home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 868 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2624 2625 [2626] 2627 2628 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4952708 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39375: 06 Maj 2013, 09:34 »

Fed dag på tribunerne igår. Røvkedelig fodboldkamp. Jeg elsker Phiri.

Lettere tømmermænd her til morgen, øj.. og jeg skal til afdelingsmøde kl. 10 og jeg ligner nok mest af alt et vrag.

Jeg synes virkelig også Lebo fik vist hvad han kan! Han mindede mig faktisk en del om Paul Jatta. Han gjorde det også helt fantastisk i sine første kampe (blandt andet også mod fck!), og viste nogle af de samme kvaliteter, som Lebo gør nu! Hvis han, i modsætning til Jatta, kan undgå vilde skader, kan han blive rigtig god! Thumbs Up

Aldrig alene!

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #39376: 06 Maj 2013, 10:33 »

Fed dag på tribunerne igår. Røvkedelig fodboldkamp. Jeg elsker Phiri.

Lettere tømmermænd her til morgen, øj.. og jeg skal til afdelingsmøde kl. 10 og jeg ligner nok mest af alt et vrag.
Sååååå alt er ved det gamle Peace

phiri gjorde det igen udemærket, og binder midtbanen godt sammen Smiley Desuden er jeg den eneste der føler mig mere sikker med Falkesgaard på mål, det virker som om han er bedre til at kommunikere, samt komme ud i feltet, og i min optik lige så sikker på stregen som Tørnes.. ? Ved han var lidt usikker mod OB men synes det er den eneste dårlige kamp han har spillet... Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #39377: 06 Maj 2013, 10:38 »

Synes han er alt for usikker i sine aktioner. Eksempelvis taber han bolden direkte ud over baglinjen til hjørnespark og giver alt for mange returer ud i feltet. Derudover er han slet ikke stærk nok i luften synes jeg, hans indgreb virker meget usikre. Jeg kan egentlig godt lide manden, men Tørnes er bare den bedste målmand vi har.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39378: 06 Maj 2013, 10:54 »

Sååååå alt er ved det gamle Peace

phiri gjorde det igen udemærket, og binder midtbanen godt sammen Smiley Desuden er jeg den eneste der føler mig mere sikker med Falkesgaard på mål, det virker som om han er bedre til at kommunikere, samt komme ud i feltet, og i min optik lige så sikker på stregen som Tørnes.. ? Ved han var lidt usikker mod OB men synes det er den eneste dårlige kamp han har spillet... Smiley

Hey hey! Watch it! Tunge

Er enig omkring Falkesgaard. Hellere have ham inde end Tørnes.
Ingen klassemålmand, men bedste vi har.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #39379: 06 Maj 2013, 20:16 »

Jeg elsker Phiri.

Once you go black..

Selvom han er ny på holdet, hvad man til tider godt kan se, bringer han noget fight og energi ind på holdet. Det skal ikke undervurderes. Han var i øvrigt blandt de fremmødte til reservesholdskampen mod silke i dag, sikker 3-0 sejr. Vi kunne snildt have vundet det dobbelte uden at det havde været ufortjent på nogen som helst måde.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39380: 06 Maj 2013, 20:49 »

Synes han er alt for usikker i sine aktioner. Eksempelvis taber han bolden direkte ud over baglinjen til hjørnespark og giver alt for mange returer ud i feltet. Derudover er han slet ikke stærk nok i luften synes jeg, hans indgreb virker meget usikre. Jeg kan egentlig godt lide manden, men Tørnes er bare den bedste målmand vi har.

