home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2562 2563 [2564] 2565 2566 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956277 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38445: 29 Nov 2012, 11:59 »

Kom der kun 1 til skade? Hvad betyder det for dig at komme til skade, det vil jeg da gerne lige vide.

Selvfølgelig skal der ikke komme nogen til skade! Men det er utopi at tro det er muligt, til store sportsbegivenheder. Der vil være nogen der falder på tribunen, bliver ramt af effekter, brændt af evt. pyro osv. Sådan er det, og det er jeg også sikker på at folk, der står på fx Sydsiden, godt ved er muligt

Men fx da Brøndby vandt mesterskabet med 7-0 sejren over Herfølge var der rigtig mange der kom til skade pga. romerlys. Jeg blev selv indlagt på Glostrup. Det blev der ikke skrevet noget synderligt om.

Det er fordi medierne pisker en stemning op, og ønsker at skabe nogle historier fordi de kan se chancen til det, når nu det er "Brøndbyfans mod FCKfans".

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38446: 29 Nov 2012, 12:01 »

Jeg tager mig til hovedet hver gang jeg hører supportere retfærdiggøre det de gør på grund af kærlighed til klubben. Uden at drage yderligere sammenligning mellem de to, så er det lige så idiotisk som at høre ekstreme racister retfærdiggøre vold mod andre hudfarver fordi de kæmper for en god sag. Som sagt, ingen yderligere sammenligning - pointen er, at bare fordi man indædt tror på noget og støtter noget, så gør det det ikke i orden at bryde regler og love. Det gør sådan set bare folk autonome, da de så at sige bygger deres eget regelkodeks, som ikke strider overens med det resten af samfundet følger.

Det er jo "fankultur"!!1!

Legenden
Manager

« Svar #38447: 29 Nov 2012, 12:02 »

Jeg skriver hvad medierne skriver.
Og personen som til skade med sin ryg: http://onside.dk/politi-tilfaelde-ikke-flere-kom-til-skade

Nå ja, medierne har jo altid ret.  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

patrick J
Manager

« Svar #38448: 29 Nov 2012, 12:04 »

Noget andet der gør mig pisse irriteret er at mange af jer drager jeres egne konklusioner ud fra hvad i læser, hvad der bliver vist i tv. Hvis i dog bare var på stadion, kunne i måske forstå hvor meget det her er pisket op. Synes overhovedet ikke det er tæt på at være i nærheden af hvad medierne skriver. Personligt var det en meget voldsommere oplevelse da der var så meget slagsmål uden for stadion mellem Brøndby og fck hooligans..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

« Svar #38449: 29 Nov 2012, 12:04 »

Nå ja, medierne har jo altid ret.  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Nej det har du nemlig.  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Legenden
Manager

« Svar #38450: 29 Nov 2012, 12:06 »

Tja, jeg ved da at der kom flete end en til skade.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

patrick J
Manager

« Svar #38451: 29 Nov 2012, 12:09 »

Tja, jeg ved da at der kom flete end en til skade.
Ok, måske en hudafskrabning eller hvad? Det kan da i så fald ikke være så slemt, siden det ikke en gang bliver nævnt, nu hvor medierne vil gøre SÅ stor en sag ud af det, så kan det sgu ikke være særlig slemt.

Går udfra du er fck'er, og går selvfølgelig også udfra du var på stadion i går. Synes du så episoden er så slem som den bliver gjort til, eller er det bare sjovt at hakke ned på Brøndby fans?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38452: 29 Nov 2012, 12:14 »

Uden at vide noget som helst om skadens opståen, så er en skade forårsaget af fyrværkeri da en skade for meget Smiley

Hvis det er en skade pga slagsmål, så er det en anden snak, for så er man selv ude om det.

Skaden skete på sydsiden, da personen skulle ned på banen

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager

« Svar #38453: 29 Nov 2012, 12:18 »

Skaden skete på sydsiden, da personen skulle ned på banen

Ja, så er det sgu hans egen skyld Opstemt

Hvis det er selvforskyldte skader, så kan man ikke klandre andre for det Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

patrick J
Manager

« Svar #38454: 29 Nov 2012, 12:18 »

Uden at vide noget som helst om skadens opståen, så er en skade forårsaget af fyrværkeri da en skade for meget Smiley

Hvis det er en skade pga slagsmål, så er det en anden snak, for så er man selv ude om det.

