home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2543 2544 [2545] 2546 2547 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956666 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38160: 05 Nov 2012, 17:26 »

Det er vist det man kalder en kalkuleret risiko når man skal ud at låne pengene Opstemt

Der blev snakket om at en nedrykning ville koste klubben mindst 20 mio.

Men vi takker da stadig Esbjerg mange gange for hjælpen dybt inde i overtiden på Randers stadion  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #38161: 05 Nov 2012, 17:50 »

Der blev snakket om at en nedrykning ville koste klubben mindst 20 mio.

Men vi takker da stadig Esbjerg mange gange for hjælpen dybt inde i overtiden på Randers stadion  Thumbs Up

Det var også  lidt det jeg ville frem til Opstemt

Når man skal ud at låne penge, så skal man netop argumentere ved, at hvis man må låne 10 mio, så kan man spare 20 mio på langt sigt, hvorved kreditorerne lettere vil kunne få deres penge, hvis de låner en 10 mio her og nu. Det er noget kreditorerne kan forstå, og er derfor villige til at hjælpe. Men når man som Brøndby i SÅ mange år ikke har leveret positive økonomiske resultater, så tror jeg desværre ikke den går.

Men det var klart et kalkuleret risiko fra AaB at bruge flere penge kortsigtet, for at spare flere penge langsigtet. Det var en genistreg Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #38162: 05 Nov 2012, 17:52 »

Vi skal ikke låne penge, vi skal låne spillere Wink Det var det jeg mente Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #38163: 05 Nov 2012, 17:53 »

Vi skal ikke låne penge, vi skal låne spillere Wink Det var det jeg mente Opstemt

Når I ikke har nogen penge, men gerne vil låne spillere, så kræver det vel først at I kan få lov at låne nogle penge? Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #38164: 05 Nov 2012, 17:55 »

Det kommer jo an på hva de spillere vi skal leje kræver i løn. Som udgangspunkt er det en strategi jeg synes vi skal benytte os af, for vi må simpelthen ikke rykke ned Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #38165: 05 Nov 2012, 17:57 »

Det kommer jo an på hva de spillere vi skal leje kræver i løn. Som udgangspunkt er det en strategi jeg synes vi skal benytte os af, for vi må simpelthen ikke rykke ned Skuffet

Du skal jo også lægge et beløb hos klubberne du vil leje fra Opstemt

I hvert fald hvis spillerne skal have en vis kvalitet Peace

Men jeg forstår hvad du mener. Problemet er, at jeg ikke tror der er så megen succes ved at gå i den retning for jer.

verdenskrig
Manager

« Svar #38166: 05 Nov 2012, 17:58 »

Ikke på lang sigt nej, men bedømt ud fra kriterierne til denne sæson så er der imo Thumbs Up

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #38167: 05 Nov 2012, 18:26 »

Ikke på lang sigt nej, men bedømt ud fra kriterierne til denne sæson så er der imo Thumbs Up

Lige meget hvordan det kommer til at se på banen er kritieriet vel bare at i er over stregen, med eller uden dommerhjælp  Tunge

Indrømmet, jeg er noget splittet i den position i ligger i nu.
Jeg ville ikke rigtig have noget imod at i rykkede ned, bare fordi i jo er Brøndby  Peace
Men på den anden side er Superligaen heller ikke Superligaen uden Brøndby.
Og som det ser ud pt her og i 1. div så bliver i byttet ud med FC Vestsjælland!, jeg ved ikke engang hvilken klubber der er slået sammen her  Huh

Zone 43
Manager

« Svar #38168: 05 Nov 2012, 21:05 »

Jeg synes som sådan ikke vi nødvendigvis skal have en 6'er. Det drejer sig mere om manglende villighed til at arbejde hårdt nok defensivt og til at tage ansvar.

Jeg er efterhånden ved at brænde op i helvede over vores manglende evne til at se hva der sker bagud i feltet.. Hver gang en spiller kommer til baglinien løber alle spillere ind omkring det lille felt, og glemmer fuldkommen at orientere sig om hva der kommer løbende bagfra.. Det er så tydeligt, og en fejl vi begår gang på gang. Det handler ikke om manglende 6'er, men om manglende spilopfattelse.

I øvrigt kan vores defensiv alligevel ikke blive dårligere end den er nu. Vi har så hårdt brug for to backs der kan komme frem og true. Det vi ser pt med Randrup der står og plukker blomster mens vi angriber, og Stryger som ALLE ved skal ind i banen for at slå et indlæg ( Se f.eks i går da jeg selv står og siger det lige som han skal til at trække ind for at blive tacklet) det er simpelthen så let at læse. Og vi kommer aldrig til at sætte Simon i scene til det eneste han faktisk er god til.

