home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2563 2564 [2565] 2566 2567 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956249 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38460: 29 Nov 2012, 13:20 »

Citat
endnu engang viser vi bare vi er de bedste fans

Ja, det må man da nok sige. Det viste i da også rigtigt igår. Baladen igår, var Brøndby's skyld, indrøm det dog. Det er jer der har romerlys brændende, stortset hele kampen igennem. Det er jer der begynder at kaste penge, lightere og alt muligt andet efter Lars J. Sidst men ikke mindst, så er det søreme også jer der indvadere banen, for derefter at storme ned foran FCK fansne.

Uanset om det så er en Fck'er eller Brøndby fan der smider det første flag, romerlys eller hvad fanden der blev kastet, så er det altså jer der er et sted hvor i overhovedet ikke burde være, og jer der har opført jer uacceptabelt hele kampen igennem.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #38461: 29 Nov 2012, 13:43 »

Ja, det må man da nok sige. Det viste i da også rigtigt igår. Baladen igår, var Brøndby's skyld, indrøm det dog. Det er jer der har romerlys brændende, stortset hele kampen igennem. Det er jer der begynder at kaste penge, lightere og alt muligt andet efter Lars J. Sidst men ikke mindst, så er det søreme også jer der indvadere banen, for derefter at storme ned foran FCK fansne.

Uanset om det så er en Fck'er eller Brøndby fan der smider det første flag, romerlys eller hvad fanden der blev kastet, så er det altså jer der er et sted hvor i overhovedet ikke burde være, og jer der har opført jer uacceptabelt hele kampen igennem.

Nu ser jeg det kun på romerlysne!
Så fordi vi har et bedre pyroshow end jer, så er det ligepludselig os der er de værste? Kun set ud fra romerlysne!
Altså i fyrede også en del af jo, i kunne bare ikke gøre det ligeså godt som os. Det var jo et verdensklasse pyroshow! Omkring 60 minutter af kampen, blev der fyret af!! Det er jo sydamerikansk stil. Men i stedet for at beundre vores pyroshow, som tydeligvis var bedre end jeres, så er vi bare nogen psykopater fordi vi fyrer så meget af? Altså i er dobbeltmoralske når det angår pyro.

Undskyld for en meget forvirrende tekst!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Legenden
Manager

« Svar #38462: 29 Nov 2012, 13:45 »

Men hvorfor var det fedt, at I havde enkekte lys tændt i en længere periode?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #38463: 29 Nov 2012, 13:47 »

Citat
Så fordi vi har et bedre pyroshow end jer, så er det ligepludselig os der er de værste? Kun set ud fra romerlysne!
Altså i fyrede også en del af jo, i kunne bare ikke gøre det ligeså godt som os. Det var jo et verdensklasse pyroshow! Omkring 60 minutter af kampen, blev der fyret af!! Det er jo sydamerikansk stil. Men i stedet for at beundre vores pyroshow, som tydeligvis var bedre end jeres, så er vi bare nogen psykopater fordi vi fyrer så meget af? Altså i er dobbeltmoralske når det angår pyro.

Tja okay, kan godt høre at vi ikke er helt enige her. Nu tager jeg ikke til fodbold for at se "pyroshows" og sidst jeg tjekkede, så er romerlys, og andet fyrværkeri også ulovligt på fodboldstadions. Og ja, du har da ret. Vi havde da også romerlys, dog ikke i nærheden af det i havde. Jeg mener bare, at efter kampen igår hvor det hele eskalerede, det kan man ikke give os skylden for, da det var jer der havde bygget hele den stemning op..

Anfield Road
Manager

« Svar #38464: 29 Nov 2012, 14:04 »

Prøv nu at høre min ven, du er fan af det rigtige hold, men du er i det forkerte land med sådan en holdning. Fodbold er andet og mere end bare et par romerlys, og for fansene handler det om mere end bare et "fedt show". Hvis verdens bedste  fans er dem der laver de bedste "shows" så er verdens uden sammenligning bedste fans Røde Stjernes. Men er det så verdens bedste fans? Nej det er de ikke. Og det er de ikke fordi de er en flok tosser hele bundtet.

Det hjælper heller ikke at  sidde og svine FCK for alle gårsdagens hændelser. Det var os der tirrede FCK-fansene. Os og ingen andre!! At ejg så synes de skulle have været fornuftige nok til bare at ignorere folk der ikke har andet i livet end at håne andre, er så en anden side af sagen. Men selvfølgelig bliver de sure, så jeg forstår det godt. Det var OS der stormede banen, OS der i princippet gjorde alt det man ikke skal gøre OS og ingen andre.

