home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2612 2613 [2614] 2615 2616 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953773 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39195: 01 Apr 2013, 21:57 »

det lød sku alligevel lidt tomt i radioen på vej fra Silkeborg af sammen med 2 fck'ere... men der er stadig langt til toppen for jer i bunden jo Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #39196: 01 Apr 2013, 21:58 »

hvem syntes du så vi bør hente ind??

Brøndby IF!!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #39197: 01 Apr 2013, 21:59 »

Mig? Smiley

Det er ikke mit job at finde ud af det. Det har vi folk ansat til. Men umiddelbart lyder Lars Olsen som det bedste bud. Hvis ikke en udlænding jeg ikke kender.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

U-4-E
Manager

« Svar #39198: 01 Apr 2013, 22:00 »

det lød sku alligevel lidt tomt i radioen på vej fra Silkeborg af sammen med 2 fck'ere... men der er stadig langt til toppen for jer i bunden jo Smiley

Der var 0 tilskuere på stadion, så det er faktisk ikke så overraskende hvis det lød tomt.

verdenskrig
Manager

« Svar #39199: 01 Apr 2013, 22:21 »

JAJAJAJAJAJAJAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!

HVOR ER JEG MOTHERFUCKING LYKKELIG Opstemt Opstemt Opstemt !! Hold kæft en vital sejr, det er jo helt ude i hampen det her.
Jeg var lige ved at skride fra tv'et i pausen, og hvis nogen havde skrevet til mig at Brøndby havde vundet 3-2 til sidst, havde jeg nok bare tænkt " APRILSNAR" Opstemt Grin

Kæft hvor er det sindsygt. Jeg kan ikke huske at jeg i min tid som Brøndby fan har oplevet os vende 0-2 til 3-2, og så sker det med det dårligste hold ever, i så kritisk en situation som denne..

Jeg kan nok godt afsløre at 3-2 målet medførte den sædvanlige jubel løbetur ud af døren, og jeg tror ikke der var nogen i Helsinge der var i tvivl om at Brøndby havde scoret der Grin Hvor har jeg savnet den følelse Kys

De troede at vi var væk for evigt - Man havde afsagt vores dom! Men Brøndby er større end de største - DET VIDNER VOR HISTORIE OM <3

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39200: 02 Apr 2013, 13:18 »

Fantastisk!

Selvfølgelig er det Makienok som bliver matchvinder - ren manlove!l

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39201: 03 Apr 2013, 13:26 »

Brøndby IF - Fuldmagter til bestyrelsen i Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S

I henhold til værdipapirhandelslo vens § 29, jf. storaktionærbekendt gørelsens § 4, nr. 8, jf. § 5, stk. 3, offentliggør Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S hermed, at selskabets bestyrelsesformand har modtaget fuldmagter fra samtlige af selskabets A-aktionærer til at stemme på den ordinære generalforsamling senere i dag.

Den 3. april 2013 har Brøndbyernes I.F. Fodbold A/S' bestyrelsesformand modtaget fuldmagter, som resulterer i, at bestyrelsen på den ordinære generalforsamling senere i dag vil råde over stemmer svarende til mere end 40 % af de samlede stemmerettigheder og mere end 5 % af selskabets samlede aktiekapital, og som giver bestyrelsesformande n ret og pligt til at stemme for bestyrelsens forslag, jf. indkaldelsen.

Bestyrelsen råder således pr. dags dato over fuldmagter, som samlet udgør ca. 43,2 % af stemmerettighederne og ca. 7,1 % af selskabets samlede aktiekapital.

Fuldmagterne er givet alene med henblik på den ordinære generalforsamling den 3. april 2013.

Se meddelelsen som pdf her.

Brøndby IF

Well.. forventet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39202: 03 Apr 2013, 15:08 »

Bjarne Jensen har trukket sig fra bestyrelsen.

Gad vide hvor mange Veteraner som vil sidde i bestyrelsen fra i aften.

Derudover skal vi have tilført minimum 60 millioner inden april slutter ellers ryger vores licens.

Seneste fondbørsmeddelse:

Brøndby IF - Status på selskabets situation

I forbindelse med den ordinære generalforsamling i Brøndby IF i dag den 3. april 2013 kl. 16.00 skal følgende oplyses om selskabets økonomiske situation.

1. For at Brøndby IF kan opretholde licensen til at spille Superligafodbold i sæsonen 2013/14 skal selskabet have sikret minimum 60 mio. kr. i ny likviditet senest ultimo april 2013.

2. Selskabets likvide situation er på nuværende tidspunkt således, at selskabet skal have minimum 60 mio. kr. tilført i likviditet, såfremt selskabet skal kunne svare de forpligtelser, der forfalder i maj måned 2013 med tillæg af de betalinger, som selskabet må forvente at skulle betale løbende, inkl. eventuelle betalinger idømt i de udestående feriepengesager, efterhånden som de forfalder, inden for de næste 12 måneder.

3. I ovenstående beregning er ikke afsat beløb til at finansiere de økonomiske konsekvenser af en eventuel nedrykning fra Superligaen til Nordic Bet Ligaen. Selskabet har skønnet, at de økonomiske konsekvenser ved en nedrykning kan beløbe sig til et yderligere likviditetsbehov på 25 mio. kr. som et samlet skøn af manglende indtægter fra TV-aftalen, entré, merchandise, spillersalg, sponsorer mv.

4. På den baggrund har bestyrelsen vurderet behovet for kapitaludvidelse fremsat som pkt. 6.IV b) til generalforsamlingen i dag.

Kapitaludvidelsen gennemføres til 2 kr. pr. aktie á nom. 1 kr.

