home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2651 2652 [2653] 2654 2655 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4950201 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39780: 15 Jun 2013, 21:27 »

Det efterlader så tre positioner på midtbanen, hvor jeg meget gerne vil have plads til både Thygesen og Stryger, hvilket jeg godt synes kan forsvares, men det kræver blot en defensiv midtbanespiller med en ordentlig røvfuld rutine, overblik, nosser og ikke mindst fysik.

Jeg har selv tænkt længe over hvem denne spiller kunne være og kan ikke komme i tanke om nogle danskere, der render rundt udenlands, som vil være oplagte at hente hjem til denne position. Ideelt skal det jo være en type som Stockholm i FCN, Keller i Randers og Augu/Würtz i Aab og til dels en Kasper Povlsen i GF.

Phiri, hvor er han henne i denne her diskussion?

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39781: 15 Jun 2013, 22:31 »

Phiri, hvor er han henne i denne her diskussion?

Jeg tænker jo at Phiri skal spille en rolle, uden tvivl, men hvis thyge og evt. stryger skal have en offensiv rolle, så skal vi også have en mand på midten der har en defensiv rolle, her tror jeg ikke phiri's fysik er god nok ENDNU, og han er når alt kommer til alt jo også en mere offensiv spiller.
Så måske han skal roterer med de 2, og/eller overtager for stryger hvis ikke stryger forlænger.

Et andet scenarie er Thyge og stryger på kanten, tror jeg bare ikke kommer til at ske.
Er ret overbevist om at Y. Poulsen kommer til klubben, så har vi jo Antipas og Poulsen på kanterne, men tror ikk vi skal være bange for Phiri ikke får spille tid, fordi vi har 3 midtbaner, hvor af 2 af dem helt sikkert kommer til også at få spille tid på kanterne (hvis vi går ud fra at Frank stiller med sin 4-3-3). Når vores midtbaner kommer på kanterne vil det skabe plads tl phiri.
En ting er sikkert, det bliver spændene at se hvad der sker!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

blomvikings
Manager

« Svar #39782: 15 Jun 2013, 22:35 »

Thyge har hele foråret ligget som den defensive 6'er på midtbanen, og har gjort det super godt, kan slet ikke forstå hvorfor der skal ændres på det? Og når vi så har Phiri til at supplere både defensivt og offensivt, samt forhåbentligt en Stryger til det offensive kan jeg ikke se hvad det er vi mangler udover breddespillere på det her punkt?

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #39783: 15 Jun 2013, 23:14 »

Thyge har hele foråret ligget som den defensive 6'er på midtbanen, og har gjort det super godt, kan slet ikke forstå hvorfor der skal ændres på det? Og når vi så har Phiri til at supplere både defensivt og offensivt, samt forhåbentligt en Stryger til det offensive kan jeg ikke se hvad det er vi mangler udover breddespillere på det her punkt?
Thyge er ikke nogen 6`er, vi skal ha en ny ind så Thyge kan bliver frigjort og vi kan få gavn af hans arbejds raseri længere fremme på banen i et højt pres på modstander holdet som vi så holdet gjorde mod Fc Rødvin

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39784: 15 Jun 2013, 23:33 »

Thyge er ikke nogen 6`er, vi skal ha en ny ind så Thyge kan bliver frigjort og vi kan få gavn af hans arbejds raseri længere fremme på banen i et højt pres på modstander holdet som vi så holdet gjorde mod Fc Rødvin

Må se mig enig her, Thyge skal være vores motor frem ad banen, ikke bag ud.
vi bør hente en 6'er ikke spilde thyges' fanden i voldsk hed.. han skal frem frem frem, det bedste forsvar er angreb

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39785: 16 Jun 2013, 12:26 »

Inde på sydsiden-online er der flere der siger, at vi er ude efter Ken Ilsø. Der en der siger, at han har været til møde i sidste uge om et eventuelt skifte.

Jeg tænker han er bedst som den hængende angriber og der har vi jo i forevejen Antipas - medmindre Thomas Frank ser Antipas på kanten.

