home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1329 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2610 2611 [2612] 2613 2614 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953980 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39165: 19 Mar 2013, 18:20 »

Stadion en indtægtskilde hvad snakker du om ?.

Selve stadion driften kan ikke undgå at være en kæmpe underskudsforretnin g, i og med stadion er vores eneste gældspost.
Det lyder da fedt at eje et stadion bestemt, men det kostede i sin tid en hvad 330 millioner ? som vi var ude og låne. Stadion stod klar i nye klæder tilbage i 2000. Siden er der bygget om på den ene langside for yderligere 90 millioner i alt 420 millioner.

Altså er der siden 2000 smidt omkring 420 millioner kroner efter stadion byggeri, lånte penge. Ved et salg af stadion nu her for 150 millioner, hvilket formentligt er en god pris. har vi blot tabt 270 millioner på eventyret, eller knap 21 millioner kroner pr sæson.

En pris der ligger milevidt over hvad andre superligaklubber betaler for leje af deres respektive stadions.
Bevares vi havde nok ikke fået så store og massive ombygninger og udvidelser end vi har fået. Men omkostningerne ved det har været enorme.

Naturligvis kunne ingen spå en finanskrise med mere, men det er jo klart vi er stort bagud på point på forhånd, når vores stadion har kostet os 21 millioner kroner at havde pr år(og prisen er måske enda endnu højere, for hvad har vi mon afbetalt på vores lån pr år i snit igennem tiden ?).

For en ting er jo hvad vores byggepris kontra evt salgspris er, noget andet er jo hvor meget vi har afdraget med allerede nu. Det kan være både højere og lavere, men et faktum er det at det sort på vidt har kostet omkring 270 millioner at havde ejet.

Prøv at tænk på andre klubber som fks AaB og OB, der betaler en 4-5 millioner i årlig stadion leje, hvilket er ren underskud for kommunen, kontra os der betaler det 3-4 dobbelte, det er penge vi sagtens kunne bruge andre steder.

Ariana Grande
Manager

« Svar #39166: 19 Mar 2013, 20:31 »

DeBuur
Manager

« Svar #39167: 19 Mar 2013, 20:44 »

Salget af stadion er helt sikkert en nødvendighed - vi kan ikke blive ved med at klare gælds afviklingen og ender det med en konkurs så kan vi være sikker på at vi ikke får fuld pris for stadion - mon ikke der i en salgs aftale er lavet en rimelig aftale om at leje sig ind på stadion.

IMO er salget ok men jeg er ikke sikker på at det er et tegn på at vi er nærmere en redning Peace

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #39168: 19 Mar 2013, 20:55 »

Jeg er godt klar over, at der er underskud på den front, som følge af Per's vanvids ego og dårlige sans for en god handel. Men ikke destro mindre er Vilfort Park stadig en indtægtskilde, da der kommer penge i kassen for entre, udlejning af lokaler til fitness osv. Sælges stadion vil det hurtigt sætte os endnu længere tilbage, da det så blive svært at få lagt en bare nogenlunde standard på holdet, når pengene skal gå til leje af stadion, afbetaling af lån og gæld osv.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39169: 19 Mar 2013, 21:00 »

Vi tjener jo stadig penge på entre og udlejning af fiasko fitness centeret giver næppe ret meget. 150 mill vil fjerne størsteparten af vores gæld og dermed give os måske 15 mill ekstea om året at lege med.

Leje af stadion vil være meget billigere end at eje det.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39170: 22 Mar 2013, 18:26 »

Kan det virkelig passe, at vores afsnit mod EfB allerede er udsolgt? Skuffet
Der er en uge til endnu, det er stærkt gået, hvis det holder stik.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39171: 22 Mar 2013, 18:32 »

Kan det virkelig passe, at vores afsnit mod EfB allerede er udsolgt? Skuffet
Der er en uge til endnu, det er stærkt gået, hvis det holder stik.

Jeps! Det ser sådan ud. Så eneste udvej er nok, at melde sig til en ikke allerede fyldt bustur, med billetter inkluderet. BS Nordjylland har f. eks 33 billetter, fordi de har 33 pladser i bussen. Og der er stadig få pladser tilbage Smiley

Men turen er åbenbart ret så populær!

