home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2555 2556 [2557] 2558 2559 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956717 gange)
AFC
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38340: 22 Nov 2012, 20:38 »

Årh pyha! Troede lige han havde bestilt forkert! Men tak for det Smiley
Loxam er familietribunen, men ved ikke hvad du mener med frie tøjler? Wink

Chancen for du bliver smidt ud, hvis du sidder i en FCK-trøje, er nok tilstede. Møder du op i neutralt tøj, men hepper på FCK, kan jeg ikke se problemet. Opstemt
Det er det sidstnævnte jeg mener Wink

Legenden
Manager

« Svar #38341: 22 Nov 2012, 20:43 »

Hvorfor fanden køber du til neutral/familietribune?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

AFC
Manager

« Svar #38342: 22 Nov 2012, 20:51 »

Hvorfor fanden køber du til neutral/familietribune?
Får ikke mulighed for at komme over til PARKEN og købe til udebaneafsnittet Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38343: 23 Nov 2012, 08:16 »

Morten Crone‏@Morten_Crone

BIF overvejer nedskrivning på stadion. Det vil betyde trecifret mio-underskud, men give mindre afskrivninger fremover. BT+Sporten.dk senere.

Hmm... no go?! På sigt kan det dog vise sig at være fornuftigt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38344: 23 Nov 2012, 08:31 »

Morten Crone‏@Morten_Crone

BIF overvejer nedskrivning på stadion. Det vil betyde trecifret mio-underskud, men give mindre afskrivninger fremover. BT+Sporten.dk senere.

Hmm... no go?! På sigt kan det dog vise sig at være fornuftigt.
Hvad betyder en nedskrivning helt præcist?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #38345: 23 Nov 2012, 10:09 »

Hvad betyder en nedskrivning helt præcist?

Det betyder at du gør værdien i regnskabet mindre. Det har ingen likvid påvirkning hverken nu elle i fremtiden. Det hjælper bare med til færre omkostninger til afskrivninger fremad rettet. Så ser resultatet pænere ud i de kommende år. Det giver ingen likvid påvirkning fremadrettet og foretages kun for at regnskaberne fremadrettet ser pænere ud. Så i mine øjne ren kosmetik af fremtidige regnskaber.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #38346: 23 Nov 2012, 12:08 »

Det gør vel også at man i teorien vil kunne købe Brøndby Stadion billigere, hvis det en dag skulle sælges fra klubben. Derudover, så vil en konkurs vel også gøre, at der er færre penge at opdrive når kreditorerne kommer og tager deres del af resterne. Alt i alt kan det vel ikke siges at være en fordel at lave den nedskrivning, medmindre de mener at stadion er i en dårlig forfatning og derfor mindre værd (og det er da stadig et hamrende flot stadion!)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #38347: 23 Nov 2012, 12:32 »

Det gør vel også at man i teorien vil kunne købe Brøndby Stadion billigere, hvis det en dag skulle sælges fra klubben. Derudover, så vil en konkurs vel også gøre, at der er færre penge at opdrive når kreditorerne kommer og tager deres del af resterne. Alt i alt kan det vel ikke siges at være en fordel at lave den nedskrivning, medmindre de mener at stadion er i en dårlig forfatning og derfor mindre værd (og det er da stadig et hamrende flot stadion!)

Værdien på stadion falder jo også som følge af den generelle økonomi's nedgang - da det helt sikkert ikke vil kunne købes til den værdi.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #38348: 23 Nov 2012, 12:35 »

Det er klart! Men jeg tænker, at hvis man før denne udmelding havde ville sælge stadion, så havde kommune eller hvem der nu ville være interesseret næppe kunne slippe afsted med at betale halv pris. Så var de blevet afvist. Men nu ER værdien halv pris, så det vil blive solgt ENDNU billigere, end hvis man ikke havde nedskrevet værdien.

Jeg ved meget lidt om ejendomsmarkedet, men det ville i hvert fald være logik i min verden Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst

« Svar #38349: 23 Nov 2012, 14:22 »

Avs... 250.000.000 kr i forventet underskud, incl stadion nedskrivningen.

A- og B- aktierne ophører dog og bliver lagt sammen. Er PB endelig på vej ud?

En vision til 2015? Er det ikke nu der er brug for en vision, i 2015 kan og er det vel for sent?

Og FBA har åbenbart fået et nej og er ikke interesseret mere?
http://www.sporten.dk/superligaen/frank-buch-fik-nej-fra-broendby

Det var sådan lige de korte overskrifter jeg har fundet på nettet.

Der er dælme ikke meget at glæde sig over som BIF fan  Peace
« Seneste Redigering: 23 Nov 2012, 14:24 af JKJ » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #38350: 23 Nov 2012, 14:51 »

En vision til 2015? Er det ikke nu der er brug for en vision, i 2015 kan og er det vel for sent?

Nej det er ikke de store jubel scener sådanne nyheder giver..men...

At Brøndby netop nu vælger at offentliggøre og gennemføre nedskrivning af stadion værdien, kunne tyde på at der er en investor på vej og det er smart at gøre det nu så kurserne på aktierne falder nu og så kan nyheden om en Super investor ellers få de samme kurser til at stige..når det forhåbentlig sker  Wink

Nyderne viser vel også hvor langt ude Brøndby er og det viser tydeligvis at Brøndby er at betragte som yders risikabel at investere i... kredit værdigheden er negativ og efter at stadion er nedskrevet så bliver det umuligt at låne penge... kort og godt er der du kun en redning og det er en kapital til førelse på ca. 150 - 200 millioner

En er sgu bekymret  Ubeslutsom

YNWA

patrick J
Manager

« Svar #38351: 23 Nov 2012, 15:06 »

Tænder snart fuldstændig af på de inkompetente idioter, som konsekvent træffer de forkerte beslutninger!! De fatter jo absolut ingenting, og jeg er snart ligeglad hvordan det bliver gjort, den bestyrelse skal væk. Fuck hvor er det dog klamt!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #38352: 23 Nov 2012, 15:09 »

Man burde snart tage ind i på de ledelsesgange med et oversavet jagtgevær og gøre kort proces!!!  ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #38353: 23 Nov 2012, 15:17 »

Kan sgu godt forstå jeres frustrationer.

Men det jeg faktisk hæfter mig mest ved er at der er en vision 2015!! Det virker jo slet ikke som om at de har fattet at i er mere end tæt på afgrunden og at i har brug for en vision NU, og heller igår end idag.
Det kan godt godt være der skal være en vision til om 2 år, men hvad hjælper den hvis i ligger og rodder rundt ned i 1. eller 2. div?

Zone 43
Manager

« Svar #38354: 23 Nov 2012, 15:22 »

Omkring i morgen, så regner jeg med at Per gentager sig selv omkring det økonomiske (http://imageshack.dk/imagesfree/9mC96394.jpg), og at man er tæt på en masse norske kroner.

Ingen sjove citater (pezz), men norske kroner på vej - jeg er ikke i tvivl ovenpå den kommende aktie omlægning, samt afvisningen af Frank Buch. Som på ingen måde kom som nogen overraskelse.

En 2015 vision er som sådan fin nok, men den skal indeholde en holdbar plan a, b, c osv. Det er jeg meget i tvivl om vil blive tilfældet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2555 2556 [2557] 2558 2559 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010