Og med al respekt, men det er folk som dig der ødelægger det for alle os andre. Det lyder ikke særligt meget som om du kommer for at se fodbold, men bare for at fyre lidt pyro af og slå på de andre.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #38465: 29 Nov 2012, 14:20 »

Prøv nu at høre min ven, du er fan af det rigtige hold, men du er i det forkerte land med sådan en holdning. Fodbold er andet og mere end bare et par romerlys, og for fansene handler det om mere end bare et "fedt show". Hvis verdens bedste  fans er dem der laver de bedste "shows" så er verdens uden sammenligning bedste fans Røde Stjernes. Men er det så verdens bedste fans? Nej det er de ikke. Og det er de ikke fordi de er en flok tosser hele bundtet.

Det hjælper heller ikke at  sidde og svine FCK for alle gårsdagens hændelser. Det var os der tirrede FCK-fansene. Os og ingen andre!! At ejg så synes de skulle have været fornuftige nok til bare at ignorere folk der ikke har andet i livet end at håne andre, er så en anden side af sagen. Men selvfølgelig bliver de sure, så jeg forstår det godt. Det var OS der stormede banen, OS der i princippet gjorde alt det man ikke skal gøre OS og ingen andre.

Og med al respekt, men det er folk som dig der ødelægger det for alle os andre. Det lyder ikke særligt meget som om du kommer for at se fodbold, men bare for at fyre lidt pyro af og slå på de andre.

For at få det hele på det rene - Ja, jeg er for pyro. Jeg har kun fyret af en gang, så jeg vil ikke sige, at "jeg er en af dem som ødelægger det for alle os andre" jeg synes bare det er fedt...

Jeg sviner skam heller ikke alle fck fansene for alle gårdagens hændelser, jeg magtede bare ikke at tage alle emnerne op, da det så ville blive en alt for lang tekst. Jeg er fuldkommen enig i at det er idiotisk, af Brøndby fansene at gå ned mod fcks afsnit.

Og du har også ret i af verdens bedste fans er ikke dem der fyre mest pyro af.

RealFCK: Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det hele er jeres skyld - for det er det ikke! Jeg synes bare at når det angår romerlys, så er Brøndby og fck lige gode/dårlige, kommer an på hvem man er! Så det er bare kun lige på den ene ting, jeg synes det var grovt kun at give Brøndby fansene skylden Smiley Peace and love, det eneste jeg er for er pyro, slåskamp og alt muligt andet gøgl er jeg imod!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Anfield Road
Manager

« Svar #38466: 29 Nov 2012, 14:33 »

For at få det hele på det rene - Ja, jeg er for pyro. Jeg har kun fyret af en gang, så jeg vil ikke sige, at "jeg er en af dem som ødelægger det for alle os andre" jeg synes bare det er fedt...

Jeg sviner skam heller ikke alle fck fansene for alle gårdagens hændelser, jeg magtede bare ikke at tage alle emnerne op, da det så ville blive en alt for lang tekst. Jeg er fuldkommen enig i at det er idiotisk, af Brøndby fansene at gå ned mod fcks afsnit.

Og du har også ret i af verdens bedste fans er ikke dem der fyre mest pyro af.

Tak. det var bare det jeg gerne ville høre.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #38467: 29 Nov 2012, 14:55 »

Helt igennem fantastisk af vores drenge og fisse Mike! Du bliver savnet.

Selvom det var ubeskriveligt dumt af Brøndbys fans, er jeg sgu også træt af at høre fuckerne beklage sig, det er kun fordi i tabte og at det ikke var jer der løb ind. Jeg husker ikke særlig mange år tilbage da, i kastede romerlys på vores familie tribune og ramte børn, det er ifølge mig langt mere usmageligt. Jeg tror bare i ligesom har sat her over i hjørnet fordi i har siddet på toppen i så lang tid nu, og så smuttede mesterskabet og CHL for jer sidste sæson, så nu opfører i jer bare som små divaer. Kom nu ind i kampen!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

plutonium
Manager

« Svar #38468: 29 Nov 2012, 14:58 »

Helt igennem fantastisk af vores drenge og fisse Mike! Du bliver savnet.

Selvom det var ubeskriveligt dumt af Brøndbys fans, er jeg sgu også træt af at høre fuckerne beklage sig, det er kun fordi i tabte og at det ikke var jer der løb ind. Jeg husker ikke særlig mange år tilbage da, i kastede romerlys på vores familie tribune og ramte børn, det er ifølge mig langt mere usmageligt. Jeg tror bare i ligesom har sat her over i hjørnet fordi i har siddet på toppen i så lang tid nu, og så smuttede mesterskabet og CHL for jer sidste sæson, så nu opfører i jer bare som små divaer. Kom nu ind i kampen!

