home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2564 2565 [2566] 2567 2568 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956162 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38475: 29 Nov 2012, 15:54 »

Ja, det er sgu da klart at du sys det fedt når dit hold lige har vundet kampen. Forstil dig det samme var sket i parken, vi vandt, hvorefter der stormer, hvad 2-300 Fck'ere ned foran der hvor i står og kaster med flag og alt muligt andet. Så skal du ikke sige at i ikke også var begyndt at smadre hegn og kaste med alt muligt mærkeligt.

I bund og grund skulle i aldrig være kommet helt ned foran os, det er der problemet ligger.

plutonium
Manager

« Svar #38476: 29 Nov 2012, 15:58 »

Ja, det er sgu da klart at du sys det fedt når dit hold lige har vundet kampen. Forstil dig det samme var sket i parken, vi vandt, hvorefter der stormer, hvad 2-300 Fck'ere ned foran der hvor i står og kaster med flag og alt muligt andet. Så skal du ikke sige at i ikke også var begyndt at smadre hegn og kaste med alt muligt mærkeligt.

I bund og grund skulle i aldrig være kommet helt ned foran os, det er der problemet ligger.

Det kan ikke ske i Parken Wink

I hvert fald ikke på B-tribunen. Der er et net, man ikke så let kan komme igenem, og de eneste huller der er i det net er ved lågerne kontrollørerne bruger. Så det ville tage langt, langt længere tid at nå ind på banen for så mange mennesker, og der er jeg ret så sikker på at kontrollører ville træde til meget hurtigere. Hvis der kun kan slippe 3-4 igennem ad gangen, så virker det ikke så overvældende for kontrollør, som når 50 vælter over barrieren på én gang som det var i Brøndby i går.

Jeg ved ikke om det hegn går hele vejen rundt om banen, men det gør det i hvert fald noget nær umuligt at opnå en episode som i går Smiley

Desuden, får man bare fanget 4-5 af dem, så er der 10.000 i bøde. Det står på nettene, og det tror jeg trods alt også afskrækker folk en smule.

At VK siger som han gør kommer jo ikke som en overraskelse. Men vil ikke gå længere ind i den, for det er de samme argumenter der så skal bringes frem igen, og det er vist ikke til nogen gavn crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #38477: 29 Nov 2012, 16:02 »

Nu var det også bare hypotetisk, for at prøve og illustrere det for VK..

Dog må jeg indrømme. Hvis en flok mennesker som igår vil ind på banen, så tror jeg sgu også at det kan ske i parken. Jeg tror faktisk ikke at folkene bag regnede med at det ville udvikle sig således igår. Fordi lige da folk var kommet på banen stod de jo sammen med spillerne ( ligesom man så da City vandt mesterskabet fx ) der kom dog nogle tosser som skulle ned foran FCK'erne, der ødelagde det hele..

verdenskrig
Manager

« Svar #38478: 29 Nov 2012, 16:15 »

Nej men når muligheden foreligger så jagter man den da naturligvis. Det er en ren impuls handling, som bunder i at vi lige har vundet den sygeste fodboldkamp jeg nogensinde har set live på stadion. Ren forløsning, og det vil man naturligvis ind og fejre med spillerne, og så bliver fristelsen for at håne jer simpelthen for stor. Men havde de nu lukket af med det samme så var det aldrig sket.

Det er ikke op til os at opretholde lov og orden. Selvjustits kan man ikke forvente i sådan en situation. Det man kan forvente er at man holder sig til verbalt slagsmål uden brug af vold og kasteskyts.

Det var dog en rimelig adreanalin sparkende fornemmelse at stå så tæt på jeres frådende tribune og bare føle vreden og se alt gå amok omkring en.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #38479: 29 Nov 2012, 16:21 »

Nej men når muligheden foreligger så jagter man den da naturligvis. Det er en ren impuls handling, som bunder i at vi lige har vundet den sygeste fodboldkamp jeg nogensinde har set live på stadion. Ren forløsning, og det vil man naturligvis ind og fejre med spillerne, og så bliver fristelsen for at håne jer simpelthen for stor. Men havde de nu lukket af med det samme så var det aldrig sket.

Det er ikke op til os at opretholde lov og orden. Selvjustits kan man ikke forvente i sådan en situation. Det man kan forvente er at man holder sig til verbalt slagsmål uden brug af vold og kasteskyts.

Det var dog en rimelig adreanalin sparkende fornemmelse at stå så tæt på jeres frådende tribune og bare føle vreden og se alt gå amok omkring en.

