home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2631 2632 [2633] 2634 2635 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4952168 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39480: 17 Maj 2013, 21:51 »

troede det var gul stadiom og ikke hvid VK Peace men jo du gør det habilt Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39481: 17 Maj 2013, 22:46 »

Jøsses en af dem jeg skal til Horsens med har fået købt til Horsens-Silkeborg

Ariana Grande
Manager

« Svar #39482: 17 Maj 2013, 22:47 »

Jøsses en af dem jeg skal til Horsens med har fået købt til Horsens-Silkeborg

HAHAHA

Hvordan fanden har han båret sig ad med det?!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39483: 17 Maj 2013, 23:20 »

Argh ... skidt Sune.
Det er en fejl fra Horsens side.
Der er ikke noget at stille op. De har været ude at sige at man får pengene retur og så skal man selv købe en ny billet .... igen!

Det har stået rundt omkring. Også på Brøndbyfora.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #39484: 18 Maj 2013, 14:31 »

http://hsfo.dk/article/20130518/ARTIKLER/130519535/1196
Seriøst skal man være en dum drøvtyggende bondeknold uden indblik i verden omkring en, for at bo i Horsens?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #39485: 18 Maj 2013, 14:32 »

Seriøst skal man være en dum drøvtyggende bondeknold uden indblik i verden omkring en, for at bo i Horsens?

JAAA!

U-4-E
Manager

« Svar #39486: 18 Maj 2013, 16:39 »

En halv times stemningsvideo fra i torsdags:

https://www.youtube.com/v/M_9TyF2e84k

ptrN
Manager

« Svar #39487: 18 Maj 2013, 16:42 »

Det var da en voldsom generalisering.

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager

« Svar #39488: 18 Maj 2013, 16:51 »

Hvis jeg ejede et værtshus skulle jeg fandme heller ikke holde åbent.
Hvis i taber så bryder helvede løs. Det kan der ikke være tvivl om.

verdenskrig
Manager

« Svar #39489: 18 Maj 2013, 18:24 »

Det var da en voldsom generalisering.

Men de må gerne eller hvad?
Du har uden tvivl ret, og jeg har egentlig intet i mod jyder eller Horsens normalt. Men mit pis kommer mildest talt i kog når jeg kan læse spalte op og spalte ned om hvordan Horsens medier, folk, og klub taler os fans op til de værste mordere, børnelokkere, og afskum der findes. FUCK hvor er de langt ude.

Hvis jeg ejede et værtshus skulle jeg fandme heller ikke holde åbent.
Hvis i taber så bryder helvede løs. Det kan der ikke være tvivl om.
* vk tager sig til hovedet *

Hvem har snakket om at have åbent efter? Vi skal direkte til banegården efter kampen, og vente på toget.
Det er INDEN kampen vi snakker om. Og hvorfor ville du ikke holde åbent? Aarhus og Odense har os på besøg gang på gang på stamsteder, og intet bliver smadret, og alle er glade.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #39490: 18 Maj 2013, 18:28 »

Søde VK.
Det er næppe alle Brøndby fans der tager direkte til banegården bagefter.

Og før kampen. Jo der er alle nok glade, men et sted skal de jo trække en streg i sandet og jeg syntes det er fornuftigt af dem at holde lukket det meste af dagen.

verdenskrig
Manager

« Svar #39491: 18 Maj 2013, 18:36 »

Søde VK.
Det er næppe alle Brøndby fans der tager direkte til banegården bagefter.

Og før kampen. Jo der er alle nok glade, men et sted skal de jo trække en streg i sandet og jeg syntes det er fornuftigt af dem at holde lukket det meste af dagen.
De hårde drenge vi har plejer at tage med ud og med tilbage. Skal ikke kunne sige om der er enkelte jyder i den kerne ( er der nok ) men du diskuterer også vidt forskelligt fra det jeg gør. Hele debatten går på FØR kampen, og så begynder du at snakke om efter kampen  Rullende Øjne

Okay. Giv mig ET godt argument. At trække en streg i sandet er sgu ikke et argument, det er en påstand som ikke giver mening.
Nu lister jeg mine op. Har sådan set kun to.

1. I de andre byer vi er i, har der ingen problemer været med de beværtninger vi har haft. Odense og Aarhus kan jeg selv nævne af flere omgange, ligesom vi i KBH har en fast aftale med Rosie Mcgees ved rådhuspladsen. Jeg mindes ikke ET ENESTE tilfælde hvor der er blevet begået hærværk mod stedet, og der plejer at være masser af respekt omkring de steder vi får lov at være. End ikke i medierne, og ej heller med egne øjne. Hvorfor skulle det ændrer sig i Horsens INDEN kampen, hvor vi er over stregen ?

2. Indtægter. Det sted der siger ja til os kan se frem til en KÆMPE omsætning. Som jeg sagde før så drikker fodboldfans med et godt hjerte og her taler jeg ikke kun øl. De ville lave det tredobbelte af hvad de ville lave på en almindelig mandag. De indtægter går man glip af fordi man ser spøgelser der ikke er der, og ikke forholder sig til realiteterne.

Det var mine argumenter. Nu er det din tur Smiley !

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #39492: 18 Maj 2013, 18:41 »

Ej VK det her det gider jeg ikke.
Det er muligvis en påstand, men det er det som de jo har gjort. Hvorfor de har gjort det ved jeg ikke og jeg er egentlig også ligeglad. Jeg syntes personligt det er fornuftigt. OG SÅDAN ER DET BARE!

Bare i taber så jeg får brug for det her.

verdenskrig
Manager

« Svar #39493: 18 Maj 2013, 18:46 »

Nej selvfølgelig gider du ikke det. Jeg kommer med håndfaste argumenter som ikke kan modsiges, og du har ingen da din holdning er bundet op på .... Ja ?? Fordomme om os fans uden at kende til realiteterne om hvordan det forholder sig ?

Kunne være spændende at tage samme debat med nogle værtshusejere i Horsens og se om de har lige så få argumenter for deres valg Opstemt

Cool

Camus
Gæst

« Svar #39494: 18 Maj 2013, 18:52 »

Nej selvfølgelig gider du ikke det. Jeg kommer med håndfaste argumenter som ikke kan modsiges, og du har ingen da din holdning er bundet op på .... Ja ?? Fordomme om os fans uden at kende til realiteterne om hvordan det forholder sig ?

Kunne være spændende at tage samme debat med nogle værtshusejere i Horsens og se om de har lige så få argumenter for deres valg Opstemt
Ja, hvis du så lægger ud med at kalde dem et par dumme drøvtyggende bondeknolde, så skal det nok blive godt   Peace

Sider: 1 ... 2631 2632 [2633] 2634 2635 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010