home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2611 2612 [2613] 2614 2615 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953793 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39180: 29 Mar 2013, 19:42 »

Fuldkommen enig.

Ud med ham og det skal være NU!

Det sker med garanti ikke og det er sgu for sent - Auri og Bent skulle have været ud og ind skulle have været en eller anden Tysker med lak og læder således vores svag pissende spillere i det mindste kunne sige at de kæmpede.

Konkurs og derefter 2.divison det bliver resultatet... VK jeg giver ØL og frokost når Brøndby gæster 2. division og Otterup Stadion  Thumbs Up

YNWA

Svartovich
Gæst

« Svar #39181: 29 Mar 2013, 20:07 »

Det ligner en umulig opgave at holde Brøndby oppe, er helt enig i at det er alt for sent at skifte træner nu, der skulle være gjort noget langt før. Fatter ikke man kan drive en fodboldklub så dårligt, men tror på lang, lang, laaang sigt at det vil gavne BIF at starte forfra. De der halvhjertede løsninger de sidste mange år har bragt er bare ikke holdbare.

Camus
Gæst

« Svar #39182: 29 Mar 2013, 20:14 »

Er den mest seriøse mulighed ikke at få Faxe ind som træner? Man kan vel blot lade ham og Auri bytte job? Så slipper man for store udgifter, og mon ikke Faxe har Brøndby hjerte nok til at acceptere den løsning. ( Vil selvfølgelig medføre at man kommer til at betale Auri lige i overkanten for at sidde på tribunen og spise Store Klaus, men den må brøndby ledelsen vil så æde)

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #39183: 29 Mar 2013, 20:21 »

Er den mest seriøse mulighed ikke at få Faxe ind som træner? Man kan vel blot lade ham og Auri bytte job? Så slipper man for store udgifter, og mon ikke Faxe har Brøndby hjerte nok til at acceptere den løsning. ( Vil selvfølgelig medføre at man kommer til at betale Auri lige i overkanten for at sidde på tribunen og spise Store Klaus, men den må brøndby ledelsen vil så æde)
Hvad skulle det dog gavne? Faxe er mindst ligeså inkompetent som Auri.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Camus
Gæst

« Svar #39184: 29 Mar 2013, 20:25 »

Hvad skulle det dog gavne? Faxe er mindst ligeså inkompetent som Auri.
Aarh det er han vel trods alt ikke  Peace Faxe har alligevel et noget mere solidt CV end Auri. Og igen, hvad er alternativet? Og hvor meget værre kan det blive?
« Seneste Redigering: 29 Mar 2013, 20:27 af Camus » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39185: 29 Mar 2013, 20:49 »

Well det burde i alt fald prøves tvivler på en fyring ændre noget men det bør prøves

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39186: 29 Mar 2013, 21:39 »

Pisse skuffende at vi ikke får point i aften. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg føler egentlig at vi er meget godt med i kampen, men vi får desværre ikke scoret på vores chancer i første halvleg. Dommeren var heller ikke god i dag, det så for mig ud til at der var frispark op til Esbjergs scoring. I stedet fik de indkast og scorede. Antipas gjorde det ganske fornuftig igen. Han skabte meget i dag og kom i nogle farlige situationer, som sagtens kunne have givet et mål.

DeBuur
Manager

« Svar #39187: 29 Mar 2013, 22:01 »

Well det burde i alt fald prøves tvivler på en fyring ændre noget men det bør prøves

100 % enig sæt Turbo Bent, Faxe og Auri på holdet de vil da kun løfte niveauet.

Nej Faxe kunne burde få lov at få ansvaret og så kunne vi sende Auri og Turbo på ferie.... så slipper vi da for flere dumme kommentarer fra de 2 klaphatte.

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39188: 29 Mar 2013, 22:28 »

Der var klokkeklart frispark til os på uforståligvis fik de indkast istedet

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39189: 01 Apr 2013, 20:55 »

Kæft hvor er det vigtigt! Sådan en fight skal der fandme være hver gang!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39190: 01 Apr 2013, 20:56 »

Tanker hen mod de kommende kampe:

Jan K skal ud af start 11'eren. Det samme gør sig gældende for Rommedahl.
Sidstnævnte synes jeg man skal smide Gehrt ind. Fin teknisk og bedste bud.
Førstnævnte er den lidt svær. Så gerne Holst der men det betyder at Randrup skal på højre back.
Kristian Andersen er grøn og jeg ved ikke hvad han kan.

Dumic synes jeg viser at han skal spille stopper - har stadig ikke forstået hvorfor han er pillet af start 11'eren. Ud med Stenderup - han er en fin bænkevarmer at have.

Stryger har en dårlig attitude på, men er trods alt en vigtig brik ift det materiale vi har.

Auri skal naturligvis ud, men vi har ikke råd og derfor må vi håbe at tingene flasker sig ind til/hvis vi får penge.

Ser frem til en utrolig spændende generalforsamling onsdag. Aftenens højdepunkt bliver, at der er kringle nu hvor Emil er væk. Medmindre manden er aktionær. Jeg skal nok ikke glæde mig for tidligt.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2013, 08:27 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #39191: 01 Apr 2013, 20:59 »

Sikke et come back!

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

DeBuur
Manager

« Svar #39192: 01 Apr 2013, 21:15 »

Opstemt 3 point i en uhyggelig kulisse og så på en bane der mindede om en pløjemark - det var ufattelig vigtige 3 point og nu har vi stadig muligheden for at klare den - Søndejyske og Horsens er nu de hold vi skal kæmpe imod og 3 point i næste kamp så ser verden sgu lys ud.

Jeg tror ikke på Auri - men ok vi kan jo ikke gå ud og hente en ny træner nu så vi må håbe at dagens kamp kan løfte holdet mentalt.

YNWA

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #39193: 01 Apr 2013, 21:53 »

jeg er i tvivl, skal Auri fyres efter vi forhåbentlig har fået nogle penge ind, eller skal han fortsætte, sæsonen ud???

Brøndby IF!!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #39194: 01 Apr 2013, 21:54 »

Jeg har sagt det før. Spørgsmålet er ikke om vi har råd til at fyre Auri. Spørgsmålet er om vi har råd til at lade være.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 2611 2612 [2613] 2614 2615 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010