Jeg er fuldstændig enig, jeg var ved at få hjertestop da han tabte bolden udover baglinjen. Heldigvis ramte den "kun" stolpen, det kunne sagtens have kostet os point. Dertil er han bare ikke fysisk stor nok, jeg var rigtig nervøs hver gang bolden blev smidt ind over til Cornelius, grundet hans mangel på fysik. Det var til tider modbydeligt, men det er da flot han holder nullet mod fck, men jeg mener nu stadig at Tørnes er vores bedste keeper. Han er vokset med opgaven og det har ikke til tider været let, når man også tager vores forsvar i betragtning.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39381: 06 Maj 2013, 21:06 »

Han ser usikker ud, men nupper bolde Tørnæs aldrig ville havde taget... eksemeplvis hvor han bokser væk oppe under overliggeren, i mod OB tog han også flere bolde Tørnæs næppe havde taget.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #39382: 06 Maj 2013, 21:45 »

desuden skal man ikke undervurdere kommunikationen med forsvaret som blev vist flere gange mod fck at han mestrer bedre end Tørnes, men ja selvfølgelig skal han blive mere sikker, men kommer også han er stadig ung jo Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39383: 07 Maj 2013, 14:45 »

http://www.sporten.dk/superligaen/broendby-legende-benny-og-per-ville-stoppe-emissionen
Fedt at Bjarne tager bladet fra munden og bekræfter mange af spekulationer om Pers og Bennys gøren og laden gennem det seneste halve års tid. Bennys forsøg på at forsvare sig gør bare Bjarnes ord mere troværdige.

Edit:
http://www.business.dk/navne/da-kasi-jesper-slog-op-med-broendby-if
Noget chokerende læsning, uden at det overraskende på nogen måde. Nogen der har læst afsnittet(/-ene) vedr. Brøndby, som kan skrive lidt mere om det hele?
« Seneste Redigering: 09 Maj 2013, 00:41 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39384: 09 Maj 2013, 10:12 »

Vi skulle angiveligt være tæt på at sikre os et hovedsponsorat i form af energiselskabet SEAS-NVE.

Godt nok på tide at der sker noget på den post... Hvad siger folket til det?

Anfield Road
Manager

« Svar #39385: 09 Maj 2013, 10:23 »

Jeg siger at det er Ekstra Bladet Tunge

Det kommer jo kraftigt an på hvor vi står næste år Hvis vi rykker ned, så bliver sponsoraftalen jo slet, slet ikke i størrelse det er klart. Lyder umiddelbart okay altså, det er jo også vigtigt at have den ro om en forholdsvis sikker indtægtskilde. Noget vi har haft brug for må man sige.

Derudover kan jeg ikke rigtigt tage seriøst at det det er samme firma som sponsorer Herfølge Stadion crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39386: 09 Maj 2013, 14:02 »

Det lyder rigtig fint, hvis det holder stik. Men som sagt, er det ekstrabladet som bringer nyheden, så jeg skal se det før jeg tror på det.

Hvem skal til Aalborg på Søndag?

Zone 43
Manager

« Svar #39387: 12 Maj 2013, 16:43 »

Måske tidligt at spå om, men det kunne godt tyde at Tørnes er sat helt af, og kunne være et potentielt salgsemne til sommer. Det er i hvert fald anden kamp i træk, at han er placeret på bænken.. Jeg forventer dog intet salg i Katongo størrelsen.

Falkesgaard; Holst, Goodson, Albrechtsen, da Silva; Phiri, Thyge; Romme, Gehrt, Stryger; Makienok.

3 point, tak!

- Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #39388: 12 Maj 2013, 19:04 »

Vi kunne virkelig have brugt de tre point i dag, men nej. Vi skal bare score på vores chancer og så sørge for at Gehrt, der er ligeså tandløs som Bern og Brent tilsammen, og Romme holder sig langt væk. Romme gider jo ikke engang. Ikke overraskende at vi smider den igen, men sådan er det desværre med os.

ALLE MAND I GULT TORSDAG!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39389: 12 Maj 2013, 19:22 »

Vi har chancerne til 2-0 istedet udligner de, og vi skal være meget glade for 1 point.

Dumic er nu ude og Goodson skadet som comeback til Stenderup.

Pt er det vel 50/50 om vi overlever vinder horsens er det vel 20/80

Sider: 1 ... 2624 2625 [2626] 2627 2628 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010