home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2534 2535 [2536] 2537 2538 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957078 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38025: 22 Okt 2012, 21:58 »

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager

« Svar #38026: 22 Okt 2012, 21:59 »

Ja i har jeres små glæder i hverdagen alligevel, Skovlyst crazy

Søgaard
Gæst

« Svar #38027: 22 Okt 2012, 22:00 »

Hvorfor forlænge med en mand hvis han ikke indgår i strategien? eller hvis han forlanger kassen? Lidenskaben er der, men ikke niveauet.

Mike Jensen er en af de få, som turde at tage løbene og i en kamp, som gårdagens derby, så ville han have været mere farlig, hvis han ikke samtidig skulle tage løbene bagud, fordi Thygesen jagtede en bold oppe i hjørnet og Jan K er tusinde år om at komme hjem.. Problemet med Mike Jensen er det samme, som det altid har været. Han er ikke tændt i de små kampe mod Esbjerg, Randers osv, mens han er på grænsen til overtændt, når modstanderen hedder AaB eller FCK, hvor han ofte går til grænsen og til tider også over. Lige nu er der dog behov for alle 11 mand yder 110% i alle kampe og man kan ikke tillade sig at tage let på en kamp mod de mindre hold. Hvorvidt han har fremtid på jeres hold, skal jeg ikke gøre mig dommer til, men på nuværende tidspunkt, hvor afløseren er svær at få øje på, så ville de kontraktforhandling er måske være en idé at tage op igen. Der er trods alt tale om en spiller, som har spillet de sidste 3-4 sæsoner fast for jer og har hjertet i klubben, men selvfølgelig hvis han kræver at være en af de bedst lønnede, så stemmer hans syn på tingene ikke helt overens med virkeligheden.

Hvis jeres hold lavede løbearbejdet og lagde det pres, som I gjorde i slutningen af første halvleg gennem det meste af en kamp, så ville I ikke ligge under stregen. Ikke at I pludselig ville være at finde i toppen, men i de tætte kampe, som I har haft, så ville det ekstra pres på modstanderen helt sikkert have hjulpet til at erobre bolden det længere oppe, så I kunne komme frem til chancer. For i starten af kampen og faktisk også en stor del af anden halvleg, så synes jeg i høj grad I erobrede bolden nede omkring eget felt og så er der lang vej til modstanderens mål og chancerne, hvis bolden først skal flyttes 80 meter.

Kunne du holde dig bag banneret?  crazy
Det er kun i Aalborg han ikke kan det og det er fordi vi har så mange lækre damer heroppe! Han fik smagen for dem sidste efterår og siden har han hungret efter flere Wink

JKJ
Gæst

« Svar #38028: 22 Okt 2012, 22:02 »

Forstår jeg faktisk heller ikke, men det er vel ikke utænkeligt at det er en satsning. Enten rykker vi ned og går konkurs, eller også bliver vi oppe og må "nøjes" med en risiko  Skuffet

Den er jo lidt svær.
For hvis man ikke satser, er det dyrt at rykke ned.
Og et sats vil også være dyrt og endnu dyrer hvis man så samtidig rykker ned.

verdenskrig
Manager

« Svar #38029: 22 Okt 2012, 22:24 »

Har lige siddet og set videon.. Hvor er det vanvittigt.. Gåsehud i 12 min er bare så rart Kys 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #38030: 22 Okt 2012, 22:44 »

Så er videoen landet med Danmarks uden tvivl bedste fans!

http://www.youtube.com/v/VcAFcxD7x2c

Super fed video ! Fedt endnu en gang at være til derby !

verdenskrig
Manager

« Svar #38031: 22 Okt 2012, 22:48 »

Den er så sprød.. Hvor stod du på tribunen Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #38032: 22 Okt 2012, 22:49 »

Den er så sprød.. Hvor stod du på tribunen Smiley ?

