home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2574 2575 [2576] 2577 2578 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956296 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38625: 02 Dec 2012, 23:18 »

Skuffet på en eller anden måde havde jeg håbet vi kunne overraske mod et slidt FCN hold... men ak hvem blev udstillet ?

3 point idag havde været nice - men vi er ikke rykket ned - bundstriden bliver tæt flere klubber er involveret og det bliver vores fordel.

Jeg ser virkelig frem til vinter pausen - jeg tror ikke vi får nye spillere - men jeg håber at der bliver mere ro i klubben også handler det om at få en helt anden start når superligaen åbner igen efter vinterpausen.

YNWA

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #38626: 02 Dec 2012, 23:22 »

Kæft en lortedag...
Stå og fryse i et par timer i lorte Farum, for efter at gå ind på et stadion, hvor man er ved at dø af kulde, stemningen er ikke noget at råbe hurra for og spillet er heller ikke alt for kønt (Af hvad jeg kunne se)

Dagens højdepunkt må helt klart være sneboldkampen mod politiet!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Anfield Road
Manager

« Svar #38627: 02 Dec 2012, 23:27 »

Hvorfor? Manden har aldrig brokket sig over noget i klubben, passer sit job, og arbejder hårdt for holdet. Hvis i seriøst ikke mener at Rommedahl arbejder hårdt så er i alt for blændet af jeres forudindtagede holdning til manden.. For det er ganske enkelt ikke korrekt.

Jeg synes sgu han gør hva han kan, men da han har mistet sin hurtighed der er hans eneste rigtige styrke så ser han i dag dårligere ud end engang. Hans rutine tror jeg dog stadig betyder en masse for holdet og de unge.

Jeg er enig i at han har en uvuderlig rutine og er en som de unge kan læne sig op ad. Ganske klart. Om min holdning er forudtaget eller ej, ved jeg sgu ikke rigtigt men jeg kan bare konkludere at jeg synes manden er pivelendig. Da han i sin tid kom til Brøndby var jeg da ellers rimeligt glad, omend han ikke just har været en af mine yndlings. Han bidrager ikke med noget som helst andet end en masse boldtab og noget rutine. Men så stopper festen også. Jeg er uenig, for han har siden Auris ankomst ikke gjort andet end at overbevise mig om at han skal væk, og gerne hurtigt. Eller væk og væk, men i det mindste væk fra banen   Wink Han er jo i bund og grund en fyr der er glad af natur og det kan vel hjælpe en del i den nuværende situation.

At Romme gør hvad han kan og passer sit arbejde er jeg også uenig i. Jeg synes tit han bare ligner en gammel mand der har mest lyst til at droppe det hele og rejse væk. Jeg ser intet fight og jeg ser ikke den der gnist han havde for nogen år siden. Det var også ham der var på druk sidste år dagen før en kamp. Så at passe sit arbejde gør han heller ikke så godt  Wink

Derudover har han jo faktisk en forrygende teknik.

Jeg bliver altså lige nødt til at hive den her ud, for jeg kan kun være uenig. Rommes styrke har altid været hans hurtighed og nu da den er forsvundet har han jo intet? Romme har aldrig haft en forrygende teknik. Jovist han kan slå indlæg, men teknik er absolut en hans dårligere sider. Jeg har altid ment at han ikke kan tæmme en bold overhovedet, men løbe det kan han sgu som ingen anden. Men dét våben er snart væk, og så er han jo helt over the hill.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager

« Svar #38628: 03 Dec 2012, 00:08 »

Jeg bliver altså lige nødt til at hive den her ud, for jeg kan kun være uenig. Rommes styrke har altid været hans hurtighed og nu da den er forsvundet har han jo intet? Romme har aldrig haft en forrygende teknik. Jovist han kan slå indlæg, men teknik er absolut en hans dårligere sider. Jeg har altid ment at han ikke kan tæmme en bold overhovedet, men løbe det kan han sgu som ingen anden. Men dét våben er snart væk, og så er han jo helt over the hill.

Så har du ikke set mange landskampe de senere år Wink

Der var faktisk 2 eller 3 (bliver i tvivl) landskampe i træk, hvor Rommedahl tager en løftet bold ned og jonglerer med den inde i modstanderens felt et par gange før han sender den videre. Bevares, man kan som sådan ikke bruge det at jonglere inde i boksen til en rygende fis, men det kræver nu engang en vis teknik dels at kunne håndtere bolden, men i endnu højere grad at kunne gøre det mens der er modstandere omkring en. Så kan man være nok så rutineret - hvis man ikke har en vis teknik, så vil det pres medføre fejl.

Man skal ikke sidestille teknik med driblinger, men snarere læse det som det, det faktisk er. Hans evne til at styre bolden.