Yussuf Poulsen skal have et møde med sin agent i denne uge og siger at Brøndby er et attraktiv sted, så mon ikke vi signer ham..

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39786: 17 Jun 2013, 13:24 »

Så er der købt sæsonkort. Smiley

Fandeme mange år siden, at jeg har følt at der var behov for det!!! Smiley

Aldrig, aldrig gi'r vi op!

--------------------------------

Send Stryger til Celta, hiv 4 millioner i banken og send dem afsted til Yussuf Poulsen, Joshua John og en central defensiv styrmand!

Oke scorer minimum 8 mål i sæsonen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #39787: 17 Jun 2013, 16:09 »

Aldrig, aldrig gi'r vi op!

--------------------------------

Send Stryger til Celta, hiv 4 millioner i banken og send dem afsted til Yussuf Poulsen, Joshua John og en central defensiv styrmand!

Oke scorer minimum 8 mål i sæsonen.

Tror ikke Brøndby kan få alle tre ting for fire millioner. Yussuf koster vist ca. 3,5 mio, men Lyngby håber de kan få op i mod 5 millioner. Joshua John koster eftersigende ikke så meget, da han kun har et år tilbage af sin kontrakt.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39788: 17 Jun 2013, 16:15 »

Jeg tror heller ikke vi køber begge to, det er enten eller. Det er to kantspillere, og skal da kun bruge den ene?
Så en defensiv forstærkning i stedet for en af dem.

U-4-E
Manager

« Svar #39789: 17 Jun 2013, 16:49 »

Angående John, går rygterne så ikke på at Twente tilbyder x antal mio + John for Makienok?

Zone 43
Manager

« Svar #39790: 17 Jun 2013, 19:09 »

Pfft.. Useriøst, Nove. Useriøst, at det først sker nu. Raus!

Angående John, går rygterne så ikke på at Twente tilbyder x antal mio + John for Makienok?

Jo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39791: 18 Jun 2013, 08:19 »

Twente har nok angribere i truppen, de har fire stk's. Jeg har kigget på Twentes hjemmeside, og Joshua John er ikke talt med.

http://www.bold.dk/nyt/Twente-Makienok-er-interessant

Jeg tror ikke Makienok gider konkurrere med fire andre angribere, der er ikke garanteret spilletid som i Brøndby.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39792: 18 Jun 2013, 09:11 »

Pfft.. Useriøst, Nove. Useriøst, at det først sker nu. Raus!

Raus da selv! Gad kun at se udvalgte kampe på stadion i sidste sæson og nægtede at lægge for mange penge i kassen medmindre jeg fik øl tilgengæld.

Buhh Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #39793: 18 Jun 2013, 15:05 »

Raus da selv! Gad kun at se udvalgte kampe på stadion i sidste sæson og nægtede at lægge for mange penge i kassen medmindre jeg fik øl tilgengæld.

Buhh Tunge

Uægte det der Nove! Raus.

Jeg tror ikke Makienok gider konkurrere med fire andre angribere, der er ikke garanteret spilletid som i Brøndby.

Efter hvad jeg kan se har de Castaignos, Born og Bulykin, der har kontraktudløb ved månedens udgang, til den forreste plads. Samtidig skulle de ønske en med noget fysik oppe foran. Og sådan som Makienok har udviklet sig, vil han være ideel for dem. Det seneste rygte går dog på, at vi forlanger 3 mio. euro, hvad de ikke ønsker at betale.

Edit: Fornuftigt at få forlænget med Mads Nielsen.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2013, 15:07 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39794: 18 Jun 2013, 15:17 »

Ja okay, gik ikke helt i dybden kan jeg se - så er det godt vi har dig Casper ;-)

Er de 3 mio euro med Joshua John i handlen eller? Men fornuftigt at de forlanger en høj pris for ham, jeg vil nødig miste ham..

Sider: 1 ... 2651 2652 [2653] 2654 2655 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010