home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2539 2540 [2541] 2542 2543 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956897 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38100: 01 Nov 2012, 10:52 »

Hvis det ikke er nævnt tidligere, så kan alle der er medlem af fællesskabet logge ind og få 2 gratis billetter til på søndag mod OB. Man kan frit vælge pladser på hele stadion.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38101: 01 Nov 2012, 10:56 »

Hvis det ikke er nævnt tidligere, så kan alle der er medlem af fællesskabet logge ind og få 2 gratis billetter til på søndag mod OB. Man kan frit vælge pladser på hele stadion.

Pers skød!

Han er vores allesammens julemand.
Og VKs pulemand.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Camus
Gæst

« Svar #38102: 01 Nov 2012, 22:04 »

Hehe! Det kan man synes. Men jeg tror at en undersøgelse ville vise at folk ville foretrække BIF mod jysk hold end jysk hold mod jysk hold.

Det ville nærmest være komisk med SE - ACH som match of the week. Kan godt være at der ville være god fodbold (og 100 gange bedre end en BIF kamp) men seermæssigt så vil det være en fuser.

Men hvis BIF røg ud, så ville match of the week være FCK, og ind i mellem AAB eller OB.
Tjaa, det tror jeg sådan set ikke. Jo måske hvis det er Horsens og Sønderjyske vi snakker om, men det er jo så heller ikke de bedst spillende jyske hold... Tillader mig at henvise til denne debat:  http://debatside.dk/viewtopic.php?p=381895#p381895 hvor der bliver fremlagt tal, der tyder på at Brøndby ikke er så interessante, som nogen måske går rundt og tror Smiley

Arch
Lilleputspiller
*

« Svar #38103: 01 Nov 2012, 22:34 »

Tjaa, det tror jeg sådan set ikke. Jo måske hvis det er Horsens og Sønderjyske vi snakker om, men det er jo så heller ikke de bedst spillende jyske hold... Tillader mig at henvise til denne debat:  http://debatside.dk/viewtopic.php?p=381895#p381895 hvor der bliver fremlagt tal, der tyder på at Brøndby ikke er så interessante, som nogen måske går rundt og tror Smiley
Var det ikke en mandag i sommerferien, under OL?

Camus
Gæst

« Svar #38104: 01 Nov 2012, 22:39 »

Var det ikke en mandag i sommerferien, under OL?
OB- AGF?
Edit: Brøndby- Silkeborg mener du selvfølgelig. Det ved jeg ikke lige, men det er muligt. Indlægget er selvfølgelig også en smule farvet, kan man vel godt påpege uden at fornærme nogen Smiley
Men tallene skulle være gode nok, og sammenligningen mellem Randers- Brøndby og OB- AGF holder stadigvæk.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 22:50 af Camus » Logged

Camus
Gæst

« Svar #38105: 01 Nov 2012, 22:50 »

Brøndby- Silkeborg blev spillet den 30 Juli, så ja det er rigtigt det var under OL, så jo det har nok spillet ind.

Vil heller ikke argumentere for at Brøndby ikke skal vises af og til I Match of the Week, men måske bare lidt mindre hyppigt, ville være i orden Peace
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 22:53 af Camus » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #38106: 02 Nov 2012, 20:28 »

Ubeslutsom har lige set en røvsyg superliga kamp mellem Esbjerg og Silkeborg.... sidder og ærgrer mig over at det endte med en sejr til Esbjerg.. ikke mindst fordi Silkeborg var tæt på til sidst.. men hvorfor sidder man så og ser på sådan en gang lort.. jo netop denne kamp er vigtig for vores overlevelse og et uafgjort resultat havde været optimal.

Damm havde ikke troet at man som brøndby fan skulle opleve en sådan situation.. Forlegen HJÆLP ØNSKES.....

YNWA

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #38107: 02 Nov 2012, 20:30 »

Brøndby- Silkeborg blev spillet den 30 Juli, så ja det er rigtigt det var under OL, så jo det har nok spillet ind.

Vil heller ikke argumentere for at Brøndby ikke skal vises af og til I Match of the Week, men måske bare lidt mindre hyppigt, ville være i orden Peace

I min verden burde de jo sørge for at alle klubber kommer til at spille på alle tidspunkter, så der ingen der har fordele ved aldrig at have mandagskampen (FC København - ved godt de lige har haft en) eller at nogen altid spiller Mandagskampe.

Jeg er fordboldromantiker, jeg syntes alle kampene skulle spilles Søndag kl. 15, men det ved jeg jo godt aldrig kommer til at ske Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DeBuur
Manager

« Svar #38108: 03 Nov 2012, 00:24 »

Søndagens kamp er hjemme mod OB - netop OB har haft en underlig sæson - de har hentet 3 sejre og spillet 3 uafgjort og kun tabt en udekamp... OB er heldigvis rimelig svingende i deres præstationer, men da vi er stabilt ringe så venter der en svær opgave hvor det handler om at vi får sat OBs venstre back under pres og udnytter at OB forsvaret bestemt ikke er suverænt fungerende for tiden.

