home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2625 2626 [2627] 2628 2629 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4952573 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39390: 12 Maj 2013, 19:26 »

Det AR skrev. Vi havde alle muligheder for at tage de tre point, så vi kan kun takke os selv for vi kun tog et enkelt. I sidste ende er dog fair nok med pointdeling. Men jeg sidder dog nok en stor skuffelse lige nu.

Til gengæld ser jeg optimistisk på de sidste par kampe. Haderslev kan med sejr over Horsens definitivt redde deres røv, så der kommer næppe nogen gaver til dem. Så det er op til os selv at afgøre tingene, heldigvis har Farum intet at spille for. De skylder også en sejr fra sidste sæson.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39391: 12 Maj 2013, 19:45 »

Hold da helt op hvor er Falkesgaard usikker! Glad for AaB valgte at sende to frispark over mål.

Alle mand i gult torsdag!

DeBuur
Manager

« Svar #39392: 12 Maj 2013, 20:20 »

Der er sgu ikke meget superliga klasse over Brøndby - det er godt nok ringe - nu håber jeg at Horsens og Silkebog spiller uafgjort og så ville det pynte hvis vi på hjemmebane slår Nordsjælland.... hvordan det så skal kunne lykkes..tja det aner jeg så ikke.

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39393: 12 Maj 2013, 21:27 »

Er netop hjemvendt fra Aalborg. Igen igen, synes jeg vi leverer på tribunen, hvor Aab først vågnede op til allersidst, da de havde udlignet. Jeg mener sagtens, at vi kunne have vundet i dag faktisk. Men for en gangs skyld er jeg enig med Auri, når han siger at vi smed bolden væk for hurtigt. Det var bare ikke godt nok, vi kom konstant under pres i anden halvleg, fordi vi til tider bare lossede bolden væk.

Eneste minus udover kampens resultat var at folk blev ved med at ryge hash, i stedet for at støtte holdet. Imens kontrollørerne bare står og kigger. Det er simpelthen for dumt.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39394: 12 Maj 2013, 21:31 »

Der er sgu ikke meget superliga klasse over Brøndby - det er godt nok ringe - nu håber jeg at Horsens og Silkebog spiller uafgjort og så ville det pynte hvis vi på hjemmebane slår Nordsjælland.... hvordan det så skal kunne lykkes..tja det aner jeg så ikke.

Så er det godt jeg kan fortælle dig det Michael Smiley vi skal blot score et mål mere end dem, mere simpelt kan det faktisk ikke blive Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39395: 13 Maj 2013, 09:41 »

Husk! Gule trøjer giver gratis adgang til alle tribuner på torsdag.
Køb en billet hvis du skal være sikker på en billet eller vil støtte klubben!

http://brondby.com/article.asp?aid=73847&id=145

Alle mand på stadion. 3 vigtige point!

X i ACH-SIF i aften og nederlag til ACH mod SE vil næsten sikre os fra nedrykning, hvis vi henter alle 3 point mod FCN! Derfor, kom til kamp og støt!!!

Jeg tror ikke på, at SIF henter 3 point mod FCM på torsdag og de vil derfor være sikre nedrykkere. Meget vigtigt at de taber denne, da de har forårets dårligste hold i Ådalen i sidste runde.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2013, 09:44 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager

« Svar #39396: 13 Maj 2013, 09:44 »

Husk! Gule trøjer giver gratis adgang til alle tribuner på torsdag.
Køb en billet hvis du skal være sikker på en billet eller vil støtte klubben!

http://brondby.com/article.asp?aid=73847&id=145

Alle mand på stadion. 3 vigtige point!

X i ACH-SIF i aften og nederlag til ACH mod SE vil sikre os fra nedrykning, hvis vi henter alle 3 point mod FCN! Derfor, kom til kamp og støt!!!

Glem det. Det sker ikke. Det er slut med at være flink.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39397: 13 Maj 2013, 09:44 »

Glem det. Det sker ikke. Det er slut med at være flink.

Grin Jeg tænkte nok at du ville komme herind og hygge med mig! Smiley

I må desværre en tur ned og vende, X!

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager

« Svar #39398: 13 Maj 2013, 09:46 »

Han har ikke scoret i 2 kampe i træk.
Der bliver ingen tredje.
Jeg lugter hattrick.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39399: 13 Maj 2013, 09:54 »

Han har ikke scoret i 5 kampe i træk.
Der bliver ingen sjette.
Jeg lugter hattrick.

Yup!

Smukke ord

Camus
Gæst

« Svar #39400: 13 Maj 2013, 21:23 »

Nå, så kan Brøndby rykke ned Torsdag. Hvis banen kan gøres værre end den allerede er, skal der vel gange i nogle skovle, og så ellers bare grave huller i banen, så FCN ikke får mulighed for at spille deres tiki taka Peace
« Seneste Redigering: 13 Maj 2013, 21:25 af Camus » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #39401: 13 Maj 2013, 21:30 »

Puha puha puha det lugter af 1.division nu. Det er utroligt så hurtigt tingene kan vende Skuffet Græder
I går stod vi langt inde i anden halvleg med det ene ben i overlevelse og skulle bare lukke kampen. I stedet indkasserer vi et 1-1 mål 14 min før tid, og Horsens er i dag pivheldige med at vinde 2-0 og har dermed bolden på deres side.

Vi møder torsdag et Nordsjælland hold der er klasser over os. Det bliver simpelthen en gyser af kaliber, og uanset hvad skal vi ud i endnu en gyser i sidste runde. Det er decideret til at hænge sig over, jeg kunne vende vrangen ud på mig selv og skære i mig selv over det her LORT !!

Kæft det ser sort ud nu. 6 point eller den står på Hobro away næste sæson.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #39402: 13 Maj 2013, 21:33 »

VK; Uanset hvad skal vi ud i en gyser i sidste runde?? Da ikke nødvendigvis. Hvis vi taber torsdag og Horsens vinder, så er sidste kamp uden betydning!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #39403: 13 Maj 2013, 21:35 »

Jeg ved det, fik bare formuleret det forkert. Hvis vi vinder mente jeg Skuffet
Men hvad fanden er chancen for det? Skal godt nok på stadion, men man skal ikke være Einstein for at se at vi hænger med røven farligt langt nede i vulkanen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Camus
Gæst

« Svar #39404: 13 Maj 2013, 21:36 »

Puha puha puha det lugter af 1.division nu. Det er utroligt så hurtigt tingene kan vende Skuffet Græder
I går stod vi langt inde i anden halvleg med det ene ben i overlevelse og skulle bare lukke kampen. I stedet indkasserer vi et 1-1 mål 14 min før tid, og Horsens er i dag pivheldige med at vinde 2-0 og har dermed bolden på deres side.
Det eneste de var heldige med var at Silkeborg var elendige.
Derudover er dine frustrationer forståelige. Men altså, hvis Brøndby får 1 point mod FCN, og så slår Horsens, så redder de sig vel også? Medmindre Horsens slår Sønderjyske abnormt stort.  Så sandsynligvis er det vel trods alt kun 4 point der skal til for Brøndby.

Sider: 1 ... 2625 2626 [2627] 2628 2629 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010