For så vidt enig, men som du også selv er inde på, så viser det meget godt, at der brug for en sådan en.
Omkring det sidste afsnit du skriver, så skriver du lige jeg mener. Ved at bruge Stryger og Norouzi, som jeg ikke helt er så glad for back pt., grundet defensive mangler, ude på kanten samtidig, har man to der kan slå et indlæg, en fra baglinien og en der kan trække indad i banen og slå et indlæg - eller måske endda afslutte. Det vil give en større variation med indlæggene, og også hvis man kan få nogenlunde det samme i modsatte side, omend en driblestærk spiller som Antipas på kanten vil give større variation i spillet, og så en back der kan slå indlæg med højrepoten.

Men skal vi have begge backs med fremad banen, på samme tid vel og mærke, så er det altså vigtigt at have en 6'er på midtbanen, så der er lidt garanti for noget defensivt arbejde ved en kontra/omstilling til modstanderen. For ellers kan det hurtigt ende med en situation, hvor vi kun har midterforsvaret og keeperen til at skulle forhindre et mål.

I øvrigt har du næppe fulgt med i så lang tid siden du kan påpege, at 'det ikke kan blive værre end nu'. Er der en ting der er sikkert i Brøndby, så er det at det altid kan blive værre. Endelig lidt stabilitet. Hævet Øjenbryn

I forlængelse af mit indlæg omkring BST, så er dette bestemt værd at læse.
http://www.blok4.dk/debat/t/509764d569eaa78833000001

Edit:
Og denne også:
http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=473639
« Seneste Redigering: 05 Nov 2012, 21:26 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38169: 06 Nov 2012, 12:31 »

Psst... Rygte... Wieghorst i Brøndby hvis alt falder i hak?
Vinterpausen umiddelbart.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38170: 06 Nov 2012, 12:34 »

Psst... Rygte... Wieghorst i Brøndby hvis alt falder i hak?
Vinterpausen umiddelbart.

Ellers tak....

Manden leverede intet ud over det forventede i fcn, og har som u-21 landstræner igen intet overraskende leveret.
Folk har en eller anden ide om at fcn under ham spillede sprudlende og scorede mange mål, det er jo ikke tilfældet, han forsøgte at spille flot offensiv fodbold ja, men det var bare ikke det der skete. holdet scorede lidt over et mål pr kamp i snit.

Kan ikke se hvad han skulle kunne komme med, bevares nye øjne og gejst. Men hans cv har intet specialt at fremvise.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2012, 12:36 af Sunbao » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38171: 06 Nov 2012, 13:36 »

Ville elske at Wieghorst kom til, har altid haft respekt for den mand, lige siden han kom til BIF. Har set en video med ham, fra da hans sygdom tog til, men han kæmpede sig tilbage igennem hård genoptræning i BIF.
Håbede også han kom til da han istedet blev u21 træner, så kom gerne til BIF.

DeBuur
Manager

« Svar #38172: 06 Nov 2012, 14:11 »

Problem nr. 1 Vi har ingen likvide midler
Problem nr. 2 Vi har en uhyggelig kort sigtet gæld
Problem nr. 3 Ingen vil låne Brøndby penge
Problem nr. 4 Vi har en uhyggelig langsigtet gæld

Vi skal altså ud og finde en sheik eller lignende der kan smide mere end 50 millioner her og nu også ellers sikre os væsentlige indkøb i januar.

Rykker Brøndby ned, så er det slut - så kan vi ikke betale vores gæld og vores licens ryger og Brøndby er bare en blæk klat.... det er ikke en løsning af gå konkurs udvover at vi ikke mere skal sidde og bande hver weekend når vi har tabt.

Mange har i de sidste sider i denne tråd ramt det væsentlige - at vi i Brøndby siden Meulensten har fejlet og brugt uhyrlige midler på spillere som var gode..men som i Brøndby blev dårligere - Sunbao siger nej tak til Wieghorst.... det samme vil jeg gøre...... det allerværste er hvorfor skulle en Wieghorst værre interessant i os..hvad er sandsynligheden for at lykkes i Brøndby under den nuværende ledelse ?

Ansættelsen af Konsulent Faxe viste panik, fastholdensen af Auri er kaos og nu venter ydmygelsen.

I DK er der kun en mand der kan redde os og det er Ove Pedersen !

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #38173: 06 Nov 2012, 15:05 »

I DK er der kun en mand der kan redde os og det er Ove Pedersen !

Det er jeg ikke enig i!
Ove Christensen er den eneste som jeg kan se redde os nu. Han er ekspert i at få lortehold til at præstere, via en benhård fysisk træning hvor spillerne virkelig får lov at hoste blod til de dør, en ultra stram disciplin, og et meget struktureret system som lukker få mål ind.

Hans redning med Randers fremstår stadig for mig som noget af det mest imponerende nogensinde i dansk fodbold.

Ove Pedersen er måske den rigtige mand på lang sigt, men Ove C er det eneste rigtige at gøre lige nu. Og nej jeg bryder mig ikke om Ove C men han har helt afgjort nogle redskaber som vi har så hårdt brug for.

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38174: 06 Nov 2012, 15:13 »

Vi har ikke råd til at købe dem fri. Frem med skovdahl

Sider: 1 ... 2543 2544 [2545] 2546 2547 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010