home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2623 2624 [2625] 2626 2627 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4952720 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39360: 03 Maj 2013, 14:46 »

Søvn? Der skal ikke soves i festtoget.

http://brondby.com/article.asp?aid=73775&id=145
Fornuftigt. Så mangler vi bare nye kontrakter til Stryger og Romme.

To late med det sidste. Fuck dig, Nove. Skuffet

Begrænset hvor meget fest der er i et tog til Hjørring søndag aften... Men B4E kan selvfølgelig skabe den!

Du er vant til at komme efter mig. I alt.

Enig i Stryger og Romme desuden. 3+ år til Stryger og et år til Romme. Tror virkelig at det er godt for de unge og så kan han stadig bruges hvis han bliver spillet rigtigt.
Var vel med inde over størstedelen af målene i efteråret.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 14:48 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #39361: 03 Maj 2013, 15:30 »

Begrænset hvor meget fest der er i et tog til Hjørring søndag aften... Men B4E kan selvfølgelig skabe den!

Hvis der ikke er fest i toget hjem efter en kamp, er der først noget helt galt. Om så B4E skal feste alene, så er jeg sikker på at VK har nogle fifs efter turen i søndags. Det gik ikke stille af sig, lad mig sige det sådan.

Romme var nr. 2 på listen over vores spillere, der var involveret over flest mål i efteråret. Kun Makienok overgik ham. Så vidt jeg kan udregne, så har Quincy overhalet ham, her i foråret, så Romme er nr. 3.

Edit:
https://twitter.com/CAnkergren/status/330315017163509760
Husk at klik på detajler i tweetet ovenover for at få det hele med.
« Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 15:42 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Erzael
Manager

« Svar #39362: 04 Maj 2013, 08:11 »

Det er sjældent jeg er på stadion, men overvejer at tage derind imorgen. Hvor er det bedst at sidde, af de resterende pladser der nu engang er tilbage? Og hvor sidder FCK fansne, så man undgår dem? Wink

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #39363: 04 Maj 2013, 09:04 »

Det er sjældent jeg er på stadion, men overvejer at tage derind imorgen. Hvor er det bedst at sidde, af de resterende pladser der nu engang er tilbage? Og hvor sidder FCK fansne, så man undgår dem? Wink

Fcks fans sidder der hvor der står T14 og "Udefans".
Tag og sid ved et af tårnene eller ved pladserne ved siden af, så man stadig, småt, er en del af stemningen.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Anfield Road
Manager

« Svar #39364: 04 Maj 2013, 09:59 »

Jeg synes faktisk at man har et udmærket overblik fra svingene. Det ene vil dog være overtaget af fck fans imorgen. Ellers så er langsiden heller ikke dårlig. Men bare tag øvre, det er noget bedre end nedre synes jeg.

Men der bliver næppe udsolgt, så du kan jo bare sætte dig hvor du vil mere eller mindre. Jeg har i hvert fald kun sjældent sat mig på min anviste plads  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #39365: 04 Maj 2013, 12:03 »

Jeg synes faktisk at man har et udmærket overblik fra svingene. Det ene vil dog være overtaget af fck fans imorgen. Ellers så er langsiden heller ikke dårlig. Men bare tag øvre, det er noget bedre end nedre synes jeg.

Men der bliver næppe udsolgt, så du kan jo bare sætte dig hvor du vil mere eller mindre. Jeg har i hvert fald kun sjældent sat mig på min anviste plads  Wink

Det tyder på der kunne blive udsolgt imorgen :

Billetstatus fredag kl. 14:30 er:

- 450 billetter tilbage på Sydsiden Nedre
- 900 billetter tilbage på Sydsiden Øvre
- 700 billetter tilbage på langsiderne

Vi skal alle være her.

Anfield Road
Manager

« Svar #39366: 04 Maj 2013, 12:54 »

Det tyder på der kunne blive udsolgt imorgen :

Billetstatus fredag kl. 14:30 er:

- 450 billetter tilbage på Sydsiden Nedre
- 900 billetter tilbage på Sydsiden Øvre
- 700 billetter tilbage på langsiderne
Jøsses. Udsolgt?  Shockeret Opstemt

Uanset hvad er det ikke meget der er tilbage. Det er sandelig lang tid siden der har været udsolgt, og så oven i købet i vores nuværende situation...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #39367: 04 Maj 2013, 13:15 »

Jøsses. Udsolgt?  Shockeret Opstemt

Uanset hvad er det ikke meget der er tilbage. Det er sandelig lang tid siden der har været udsolgt, og så oven i købet i vores nuværende situation...
Læste et sted at der vil være 2300 pladser mindre pga FCK fans skal være lidt øde vidst. Men virkelig flot at vi kan trække så mange tilskurer hvis man tænker på at vi ligger i bunden det bliver en konge kamp imorgen Smiley

Vi skal alle være her.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39368: 04 Maj 2013, 14:04 »

Hvor mange kan der egentlig være?

Jeg håber at alle der har fået fribilletter vælger at komme :-)

ALLE MAND PÅ STADION!

Ariana Grande
Manager

« Svar #39369: 04 Maj 2013, 14:10 »

ALLE MAND PÅ STADION!

Ifølge Wikipedia...
Tilskuerkapacitet:   29.000 tilskuere
Siddepladser:   23.400 tilskuere

Anfield Road
Manager

« Svar #39370: 04 Maj 2013, 14:19 »

ALLE MAND PÅ STADION!
Kommer vel lidt an på hvor mange man kan få lov at stuve sammen på Sydsiden osv. Tilskuerrekorden er lidt over 31.000, men som Demi skriver så er kapaciteten officielt på 29.000.

Jeg håber bare at de får lov at komme ind snarere. I den famøse Esbjerg-kamp (1-6), som i øvrigt var min første på stadion, havde vi fået fribilleter og fandt senere ud af at de måtte sende folk med billetter hjem, da der var for mange billetter i omløb. 28.000 tilskuere til en ganske almindelig kamp mod Esbjerg  Opstemt

Ifølge Wikipedia...
Tilskuerkapacitet:   29.000 tilskuere
Siddepladser:   23.400 tilskuere
Er det ikke uden de siddepladser der kan være på sydsiden så? Mener der kan være lidt mere end 23.400 til europæiske kampe  Wink

miKL
Lilleputspiller
*

« Svar #39371: 04 Maj 2013, 18:25 »

Kan man godt bruge sin sæsonkort imorgen? synes jeg læste noget om man ikke kan mod FCK da jeg købte det. Men er kommet helt i tvivl.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #39372: 04 Maj 2013, 19:07 »

Der er 250 billetter tilbage. Så det er NU hvis man skal have billet!

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Zone 43
Manager

« Svar #39373: 05 Maj 2013, 00:43 »

Kan man godt bruge sin sæsonkort imorgen? synes jeg læste noget om man ikke kan mod FCK da jeg købte det. Men er kommet helt i tvivl.

Naturligvis kan du det, ellers havde der været meldt andet ud.

Svingene får også mine varmeste anbefalinger, såfremt man vil være på neutral plads. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39374: 06 Maj 2013, 09:08 »

Fed dag på tribunerne igår. Røvkedelig fodboldkamp. Jeg elsker Phiri.

Lettere tømmermænd her til morgen, øj.. og jeg skal til afdelingsmøde kl. 10 og jeg ligner nok mest af alt et vrag.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2623 2624 [2625] 2626 2627 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010