Kan du virkelig ikke være objektiv nok til at se, at det i går ikke var i orden? Smiley

Ja, dengang klaphattene, der påstår at være FCK-fans, smed med romerlys efter jeres familietribune var det meget værre end i går. Den dag skammede jeg mig over vores tilhørere. Det gjorde ondt helt ind i hjertet. Men det retfærdiggør da ikke, at Brøndbyfans invaderer banen og løber direkte over for at provokere FCKs fans Smiley

Hav de objektive briller på, for det andet er simpelthen for hjernelamt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #38469: 29 Nov 2012, 15:04 »

Selvom det var ubeskriveligt dumt af Brøndbys fans, er jeg sgu også træt af at høre fuckerne beklage sig, det er kun fordi i tabte og at det ikke var jer der løb ind.

Det er jo bare det, at der er blevet kæmpet for at få derby igen uden restriktioner, og så er det sgu ikke det smarteste at gøre.

Og hvordan kan det være, at I ikke får kastet nogle karantæner i hovedet, når I løber på banen, fatter jeg intet af.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #38470: 29 Nov 2012, 15:04 »

Kan du virkelig ikke være objektiv nok til at se, at det i går ikke var i orden? Smiley

Ja, dengang klaphattene, der påstår at være FCK-fans, smed med romerlys efter jeres familietribune var det meget værre end i går. Den dag skammede jeg mig over vores tilhørere. Det gjorde ondt helt ind i hjertet. Men det retfærdiggør da ikke, at Brøndbyfans invaderer banen og løber direkte over for at provokere FCKs fans Smiley

Hav de objektive briller på, for det andet er simpelthen for hjernelamt.
Jo jeg skriver da også til at starte med at det var ubeskriveligt dumt af Brøndbys fans til at starte med. Men hele min start side på facebook var idag var over fuldt med statusser fra FCK fans der brokkede sig og svinede Brøndby til, og det er usmageligt da i (igen kun dem som laver ballade) ikke er en pind bedre selv, måske lige igår var i. Men overall er vi lige gode om alle de problemer der har været gennem tiden. Jeg synes dog også det var utrolig åndsvagt gjort af os igår, når man nu tænker på alle de ting som mange mennesker har været igennem for at vi kunne have normale derbys igen.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2012, 15:11 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38471: 29 Nov 2012, 15:17 »

Det er jo bare det, at der er blevet kæmpet for at få derby igen uden restriktioner, og så er det sgu ikke det smarteste at gøre.

Og hvordan kan det være, at I ikke får kastet nogle karantæner i hovedet, når I løber på banen, fatter jeg intet af.

De må alt. Så er den ikke så meget længere. For når de gør noget, så er det bare ægte og pga. kærlighed til deres klub. Sådan er det ikke når andre klubber gør noget lignende, og derfor er det okay når Bif gør noget.

Sakser lige et indlæg fra sidelinien, som jeg synes også er ret relevant.

Citat
Jeg synes faktisk det er i orden at være personlig i denne sag. Jeg kunne godt tænke mig, meget eksplicit, at der nu, en gang for alle, blev gået meget hårdt verbalt til Emil Bakkendorff.

I de sidste 20 år, episode efter episode, vanvid efter vanvid, der oplever man den samme totalt ligegyldige rygmarvsreaktion fra manden, og også denne gang har han udtalt ”Det er skammeligt. Det er en skamplet på klubben. Det er ikke fans, der gør sådan noget, og de hører ikke hjemme i nogen som helst klub eller i familiemiljøet”. Med andre ord: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Det det samme ligegyldige spin han lukker ud hver gang. Uanset om Brøndbys fans invaderer baner, kaster om sig med romerlys på udebane, smadrer parken fuldstændig for hundredetusindevis af kroner, fyrer raketter af på hjemmebane som rammer en fyr på øvre afsnit eller raserer Danmark fra nord til syd, så sker der jo ikke en meter derude. Intet.

Man kan mene hvad man vil om awaykort, midlertidigt lukkede udeafsnit, øget overvågning eller andre tiltag. Men kan i det mindste ikke beskylde ledelsen i København for ikke at prøve at agere på sagen. Hvad har Brøndby gjort gennem årene? Ingenting. Intet andet end lidt ”dialog” der har gjort nogle har fået ophævet deres karantæner, og så den samme ligegyldige omgang spin-bræk hver eneste gang et nyt og totalt forudsigeligt vanvid sker derude. Og standen af sportsjournalister har åbenbart ikke evne nok til at lige at se nogle år bagud i tiden og fortælle manden at han har haft 100 chancer for at ændre noget, og at der ikke er sket en meter og at han lukker samme smøre ud konstant. Pinligt niveau af journalisterne. Han skal i hvertfald til at komme i arbejdstøjet.

