home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2571 2572 [2573] 2574 2575 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956520 gange)
Crillae
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38580: 30 Nov 2012, 21:27 »

Jeg har slet ikke sagt at vores er i orden. Men man skal ikke kaste med sten efter andre når man selv bor i et glashus, som Hørsholt åbenbart gør.

Du bragte bare emnet på banen med at prisen på hærværket vist siger alt - så ville jeg også bare lige gøre dig opmærksom på at i absolut ikke er bedre selv, og at det faktisk kun er halvanden måned siden Smiley

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1875477.ece

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

Ariana Grande
Manager

« Svar #38581: 30 Nov 2012, 21:28 »

Så vidt jeg kan læse ud fra mit indlæg skriver jeg absolut ingenting om retfærdiggørelse af hærværk, gør jeg?
Han bringer emnet på banen at vi har begået hærværk på brøndby stadion - jeg konkluderer blot at de også begik hærværk i parken, så de ikke er en skid bedre selv?

Hvorfor er der grund til at konkluderer det? Vi ved allesammen begge fangrupper har en stor hønsegård af tosser.
Desværre ser det ikke ud til nogle kan gøre noget ved det, fordi tosserne åbenbart ikke kan holdes væk fra stadion.

I kan jo angribe hinanden omkring hvad der er sket i fortiden fra i dag og så til jul, men lad os forhelvede da i det mindste holde os til den konkrete sag.

Anfield Road
Manager

« Svar #38582: 30 Nov 2012, 21:33 »

Du bragte bare emnet på banen med at prisen på hærværket vist siger alt - så ville jeg også bare lige gøre dig opmærksom på at i absolut ikke er bedre selv, og at det faktisk kun er halvanden måned siden Smiley

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1875477.ece

Jeps der kom så det endegyldige bevis ; Nu rabler det for dem derinde på Østerbro. I det mindste har Brøndby og Bakkendorf nok ære i livet til at tage afstand fra hændelserne(omend det også er det eneste de gør  Rullende Øjne) i stedet for bare at kaste spanden med lort over på den anden side.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38583: 30 Nov 2012, 21:36 »

Hvorfor er der grund til at konkluderer det? Vi ved allesammen begge fangrupper har en stor hønsegård af tosser.
Desværre ser det ikke ud til nogle kan gøre noget ved det, fordi tosserne åbenbart ikke kan holdes væk fra stadion.

I kan jo angribe hinanden omkring hvad der er sket i fortiden fra i dag og så til jul, men lad os forhelvede da i det mindste holde os til den konkrete sag.

Okay, hvis du skal bestemme her i tråden, så lad os da holde os til den konkrete sag Wink
^^ Jeg er som sådan ligeglad med hvad du siger.

VK begyndte at snakke om hærværk hvorfra jeg blot gør ham opmærksom på at de også begik hærværk sidste gang de gæstede parken. Ergo er det nok ikke hverken Brøndby eller vores egne fans der skal være dem der er længst fremme i skoene hvad dette angår.

Ariana Grande
Manager

« Svar #38584: 30 Nov 2012, 21:39 »

Så er vi enige. Der er ingen af jer der skal være fremme i skoen over noget som helst.

verdenskrig
Manager

« Svar #38585: 30 Nov 2012, 21:40 »

Prøv nu venligst at forstå min pointe, frem for at gætte dig frem til hvad det er jeg mener. Det gør det langt nemmere at diskutere, og jeg er faktisk træt af at jeg skal bruge tre indlæg på at forklare dig noget som ikke bør være så svært.

Det har intet at gøre med om vi har lavet hærværk eller ej i den kamp. Det har noget at gøre med at Hørsholt går ud og kampsviner os til, mens han siger, og jeg citerer " vores fans opførte sig eksemplarisk".. Det er klasse klamt og dobbeltmoralsk, når jeres fans selv afleverer sådan et resultat.

Og at så mange brilleaber har så travlt med at pudse glorien. Wrong, i var selv a part of the problems den aften.
Jeg ved ikke om du ikke evner at forstå mit noget så simple budskab, men det bør ikke være så svært medmindre man bevidst prøver at være på tværs.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38586: 30 Nov 2012, 21:40 »

Jeps der kom så det endegyldige bevis ; Nu rabler det for dem derinde på Østerbro. I det mindste har Brøndby og Bakkendorf nok ære i livet til at tage afstand fra hændelserne(omend det også er det eneste de gør  Rullende Øjne) i stedet for bare at kaste spanden med lort over på den anden side.