Aldrig alene!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39172: 22 Mar 2013, 18:46 »

Jeps! Det ser sådan ud. Så eneste udvej er nok, at melde sig til en ikke allerede fyldt bustur, med billetter inkluderet. BS Nordjylland har f. eks 33 billetter, fordi de har 33 pladser i bussen. Og der er stadig få pladser tilbage Smiley

Men turen er åbenbart ret så populær!
Det er bestemt en mulighed, som jeg overvejer. Jeg skulle gerne have fat i en billet eller to og helst til udebaneafsnittet.
Den anden mulighed er selvfølgelig at satse på at de vil lukke mig ind, selvom jeg har en billet til en anden tribune.
En ting er i hvertfald sikker, jeg køber billetterne til pokal semifinalen nu. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #39173: 28 Mar 2013, 19:29 »

Uha der bliver tænding på i næste kamp - en kamp hvor vi skal have 3 point - Sønderjyske tror jeg bliver svær at nå og så bliver det en kamp mellem Esbjer og Brøndby og den sidste plads i Superligaen.

Vi har desværre ikke landsholds MAK med til Esbjerg så jeg håber på at Antipas finder en af de kampe hvor alt lykkes.... vi trænger til 3 point og helst mod Esbjerg Thumbs Up

YNWA

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #39174: 28 Mar 2013, 19:33 »

vi trænger til 3 point og helst mod Esbjerg Thumbs Up

Men det får i ikke ;-)

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39175: 29 Mar 2013, 18:56 »

Ja det var den kamp vi ikke måtte tabe. Den eneste der mindede om en der virkelig gad det her og så alvoren var Antipas, resten er dumpet. Esbjerg og SønderjyskE som begge vinder denne her runde + de mangler en kamp mod hinanden.. Vi kan godt så småt forberede os på det værste.. der er intet der tyder på lige nu, vi klare os.

DeBuur
Manager

« Svar #39176: 29 Mar 2013, 18:58 »

Men det får i ikke ;-)

Nej desværre ikke og IMO så tog vi et kæmpe skridt mod nedrykning i dag - Esbjerg er nu langt foan os og Sønderjyske har noget som vi ikke har - kamp gejst og erfaring i at kæmpe for overlevelse.

Auri og vores tandløse hold har ganske enkelt ikke niveau til at overleve i Superligaen og reelt kan det være med til at sende Brøndby nærmere en konkurs.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #39177: 29 Mar 2013, 19:05 »

" Bent Christensen, i skifter Dario Dumic ind, og flytter ham vel op i front. Hvad er planen her de sidse ti min for at i skal komme tilbage ?"

" At score!"

Når vores trænerteam ikke har mere at rykke rundt med end det der, så forstår jeg bedre at vores hold ligger hvor de gør. Tillykke til truppen, om mange år når i får børnebørn kan i stolt fortælle om jeres indflydelse på Brøndbys første nedrykning. Håber i er stolte af jer selv !

Jeg så kun de sidste 17 minutter, og kan derfra let konkludere at det er slut med superligabold for denne gang. Den konstatering drager jeg ene og alene på grund af at vi ikke engang besidder evnen til at fighte og slås for det. Svagpissere er vores spillere hver og en. Den eneste kamp hvor de overbetale idioter kan have hjertet med er når vi møder fck. Spillerne og trænerteamet kan rende mig.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39178: 29 Mar 2013, 19:23 »

Hvis vi har nogen form for ledelse med en smule ambition og ære i behold er der kun en udvej nu, Auri skal have sparket! Vi har ikke nogen mulighed for at hente spillere og lige nu er det på det værste omkring nedrykning. Og ja så tænker i nok, hvem skal være træner? I don't know.. men vi rykker ned med Auri, vi spiller så ideforladt og uden nogen form for taktik, vi spiller lange bolde i dag op imod Antipas? WHY?.
Vi må have den der chok/træner effekt, også må man hive Faxe ind som træner, eller en Vilfort.. der må gøres et eller andet nu fra Ole Bjur! Det her er en katastrofe.

verdenskrig
Manager

« Svar #39179: 29 Mar 2013, 19:28 »

Fuldkommen enig.

Ud med ham og det skal være NU!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2610 2611 [2612] 2613 2614 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010