home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2608 2609 [2610] 2611 2612 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954104 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39135: 12 Mar 2013, 16:59 »

Glædelig nyhed! Der er lys forude... 

DeBuur
Manager

« Svar #39136: 12 Mar 2013, 17:01 »

Den havde jeg sgu ikke lige set komme, må jeg ærligt indrømme!! Shockeret
Men nu er der da god mulighed for, at der kunne komme nogen med en god pose penge, da der ikke er det helt store tilbage af den gamle ledelse!

Se det ville være dejligt hvis det skete - det kan også være det sidste træk før en konkurs hvor bestyrelsen går af etop fordi de har udspillet deres sidste muligheder - jeg håber på det sidste men tror ikke på at der findes nogen med den som penge i Danmark.... forudsætningen for kapital tilførsel er dog at bestyrelsen træder tilbage så måske er der redning på vej..men damm der skal mange penge i det store hul og der skal sgu ske noget på det sportslige plan... og sejren mod AGF kunne ikke komme på et bedre tidspunkt  Thumbs Up

YNWA

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39137: 12 Mar 2013, 17:51 »

Lidt forkert opfattet af EB (ikke overraskende..)
http://www.bold.dk/nyt/BIF-Bestyrelsen-gaar-ikke-noedvendigvis-af

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39138: 12 Mar 2013, 19:25 »

Bestyrelsen går samlet af, også kan general forsamlingen vælge hvem de vil (men magten til dette ligger jo stadig hos de samme som før indtil emissionen er udført).

Men naturligvis er der folk der er villige til at smide penge i klubben.

For maximalt 76 millioner kroner kan du købe dig til 51% af aktierne, da alle de gamle aktier til sammen nedskrive til en værdi på sølle 560k fra 56 millioner.

Spændene dagsorden og oplæg bestyrelsen har fremlagt, der er 3 forskellige muligheder for en emission i det.

Men det korte og det lang er at vi søger at sælge aktier for mellem 50.6 millioner og 150 millioner.

Til mellem 1 krone og 2.80,- stykket. alt efter hvor mange der sælges.

Så må vi håbe de har fundet nogle virkende dankort maskiner frem til efter generalforsamlingen Wink
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 19:33 af Sunbao » Logged

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #39139: 13 Mar 2013, 11:27 »

http://www.onside.dk/superligaen/jan-k-aabner-for-bif-forlaengelse
Helt seriøst, hvis det her sker .... jamen har ikke engang ord for det, ville blive så stjernetosset.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39140: 13 Mar 2013, 11:32 »

http://www.onside.dk/superligaen/jan-k-aabner-for-bif-forlaengelse
Helt seriøst, hvis det her sker .... jamen har ikke engang ord for det, ville blive så stjernetosset.

Hvis bare hans løn bliver skåret 75-80% ned, ville det da være fint nok..

Aldrig alene!

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #39141: 13 Mar 2013, 11:39 »

Hvis bare hans løn bliver skåret 75-80% ned, ville det da være fint nok..

Det synes jeg ærlig talt ikke. Lad os sige, han går 80% ned i løn: Jan K får 100k om ugen lige nu, så han ville få 20k om ugen ved en eventuel lønnedgang, hvilket betyder han får 80k udbetalt for hver måned. Samtidig har vi spillere som Frederik Holst og Franck Semou, som i min mening er meget bedre end Jan K, da de har masser af speed og teknikken i orden i forhold til ham. Plus Holst og Semou får under det halve af de 80k, som Jan K ville få udbetalt om måneden.

Lålålålålååååå

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #39142: 13 Mar 2013, 11:48 »

En spiller vi snart skal få fingeren ud og forlænge med, er Jens Stryger! Han er virkelig gået hen og imponeret mig, og at lade ham gå fri til sommer ville være helt hjernedødt. En af efterårets mest stabile spillere (trods en helt uvant vb-position) og han var også manden bag de fleste mål her i vinterens træningskampe, derudover er han stadig i sin gode alder.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39143: 13 Mar 2013, 11:54 »

En spiller vi snart skal få fingeren ud og forlænge med, er Jens Stryger! Han er virkelig gået hen og imponeret mig, og at lade ham gå fri til sommer ville være helt hjernedødt. En af efterårets mest stabile spillere (trods en helt uvant vb-position) og han var også manden bag de fleste mål her i vinterens træningskampe, derudover er han stadig i sin gode alder.

Helt enig!! Han er langt vigtigere end Jan K og mange andre!!

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager

« Svar #39144: 13 Mar 2013, 11:56 »

Jan K skal bare skride til sommer. Bevares han har leveret en prof indsats, uden at brokke sig. Men han er bare en kamphamrende elendig fodboldspiller, og ikke 200 kr om ugen værd.

Der er så mange andre vi skal have forlænget med som der er fremtid i - Få det gjort i stedet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #39145: 13 Mar 2013, 18:09 »

Så er der ikke længe til kampen mod Esbjerg går igang. lad os håbe på at holdet spiller ligeså godt som de gjorde imod AGF i søndags!!

