home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2565 2566 [2567] 2568 2569 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956138 gange)
Legenden
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38490: 29 Nov 2012, 20:51 »

Nu kender jeg ikke reglerne i bif.

Men det ændrer vel ikke på, at de burde få karantæne og en bøde?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

patrick J
Manager

« Svar #38491: 29 Nov 2012, 20:55 »

Nu kender jeg ikke reglerne i bif.

Men det ændrer vel ikke på, at de burde få karantæne og en bøde?
Okay sådan kan man se på det, men så skal alle personer som pisser på gaden i nattelivet vel også stikkes en bøde i hånden?
.. Så du ville ikke tøve med at give de 10-11 årige drenge en bøde på 10000 for at løbe på banen, og ind til deres helt ligesom alle andre.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

HansenLFC
Gæst

« Svar #38492: 29 Nov 2012, 20:57 »

Ja helt sikkert. De var jo meget voldelige... hvor er det dog useriøst.

USERIØST?

I Brønshøj skal man smide 10.000 kontant, efter en tur på banen.

Prisen er den samme i Odense, Esbjerg og Vejle. Så tror taksten er meget normal.

HansenLFC
Gæst

« Svar #38493: 29 Nov 2012, 20:59 »

Okay sådan kan man se på det, men så skal alle personer som pisser på gaden i nattelivet vel også stikkes en bøde i hånden?
.. Så du ville ikke tøve med at give de 10-11 årige drenge en bøde på 10000 for at løbe på banen, og ind til deres helt ligesom alle andre.

Det får de også, hvis det bliver set, jeg har flere venner som har modtaget denne dejlige bøde.

patrick J
Manager

« Svar #38494: 29 Nov 2012, 21:00 »

USERIØST?

I Brønshøj skal man smide 10.000 kontant, efter en tur på banen.

Prisen er den samme i Odense, Esbjerg og Vejle. Så tror taksten er meget normal.
Så du mener helt oprigtigt at hvis noget lignende skete i Brønshøj, Odense, Vejle eller hvor helvede i verden det så skete, så ville politiet stå ude på den anden side og skrive navn og adresse op på over 1000 mennesker?

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #38495: 29 Nov 2012, 21:00 »

Vil bare lige tilføje at Patrick J er en mofo legende. Guldkorn på guldkorn.

patrick J
Manager

« Svar #38496: 29 Nov 2012, 21:01 »

Det får de også, hvis det bliver set, jeg har flere venner som har modtaget denne dejlige bøde.
Tillykke med det, du må hellere få dig nogle nye venner så. Du vil vel ikke have noget med kriminelle at gøre?

HansenLFC
Gæst

« Svar #38497: 29 Nov 2012, 21:02 »

Så du mener helt oprigtigt at hvis noget lignende skete i Brønshøj, Odense, Vejle eller hvor helvede i verden det så skete, så ville politiet stå ude på den anden side og skrive navn og adresse op på over 1000 mennesker?

De burde nappe alle dem som var mulige ja. Det mener jeg! Der var video, de har masser muligheder. Karantæner er utrolig de ingen effekt har i Brøndby. Selv med karantæne, (når det endelig sker) så har folk fri adgang alligevel.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38498: 29 Nov 2012, 21:02 »

Nå ok, så fordi de er mange er så er det pludselig ok?

HansenLFC
Gæst

« Svar #38499: 29 Nov 2012, 21:03 »

Tillykke med det, du må hellere få dig nogle nye venner så. Du vil vel ikke have noget med kriminelle at gøre?

Hvor står det?

Jeg vil have det skal straffes, intet andet.

patrick J
Manager

« Svar #38500: 29 Nov 2012, 21:06 »

Nå ok, så fordi de er mange er så er det pludselig ok?
Kan ikke se problemet i selve en pitchinvasion, jeg kan til gengæld se problemet i at man håner modstanderens fans, så man opildner til slagsmål. Men alle jer fucking fck'ere spiller så hellige, i havde selv en masse pyro med ind, og Neymar støtter endda pyro kan man se på hans signatur, men vil alligevel rigtig gerne snakke rigtigt og forkert.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38501: 29 Nov 2012, 21:08 »

Kan ikke se problemet i selve en pitchinvasion, jeg kan til gengæld se problemet i at man håner modstanderens fans, så man opildner til slagsmål. Men alle jer fucking fck'ere spiller så hellige, i havde selv en masse pyro med ind, og Neymar støtter endda pyro kan man se på hans signatur, men vil alligevel rigtig gerne snakke rigtigt og forkert.

Vi spiller sgu ikke hellige, vi ved godt at vi også havde problemer på vores afsnit. I har dog de samme problemer + mere til, hvilket gør at vi kan tillade os at være lidt mere hellige - det ord vil i jo så gerne bruge om os.

Det er især ulækkert fordi det aldrig har nogen konsekvenser for jer, det i gør, mens vi har en langt mere kontant ledelse. Derfor synes jeg godt vi kan tillade os at whine, eller "spille fucking hellige fuckere".

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38502: 29 Nov 2012, 21:11 »

Og hvis man tænker lidt længere end ud over egen næsetip, ville man så ikke kunne forvente at det ville ende som det gjorde, når i gik på banen efter slutfløjtet?'

Noget andet:

Til de folk der siger at FCK'erne var lige så meget skyld i det ballade som Brøndby fansene undre jeg mig lidt.
Var det der sket i parken, og havde 100-200 FCK'ere hånet jer - så havde i da HELT sikkert bare stået og set passivt til, uden at gøre nogen som helst.
Det er klart med de englebasser der render rundt blandt jeres fans!  Thumbs Up

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

HansenLFC
Gæst

« Svar #38503: 29 Nov 2012, 21:13 »

Jeg forstår bare ikke, at Brøndby fans ikke kan se i har lavet det største selvmål i nyere tid. For hold kæft en omgang lort, i har leveret. Om i ville håne eller ej, ændre intet.

Du kan ikke se problemet i det, det er næsten mere rystende.

patrick J
Manager

« Svar #38504: 29 Nov 2012, 21:13 »

Vi spiller sgu ikke hellige, vi ved godt at vi også havde problemer på vores afsnit. I har dog de samme problemer + mere til, hvilket gør at vi kan tillade os at være lidt mere hellige - det ord vil i jo så gerne bruge om os.

Det er især ulækkert fordi det aldrig har nogen konsekvenser for jer, det i gør, mens vi har en langt mere kontant ledelse. Derfor synes jeg godt vi kan tillade os at whine, eller "spille fucking hellige fuckere".
Enten gør man vel noget ulovligt eller ej. Du kan da ikke sætte det sådan op, at når Brøndby fansene løber på banen for at provokere os, så er det i orden vi smider pyro og stole efter dem. Synes da efterhånden vi har fået en del bøder pga. pyro. Synes endda det er mere fair, på trods af jeg støtter kampen for lovligt pyro, at give bøder for at smugle eller fyre pyro af på stadion, end det er at give flere tusinde mennesker en bøde for en fredelig pitch invasion (med undtagelse af dem som løb ned til fck)

Sider: 1 ... 2565 2566 [2567] 2568 2569 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010