Vi skal omvendt passe på omstillingerne og vores fejlprocent på egen bane halvdel skal altså minimeres betragteligt hvis vi ikke skal se Brøndby spillerne hente endnu et nederlag... hvilket bare ikke må ske idet jeg så skal gå blandt alle disse OB tosser og rødme af skam.. please.. vind den her kamp  Peace

YNWA

Legenden
Manager

« Svar #38109: 03 Nov 2012, 02:01 »

I min verden burde de jo sørge for at alle klubber kommer til at spille på alle tidspunkter, så der ingen der har fordele ved aldrig at have mandagskampen (FC København - ved godt de lige har haft en) eller at nogen altid spiller Mandagskampe.

Jeg er fordboldromantiker, jeg syntes alle kampene skulle spilles Søndag kl. 15, men det ved jeg jo godt aldrig kommer til at ske Smiley

Mandagskampe burde slet ikke findes.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DeBuur
Manager

« Svar #38110: 03 Nov 2012, 08:53 »

http://sporten.tv2.dk/2012-11-03-tidligere-fck-topfolk-var-timer-fra-lukke-br%C3%B8ndby?forside

Flere og flere historier som ovenstående vil komme frem... hvilket viser hvor meget lort vores nuværende Ledelse...tidligere ledelse har fyldt os med.... spørgsmålet er fortjener vi det som fans ?

Brøndby ledelsen har spillet fallit, der er æresløse og det kommer til at koste klubben dyrt.

Men derfor kan spillerne godt tage sig sammen og vise at de er de penge de MÅSKE får værd... næste kamp mod OB skal bare vindes.

YNWA

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #38111: 03 Nov 2012, 09:47 »

Det sjove er jo der er to perspektiver i den sag, for aviserne spiller jo på at det er tidligere FCK topfolk, hvilket jeg synes er latterligt, men det sælger aviser! - Det er jo problemet med at man trækker sine betalinger så langt som muligt før betalingerne falder.

Fortsætter de sådan begynder kreditorerne at give kortere og kortere snor, hvilket ikke bliver godt i længden.

Til dit spørgsmål om i fortjener det som fans, så kan jeg kun give dig ret i at skal en fanbase stole på sin ledelse, så skal man kunne stole på de udtalelser de kommer med. Jeg tror Brøndby er med mindre likviditet end man lige regner med og lønningerne i denne måned blev helt sikkert betalt af aftalen om Makienok salget. Men hvor skal pengene komme fra til lønnen for November måned?

Men hvad er bedst for klubben at melde ud man er milimeter fra betalingsstandsning (som alle jo godt ved) eller lade folk blive i troen om at det hele godt kan kører rundt som nu? Her tror jeg faktisk ikke det handler så meget om hvad i fans fortjener, jeg tror mere det handler om hvordan klubben overlever frem for fansene - og det kan jeg ikke være uenig med nogen i.

Man kan jo stille det meget skarpt op, hvor er i fans, hvis klubben lukker? og hvor er klubben hvis fans "lukker"(deres pengepung og hjerte) - Det sidste er forhåbentlig utænkeligt.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

blomvikings
Manager

« Svar #38112: 04 Nov 2012, 19:19 »

Så er jeg lige kommet hjem ude fra depressionens højborg.

Jeg er ikke længere sur eller rasende på spillere og trænere, jeg er blevet mere uforstående over for det hele. Jeg kan simpelthen ikke forstå at det her sker, og at der ikke bliver gjort mere.

Randrup og Goodson er jo katastrofer på det hold, sammen med Jan K. Prøv dog Holst eller Joensen på back fra start, og Albrechtsen/Dumic som centerforsvar.

Og Makienok ........ Jeg orker ikke svine ham igen igen, men det er sgu frustrerende at han brænder en 100% chance og de så scorer til 0-2 1 minut senere. Udover det er vi generelt bare kamp uskarpe offensivt...

DeBuur
Manager

« Svar #38113: 04 Nov 2012, 21:23 »

Sur Valgte Liverpool kampen idag, men har nu kigget på Brøndby kampen... det er godt nok trist at se og selvom jeg mener at Auri er en katastrofe så tror jeg ikke på at vi henter mange point hvis han skulle blive smidt på porten.

Brøndby skal ud og købe stort ind hvis vi skal overleve i Superligaen - 5-6 spillere også håber jeg de stikker en kost i mellem benene på Vores forsvar så kan de passende ryge til Bloksbjerg...

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38114: 04 Nov 2012, 21:27 »

En ny træner kan kun gøre det bedre.... Og forhåbentligt bruge folk rigtigt. Men Goodson skal for guds skyld aldrig spille mere, manden er jo en omvandrende pinlighed.

Sider: 1 ... 2539 2540 [2541] 2542 2543 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010