home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2589 2590 [2591] 2592 2593 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955428 gange)
Imperatore
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38850: 14 Jan 2013, 21:17 »

Ingen tvivl om at det er usympatisk af visse spillere. Det kan vi sagtens blive enige om, men derfor synes jeg stadig ikke, at de kan klandres for det. Det er kun dårlig ledelse, der er skyld i det her.

Ingen tvivl om at Peter Madsen er en douchebag, der 'bare' udnytter situationen, men igen, det er ledelsens skyld, at han kan det.

verdenskrig
Manager

« Svar #38851: 14 Jan 2013, 21:21 »

det er ledelsens skyld, at han kan det.

Enig her, og det understreger bare hvor amatøragtigt denne klub er blevet drevet så længe Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #38852: 14 Jan 2013, 21:37 »

Spillerne var helt 100% overbeviste om at de havde fået deres feriepenge udbetalt. Martin Ericsson FORLANGTE oven i købet feriepengene som en del af sign on fee eller hvad pokker det nu drejer sig om. Synes det er komplet latterligt at man så går ud og kræver penge for noget man har fået for. AAB stod i samme situation men Lindstrøm og Jimmy Nielsen(mener nok det var dem) ville ikke ødelægge noget, så de takkede pænt nej. Jeg synes fandme da det er dårlig stil.

Men det her er cool buisness og det burde tosserne virkelig vide. De havde vel på ingen måde forventet nåde fra spillerne eller Mads Øland? Folk er ude på at få så mange penge som muligt, og det har man på ingen måde garderet sig mo. Kæft hvor er det latterligt det her!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #38853: 14 Jan 2013, 22:42 »

Spillerne var helt 100% overbeviste om at de havde fået deres feriepenge udbetalt. Martin Ericsson FORLANGTE oven i købet feriepengene som en del af sign on fee eller hvad pokker det nu drejer sig om. Synes det er komplet latterligt at man så går ud og kræver penge for noget man har fået for. AAB stod i samme situation men Lindstrøm og Jimmy Nielsen(mener nok det var dem) ville ikke ødelægge noget, så de takkede pænt nej. Jeg synes fandme da det er dårlig stil.

Men det her er cool buisness og det burde tosserne virkelig vide. De havde vel på ingen måde forventet nåde fra spillerne eller Mads Øland? Folk er ude på at få så mange penge som muligt, og det har man på ingen måde garderet sig mo. Kæft hvor er det latterligt det her!

Glem ikke at Per b selv var med til at lave reglerne  Wink Det er samlet set et lille beløb i Brøndbys kæmpe gæld... men lige nu fastholder ledelsen at det lige præcis er de penge der er skyld i Brøndbys problemer... det er uansvarligt og det er løgn og viser samtidig at vores ledelse intet har erkendt....

Flere spillere har følt sig dårligt behandlet af Brøndby de vil selvfølgelig ikke bare smide de sidste penge ud sådasn er verden sgu ikke.

Brøndby ledelsen har vist deres uduelighed og udvist enestående talentløshed... sådan er det og det ender med at føre os i Danmarks serien i mange år fremover..... så kan jeg glæde mig over at Otterup spiller i en højere række end Brøndby...

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #38854: 15 Jan 2013, 19:36 »

Goodson skulle være meget tæt på at skifte til den tyrkiske klub Orduspor på en fri transfer.

Det må da vække noget glæde blandt jer fans at han nu er væk, mandne er virkelig dårlig og trækker sikekrt en solid løn. Da jeg sympatiserer med Brøndby af de danske hold synes jeg det virker som et fornuftigt træk Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Zone 43
Manager

« Svar #38855: 15 Jan 2013, 19:39 »

Faldt lige over dette interview med den gode Bjerregaard fra 2007. Der er sket en del siden dengang, især ved den pensionssnak de taler om sidst i klippet.
http://youtu.be/q8zkIBS-t2U?t=3m5s

Hvis de har ret til penge, der ikke er blevet udbetalt til dem ..

Nu har de jo fået udbetalt en gang, bare på andenvis end hvad den lov, DeBuur nævner, blev ændret til i sin tid.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

U-4-E
Manager

« Svar #38856: 17 Jan 2013, 18:51 »

Goodson ser ud til at være meget tæt på Tyrkiet.

http://brondby.com/article.asp?aid=72615&id=145

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #38857: 17 Jan 2013, 19:06 »

Vigtigt!
De løntunge herrer skal ud hurtigst muligt. Vi kunne dog godt se os nødsaget til at hente endnu en centerforsvarer hvis/når Goodson smutter, da 3 centerforsvarere ikke er nok. I sær ikke med Albrechtsens skadehistorik i mente.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38858: 17 Jan 2013, 19:18 »

Vigtigt!
De løntunge herrer skal ud hurtigst muligt. Vi kunne dog godt se os nødsaget til at hente endnu en centerforsvarer hvis/når Goodson smutter, da 3 centerforsvarere ikke er nok. I sær ikke med Albrechtsens skadehistorik i mente.

Pjat, hvis vi skal hente, så er det en 6'er.
Så gerne en VB også, men vi har ingen penge, så hvis vi overhovedet har mulighed for at hente noget, så skal det være til den defensive midt som skrevet.

Vi har Mads Nielsen som 4. mand og alternativt så kan man bruge Holst eller Randrup (GISP) derinde. Førstnævnte kræver naturligvis - GISP..igen! - at Randrup så ryger på backen, da Joensen er ude resten af sæsonen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #38859: 17 Jan 2013, 19:28 »

En 6'er er selvfølgelig 1. prioriteten, ja. Derefter ville en forsvarsspiller - enten i venstresiden eller midten, virkelig lune, men pengene selvfølgelig ikke til nogen af delene. Mon ikke vi også kan klare den med de 3 for resten af sæsonen. Med en Goodson ude, kunne det dog godt forsvares at hente D. Jensen ind på fri på en kort aftale.

Randrup som CB lyder virkelig skidt Grin

Zone 43
Manager

« Svar #38860: 17 Jan 2013, 19:34 »

Randrup i midterforsvaret er the shit. Jeg tør godt love, at selv VK vil skrive under på det..

Nuvel, det ligner unægteligt et skifte fra Clay' side, angiveligt er han dernede for at se på forholdene, kontrakten skulle være underskrevet. Han vil - trods alt - blive savnet. Bare en smule. Ikke mindst pga. hans skills.
http://www.youtube.com/v/sBvT87STP-A

Edit:
Romme bliver mest stor sandsynlighed ny anfører, det lugter lidt af en forlængelse med ham tbh. Heller ikke det værste der kan ske.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 19:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38861: 17 Jan 2013, 20:49 »

Randrup i midterforsvaret er the shit. Jeg tør godt love, at selv VK vil skrive under på det..

Nuvel, det ligner unægteligt et skifte fra Clay' side, angiveligt er han dernede for at se på forholdene, kontrakten skulle være underskrevet. Han vil - trods alt - blive savnet. Bare en smule. Ikke mindst pga. hans skills.
http://www.youtube.com/v/sBvT87STP-A

Edit:
Romme bliver mest stor sandsynlighed ny anfører, det lugter lidt af en forlængelse med ham tbh. Heller ikke det værste der kan ske.

Randrup på holdet er som at genopleve et mareridt hvor man bliver voldtaget af Pia Kjærsgaard....

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #38862: 19 Jan 2013, 20:23 »

http://www.orduspor.org.tr/tr/haberdetay.php?id=611
https://twitter.com/michelwd/status/292711841585586176

Goodson's skifte bliver ikke til noget til alligevel, så den våde drøm/frygten for Randrup i midterforsvaren kan for en stund ihf. smutte.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #38863: 21 Jan 2013, 16:40 »

http://www.sporten.dk/fodbold/per-n-behold-mine-feriepenge-bif
Først Auri, nu Per. De gør det ikke svære, ikke at holde af dem, når de nu engang gør det eneste rigtige i denne sag. Go' stil som andre kunne lære noget af. Ingen nævnt, ingen glemt.

- Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #38864: 21 Jan 2013, 16:42 »

http://www.sporten.dk/fodbold/per-n-behold-mine-feriepenge-bif
Først Auri, nu Per. De gør det ikke svære, ikke at holde af dem, når de nu engang gør det eneste rigtige i denne sag. Go' stil som andre kunne lære noget af. Ingen nævnt, ingen glemt.

Men er der ikke noget med at det er Mads Ø og spillerforeningen hamrende ligeglad med, de SKAL have deres penge, og dermed basta!  Peace

Mener ihf det var hvad de sagde da M. Lindstöm og J. Nielsen sagde at de ikke ville have AaB's penge da de havde fået dem engang.

Sider: 1 ... 2589 2590 [2591] 2592 2593 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010