Tegningskursen på 2 kr. pr. aktie skal ikke ses som udtryk for ledelsens vurdering af værdien af aktierne før udbuddet, men er fastsat på det niveau for at gøre det attraktivt for nuværende og kommende aktionærer, at støtte Brøndby IF ved tegning af nye aktier. Nuværende aktionærer der udnytter deres tegningsretter udvandes ikke.

Der skal tegnes minimum 30.000.000 stk. aktier á 1 kr. og maksimalt 73.450.000 stk. aktier á 1 kr. hvilket vil give et provenu på minimum DKK 60 mio. kr. og på maksimum DKK 146,9 mio. kr.

5. Det er bestyrelsens vurdering på nuværende tidspunkt, at det kun vil være forsvarligt at gennemføre aktiekapitaludvidel sen med et minimums bruttoprovenu på 60 mio. kr., forudsat at Brøndby IF ikke ultimo april 2013 er i nedrykningsrisiko, idet der da skal indregnes yderligere ca. 25 mio. kr. i bruttoprovenuet.

6. Det er klart, at hvis Brøndby IF på anden forsvarlig vis kan skabe en del af den nødvendige likviditet ved salg af aktiver eller lign., vil alle de ovenfor nævnte likviditetskrav blive tilsvarende formindsket.

7. Den planlagte kapitaludvidelse med samtidig ophævelse af aktieklasserne er planlagt til gennemførelse efter følgende tidsplan:
8. april 2013: Sidste dag for handel med Eksisterende Aktier, inkl. Tegningsretter (forudsat handel med sædvanlig valør på tre handelsdage)
9. april 2013: Første dag for handel med Eksisterende Aktier, ekskl. Tegningsretter
(forudsat handel med sædvanlig valør på tre handelsdage)
9. april 2013: Optagelse af Tegningsretter til handel
11. april 2013: Tildelingstidspunkt for Tegningsretter
12. april 2013: Tegningsperioden starter
22. april 2013: Handelsperioden med Tegningsretter slutter
25. april 2013: Tegningsperioden slutter
30. april 2013: Allokering af Resterende Aktier og offentliggørelse af resultatet af Udbuddet
3. maj 2013: Afregning
3. maj 2013: Registrering af de Udbudte Aktier hos Erhvervsstyrelsen
7. maj 2013: Første handelsdag for Udbudte Aktier
8. Bestyrelsen oplyser derudover, at bestyrelsen foreslår genvalg af den siddende bestyrelse bortset fra Bjarne Jensen, der af personlige årsager har ønsket at udtræde af bestyrelsen.

Det skal understreges, at bestyrelsen fastholder tilsagnet om at indkalde til ekstraordinær generalforsamling med henblik på valg til bestyrelsen, når selskabets fremtidige kapitalforhold er afklaret og senest til afholdelse inden 30. juni 2013.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 15:12 af Skovlyst » Logged

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #39203: 03 Apr 2013, 15:27 »

Gad vide hvor mange Veteraner som vil sidde i bestyrelsen fra i aften.

Mon ikke de er tilfredse med at være i fondens bestyrelse, så længe de kan nøjes med at sælge stadion og hente et mindre beløb ved emissionen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39204: 03 Apr 2013, 15:29 »

Kan godt være.
Men ved Bjarnes afgang så skal der vel komme en enkelt mand ind, ikk'? Eller er vi på det vi minimum SKAL være?

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39205: 03 Apr 2013, 15:42 »

Fuck nu bestyrelsen, faktum er at vi mangler 60 millioner inden 1 maj mere eller mindre. Og 85 millioner hvis vi ryyger ud,

Zone 43
Manager

« Svar #39206: 03 Apr 2013, 16:01 »

Kan godt være.
Men ved Bjarnes afgang så skal der vel komme en enkelt mand ind, ikk'? Eller er vi på det vi minimum SKAL være?

Uden at være 100% sikker, mener jeg der skal være et ulige antal siddende.

Edit:
http://www.sporten.dk/superligaen/konkurs-eller-redning-saa-sandsynlige-er-broendbys-muligheder
"Udenlandske investorer. Der har været henvendelser fra både Asien og mellemøsten .."
Nogle med mere info om dette?
« Seneste Redigering: 04 Apr 2013, 14:48 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #39207: 04 Apr 2013, 20:24 »

Fuck nu bestyrelsen, faktum er at vi mangler 60 millioner inden 1 maj mere eller mindre. Og 85 millioner hvis vi ryyger ud,

Selv med til førelse af 85 millioner er vi ikke væsentlig forstærket - Der skal minimum 250 millioner til over de næste par sæsonen og det er kun seriøse kapital fonde der i DK har den slags penge - men de kunne ikke drømme om at smide penge i en klub som Brøndby - så vi skal altså håbe på en eller anden sheik eller Kineser der alt har gået med en drøm om at vinde superligaen og hæder i CL.... det sker ikke  Peace

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #39208: 05 Apr 2013, 18:23 »

http://brondby.com/prospekt/
Hvis man ikke ved hvad weekenden skal byde på, så er der netop smidt 140 siders læsning om det lovede prospekt fra gf'en ud.

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #39209: 07 Apr 2013, 19:02 »

Thumbs Up godt gået 3 point i Randers det havde jeg ikke drømt om - hvis vi kan holde den standard i forsvaret så tror jeg på sportslig redning.

Nu venter der en overlevelses kamp mod SønderJyske... det er en kamp vi ikke må tabe udover det så har Sønderjyske en kamp mod Esbjerg i den kommende uge... fortsætter Esbjerg deres sejrs række så begynder det at se lyst ud.

YNWA

Sider: 1 ... 2612 2613 [2614] 2615 2616 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010