Nej, men man har selv ansvar for sine handlinger, så en kæk lille bøde eller anden afstraffelse ville måske være på sin plads Wink

Bare fordi der er instanser der har til opgave at stoppe dig, HVIS du gør noget du ikke må, så betyder det jo ikke at du kan gøre hvad der passer dig fordi 'nogen skal skride ind'. Man må godt tænke selv. Jeg er godt med på at adrenalinen pumper, og når alle omkring en gør noget, så er det let at lade sig rive med. Men den første der tager initiativet til at springe over barrieren har et kæmpe ansvar, for han gør det ikke på grund af flokmentalitet. Han er bare en klaphat der ikke hører til på stadion Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #38480: 29 Nov 2012, 16:23 »

Så skal i jo bare heller ikke tude når i, forhåbentlig får en mærkbar bøde + hjemmekampe uden folk på lægterne.

Citat
Men havde de nu lukket af med det samme så var det aldrig sket.

Som sagt tidligere, så skulle i aldrig have været nede på banen.

verdenskrig
Manager

« Svar #38481: 29 Nov 2012, 16:33 »

Så skal i jo bare heller ikke tude når i, forhåbentlig får en mærkbar bøde + hjemmekampe uden folk på lægterne.

Definer i? Jeg ville bestemt accepterer det.
Altså jeg vil da være den sidste som tuder over det.

Pluto@
Det er lige præcis det. Altså først stod jeg sådan lidt " Hmm skal vi eller ej" men da alle andre gjorde det tænkte jeg bare " FUCKING JA MAND Opstemt Grin " Havde jeg stået alene havdejeg nok ikke gjort det jo. Men når vi gør det i så stor en flok kan der ikke gøres noget ved det, så er det jo let at være med.

Jeg hører i øvrigt til dem der er gigantisk fan af pitchinvasion. Dels er det fedt at komme ind på baner man normalt kun ser fra afstand, og være sammen med spillerne, og så er det bare sjov at snakke om bagefter..

I øvrigt for at nævne noget om kampen må jeg sige at jeg er dybt forelsket i Antipas. Hvis den mand ikke får betegnelsen " motor" i fifa 14 så er der noget galt Opstemt Har fandme aldrig set en mand løbe så meget selv i det 119 min legede han med folk Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #38482: 29 Nov 2012, 16:35 »

Citat

Man hører bare mange bif'ere beklage sig over at folk sys at i fortjener en ordentlig bøde.

El Jefe
Gæst

« Svar #38483: 29 Nov 2012, 17:53 »

Pluto@
Det er lige præcis det. Altså først stod jeg sådan lidt " Hmm skal vi eller ej" men da alle andre gjorde det tænkte jeg bare " FUCKING JA MAND Opstemt Grin " Havde jeg stået alene havdejeg nok ikke gjort det jo. Men når vi gør det i så stor en flok kan der ikke gøres noget ved det, så er det jo let at være med.

Jeg hører i øvrigt til dem der er gigantisk fan af pitchinvasion. Dels er det fedt at komme ind på baner man normalt kun ser fra afstand, og være sammen med spillerne, og så er det bare sjov at snakke om bagefter..

I øvrigt for at nævne noget om kampen må jeg sige at jeg er dybt forelsket i Antipas. Hvis den mand ikke får betegnelsen " motor" i fifa 14 så er der noget galt Opstemt Har fandme aldrig set en mand løbe så meget selv i det 119 min legede han med folk Grin
Du er seriøst et klasseeksempel på Giddens og Becks teorier.

On another note:
http://heltnormalt.dk/rydforsiden/2012/11/29/141250

Det er sjovt, fordi det har lidt sandhed i sig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #38484: 29 Nov 2012, 18:07 »

Noget andet der gør mig pisse irriteret er at mange af jer drager jeres egne konklusioner ud fra hvad i læser, hvad der bliver vist i tv. Hvis i dog bare var på stadion, kunne i måske forstå hvor meget det her er pisket op. Synes overhovedet ikke det er tæt på at være i nærheden af hvad medierne skriver. Personligt var det en meget voldsommere oplevelse da der var så meget slagsmål uden for stadion mellem Brøndby og fck hooligans..

Fordi du ved jo alt, der sker, fordi du var på stadion.

Pisket op, amen. Det var på direkte TV, ligefra da i stormer på banen, til i stopper jeres march frem pga. 10 fede kontrollører. Jeres spurt tilbage, da politiet kom, den var en smule sød.

Men jeg tror sådan set, os som så det i TV havde et nooooogenlunde bedre overblik over hvad, der forgik på stadion end dem som faktisk var tilstede.

Så hvis man ikke må danne sig, sine konklusioner ud fra hvad man ser med egne øjne, så det svært!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #38485: 29 Nov 2012, 18:14 »

Pluto@

Små hjerner... små fornøjelser!

1000 tak til alle fans (læs: TÅBER), som invaderer banen og ødelægger det for de mange rigtige fans, som ved hvordan man opfører sig på både stadions og i samfundet. Søger man adrenalinsus kan man jo enten springe i faldskærm eller dyrke basejumping. Det andet er simpelthen for lamt!

