home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2654 2655 [2656] 2657 2658 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4949925 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39825: 24 Jun 2013, 16:22 »

.. få forlænget med Durmisi ..

Bum.
http://brondby.com/article.asp?aid=74293&id=145

Lækkert. Så skal der bare findes endnu en kantspiller og en til den centrale midtbane.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

bøvle
Manager

« Svar #39826: 24 Jun 2013, 16:32 »

Dog ret spændende hvad der gemmer sig bag Tommys forklaring med "en fordobling af grundlønnen", altså hvilke tal taler vi om.

Helt enig i, at han ikke skal forlænges med, hvis det er for dyrt, men i mine øjne lyder dette også som en god måde at sælge det på til klubbens fans, da det meget vel kan betyde den tidligere kontrakt var strikket sammen af et lavt grundbeløb og en masse dertilhørende bonus'er Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39827: 24 Jun 2013, 16:45 »

Bum.
http://brondby.com/article.asp?aid=74293&id=145

Lækkert. Så skal der bare findes endnu en kantspiller og en til den centrale midtbane.

Diva Durmisi forlænger med 3 år.

Fantastisk. Anses for et kæmpe talent. Har ikke selv set det store til ham.
Tror tanken kan være at han skal bruges på venstrekanten og ikke på VB, hvor vi har da Silva gående.

Men god konkurrence blandt de unge. 3 unge folk til VB.
Kys  du er langt bagefter, Zone.

Dog ret spændende hvad der gemmer sig bag Tommys forklaring med "en fordobling af grundlønnen", altså hvilke tal taler vi om.

Helt enig i, at han ikke skal forlænges med, hvis det er for dyrt, men i mine øjne lyder dette også som en god måde at sælge det på til klubbens fans, da det meget vel kan betyde den tidligere kontrakt var strikket sammen af et lavt grundbeløb og en masse dertilhørende bonus'er Smiley

Læs udmeldingen igen.
Det største problem var, at Brøndby ville have en løsning NU og ikke om en uge.

Jeg tror lidt at deadlinen skyldes en Poulsen-transfer.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bøvle
Manager

« Svar #39828: 24 Jun 2013, 17:09 »

Gør det jo ikke mindre relevant med henblik på, hvormeget de har tilbudt ham Smiley
Og mht tidshorisonten, så kan jeg sagtens forstår Brøndby, og håber da det skyldes at Yussuf er lige på trapperne. Dog kan det ikke komme bag på stryger vi ønsker en hurtig melding, da han hele tiden har vidt det og også blevet bekendt med, at de nok sku nå til enighed om økonomien, han skulle bare beslutte hvorvidt den hed BIF eller ej, og det er jo flere måneder siden det kom til kundskab Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39829: 24 Jun 2013, 20:34 »

Boreset fra at det kun var et rygte, da du skrev det, og ikke officielt. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39830: 24 Jun 2013, 20:36 »

Læs udmeldingen igen.
Det største problem var, at Brøndby ville have en løsning NU og ikke om en uge.

Jeg tror lidt at deadlinen skyldes en Poulsen-transfer.

Deadlines har meget at sige, vi kan jo ikke vente i evigheder på Stryger, beslutter sig, superligaen starter om under en måned, og truppen skal være på plads hurtigst muligt så man ved hvad man har med at gøre.

Og ærligt talt, hvis stryger ønskede at forlænge, var det sket for længe siden.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39831: 25 Jun 2013, 12:54 »

René Schrøder‏@EBschroder2m
Har lige fået bekræftet Brøndbys næste store transfertarget. Og der er allerede dialog ml klubberne. Til tasterne! #sldk #bif

Kan vel kun være Yussuf, men lad os se! Smiley

edit:

René Schrøder‏@EBschroder5m
@frkomo @roberthendel Haha - rolig nu. Jeg skriver, så blodet sprøjter! Brøndby skal formentlig hoste op med ca 2 mio kroner i transfer.

Med 2 mio, så ligner det fortsat det, som vi vil give for Yussuf. Passer også perfekt ift Stryger afgang og Gehrt kontraktudløb.

Håber ikke at det er Drachmann, for 2 millioner er han ikke værd. Ellers kom med Ørnskov!

Edit:

Jaaaaaaaaaaaaa, Ørnskov. Lige den mand vi mangler. Fin pris.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2022587.ece
« Seneste Redigering: 25 Jun 2013, 13:07 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

« Svar #39832: 25 Jun 2013, 13:20 »

René Schrøder‏@EBschroder2m
Har lige fået bekræftet Brøndbys næste store transfertarget. Og der er allerede dialog ml klubberne. Til tasterne! #sldk #bif

Kan vel kun være Yussuf, men lad os se! Smiley

edit:

René Schrøder‏@EBschroder5m
@frkomo @roberthendel Haha - rolig nu. Jeg skriver, så blodet sprøjter! Brøndby skal formentlig hoste op med ca 2 mio kroner i transfer.

Med 2 mio, så ligner det fortsat det, som vi vil give for Yussuf. Passer også perfekt ift Stryger afgang og Gehrt kontraktudløb.

Håber ikke at det er Drachmann, for 2 millioner er han ikke værd. Ellers kom med Ørnskov!

Edit:

Jaaaaaaaaaaaaa, Ørnskov. Lige den mand vi mangler. Fin pris.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2022587.ece

Men lad os nu se, om der er hold i det.. Ellers enig at det ville være en fin styrmand på midten.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #39833: 25 Jun 2013, 13:44 »

Martin Ørnskov vil være en god styrmand for Brøndby på midtbanen.

Yussuf tror jeg, koster mere end 2 millioner kroner. BIF vil vist betale ca. 3 mio, mens Lyngby håber på omkring 5 mio, så mon ikke den lander omkring 4 mio.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

« Svar #39834: 25 Jun 2013, 13:45 »

Hvis man henter Ørnskov og Yussuf, så har det været et godt transfervindue vil jeg mene.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #39835: 25 Jun 2013, 13:48 »

Hvis man henter Ørnskov og Yussuf, så har det været et godt transfervindue vil jeg mene.

Ja bestemt, men der er budgetteret med spillersalg for 12 mio, og det kan næsten kun være Makienok. Så måske kan både Joshua John og en midterforsvarer komme til Brøndby. Det sidste er dog mere håb end tro.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

bøvle
Manager

« Svar #39836: 25 Jun 2013, 13:48 »

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

« Svar #39837: 25 Jun 2013, 13:57 »

Ja bestemt, men der er budgetteret med spillersalg for 12 mio, og det kan næsten kun være Makienok. Så måske kan både Joshua John og en midterforsvarer komme til Brøndby. Det sidste er dog mere håb end tro.

Hvis Makienok ryger, så skal vi have en angriber ind ligeledes. Fall eller Avdic måske?

Kan vi få Jousha John så skal vi helt klart gøre det. Han har en høj klasse, og det ville være et scoop for Brøndby.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #39838: 25 Jun 2013, 17:39 »

Vigtigt med Ørnskov, hvis den går igennem, nu er det jo heller ikke noget nyt rygte Smiley

Håber helt klart at YP går igennem, men nu må vi se, der sker i det mindste noget på Vestegnen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39839: 25 Jun 2013, 17:57 »

Ørnskov må jeg indrømme, at jeg ikke er den store fan af, men de næste 2-3 år, hvor der skal bygges op, vil han helt bestemt være ganske fin. 2 mio. for ham og 1.5-2 for Poulsen, så begynder det at ligne noget.

Så mangler vi bare at ligaen starter op. Tunge

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2654 2655 [2656] 2657 2658 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010