Nu har han altså holdt betalt ferie længe nok derude.

Det er ligegyldigt hvad i gør, så skal det nok gå alt sammen. Det var en enlig svale, det sker aldrig igen osv osv. Der sker ikke en skid. Og der sker heller ikke en skid fra DBU's side. Jim Stjerne er klebmand, så han skal nok trække i håndbremsen, hvis der er nogle fra DBU der mener at der skal falde en hård straf.

Legenden
Manager

« Svar #38472: 29 Nov 2012, 15:20 »

Selvfølgelig skal der ikke komme nogen til skade! Men det er utopi at tro det er muligt, til store sportsbegivenheder. Der vil være nogen der falder på tribunen, bliver ramt af effekter, brændt af evt. pyro osv. Sådan er det, og det er jeg også sikker på at folk, der står på fx Sydsiden, godt ved er muligt

Men fx da Brøndby vandt mesterskabet med 7-0 sejren over Herfølge var der rigtig mange der kom til skade pga. romerlys. Jeg blev selv indlagt på Glostrup. Det blev der ikke skrevet noget synderligt om.

Det er fordi medierne pisker en stemning op, og ønsker at skabe nogle historier fordi de kan se chancen til det, når nu det er "Brøndbyfans mod FCKfans".

Jeg forstår ikke, at du citerede mig for det. Jeg skrev da ikke noget om, at der ikke måtte komme nogen til skade (ikke at jeg synes, at folk skal komme til skade!), men bare at der var flere end én, som kom til skade.

Men så kan man snakke om, hvor normalt det er, når man kommer til skade, fordi man får et sæde smadret i hovedet eller pyro kastet i smasken.

Ok, måske en hudafskrabning eller hvad? Det kan da i så fald ikke være så slemt, siden det ikke en gang bliver nævnt, nu hvor medierne vil gøre SÅ stor en sag ud af det, så kan det sgu ikke være særlig slemt.

Går udfra du er fck'er, og går selvfølgelig også udfra du var på stadion i går. Synes du så episoden er så slem som den bliver gjort til, eller er det bare sjovt at hakke ned på Brøndby fans?

En af mine venner fik da en rimelig dyb flænge i hovedet, lige over øjet, fra et sæde. Og jeg ved da også, at en fik kastet pyro i hovedet.

Det kan jo være lige meget, hvad jeg synes om det der skete. Det ændrer jo ikke på, at der er nogen, der IKKE synes det er i orden. Det kommer nok til at gå ud over de kommende derbys, hvor der igen kommer restriktioner. Det som vi har kæmpet mod - og det er noget fucking lort.

Selve hele episoden synes JEG ikke var slem. Hvis bif virkelig ville lave ballade/slås, så havde de flere hunderede (hvis der ikke var 1000?) mennesker, der stod og spillede smarte bare løbet igennem de 10-20 kontrollører, der stod og lavede en kæde. Men i stedet kunne vi stå og lege en stikbold lignende leg.

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #38473: 29 Nov 2012, 15:32 »

Selve hele episoden synes JEG ikke var slem. Hvis bif virkelig ville lave ballade/slås, så havde de flere hunderede (hvis der ikke var 1000?) mennesker, der stod og spillede smarte bare løbet igennem de 10-20 kontrollører, der stod og lavede en kæde. Men i stedet kunne vi stå og lege en stikbold lignende leg.
+1

verdenskrig
Manager

« Svar #38474: 29 Nov 2012, 15:44 »

I havde også pyro under kampen, kastede også ting efter vores spillere, og det første romerlys som blev kastet fra tribunen blev kastet fra jer. Jeg stod lige ved siden af hvor det landte så det kan jeg let bevidne..

Regelmæssigt er det ikke i orden at betræde banen, nej korrekt. Men hold kæft hvor var det fedt at komme ind og fejre det med spillerne, og samtidigt se fck'ernes frustrationer og vrede på første række.. Kald det autonomt, eller hva man vil. Jeg ville aldrig gøre den oplevelse om igen.

Jeg synes fandme det var en vanvittig fed afslutning. Kan ikke engang se problemet i at vi løber ned og håner fuckerne.. Problemet opstår når der begynder at blive kastet ting efter hinanden. At man spiller store og står få meter fra hinanden mens man sviner hinanden verbalt til, er sgu fedt i mine øjne..

Kald det hva i vil er sgu ligeglad, det er min holdning og den står jeg ved !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2563 2564 [2565] 2566 2567 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010