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Crillae
Ynglingespiller

« Svar #38486: 29 Nov 2012, 20:29 »

Jeg synes fandme det var en vanvittig fed afslutning. Kan ikke engang se problemet i at vi løber ned og håner fuckerne.. Problemet opstår når der begynder at blive kastet ting efter hinanden. At man spiller store og står få meter fra hinanden mens man sviner hinanden verbalt til, er sgu fedt i mine øjne..

Kald det hva i vil er sgu ligeglad, det er min holdning og den står jeg ved !

Du har godt nok ikke specielt mange brikker at rykke rundt med.
Hvis ikke selv du kan se problemet i at i løber ned og håner FCK's fans, så er du da HELT på bar bund.

Du er en af de personer 1000'er af brøndby fans gerne vil have fingrene i lige nu, for at fortælle hvor hjernedød din handling er.

Men en tak skal du have. TAK fordi du var med til at gøre flere års arbejde om at fjerne restriktioner til derby til spildt arbejde.

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

patrick J
Manager

« Svar #38487: 29 Nov 2012, 20:42 »

Fordi du ved jo alt, der sker, fordi du var på stadion.

Pisket op, amen. Det var på direkte TV, ligefra da i stormer på banen, til i stopper jeres march frem pga. 10 fede kontrollører. Jeres spurt tilbage, da politiet kom, den var en smule sød.

Men jeg tror sådan set, os som så det i TV havde et nooooogenlunde bedre overblik over hvad, der forgik på stadion end dem som faktisk var tilstede.

Så hvis man ikke må danne sig, sine konklusioner ud fra hvad man ser med egne øjne, så det svært!
Så du synes i stedet for at spurte væk, skulle samtlige Brøndby fans have stået sammen og smækket politiet ned? Det er vel det du mener med "en sød spurt væk fra politiet". Folk spurter jo netop væk fordi man ikke vil i problemer, det er sgu da ganske normalt. Hvis de folk som stod og hånede fck'erne virkelig ville slås, så havde de nok brudt igennem de 10-15 stewards som holdt dem tilbage. Hvis der var nogle som virkelig ville slås ud fra de TV BILLEDER (ja jeg har også set dem smarte!) så er det sgu da fck fansene.

Tror ikke helt du har forstået hvorfor man i første omgang stormede banen, det var simpelthen glæde og eurofori over sejren at folk stormede banen. Derudover så gjorde vagterne ikke meget for at undgå det, tværtimod. Hvorfor er det lige at folk drager den konklusion at grunden til banen blev invaderet havde noget med fck fansene at gøre?? i første omgang ville man jo bare hylde spillerne, og at der så er nogle som ødelægger det ved at gå ned til fcks fans, det er en helt helt anden side af sagen!

Desuden viser man kun det i tv, som folk gider se, hvis du ikke lige ved det.

edit: http://www.youtube.com/v/Qc-kTOsKQnk
- går ud fra at alle dem som var på banen her, også er sindsyge voldpsykopater i alle jeres hoveder.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2012, 20:44 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

HansenLFC
Gæst

« Svar #38488: 29 Nov 2012, 20:46 »

Så du synes i stedet for at spurte væk, skulle samtlige Brøndby fans have stået sammen og smækket politiet ned? Det er vel det du mener med "en sød spurt væk fra politiet". Folk spurter jo netop væk fordi man ikke vil i problemer, det er sgu da ganske normalt. Hvis de folk som stod og hånede fck'erne virkelig ville slås, så havde de nok brudt igennem de 10-15 stewards som holdt dem tilbage. Hvis der var nogle som virkelig ville slås ud fra de TV BILLEDER (ja jeg har også set dem smarte!) så er det sgu da fck fansene.

Tror ikke helt du har forstået hvorfor man i første omgang stormede banen, det var simpelthen glæde og eurofori over sejren at folk stormede banen. Derudover så gjorde vagterne ikke meget for at undgå det, tværtimod. Hvorfor er det lige at folk drager den konklusion at grunden til banen blev invaderet havde noget med fck fansene at gøre?? i første omgang ville man jo bare hylde spillerne, og at der så er nogle som ødelægger det ved at gå ned til fcks fans, det er en helt helt anden side af sagen!

Desuden viser man kun det i tv, som folk gider se, hvis du ikke lige ved det.

edit: http://www.youtube.com/v/Qc-kTOsKQnk
- går ud fra at alle dem som var på banen her, også er sindsyge voldpsykopater i alle jeres hoveder.

De burde hele bundet have karantæne, og få stukket en bøde i hånden på 10.000.

patrick J
Manager

« Svar #38489: 29 Nov 2012, 20:49 »

De burde hele bundet have karantæne, og få stukket en bøde i hånden på 10.000.
Ja helt sikkert. De var jo meget voldelige... hvor er det dog useriøst.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 2564 2565 [2566] 2567 2568 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010