Lige så meget du brækker dig over at høre folk kritisere det der skete i går, lige så meget brækker andre sig over at høre folk retfærdiggøre noget der dybest set ikke er tilladt. Jeg tror aldrig jeg har hørt Brøndby melde ud, at de er glade for at fansene invaderer banen. Så kan det godt være at de ikke skælder jer ud for det, men det er sådan set ikke lovligt på særlig mange stadions. Hvis det overhovedet er det på nogen.

Jeg tager mig til hovedet hver gang jeg hører supportere retfærdiggøre det de gør på grund af kærlighed til klubben. Uden at drage yderligere sammenligning mellem de to, så er det lige så idiotisk som at høre ekstreme racister retfærdiggøre vold mod andre hudfarver fordi de kæmper for en god sag. Som sagt, ingen yderligere sammenligning - pointen er, at bare fordi man indædt tror på noget og støtter noget, så gør det det ikke i orden at bryde regler og love. Det gør sådan set bare folk autonome, da de så at sige bygger deres eget regelkodeks, som ikke strider overens med det resten af samfundet følger.

Så kan I sige hvad I vil, men det ER autonomi at gøre sådan noget. Det er ikke at sidestille jer med klaphattene fra ungdomshuset, men det er nu engang en definitionen på det der sker, når man smugler fyrværkeri ind eller invaderer banen.

Jeg har stor respekt for at I vinder (jeg så ikke kampen), men lige så idiotisk det er at læse om hetz mod Brøndby lige så idiotisk er det at høre folk forsvare det der skete i går efter kampen.
Kan skam godt følge dig i noget af det du skriver, og jeg tager også stor afstand til at man løber ned for at provokere fck fansene. Jeg kan dog overhovedet ikke se noget galt i at man vil hylde spillerne, for den flotte indsats de har gjort, og mange af spillerne har et stort Brøndby hjerte, og synes bare det er fedt at blive hyldet. Mike og Makienok har udtalt dette, og mht. pyro så synes jeg selv det er en del af fankulturen, og så længe der ikke bliver kastet med det, og det bare holdes på tribunen, så kan jeg virkelig ikke se et problem i det. Derfor man har jo også gjort det halvt lovligt i Norge.

Fodbold er følelser, og kærlighed til klubben. Når noget så stort sker som i går, som så mange Brøndby fans tørster efter + farvel til Mike, så sker der bare noget, og jeg kan ikke se et problem med baneinvasionen HVIS IKKE folk lige skulle løbe ned til fcks fans for at provokere. Ja det var utrolig dumt, og skaber en helvedes masse unødvendigt vrøvl, men jeg synes stadig det er kørt alt for langt ud nu... Så var det altså heller ikke værre.

plutonium
Manager

« Svar #38455: 29 Nov 2012, 12:40 »

Jeg forstår hvor du vil hen, men jeg kan ikke erklære mig enig Smiley

Men det er lidt det punkt jeg også er med VK. Elsker at diskutere med ham, for vi er som regel rørende uenige, men bagefter er diskussionen ligesom lagt bag os.

Det lyder også som om du fangede essensen af mit indlæg, hvilket jeg er glad for, for der var nogle skarpe sammenligninger, som jeg tror mange ville bide sig fast i. Hvad angår pyro, så er jeg på det punkt, hvor jeg synes man skulle finde kompromiset frem. Simpelthen sige at en bestemt del af stadion hos udebane- såvel som hjemmebanefans kan få lov til at fyre så mange romerlys af de vil. Sker det på andre dele af stadion, så skal der så til gengæld være benhård straf.

Pyro er ikke farligt, men jeg fatter ikke det fede i dem, og jeg ville personligt bittert hade at stå lige ved siden af en der fyrede sådan noget af. Men kunne man så indføre en sektion hvor det var lovligt, så kunne jeg jo bare holde mig fra det sted, og så nyde kampen blandt ligesindede. Så længe pyro ikke generer andre mennesker, så er jeg rimelig large med at det eksisterer. Men fx FCKs udekamp mod AaB, hvor romerlysene totalt fjernede udsynet for alle fansene synes jeg er forkasteligt. Man kan ikke bilde mig ind, at samtlige FCK-fans der synes det var super nice at de ikke kunne se noget på grund af røg og lys. Derfor synes jeg man burde indføre pyro-lovlige sektioner.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Jefe
Gæst

« Svar #38456: 29 Nov 2012, 12:48 »