Lidt til højre for midten langt nede Smiley
Dig?

verdenskrig
Manager

« Svar #38033: 22 Okt 2012, 22:52 »

Cool stod tre rækker oppe fra hegnet og så et par stolerækker til venstre..
Synes generelt det er fedest at stå ved hegnet når vi er i parken, for så har man spillet og intensiteten på banen tæt på, og opbakningen i ryggen så at side Opstemt

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #38034: 22 Okt 2012, 22:57 »

Cool stod tre rækker oppe fra hegnet og så et par stolerækker til venstre..
Synes generelt det er fedest at stå ved hegnet når vi er i parken, for så har man spillet og intensiteten på banen tæt på, og opbakningen i ryggen så at side Opstemt
Præcis, stod også meget tæt på banen. Det gjorde så at man ikke ku se kampen specielt godt, men sådan er det jo ofte i parken Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #38035: 22 Okt 2012, 22:58 »

Hold kæft det er en fed video..

Manchester United

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38036: 24 Okt 2012, 13:27 »

En negativ historie, som er en positiv udmelding alligevel.

Bjerregaard skal presses ud!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1851216.ece

Desuden, angående hovedsponsor: "- Nej. Jo før jo bedre. Og der kommer sikkert også en udmelding snart." (på spørgsmålet om vi har råd til at gå uden hovedsponsor sæsonen igennem)

3 scenarier:

- Det lykkes med FBA. PER kommer helt væk, pga. aktieklassernes ophævning. Hovedsponsorne strømmer til. Dette vil ske i februar måned og ikke før.

- Skanlog som hovedsponsor sæsonen ud.

- Konkurs.

Positivt er det, at det er vores salgs- og sponsorchef som melder ud og ikke den sædvanlige direktør som giver falske forhåbninger.

edit:

http://www.onside.dk/superliga/alvorsminer-praeger-broendby-traening

"Normalt er humøret højt til Brøndby-træning, men i dag havde alvoren lagt sig over træningsbanen på den københavnske vestegn.

Alvorsminerne havde erstattet de normale smil på læberne hos spillere og trænere, fortæller Onside.dk's udsendte reporter.

Det er ikke hele truppen, der deltager i dagens træning på grønsværen, hvor det fortrinsvis er dem fra start-11'eren, der pukler.

Klubbens amerikanske fysiske træner Ahron Thode står for øvelsen, hvor spillerne træner med indlæg, så en mand kan komme stormende til og afslutte.

Assistenttræner Bent Christensen Arensøe hjælper til, mens John "Faxe" Jensen overværer aktiviteterne. Konsulenten blander sig ikke, men er iført det obligatoriske træningstøj.

Cheftræner Auri Skarbalius er ikke til stede."

Det er næppe en fyreseddel til Auri. Så skulle man have fyret manden for 2 uger siden.
Måske noget omkring den berømte plan der har været på vej de sidste 2 år?

Intet kan komme bag på en efterhånden. Ja, ja da Smiley
« Seneste Redigering: 24 Okt 2012, 13:46 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #38037: 24 Okt 2012, 14:53 »

Desuden, angående hovedsponsor: "- Nej. Jo før jo bedre. Og der kommer sikkert også en udmelding snart."

".. udmelding snart". Synes jeg har hørt den plade før..

Og mon ikke at han snart bliver omplaceret, nu hvor der lægges op til Bjerregaard vs. bedre tider i artiklen. Det kan også være noget pres for at få FBA-gruppens krav triumfet igennem. Den flotte fyr, Benny Winther, skulle også have ønsket dette på et møde i mandags..

Edit: RIP B4. Skuffet
« Seneste Redigering: 24 Okt 2012, 18:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #38038: 24 Okt 2012, 23:51 »

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #38039: 27 Okt 2012, 20:00 »

Vi er ikke de eneste der er økonomisk på røven - FCM er også tæt på den økonomiske afgrund og de er på vej mod bunden af Superligaen..det skal vi hjælpe dem med.. vi møder et trængt FCM hold som sikkert er påvirket at den uro der er i FCM og reelt har været der siden Ørregaard forlod klubben.

Silkeborg tabte idag og det giver os en mulighed for at hente dem i tabellen.
FCM er ikke et dårligt hold, men deres defensiv er primitiv og ofte tages der store risici deres forsvar..så det er en af de kampe vi kan vinde selvom det er på ude bane.

Jeg er optimist og vil spille på et 1-2 resultat..dammm vi trænger til lidt succes og opmuntring...det kommer på den jyske hede  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 ... 2534 2535 [2536] 2537 2538 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010