home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2553 2554 [2555] 2556 2557 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956779 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38310: 20 Nov 2012, 22:59 »

Om du kan lide det eller ej, så er det bare en del af det. Jeg gør det ikke selv, men det er blevet en del af det.

Så håber jeg at de får en bøde der sparker røv.
Eller.. Fuck bøden. Tag bistanden.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #38311: 20 Nov 2012, 23:00 »

Faldt lige over den her video idag :-)
http://youtu.be/4n-qowCv0Os

Det er da muligvis det grimmeste 'throw up' jeg længe har set. Men mere fodboldrelateret graf i gaderne!

FCK

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38312: 20 Nov 2012, 23:01 »

Kæft en idiot.

verdenskrig
Manager

« Svar #38313: 20 Nov 2012, 23:04 »

Kæft en idiot.

Jeg må indrømme jeg er enig. Det er uanset hvordan man vender og drejer det hærværk. Det er ikke noget der sætter positivt rænome på vores fanscene, og det er jo bare brænde på bålet for alle dem der hader Brøndbys fans og synes vi er nogle syge hærværksmænd..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #38314: 20 Nov 2012, 23:08 »

Ja, det er forfærdeligt som det ødelagde togets ydeevne i den årlige skønhedskonkurrence for danske s-toge. Pis hva... Går I over for rødt? Nogensinde gjort det? I fængsel med jer! Det er langt farligere. Streamet ulovligt? Mange af jer har. Det går også udover tv-stationer, folk bag film og serier osv.

Der findes utallige eksempler på ulovlige ting, som den almene borger gør. Det der er en del af en livsstil, en kultur. Det skal der sgu være plads og frihed til. Kender I ikke til kulturen, kan vi ligeså godt stoppe diskussionen her. Men vi er nogen der hver dag udlever den kultur, også udenfor kampdage. Det vil jeg ikke komme ind på, men det er en livsstil. Skal I have lov at tilsvine "os" - jeg maler ikke - så skal vi også have lov at udleve vores kultur. Var det ikke for den kultur, ville der ingen passion i fodbold være. Men hey, det er der sgu heller ikke meget af i det her land.

EDIT: VK kan jeg tage diskussionen med på søndag. Resten af jer, skriv en PM hvis det er, kan ikke garantere jeg læser svar herinde
« Seneste Redigering: 20 Nov 2012, 23:10 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #38315: 20 Nov 2012, 23:10 »

Har bare personligt aldrig været fan af Graffiti. Ingen tvivl om at det ser flot ud til tider, men det er hærværk i mine øjne. Kan godt være jeg er mere kedelig end jeg plejer her, men det er nu min holdning Smiley

udover det er jeg enig med dig!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #38316: 20 Nov 2012, 23:13 »

Har bare personligt aldrig været fan af Graffiti. Ingen tvivl om at det ser flot ud til tider, men det er hærværk i mine øjne. Kan godt være jeg er mere kedelig end jeg plejer her, men det er nu min holdning Smiley

udover det er jeg enig med dig!

Søndag Nichlas. Godnat, elsker dig <3

verdenskrig
Manager

« Svar #38317: 20 Nov 2012, 23:15 »

Søndag Nichlas. Godnat, elsker dig <3

Jeg kommer ikke på søndag søde, men der er nu ikke så meget at snakke om. Det er jo tæt på det eneste vi er uenige om, og det skal der være plads til Wink  Kys

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #38318: 20 Nov 2012, 23:15 »

Plastik. Men så til Derby Kys

verdenskrig
Manager

« Svar #38319: 20 Nov 2012, 23:17 »

Oh yes Wink

Cool

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #38320: 21 Nov 2012, 14:22 »

Det er nok mere budskabet, der går mig på mere end det er noget som helst andet. Jeg mener ikke der er noget rationelt argument for opfordring til vold, og det mener jeg helt klart er budskabet her...
Tillykke til kulturer, der godt kan lide at tæve hinanden til døde, bare hold det udenfor det offentlige...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #38321: 21 Nov 2012, 18:27 »

Hvor satan i helvede kommer vold ind i billedet?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38322: 21 Nov 2012, 18:50 »

Graffiti kan være rigtig fedt, men jeg den der slags hurtige skriblerier er ærligt talt bare dumt. Jeg er fan af graffiti hvis der er lidt mere kunst over det, og det ikke bare er "se lige os, please"-hærværk. Hvis der er lagt mere arbejde i det, nogle flotte farver og/eller illustrationer. Kan ikke se det fede i lidt sort skrift på et tog, for at være ærlig.

Det der graffiti i har på sydsiden er et godt eksempel på at det kan være rigtig fedt, det samme er det under Sektion 12, og den store væg på Nørrebro som nogle stykker fra Sektion 12 har stået for. Der er sikkert flere gode eksempler fra Brøndby som i der har det klubtilhørsforhold kan nævne.

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #38323: 21 Nov 2012, 21:33 »

Bande bande. Vold kommer for mig at se ind i billedet her, fordi den bagvedliggende motivation for at skrive noget såsom "BIF hader FCK", er provokation. Det er et fuldstændig tomt budskab ellers. Der er ingen ide i at informere den almene befolkning om at en tilhængerskare af en fodboldklub hader en tilhængerskare af en anden fodboldklub, for hvis man ikke interesserer sig for fodbold, er det en ligegyldig information, og hvis man interesserer sig for fodbold, vidste man nok godt i forvejen at dette var tilfældet. Provokation, der fører til vold.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38324: 22 Nov 2012, 07:19 »

http://www.sporten.dk/superligaen/laudrups-agent-raekker-haand-ud-til-bif

Hm...
Manden virker skør (bare det at han vil hjælpe os, understreger dette) og har haft mange mærkelige udtalelser, som agent for Laudrup bl.a.

Men.. jeg kan godt lide dette:
"- Per Bjerregaard og den gamle garde i klubben skal ud, før jeg vil have et samarbejde med den klub igen. Man skal ikke tale ondt om en ældre herre med helbredsproblemer, men selv om han ikke er bestyrelsesformand længere, så står han stadig i baggrunden og vogter over klubben som en hyrde over sine får. Og selv om det aldrig skulle komme til et nyt samarbejde mellem mig og Brøndby igen, så mener jeg stadig, Bjerregaard og hans venner står i vejen for, at klubben kan komme tilbage til toppen af dansk fodbold og spille europæisk igen, siger den tyrkiske FIFA-agent."

Hovedet på sømmet.

Kom ind med ham, hvis han har nogle erhvervsfaglige folk med og en plan. I hvert fald høre mere til planen.

Alt andet end en PER-plan er at foretrække.

edit: Ser frem til at høre hvad der sker, imorgen.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2012, 07:22 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2553 2554 [2555] 2556 2557 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010