Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 678 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2585
2586
[
2587
]
2588
2589
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4955693 gange)
plutonium
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #38790:
04 Jan 2013, 12:08 »
http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=23884834
Her må jeg også sige 'av!'.
Citat
Angående investorer kan det da godt være, at vi er dialog med nogen, men jeg kan ikke bekræfte noget som helst. Det eneste, jeg kan sige, er, at dem, vi taler med i øjeblikket, forhandler jeg selv med, og jeg er den eneste, der ved, hvem det er
Ovenstående citat er af Benny Winther. Én mand ved hvem der forhandles med? Én mand der skal stå med hele det her projekt? Nu ved jeg selvfølgelig ikke noget om hvordan den slags foregår, men er det ikke kotume at flere i organisationen om ikke andet kender til sådan nogle forhandlinger?
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
plutonium
Manager
«
Svar #38791:
04 Jan 2013, 12:13 »
Citat af: Sunbao 04 Jan 2013, 12:08
Tror du gør det til mere end de er Pluto.
Som sådan skal de penge hvis de bevilliger os overtrækket, jo kun række indtil aktie emissionen er i hus, og der vil derfor seføli ikke blive tale om at sælge folk billigt for at kunne betale nordea, så kunne vi jo bare sælge nogle folk direkte og bruge pengene til det.
Well det er jo blot lidt samme scenarie som hos jer i sin tid, enten begærer Nordea konkurs, eller også stiller de sig bag en emission, hvilket de med stor sandsynlighed også kommer til hos os, ligesom de gjorde hos jer.
Nordea har ikke råd til at lade os gå konkurs, rent image mæssigt, ligesom de absolut ingen fordele havde med jer, dog var et evt tab ved jeres konkurs for dem op mod 30 gange større.
Men rent image mæssigt, ville det uden tvivl koste dem mange kunder at lade en klub med så mange fans gå ned, for hvem gider da støtte noget der har sendt ens hjerteklub i graven.
Der står jo i artiklen, at Nordea kræver sikring i materialer, bygninger eller pengestrømme. Det må vel dække ud over de 2 måneder vi snakker? Hvis der ikke er investorer på plads til emissionen, så kan det jo meget vel blive sådan, at Nordea pludselig står med jeres faciliteter og hiver alle transferpenge til sig til sommer. På den måde kan det her (som jeg ser det) sagtens blive endnu et søm til jeres kiste. Bevares, det kan da også hjælpe jer som det hjalp os, men jeg synes I bliver låst meget fast. Og så med den artikel jeg har med i indlægget ovenfor, så synes jeg altså det er et grimt billede der tegner sig.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #38792:
04 Jan 2013, 12:13 »
Benny Winther skal man aldrig tro på noget fra, han forhandler sikkert med sig selv om hvor mange penge han skal smide ind.
Men kommer jo forskellige udlægninger hele tiden, står jo også at læse flere steder at det er hans datter der står for tingene, og nej ikke så meget med indavl der, hun er faktisk en yderst anerkendt advokat.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #38793:
04 Jan 2013, 12:16 »
Citat af: plutonium 04 Jan 2013, 12:13
Der står jo i artiklen, at Nordea kræver sikring i materialer, bygninger eller pengestrømme. Det må vel dække ud over de 2 måneder vi snakker? Hvis der ikke er investorer på plads til emissionen, så kan det jo meget vel blive sådan, at Nordea pludselig står med jeres faciliteter og hiver alle transferpenge til sig til sommer. På den måde kan det her (som jeg ser det) sagtens blive endnu et søm til jeres kiste. Bevares, det kan da også hjælpe jer som det hjalp os, men jeg synes I bliver låst meget fast. Og så med den artikel jeg har med i indlægget ovenfor, så synes jeg altså det er et grimt billede der tegner sig.
Det er jo blot et naturligt træk, alt andet ville jo være hul i hovedet, men den kan jo bare snuppe gildhøj
.
Igen er det at male fanden på væggen, i teknisk forstand ja, men ligesom i i sin tid ikke havde noget valg, har vi det heller ikke rigtigt.
De 12 mill dækker de 2 næste lønninger ja. En eller anden form for emission skal der nok komme, og for at få folk til at deltage i den, står nordea bag og tegner ikke solgte aktier, de har ikke andet valg.
plutonium
Manager
«
Svar #38794:
04 Jan 2013, 12:23 »
Jeg ved naturligvis ikke meget om den slags, så kan meget vel at du har ret, når du tager det så afslappet som du gør. Jeg synes det lyder mere end bare dystert for jer
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #38795:
04 Jan 2013, 12:24 »
Citat af: plutonium 04 Jan 2013, 12:23
Jeg ved naturligvis ikke meget om den slags, så kan meget vel at du har ret, når du tager det så afslappet som du gør. Jeg synes det lyder mere end bare dystert for jer
Hehe vi er jo bare efterhånden tilvendt med at være nede i det sorte hul.
bøvle
Manager
«
Svar #38796:
04 Jan 2013, 14:38 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1893388.ece
Brøndby bekræfter; Bjerregård ud på søndag....
impervious
Reserveholdsspiller
«
Svar #38797:
04 Jan 2013, 14:42 »
nu når manden har ødelagt klubben kan han få lov til at ordne toiletter
Brøndby IF!!!!