For mig at se havde Rommedahl været en fantastisk fodboldspiller, hvis han havde brugt sin teknik noget mere til at sætte en modstander og en gang imellem var lidt mindre uselvisk og gik efter scoringen snarere end assisten. Netop på grund af de to mangler mener jeg ikke at han bør være på landsholdet, men ellers ser jeg ham som værende en stærkt undervurderet spiller. Måske ikke i Brøndby, men det har jo noget med spillestil og/eller medspillernes kvaliteter at gøre.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #38629: 03 Dec 2012, 00:09 »

Rommedahl har verdens bedste teknik (i forhold til Pluto)

crazy

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #38630: 03 Dec 2012, 00:12 »

Rommedahl har verdens bedste teknik (i forhold til Pluto)

crazy

Det var da pudsigt, som du har været efter mig i dag Wink

Nej, Rommedahl har ikke VERDENS BEDSTE teknik. Men han er ikke boldmongol, som mange fremstiller ham som. Han har en teknik der hører til i den bedste halvdel af superligaen. Og før Neymar fortolker mine ord - nej, jeg synes ikke Rommedahl har ligaens bedste teknik. Læs hvad jeg skriver Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #38631: 03 Dec 2012, 00:25 »

Har jeg været efter dig? Var da enig i alt det, du skrev - måske lige med undtagelse med målmandsposten. Og jeg har ikke lige læst jeres Rommedahls snak her. Jeg læste bare Rommedahl og teknik i samme svar, så måtte jeg skrive et eller andet. Wink Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #38632: 03 Dec 2012, 00:35 »

Har jeg været efter dig? Var da enig i alt det, du skrev - måske lige med undtagelse med målmandsposten. Og jeg har ikke lige læst jeres Rommedahls snak her. Jeg læste bare Rommedahl og teknik i samme svar, så måtte jeg skrive et eller andet. Wink Peace

Tager det nu også med et smil Opstemt

Det er bare sjældent jeg må forklare mig flere gange for dig Wink

DeBuur
Manager

« Svar #38633: 03 Dec 2012, 22:02 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2012/12/03/193550.htm

KASI har sgu en pointe - uanset om man kan li ham eller ej så skal der ske noget med Superliga holdene hvis tilskuerne skal tilbage

YNWA

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38634: 03 Dec 2012, 22:11 »

Selvfølgelig har han en pointe, det er dødssygt produkt. Nu sammenligner han godt nok Danmark med Tyskland, hvilket vi selvfølgelig ikke kan hamle op med rent indbyggertal, men der er langt vej for at det bliver et produkt som giver interesse.
Bare som det første, så burde langt de fleste klubber i sas ligaen få opgraderet deres stadions, så det alene er lidt af oplevelsen. Nu træder jeg nok nogle over tæerne men Haderslev stadion, Silkeborg, Randers og Odense er jammerlige stadions i Danmark, ligesom HB Køge og Lyngbys da de var i ligaen. 

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38635: 03 Dec 2012, 22:18 »

Selvfølgelig har han en pointe, det er dødssygt produkt. Nu sammenligner han godt nok Danmark med Tyskland, hvilket vi selvfølgelig ikke kan hamle op med rent indbyggertal, men der er langt vej for at det bliver et produkt som giver interesse.
Bare som det første, så burde langt de fleste klubber i sas ligaen få opgraderet deres stadions, så det alene er lidt af oplevelsen. Nu træder jeg nok nogle over tæerne men Haderslev stadion, Silkeborg, Randers og Odense er jammerlige stadions i Danmark, ligesom HB Køge og Lyngbys da de var i ligaen. 

Det må være et temmelig dødsygt produkt, nu hvor du ikke har opdaget det hedder Superligaen. Wink

Nu bor jeg i Odense og har sæsonkort(man siger ikke nej, når man kan få det gratis), så omtaler de sig selv også som et hyggeligt stadion, hvor det er meningen familien skal komme. At de fynske fans på Stiften så ikke kan høres i den anden ende af stadion er så en anden ting. Smiley

Behøver jeg at påpege jeg er Brøndby-fan?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38636: 03 Dec 2012, 22:21 »

En anden pointe kan vel være at mange steder er det kommunen der ejer stadion, hvilket kan gøre det svært at få det renoveret eller ombygget da de bruger pengene anderledes.
I de store ligaer er det i langt større grad klubberne selv der ejer deres stadion.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38637: 03 Dec 2012, 22:22 »

Det bare synd det ikke er lukket i hjørnerne.. Der mister man meget af lyden som du nævner.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38638: 03 Dec 2012, 22:23 »

Haderslev og Silkeborg kan vi godt blive enige om, Randers har da snart fået udskiftet alle 4 tribuner og Odense, er da også et glimrende stadion.

Men nu ligger jo landet jo sådan at hverken klubberne eller kommunerne har råd til at bygge nye stadions, men Lyngby er da vidst på vej med nyt og i Haderslev er der også en større renovering på tegnebrættet.

I Silkeborg er det stadig bare håbløst.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38639: 03 Dec 2012, 22:23 »

En anden pointe kan vel være at mange steder er det kommunen der ejer stadion, hvilket kan gøre det svært at få det renoveret eller ombygget da de bruger pengene anderledes.
I de store ligaer er det i langt større grad klubberne selv der ejer deres stadion.

Hvis klubberne ejede stadions ville de jo heller ikke just havde økonomien til at gøre noget ved det Wink

Sider: 1 ... 2574 2575 [2576] 2577 2578 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010