home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2577 2578 [2579] 2580 2581 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956058 gange)
plutonium
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38670: 04 Dec 2012, 12:34 »

Igen, så var jeg lidt i tvivl om hvor grænsen går mellem om det er en god forretning eller 'belejligt' at spille på sit eget stadion Smiley

Der er ca 16.000 pladser i Odensen, Esbjerg og Aalborg, mens der er 20.000+ i de tre første. Tror nok det er 6.000 billetter der SKAL gives ud til officials og VIPs og alt det der. Så afhængigt af hvad det koster at afholde sådan en kamp, så ved jeg ikke om 10.000 købte billetter er nok til at det er en fed forretning Smiley

Det ved jeg ikke nok om det til Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38671: 04 Dec 2012, 12:51 »

Jaja det ved jeg godt  Smiley I  AAB kan man vel tjene rimeligt godt på det? Ellers ville de vel ikke spille CL på Energi Nord Arena i 2008?  Smiley

Well de fleste penge ligger uden tvivl i TV pengene til CL jo, selve de 3 hjemmekampe har næppe været nogen kæmpe forretning.

Men uden tvivl bedre end alternativet at flytte kampen en 120 km til århus.
Det har næppe været et regnestykke der nogensinde ville give overskud, trods de ekstra sæder man måske kunne sælge. Klubbens fans ville trods alt blive belastet af ekstra transportid på op mod 1½ time hver vej, hvilket nok ville havde holdt en del væk.

Zone 43
Manager

« Svar #38672: 04 Dec 2012, 20:43 »

Jeg elsker sgu vores ledelse. Selv den bedste/værste politiker når ikke ledelsen til hælerne, når det kommer til de lolz, de leverer. Billedet fra generalforsamlingen siger vidst det hele meget godt.
http://www.blok4.dk/debat/t/50bdcb0c81b0df5b33000000
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560636_10150778675394060_925185365_n.jpg
Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #38673: 04 Dec 2012, 21:33 »

Jeg elsker sgu vores ledelse. Selv den bedste/værste politiker når ikke ledelsen til hælerne, når det kommer til de lolz, de leverer. Billedet fra generalforsamlingen siger vidst det hele meget godt.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560636_10150778675394060_925185365_n.jpg
Opstemt

Det der er bare underholdning på højt plan. Hvordan kan man som medlem for A/S, amatørafdelingen, veteranerne og (tænker jeg) fodbold foden ikke være i stand til at fortælle hvem der sidder i fodbold fondens bestyrelse?  funny

Det er dybt skræmmende at Lerche vel rent faktisk tror at den almene fan vil være overbevist på baggrund af det han skriver.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38674: 04 Dec 2012, 21:46 »

Opstemt

Haha, det er godt nok høj klasse!  Opstemt Benny Winther ser nøjagtig lige så intelligent ud, som han plejer.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Zone 43
Manager

« Svar #38675: 05 Dec 2012, 19:16 »

Aaaand the lolz just keeps going:

"Sammensætningen i Fodbold Fonden er således ændret, at der blandt de 7 mulige fondsmedlemmer blandt andet er fundet plads til en repræsentant udpeget af Brøndby Support, 100 mandsklubben, Forældre BIF og BIFs venner.

Hverken repræsentanten fra Brøndby Support eller 100-mandsklubben har siden de nye vedtægter trådte i kraft 3. april 2012 været indkaldt til møde i Fondens bestyrelse, hvorfor det også kom som en overraskelse, da Brøndby IF den 2. november meddelte at A-aktionærerne havde godkendt en udligning af aktieklasserne."
http://www.brondbytrust.dk/fodbold-fonden-og-aendringer-i-ejerstrukturen/

Det, og så Benny' røverhistorie i BT. Man kan ikke andet end at holde bare lidt af dem - pga. deres lolz, that's it.
Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #38676: 06 Dec 2012, 07:56 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38677: 06 Dec 2012, 08:27 »

"Sammensætningen i Fodbold Fonden er således ændret, at der blandt de 7 mulige fondsmedlemmer blandt andet er fundet plads til en repræsentant udpeget af Brøndby Support, 100 mandsklubben, Forældre BIF og BIFs venner.