Ok, måske en hudafskrabning eller hvad? Det kan da i så fald ikke være så slemt, siden det ikke en gang bliver nævnt, nu hvor medierne vil gøre SÅ stor en sag ud af det, så kan det sgu ikke være særlig slemt.
Men fx da Brøndby vandt mesterskabet med 7-0 sejren over Herfølge var der rigtig mange der kom til skade pga. romerlys. Jeg blev selv indlagt på Glostrup. Det blev der ikke skrevet noget synderligt om.

patrick J
Manager

« Svar #38457: 29 Nov 2012, 12:51 »

Jeg forstår hvor du vil hen, men jeg kan ikke erklære mig enig Smiley

Men det er lidt det punkt jeg også er med VK. Elsker at diskutere med ham, for vi er som regel rørende uenige, men bagefter er diskussionen ligesom lagt bag os.

Det lyder også som om du fangede essensen af mit indlæg, hvilket jeg er glad for, for der var nogle skarpe sammenligninger, som jeg tror mange ville bide sig fast i. Hvad angår pyro, så er jeg på det punkt, hvor jeg synes man skulle finde kompromiset frem. Simpelthen sige at en bestemt del af stadion hos udebane- såvel som hjemmebanefans kan få lov til at fyre så mange romerlys af de vil. Sker det på andre dele af stadion, så skal der så til gengæld være benhård straf.

Pyro er ikke farligt, men jeg fatter ikke det fede i dem, og jeg ville personligt bittert hade at stå lige ved siden af en der fyrede sådan noget af. Men kunne man så indføre en sektion hvor det var lovligt, så kunne jeg jo bare holde mig fra det sted, og så nyde kampen blandt ligesindede. Så længe pyro ikke generer andre mennesker, så er jeg rimelig large med at det eksisterer. Men fx FCKs udekamp mod AaB, hvor romerlysene totalt fjernede udsynet for alle fansene synes jeg er forkasteligt. Man kan ikke bilde mig ind, at samtlige FCK-fans der synes det var super nice at de ikke kunne se noget på grund af røg og lys. Derfor synes jeg man burde indføre pyro-lovlige sektioner.

Synes faktisk det var et hamrende godt forslag, som mange sikkert ville være glade for. Men igen, jeg forstår til en hvis grad også dig, og kan da godt se hvor pisse irriterende det må være for folk som ikke går ind for det. Selv synes jeg bare det er fedt, og giver en rigtig god stemning (forstået på den måde, det for folk lidt mere med på sangene), men jeg har aldrig nogensinde selv fyret det af, eller smuglet det med ind, af den simple grund jeg ikke vil risikere noget. Men igen synes jeg det hele bliver blæst lidt op, og bliver lidt små irriteret når jeg læser den ene kommentar efter den anden over hele nettet om hvor farligt, skandaløst, psykopater, voldsmænd, hooligans osv. Det er 100 % fra folk som bare sidder hjemme foran skærmen, og ikke kender til det at være på stadion.

Noget andet er, at jeg ikke kan forstå hvorfor det skal have så stor konsekvens at invadere banen i GLÆDE. Dog kan jeg i den grad godt se det uheldige i de fans, som vælger at løbe ned for at håne fck fansene, og alene af den grund kan jeg til dels godt forstå reaktionerne, men synes også politiet virkede uforberedt. Personligt havde jeg da set den invasion komme, hvis det umulige skulle ske og vi rent faktisk vandt. Der var jo politimænd nok til det, kunne man se, og det er mig en gåde at man ikke er hurtige til at komme op til bare midterlinjen. Men det er en hel anden side af sagen. Jeg er stadig glad, og virkelig lykkelig over sejren, men utrolig ked af det efterspil som er kommet, som jeg finder lidt unødvendigt i nogen grad.  Peace

El Jefe: Jeg snakker om baneinvasionen, som medierne så gerne vil gøre noget ud af. Ikke hvad der sker på tribunen.

Legenden
Manager

« Svar #38458: 29 Nov 2012, 12:57 »

El Jefe
Gæst

« Svar #38459: 29 Nov 2012, 13:00 »

@Patrick J
Det er vel det samme.
Medierne skriver ikke om alt, kun det der lige passer dem. Hvilket jo også er fint nok, vi er ikke tvunget til at betale noget som helst til dem, de laver blot det produkt, der sælger mest. Derfor må man huske at lave 'kildekritik' og ikke stole på alt, hvad man læser og derfor ikke tro, at der ikke er mere, der ikke bliver nævnt.

Sider: 1 ... 2562 2563 [2564] 2565 2566 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010