En anden lille ting som jeg har gået og tænkt på her på det seneste.

er jeg den eneste der føler at Gehrt skulle starte inde. jeg synes han gjorde det rigtig godt i slutningen af efteråret og desuden er han efter min mening et rigtig stort talent, som vi ''ødelægger'' ved aldrig at bruge ham.

EDIT!!

kan se at Gehrt starte inde i dag, men mente mere generelt Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Mar 2013, 18:13 af chackpercom » Logged

Anfield Road
Manager

« Svar #39146: 13 Mar 2013, 21:52 »

Nej, nej, nej og atter nej. Det var da virkelig helt udlideligt ringe i dag. Vi skaber absolut ingenting og flere gange har Esbjerg jo oceaner af plads inde på midten. Jeg fatter simpelthen ikke udskiftningen af Makienok der gang på gang viser at han er den ENESTE på det hold der viser bare en lille smule målnæse og skarphed. De andre loller jo bare rundt og meget sigende sparker Jens Larsen et kæmpe hul i luften da han ellers får en god mulighed lige til sidst. Oke kan jo seriøst ikke løbe en 100 meter uden at falde død om og hvordan han fortsat kan tro at han kan drible er jo en skandale. Han sjokket konsekvent rundt i bolden når han forsøger at tage et enkelt træk. Vi skal prise os lykkelige for at Stryger er så kold på straffe, for ellers havde det for alvor været skidt. Så meget mærkeligt ud ved situationen hvor vi straks ser 2-3 spillere løbe ud og tale med Turbo. Måske man var i tvivl om hvem der skulle sparke? Først så det ud til at blive Jan.K og jeg tænkte at han da for sin død aldrig ville kunne sparke den ind. Der blev jeg sgu nervøs. Men Stryger er jo rimeligt sikker på den.

1-1 er uden tvivl et rigtigt dårligt resultat, men ingenting er så skidt at det ikke er godt for noget. Det betyder at vi skal frem og score i Esbjerg hvilket dybest set kan virke meget effektivt. Vi så i Århus at vi altså godt kan spille fodbold, men konsekvent nægter når vi er foran. Og er der noget Brøndby ikke kan så er det at holde et resultat. I Esbjerg bliver vi NØDT til at spille fodbold...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #39147: 16 Mar 2013, 18:58 »

En anden lille ting som jeg har gået og tænkt på her på det seneste.

er jeg den eneste der føler at Gehrt skulle starte inde. jeg synes han gjorde det rigtig godt i slutningen af efteråret og desuden er han efter min mening et rigtig stort talent, som vi ''ødelægger'' ved aldrig at bruge ham.

Som udgangspunkt, nej. Jeg synes han har været for ustabil, hvad der i høj grad imo skyldes hans statur og fysik. Han er god med bolden, men han kan hurtigt blive puffet væk. Det skal han arbejde på.

Der udover synes jeg også at det har fungeret fint med Makienok, Antipas, Stryger og Romme som de offensive spillere. Jeg håber også at det er dem, der starter i morgen. Resten af holdet giver sig selv, nu hvor Tørnes, Albrechtsen og Thygesen er ude.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #39148: 16 Mar 2013, 22:12 »

Som udgangspunkt, nej. Jeg synes han har været for ustabil, hvad der i høj grad imo skyldes hans statur og fysik. Han er god med bolden, men han kan hurtigt blive puffet væk. Det skal han arbejde på.

Der udover synes jeg også at det har fungeret fint med Makienok, Antipas, Stryger og Romme som de offensive spillere. Jeg håber også at det er dem, der starter i morgen. Resten af holdet giver sig selv, nu hvor Tørnes, Albrechtsen og Thygesen er ude.

Helt enig. Gehrt er en fremragende teknisk spiller, men fysikken er simpelthen bare ikke god nok til en startplads. Håber opstillingen ser således ud i morgen:

Falkesgaard
Randrup - Stenderup - Dumic - Da Silva
Jan K - Holst
Rommedahl - Antipas - Stryger
Makienok

Håber dermed, Dumic starter inde frem for Goodson. Synes simpelthen ikke, at Goodson's spil er godt nok til en startplads. Alt for mange hovedsløse dumme beslutninger, og ikke en god nok evne til at markere sin direkte modstander. Dumic er bedre på de punkter imo. Giv de unge chancen for at styre defensiven i kampen mod FCM, tror dette vil bære frugt og give 3 points  Smiley

Lålålålålååååå

Anfield Road
Manager

« Svar #39149: 17 Mar 2013, 17:57 »

Brøndby XI: M. Tørnes, A. Randrup, D. Stenderup, C. Goodson, P. da Silva, J. Kristiansen, F. Holst, D. Rommedahl, Q. Antipas, J. Stryger, S. Makienok.

Nogen der kan svare mig på hvad i alverden der er sket siden Tørnes er med? Troede han havde vippet fingeren af led Huh

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 2608 2609 [2610] 2611 2612 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010