Hvis jeg skal være ærlig, så da Hørsholt udtaler sig om den "eksemplariske" opførsel af FCK's fans tror jeg ganske enkelt ikke at han ved at der er begået hærværk på udebanetribunen mv.

At han så derefter ikke går ud og tager afstand mv. fra det, er mig godt nok en gåde.

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38587: 30 Nov 2012, 21:46 »

Prøv nu venligst at forstå min pointe, frem for at gætte dig frem til hvad det er jeg mener. Det gør det langt nemmere at diskutere, og jeg er faktisk træt af at jeg skal bruge tre indlæg på at forklare dig noget som ikke bør være så svært.

Det har intet at gøre med om vi har lavet hærværk eller ej i den kamp. Det har noget at gøre med at Hørsholt går ud og kampsviner os til, mens han siger, og jeg citerer " vores fans opførte sig eksemplarisk".. Det er klasse klamt og dobbeltmoralsk, når jeres fans selv afleverer sådan et resultat.

Og at så mange brilleaber har så travlt med at pudse glorien. Wrong, i var selv a part of the problems den aften.
Jeg ved ikke om du ikke evner at forstå mit noget så simple budskab, men det bør ikke være så svært medmindre man bevidst prøver at være på tværs.

Prøv at forstå din pointe??? Hvordan i alverden skulle jeg forstå din pointe ud fra at det eneste du nævner er at prisen på hærværket også siger alt?
Jeg gætter mig ikke frem til noget overhovedet. DU starter med at konstatere at vi har begået hærværk på jeres stadion - JEG skriver at i ikke er meget bedre selv, og giver dig et konkret eksempel. Det eneste jeg ville frem til var at det nok ikke er det bedste argument at bruge.

Vi var selv en del af problemet, ja, fordi i var så hjernedøde at gå ned og håne, og til dels opsøge ballade. Havde i ikke gået ned foran vores tribune, så vil jeg æde min morfars gamle hat på at der ikke var hærværk på brøndby stadion for nær så mange penge.

Zone 43
Manager

« Svar #38588: 30 Nov 2012, 21:47 »

Så skal jeg ikke frygte for pointstraf, samt hjemmekampe uden tilskuere.

Pointstraf har og vil ikke komme på tale. En eventuel straf vil være ifm. pokalen og ikke alle andre turneringer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #38589: 30 Nov 2012, 21:54 »

Prøv at forstå din pointe??? Hvordan i alverden skulle jeg forstå din pointe ud fra at det eneste du nævner er at prisen på hærværket også siger alt?
Jeg gætter mig ikke frem til noget overhovedet. DU starter med at konstatere at vi har begået hærværk på jeres stadion - JEG skriver at i ikke er meget bedre selv, og giver dig et konkret eksempel. Det eneste jeg ville frem til var at det nok ikke er det bedste argument at bruge.

Vi var selv en del af problemet, ja, fordi i var så hjernedøde at gå ned og håne, og til dels opsøge ballade. Havde i ikke gået ned foran vores tribune, så vil jeg æde min morfars gamle hat på at der ikke var hærværk på brøndby stadion for nær så mange penge.

Ja? Pointen er at i også bidrog til det lort som blev lavet på stadion, og at jeres direktør er en spade af rang når han går ud og udtaler sig som han gør, for så ikke at tage afstand fra det her bagefter. Det bør ikke være svært at udlede.

Du har i øvrigt så skide travlt med at vaske hænder. Om der var blevet barberet 50.000 af skal jeg lade være usagt. Men du tror vel ikke at så meget af det skete da vi løb ned til jer, eller har du fantasti til at forestille dig at meget af det også er sket under kampen i frustrationer? Feks "Toiletterne er raseret, og ventilationsskanale rne er fyldt med toiletpapir, der er forsøgt antændt. "

Det er dog sagen uvedkommende. Hærværk er lort uanset hva part der laver det. Men jeres svans af en direktør skal sgu ikke stå og lukke så meget lort ud overfor os, når hans egne fans selv ter sig åndsvagt.
Vi har dog fået konstateret at Hørsholt mener at hærværket er = Eksemplarisk opførsel. Ellers havde han vel været ude med en ny udmelding?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38590: 30 Nov 2012, 22:02 »

Ja? Pointen er at i også bidrog til det lort som blev lavet på stadion, og at jeres direktør er en spade af rang når han går ud og udtaler sig som han gør, for så ikke at tage afstand fra det her bagefter. Det bør ikke være svært at udlede.