Hverken repræsentanten fra Brøndby Support eller 100-mandsklubben har siden de nye vedtægter trådte i kraft 3. april 2012 været indkaldt til møde i Fondens bestyrelse, hvorfor det også kom som en overraskelse, da Brøndby IF den 2. november meddelte at A-aktionærerne havde godkendt en udligning af aktieklasserne."

Det, og så Benny' røverhistorie i BT. Man kan ikke andet end at holde bare lidt af dem - pga. deres lolz, that's it.
Opstemt

Man ved efterhånden ikke om man skal grine eller græde.

kuneho
Lilleputspiller
*

« Svar #38678: 06 Dec 2012, 08:45 »

Opstemt

Måden det er beskrevet på med navne om- Brøndbys venner osv. Får mig til at tænke på bankoklubber

Anfield Road
Manager

« Svar #38679: 06 Dec 2012, 08:54 »

Man ved efterhånden ikke om man skal grine eller græde.
Jeg griner  funny

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #38680: 06 Dec 2012, 22:14 »

Hvis man læser indlæg #81 i det B4-link jeg smed op forleden, så vil det faktisk give fin mening.

Dog forholder jeg mig skeptisk overfor disse rygter indtil de evt. måtte blive en realitet. Jeg har meget svært ved ikke at se Brøndby som ikke bliver styret af Per på den ene eller anden måde, eksempelvis har han jo styret showet selvom han gik/røg som bestyrelsesformand i sommers.

- Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38681: 07 Dec 2012, 14:22 »

Vi trak idag Esbjerg i pokalen, og vi starter hjemme og spiller ude i returkampen.

#GULDETSKALHJEM

verdenskrig
Manager

« Svar #38682: 07 Dec 2012, 21:04 »

http://onside.dk/superliga/auri-om-efteraars-saesonen-for-daarligt

Jeg har aldrig oplevet i hele mit liv, at et hold som gik efter top 6 , og lå nr. 12 halvvejs inde i sæsonen, ikke lossede træneren ud på røv og albuer.

Men som med så meget andet er vi eksperter i at sætte negative rekorder. FUCK AF AURI !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #38683: 07 Dec 2012, 21:40 »

Var på stadion i dag. Det var sgu en kold fornøjelse, men fin stemning!

Vi spiller en fin første halvleg, hvor jeg egentlig føler vi har godt styr på SønderjyskE. Vi burde måske endda også have været foran 2-0 i stedet for deres udligning, som falder på et noget tyndt straffe som jeg ser det. I anden halvleg overlader vi initiativet lidt til SønderjyskE, som også får nogle fine muligheder. Men 2-2 var vidst et meget fair resultat.

Makienok var en evig trussel i dag. Fantastisk god at spille bolden op på, og vinder langt de fleste af hans dueller. Mike Jensen synes jeg også spiller en god afskedskamp. Ham kommer vi fandme til at mangle på vores hold. Vores to backs og Stenderup stod klart svagest i dag. Albrechtsen var håbløs frem ad banen og burde have fået rødt kort. Holst laver en del dumme fejl, specielt i 2. halvleg. I øvrigt synes jeg at Tørnes ser skidt ud ved 2-2 målet. Hedinsson står jo næsten stille da han sparker. Ja, den er godt placeret, men en superligamålmand skal skubbe den til hjørnespark.

Fisse Mike, du vil aldrig blive glemt. Tak for alt <3

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #38684: 07 Dec 2012, 22:46 »

Hjernedødt, hvis DBU giver også en bøde på grund af nogle fucking snebolde. Omend det nok ikke var det smarteste at gøre, hvis man ser på vores nuværende situation. Til gengæld dejligt at se at det romerlys som blev antændt i anden halvleg blev fjernet med det samme af en anden Brøndby fan. Det hjælper os trods alt en smule.

Sider: 1 ... 2577 2578 [2579] 2580 2581 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010