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #38798:
04 Jan 2013, 15:16 »
Vi har ikke noget valg, vi skal bare sige ja til Nordeas tilbud - ellers er det farvel.
Anfield Road
Manager
«
Svar #38799:
04 Jan 2013, 15:57 »
Citat af: -Benja- 04 Jan 2013, 15:16
Vi har ikke noget valg, vi skal bare sige ja til Nordeas tilbud - ellers er det farvel.
Det gode er at Nordea heller ikke har noget valg. De bliver nødt til at takke ja til vores tilbud for ellers havner deres penge i en klemme. Som Sunbao så rigtigt siger har de heller ikke råd til til at lade os gå ned med flaget, da de rent image-mæssigt ville miste rigtigt meget, og dermed også penge. Om Spillerforeningen så tager i mod vores "tilbud" er jeg mere tvivlsom overfor. Men jeg tror ærligt talt godt vi kan forvente støtte fra Nordea.
Omkring Benny Winther, så er jeg ganske enkelt ikke i tvivl om at han bare prøver at redde så mange af hans egen penge som overhovedet muligt. Hvorfor skulle han dog ikke gøre det? Det kan vise sig at blive BIFs redning.
Jeg tror vi overlever det næste halve år, men til sommer er det nok slut. Til den tid er vi rykket ned, og nøglen er drejet om. Men det er dog ganske tydeligt at lokummet brænder.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Zone 43
Manager
«
Svar #38800:
04 Jan 2013, 16:20 »
Jamen dog, det ser jo faktisk ud til at Per fik ret i at det blev godt efter nytår. Det manglede da også bare. ;-)
Jeg tør ikke at tage pro-Per fløjens ord for gode varer, men hvis der er hold i at den gamle garde forlader fondens bestyrelse på søndag, er det kun glædeligt. Jeg afventer dog en officiel udmelding før jeg vil tro på det. Noget andet er, hvad der har taget dem så lang tid at få ændringerne på plads. Der blev sendt en ansøgning afsted i april sidste år, om udvidelse af fondens bestyrelse, som man fik accepteret i august, hvis jeg ikke husker forkert.
Og hvis der samtidig er hold i det rygte, om at Per bliver afsat som bestyrelsesformand hos amatørerne på deres generalforsamling sidst på måneden, så ligner det unægteligt et godt tegn mod bedre tider. Fyringen af Emil B. vidner også om dette.
Hatten af for Benny som selv skulle have punget ud af egen lomme med december måneds lønninger, så der kunne forhandles videre omkring emissionen. Og med artiklen i dag om at Nordea ønsker en klar plan indenfor det næste måned, kunne meget godt tyde på at man er ved at nå til vejs ende med emissionen og 2015 visionen.
Jeg tror dog ikke på at det er ham alene der ligger i forhandlingerne, men at han kan være indenover med henblik på at få de lånte penge retur, og at han så trækker sig efterfølgende fra alt med Brøndby IF.
Jeg er meget mere optimistisk end jeg var for bare 2-3 uger siden.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
bøvle
Manager
«
Svar #38801:
04 Jan 2013, 16:25 »
Bare lige for at at skille dine argumenter lidt ad og for forhåbentlig at få en god diskussion igang
Citat af: Anfield Road 04 Jan 2013, 15:57
Det gode er at Nordea heller ikke har noget valg. De bliver nødt til at takke ja til vores tilbud for ellers havner deres penge i en klemme. Som Sunbao så rigtigt siger har de heller ikke råd til til at lade os gå ned med flaget, da de rent image-mæssigt ville miste rigtigt meget, og dermed også penge.
Jamen så har vi vel allerede vores redningsplan klar eller hvad ?
Selvfølgelig har Nordea et valg i denne sag, det er som du påpeger dog fra deres side kold og kynisk business. Jeg tror, desværre, ikke vi skal regne med der er hverken klubfølelse eller medlidenhed med i dette her. Så vurderer Nordea det ikke kan betale sig at poste yderligere penge i os, så gør de naturligvis ikke det. Og med "betale sig" mener jeg naturligvis medregnet tabet på image-kontoen som du beskriver.
Citat af: Anfield Road 04 Jan 2013, 15:57
Jeg tror vi overlever det næste halve år,
men til sommer er det nok slut. Til den tid er vi rykket ned, og nøglen er drejet om.
Lige præcis her modsiger du jo dig selv og første del af dit indlæg. Hvis dette sker og vi alle forventer dette sker, inklusiv Nordea, så vil de jo under ingen omstændigheder smide penge ind i klubben nu. Hvis vi går konkurs til sommer får de stadig ikke deres penge g skyder de flere penge ind her og nu er der blot tale om endnu større beløb de ikke får udbetalt som følge af konkursen.
