home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2549 2550 [2551] 2552 2553 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956664 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38250: 17 Nov 2012, 23:05 »

Ja.
Men det jeg reelt set spørger om er, om i mener jeres nuværende spillere, er bedre spillere end til en 11/12 plads i superligaen, eller om jeres spillere simpelthen også bare er elendige?

Og så nævner du noget om at i skal være bedre til at købe ind? Hvad er skodkøb når man ingen penge har?

Ja jeg tror vores spillermateriale er til mere end 11/12. plads. En stabil midterplacering(5,6,7) måske, men heller ikke mere..

Jeg taler også om at betale overpris... 5 af de tunge for Quincy var lige i overkanten. Jeg tænker også længere tilbage. Brøndby har gennem de seneste mange år handlet stabilt dårligt. Køhlert kunne med Holmen osv, men bortset fra det har vi været elendige. Jeg glemmer aldrig Muelensteen med Rector, Williams , Hannes og Peguero. Jeg må finde en spand....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #38251: 17 Nov 2012, 23:08 »

Det har du så ret i. Jeg fatter ikke i giver så mange penge for jeres spillere.

Jeg klapper stadig i mine små fedtede hænder over at vi fik Marvin Pourié på en fri transfer fra Schalke's reservehold.

Zone 43
Manager

« Svar #38252: 17 Nov 2012, 23:12 »

Jeg glemmer aldrig Muelensteen med Rector, Williams , Hannes og Peguero. Jeg må finde en spand....

Pfft.. Useriøst at nævne Hannes og Haiti i den sammenhæng.

At vi ligger hvor vi gør, skyldes i høj grad én mand. Og det er ikke Auri.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #38253: 17 Nov 2012, 23:12 »

Er det PER?!

Zone 43
Manager

« Svar #38254: 17 Nov 2012, 23:13 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #38255: 17 Nov 2012, 23:14 »

Jeg kom i øvrigt til at tænke på en ting i dag.

Jeg tænkte om man ikke kunne prøve at give gratis adgang i tre kampe i træk f. eks. eller sådan noget. Der kommer alligevel ikke nogen og lægger entre i skidtet mere, og hvis der kan komme nogle flere på den måde, skal de jo også have pølser, sodavand etc. Der vil formegentlig komme flere mennesker på stadion og på den måde får spillerne også mere opbakning. Måske det ville øge optimismen og opmærksomheden omkring Brøndby. Af en eller anden grund går jeg altid optimistisk og stemningsfuld hjem fra stadion, selv jeg lige har siddet og set dem fucke helt op og tabe 1-0 til Sønderjyske. Denne stemning gør at jeg lige holder til næste gang. Lyder skørt, men det er sgu svært at forklare.  Smiley Jeg tvivler desuden på at det er det der slår bunden ud af kisten.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #38256: 17 Nov 2012, 23:16 »

Tror næppe at Per(spanden igen..) havde købt så eksotisk ind hvis ikke Muelensteen havde haft en indflydelse  Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #38257: 17 Nov 2012, 23:17 »

Det var sgu en skør ide? Og kommer der så flere folk? Vi havde 2.500 tilskuere til en kamp mod Randers som var gratis. Det var forfærdeligt.

Men nu er Silkeborggenserne heller ikke så skide glade for at droppe en aften hjemme i sofaen under tæppet fremfor at sidde på vores luder stadion og fryse tæerne af.

Anfield Road
Manager

« Svar #38258: 17 Nov 2012, 23:19 »

Det var sgu en skør ide? Og kommer der så flere folk? Vi havde 2.500 tilskuere til en kamp mod Randers som var gratis. Det var forfærdeligt.

Men nu er Silkeborggenserne heller ikke så skide glade for at droppe en aften hjemme i sofaen under tæppet fremfor at sidde på vores luder stadion og fryse tæerne af.

det er også Jylland  Tunge

Jeg mente bare at jeg egentlig tror at der er mange derude som ikke gider betale 150 kroner for at komme og kede sig ihjel i 90 minutter, men som gerne vil tage chancen hvis det er gratis. Vores fanbase er også noget større end Silkeborgs.

Men skør ide? Ja, det er det vel? Rullende Øjne Men noget må der jo gøres  crazy

Ariana Grande
Manager

« Svar #38259: 17 Nov 2012, 23:21 »

Hov hov. Vi havde 8.500 til en kamp i sidste sæson.

Men der gik det selvfølgelig også godt.
Medløbere har vi nok af i Silkeborg.

Zone 43
Manager

« Svar #38260: 17 Nov 2012, 23:28 »

Tror næppe at Per(spanden igen..) havde købt så eksotisk ind hvis ikke Muelensteen havde haft en indflydelse  Smiley

Per køber dem han vil, koste hvad det vil. Eksotisk eller ej. Men ret skal være ret omkring de to nævnte; Haiti spillede fire kampe og scorede to gange. Det er umuligt at kalde flop eller succes. Hannes kom til, mere eller mindre gratis så vidt jeg lige husker, sidst i transfervinduet fordi de øvrige angribere var skadede (Rector kom også på kontrakt sidst i vinduet, efter en prøvetræning). De to, Hannes og Rector, har Møllestenen været indeover. Det er jeg ikke i tvivl om.

I øvrigt kunne 'Kernen' medlemerne komme gratis ind mod Odense. Tror ikke det sker tre kampe i træk.

- Daniel Agger.

polle09
Lilleputspiller
*

« Svar #38261: 17 Nov 2012, 23:31 »

Hvad er der egentlig blevet af hannes ? Hvem var det egentlig i tidernes morgen, der sagde at det var ligesom at sparke bolden over mod et birketræ, man anede ik hvordan bolden kom tilbage, når man afleverede til Hannes.....  funny

Anfield Road
Manager

« Svar #38262: 17 Nov 2012, 23:34 »

Per køber dem han vil, koste hvad det vil. Eksotisk eller ej. Men ret skal være ret omkring de to nævnte; Haiti spillede fire kampe og scorede to gange. Det er umuligt at kalde flop eller succes. Hannes kom til, mere eller mindre gratis så vidt jeg lige husker, sidst i transfervinduet fordi de øvrige angribere var skadede (Rector kom også på kontrakt sidst i vinduet, efter en prøvetræning). De to, Hannes og Rector, har Møllestenen været indeover. Det er jeg ikke i tvivl om.

I øvrigt kunne 'Kernen' medlemerne komme gratis ind mod Odense. Tror ikke det sker tre kampe i træk.

Tror jeg heller ikke, ville de aldrig overveje, men vi samlede 10000 mod OB, så hvad kunne det ikke blive til ved tre i træk? Og så drop det der "Fællesskabet". Det er jo alligevel gratis. Men Så bare åbn op og proklamer det som gratis adgang i stedet for alt muligt "fællesskabet" som alligevel er gratis  crazy

Zone 43
Manager

« Svar #38263: 17 Nov 2012, 23:37 »

Hvad er der egentlig blevet af hannes ?

Via ophold i svensk, norsk og russisk fodbold, er han i havnet hos Atyrau i Kazakhstan. Han beretter i øvrigt om nogle vilde away ture fra tid til anden på Facebook. Lidt stalker er man vel.

@AR: Enig!

- Daniel Agger.

polle09
Lilleputspiller
*

« Svar #38264: 17 Nov 2012, 23:42 »

Tak for info.
Mon ik det var dunken der sagde det om ham, (birketræ) Cool

Sider: 1 ... 2549 2550 [2551] 2552 2553 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010