Du har i øvrigt så skide travlt med at vaske hænder. Om der var blevet barberet 50.000 af skal jeg lade være usagt. Men du tror vel ikke at så meget af det skete da vi løb ned til jer, eller har du fantasti til at forestille dig at meget af det også er sket under kampen i frustrationer? Feks "Toiletterne er raseret, og ventilationsskanale rne er fyldt med toiletpapir, der er forsøgt antændt. "

Det er dog sagen uvedkommende. Hærværk er lort uanset hva part der laver det. Men jeres svans af en direktør skal sgu ikke stå og lukke så meget lort ud overfor os, når hans egne fans selv ter sig åndsvagt.
Vi har dog fået konstateret at Hørsholt mener at hærværket er = Eksemplarisk opførsel. Ellers havde han vel været ude med en ny udmelding?

Som jeg selv skriver ovenover, så tror jeg Hørsholt har givet den udtalelse INDEN han hørte om det hærværk, mener (men er ikke sikker), at de havde et interview med ham ganske kort tid efter, da der stadig var ballade derinde, hvor han udtalte dette.
Og jeg skriver også selv at det er en gåde at han ikke har været ude og melde andet ud..

Selvfølgelig var folk frustrerede da vi ikke vandt, pga det var røvhamrende ufortjent. MEN jeg er stadig af den overbevisning at pga. jeres provokationer blev der begået langt mere hærværk end der var blevet, hvis ikke i var kommet på banen.
Folk var godt skuffede efter slutfløjtet, men efter jeres fans begyndte provokationen blev vores fans rasende, og jeres provokationer udløser at folk begynder på sådan noget pis.

Men det er også lige meget, ingen af os har nogen fjern anelse om, hvad der var sket af hærværk hvis ikke hele situationen med pitchinvasion var startet.

verdenskrig
Manager

« Svar #38591: 30 Nov 2012, 22:08 »

Som jeg selv skriver ovenover, så tror jeg Hørsholt har givet den udtalelse INDEN han hørte om det hærværk, mener (men er ikke sikker), at de havde et interview med ham ganske kort tid efter, da der stadig var ballade derinde, hvor han udtalte dette.
Og jeg skriver også selv at det er en gåde at han ikke har været ude og melde andet ud..

Selvfølgelig var folk frustrerede da vi ikke vandt, pga det var røvhamrende ufortjent. MEN jeg er stadig af den overbevisning at pga. jeres provokationer blev der begået langt mere hærværk end der var blevet, hvis ikke i var kommet på banen.
Folk var godt skuffede efter slutfløjtet, men efter jeres fans begyndte provokationen blev vores fans rasende, og jeres provokationer udløser at folk begynder på sådan noget pis.

Men det er også lige meget, ingen af os har nogen fjern anelse om, hvad der var sket af hærværk hvis ikke hele situationen med pitchinvasion var startet.

Uanset hvordan man vender og drejer det så er det bare et selvmål af karat fra Hørsholt. Nemesis når det er bedst.

Det sidste har du dog ret i. Håber dog BIF er lige så nedern som pse var, og sender regningen på de 300.000 til Parken. Penge vi sagtens kunne bruge, så kan vi næsten betale Thygesens løn i næste måned.

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #38592: 30 Nov 2012, 22:12 »

Manden får da forhelvede vel ikke over 300.000 i løn om måneden!?

Anfield Road
Manager

« Svar #38593: 30 Nov 2012, 22:12 »

nånå. Så nu er Hr.Hørsholt åbenbart også blevet blind? Hvis han ikke er det, kan han da vel se at lysene fløj fra begge sider. Selv uden at "vide" hvad fansene har raseret og ikke raseret, så skal man aldeles ikke gå ud og kalde det for "eksemplarisk opførsel" at kaste romerlys på de andre.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #38594: 30 Nov 2012, 22:14 »

Manden får da forhelvede vel ikke over 300.000 i løn om måneden!?

350.000 hvis jeg ikke tager meget fejl. Jan K får 400.000 så vidt jeg husker, og er fortsat den bedst betalte i suppen.
Er der noget at sige til vores økonomiske krise Wink Grin

Cool

Sider: 1 ... 2571 2572 [2573] 2574 2575 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010