Netop derfor kan vi også læse at Nordea vil have sikkerhed i bygninger osv. samtidig med de ikke vil garantere pengene før de har set en detaljeret plan for overlevelse med såvel emission og "redningsplan" inkluderet
Hvad mener folket herinde desuden? Tror i en aktieemission kan skaffe de forventede midler til klubben? Er det muligt at sælge disse aktier, hvad hvis redningsplanen kun sikrer en "mulig fremtidig eksistens", køber folk så aktier alligevel??
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #38802:
04 Jan 2013, 16:33 »
Det er slut. Ligemeget om der kommer garantier eller millioner af kroner, så står Brøndby ikke til at redde.
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Anfield Road
Manager
«
Svar #38803:
04 Jan 2013, 16:57 »
Citat af: bøvle 04 Jan 2013, 16:25
Jamen så har vi vel allerede vores redningsplan klar eller hvad ?
Selvfølgelig har Nordea et valg i denne sag, det er som du påpeger dog fra deres side kold og kynisk business. Jeg tror, desværre, ikke vi skal regne med der er hverken klubfølelse eller medlidenhed med i dette her. Så vurderer Nordea det ikke kan betale sig at poste yderligere penge i os, så gør de naturligvis ikke det. Og med "betale sig" mener jeg naturligvis medregnet tabet på image-kontoen som du beskriver.
Nej det har vi ikke. Jeg gik måske lige lovligt hurtigt frem her. Men der er angiveligt genoptaget forhandlinger med FBA-gruppen som så skulle have stillet nogle krav. Blandt andet så vidt jeg har forstået at Nordea sænker gælden med 50% Dette er et krav for at han vil poste penge i Brøndby. Det er det jeg taler om med hensyn til "tilbud". Enten går Nordea med til tilbuddet Brøndby overlever lidt endnu, Nordea poster selv flere penge i Brøndby, eller også så tvinger Nordea Brøndby i graven.
Jeg er ikke i tvivl om at sidstnævnte ikke er planen fra Nordeas side. Og ja, følelser bærer dig ikke til andet end pengetab i dette tilfælde. Dette er kynisk buisness, så selvfølgelig er der ikke følelser med. Nej, nej, men hvis Nordea vil redde deres penge bliver de nødt til at tro på projektet.
Når jeg siger at de ikke har noget valg, skal det selvfølgelig tages lidt med et gran salt. For hvis de vurderer at det er bedst at erklære Brøndby konkurs, så gør de selvfølgelig det. Dette finder jeg dog utroligt usandsynligt, da de nok er interesserede i at redde deres penge.
Citat af: bøvle 04 Jan 2013, 16:25
Lige præcis her modsiger du jo dig selv og første del af dit indlæg. Hvis dette sker og vi alle forventer dette sker, inklusiv Nordea, så vil de jo under ingen omstændigheder smide penge ind i klubben nu. Hvis vi går konkurs til sommer får de stadig ikke deres penge g skyder de flere penge ind her og nu er der blot tale om endnu større beløb de ikke får udbetalt som følge af konkursen.
Netop derfor kan vi også læse at Nordea vil have sikkerhed i bygninger osv. samtidig med de ikke vil garantere pengene før de har set en detaljeret plan for overlevelse med såvel emission og "redningsplan" inkluderet
Hvad mener folket herinde desuden? Tror i en aktieemission kan skaffe de forventede midler til klubben? Er det muligt at sælge disse aktier, hvad hvis redningsplanen kun sikrer en "mulig fremtidig eksistens", køber folk så aktier alligevel??
Nordea kan eksempelvis sætte det sådan op: Enten begærer vi Brøndby konkurs og mister vi en masse penge, eller også investerer vi i det og håber på at få vores penge igen. Beløbet de vil miste ved at begære os konkurs, vil være noget større end det de vil miste ved at læsse en ekstra pose penge ind. Så kan de selvfølgelig ikke andet end at håbe på at Brøndby redder deres røv og slutter over stregen. Spørgsmålet er om de tror på dette, hvilket de i et økonomisk perspektiv nok "bliver nødt til".
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
DeBuur
Manager
«
Svar #38804:
04 Jan 2013, 17:08 »
Det Nordea tilbyder er intet mindre en enestående - Nordea gør det bestemt ikke for at være venlige og de gør det heller ikke for at hverve kunder.. de gør det fordi de selv er kreditor i klubben og de taber mange penge på en konkurs.
Men hvorfor nordea lige pludselig vil give en garanti... hmm det er interessant det gode scenarie er at nordea og Brøndby ved det vi ikke ved nemlig at det er en aftale på plads men at investorerne vil sikre sig at de kortsigtede problemer bliver løst inden en investor smider 100 millioner i klubben det dårlige scenarie kan være at Brøndby og ledelsen ikke har noget som helst.. og så kan Nordea vise at de skam bakker op og håbe det kan få en investor til at bide på..... jeg håber på det første scenarie... men uanset hvad så er situationen grotest og yderst pinligt for Brøndby.
Så er der jo bare lige den lille detalje at vi også sportslig er i krise og mon der bliver penge til forstærkninger ?
YNWA
Sider:
1
...
2585
2586
[
2587
]
2588
2589
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »