige bud er at vi, med yderligere 1-2 indkøb efter Stender's skade, kan blive en del af det brede midterfelt, hvorfor det kan alt imellem en 3.-9. plads.

----

Vi er i dag blevet kædet sammen med Jiloan Hamad fra Malmö. Det vil være et fantastisk indkøb, hvis det skulle gå hen og blive officielt. Jeg vil gå så vidt og sige, det vil være et lige så stort et scoop, som Lukas Hradecky var det. Han vil passe perfekt i TF's system, og kan samtidig hentes forhåndsvis billigt da han har kontraktudløb til vinter. KØØØB!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #39906: 08 Jul 2013, 17:27 »

http://brondby.com/article.asp?aid=74420&id=145&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Så røg Markus Bay.
Endnu et stort talent flyver fra Brøndby før vi har nået at give dem debut på Superliga-holdet.

Det er selvfølgelig klart at talentet sommetider vil være så stort, at spillerne forlader klubben inden debut i SL. Men gud hvor er jeg træt af at se det ske.

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39907: 08 Jul 2013, 17:55 »

Forståeligt nok. Det er svært at sige hvor vi står. Jeg er dog optimistisk. Den nye ledelse virker meget velovervejet i deres gøren og laden ift. de målsætninger der er meldt ud. Samtidig har de skabt en masse ro, så Thomas Frank (og snart Per Rud også) kan få arbejdet på at skabe resultater.

Rom blev ikke bygget på en dag. Det kommer til at tage sin tid. Så længe vi ikke bliver en del af nedrykningsfeltet, som i sidste sæson, så er det godkendt. Mit personlige bud er at vi, med yderligere 1-2 indkøb efter Stender's skade, kan blive en del af det brede midterfelt, hvorfor det kan alt imellem en 3.-9. plads.

----

Vi er i dag blevet kædet sammen med Jiloan Hamad fra Malmö. Det vil være et fantastisk indkøb, hvis det skulle gå hen og blive officielt. Jeg vil gå så vidt og sige, det vil være et lige så stort et scoop, som Lukas Hradecky var det. Han vil passe perfekt i TF's system, og kan samtidig hentes forhåndsvis billigt da han har kontraktudløb til vinter. KØØØB!

Hans agent siger at han kun vil til en klub, som skal spille Europa League eller Champions League. Men kunne være fedt med ham, han lyder spændende!

Det er rigtig ærgerligt med Markus Bay, men vi kan ikke gøre så meget når de store klubber kommer forbi og snakker med de unge spillere, slet ikke Ajax.

Zone 43
Manager

« Svar #39908: 08 Jul 2013, 18:57 »

Hans agent siger at han kun vil til en klub, som skal spille Europa League eller Champions League. Men kunne være fedt med ham, han lyder spændende!

+20K mere i lønningsposen, og han er med på kvitte Europa et år eller to.

Og fuck homegrown reglen. Noget af værste lort uefa har skaffet.

- Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39909: 08 Jul 2013, 20:48 »

+20K mere i lønningsposen, og han er med på kvitte Europa et år eller to.

Og fuck homegrown reglen. Noget af værste lort uefa har skaffet.
Det er rigtig nok, han er også kun 22, så han har masser af tid til at nå det :-)

FC Nordsjælland har købt Martin Vingaard, så de melder sig vel ud af kampen om Jiloan Hamad. Kom så Frank og Co!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #39910: 08 Jul 2013, 21:08 »

Det er rigtig nok, han er også kun 22, så han har masser af tid til at nå det :-)

FC Nordsjælland har købt Martin Vingaard, så de melder sig vel ud af kampen om Jiloan Hamad. Kom så Frank og Co!

Så henter FCK ham da bare.

Thaurat al Shabab

mist747
Ynglingespiller

« Svar #39911: 09 Jul 2013, 13:24 »

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #39912: 09 Jul 2013, 13:26 »

Han skulle vidst blive præsenteret om 30 minutter i FCN.

Vi skal alle være her.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39913: 09 Jul 2013, 13:37 »

Det eneste som er frustrerende er, at han skifter til en indenlandsk klub, så vi går glip af uddannelsespengene.
Ellers er jeg fuldkommen ligeglad med hvem han skifter til. På midtbanen er han håbløs, mens på højreback har han været god i de få kampe.

Trist vi går glip af 4 millioner nu, men forhåbentlig sælges Jens om nogle få år, så vi får glæde af dem der, omend et mindre beløb end 4 millioner.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39914: 09 Jul 2013, 15:27 »

Kan godt blive lidt indebrændt over at Stryger tager til FCN... Men nu de både har spænderet offensiv-spillere som Aabech, Vingaard og Stryger, mon ikke de så er åbne for et salg af en mand som Lorentzen? Jeg håber ikke vi går ud og henter Andreas Laudrup, som jeg godt nok aldrig har set det store lys i, men jeg kunne godt forestille mig at vi ender med at signe ham.

Sider: 1 ... 2659 2660 [2661] 2662 2663 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010