home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2530 2531 [2532] 2533 2534 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957196 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37965: 21 Okt 2012, 21:17 »

Godkendt indsats. Men jeg er kommet til det punkt at det kan jeg ikke bruge til en skid mere, drop alt det der med vi kan tage ting med til næste kamp.
Vi skal have point uanset hvordan vi spiller, godt som dårligt.
Og i dag var noget lort... endnu et nederlag.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37966: 21 Okt 2012, 21:22 »

Ingen aktivitet her hele dagen... Men hvorfor dog også bruge tid på den slags, når historien altid ender på samme måde. I dag vil jeg dog nærmest sige at historien aldrig startede, for det var da noget møghamrende uinspirerende spil, og jeg taler vist for de fleste, når jeg siger at Auri fandme snart skal have den fyreseddel listet ind gennem brevsprækken!
Magen til taktisk blind tosse skal man lede længe efter! ticked off

Stenderup væltede rundt som en kegle nede i forsvaret, og vi skal være os lykkelige for at han fik frispark hver gang han faldt over sig selv. Jan K var desuden (endnu engang) en katastrofe på den centrale midt. Det virker som om han gerne vil det, men det er lidt svært når man ikke kan runde de 10 km/t, samt ikke kan tæmme en bold uden den springer flere meter væk. Desuden er hans langskud vist noget han har glemt hvordan man gør med tiden.

Og hvordan fanden kan det være at Auri tror at Rommedahl kan ligge ude på venstrekanten og lege Krohn-Dehli?? Manden har jo ingen teknik, og han skal da aldrig i livet ud og ligge i den kreative rolle. Så få dog smidt Gerht derud, da han virker som en af de eneste der har bare en smule spilforståelse i angrebsfasen...

Gider ikke rigtig udtale mig mere, da det bare bliver mere og mere trist at høre på. Fucking pisse lorte røv møg-hold... Hvorfor holder man dog overhovet med dem :-(

Ariana Grande
Manager

« Svar #37967: 21 Okt 2012, 21:24 »

Jeg syntes det er vigtigt at fremhæve det sidste i Oli's indlæg.

"Fucking pisse lorte røv møg-hold... Hvorfor holder man dog overhovet med dem :-("

Fantastisk mentalitet.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37968: 21 Okt 2012, 21:27 »

Sådan noget må ikke skrives med stor skrift X! Håber dit indlæg bliver slettet, og du bliver bannet.

Anfield Road
Manager

« Svar #37969: 21 Okt 2012, 21:32 »

Ingen aktivitet her hele dagen... Men hvorfor dog også bruge tid på den slags, når historien altid ender på samme måde. I dag vil jeg dog nærmest sige at historien aldrig startede, for det var da noget møghamrende uinspirerende spil, og jeg taler vist for de fleste, når jeg siger at Auri fandme snart skal have den fyreseddel listet ind gennem brevsprækken!
Magen til taktisk blind tosse skal man lede længe efter! ticked off

Stenderup væltede rundt som en kegle nede i forsvaret, og vi skal være os lykkelige for at han fik frispark hver gang han faldt over sig selv. Jan K var desuden (endnu engang) en katastrofe på den centrale midt. Det virker som om han gerne vil det, men det er lidt svært når man ikke kan runde de 10 km/t, samt ikke kan tæmme en bold uden den springer flere meter væk. Desuden er hans langskud vist noget han har glemt hvordan man gør med tiden.

Og hvordan fanden kan det være at Auri tror at Rommedahl kan ligge ude på venstrekanten og lege Krohn-Dehli?? Manden har jo ingen teknik, og han skal da aldrig i livet ud og ligge i den kreative rolle. Så få dog smidt Gerht derud, da han virker som en af de eneste der har bare en smule spilforståelse i angrebsfasen...

Gider ikke rigtig udtale mig mere, da det bare bliver mere og mere trist at høre på. Fucking pisse lorte røv møg-hold... Hvorfor holder man dog overhovet med dem :-(

Jeg er mere eller mindre uenig i alt du siger. Alt undtagen at Auri bør fyres. Jeg synes faktisk at vi kan gå fra kampen med oprejst pande, for jeg synes faktisk at vi havde fortjent point idag. Især i 1.Halvleg synes jeg vi er bedre( Shockeret) end FCK. Men vi mangler at ramme målet, og vi mangler at skyde igennem. Uinspirerende synes jeg ikke det var... Jeg synes vi kommer med god energi og formår også at skabe os et par løse chancer, selvom de største blev væk. Vi løber fint og kommer med noget fart og fight. Der blev kæmpet for sagen i dag  Thumbs Up

Jan K leverede en af hans bedste indsatser i nogle år, og jeg var faktisk imponeret over ham i dag. Synes virkelig at han giver sig for sagen og får erobret mange bolde i dag. Hvis han spiller som han gjorde i dag, kunne han sagtens være en permanent løsning på den centrale midtbane. Han spillede rigtigt godt i dag  Thumbs Up

Vi kan være glade for at vi i dag så at vi rent faktisk godt kan spille fodbold, men sure over at vi ikke gør det hver gang. Men det hjælper desværre, som TMazz siger ikke en skid hvis ikke vi vinder  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37970: 21 Okt 2012, 21:33 »

Hvorfor ødelægge det net? Amen seriøst hvor gamle er i?

Ellers en udmærket stemning, ville dog godt have oplevet en scoring, så havde parken væltet!

Auri, din store nar! Hvorfor fanden sætter du semou ind når vi er bagud!? Hvor er de offensive spillere. Man har tre udskiftninger, så brug dem dog! Farvel Auri!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37971: 21 Okt 2012, 21:36 »

Hvis den er hentydet mod mig, så ved jeg ikke hvad det er du synes jeg gør galt?

DeBuur
Manager

« Svar #37972: 21 Okt 2012, 21:37 »

Trist men forventet nederlag.

Auri og alle støttepædagogerne har IMO ikke ændret noget - spillet er elendigt - taktikken..øh har vi en.. spillernes præstationer jamen for fanden..de burde trækkes i ferie penge i resten af deres liv - Sunbao har sagt det før.. Brøndby rykker ned ! ja med mindre der hentes et helt nyt hold ind i januar pausen så er det det der sker.

send hele truppen og træner staben ud og samle flasker..der skal penge i kassen så vi kan forstærke os...NU

YNWA

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #37973: 21 Okt 2012, 23:34 »

Hvis den er hentydet mod mig, så ved jeg ikke hvad det er du synes jeg gør galt?

Jeg tror ikke at det var hentydet til dig, men derimod de unger tosser inde på stadion som ødelagde nettet, som skiller fansne og banen. Det var da røvirriterende, og især når man stod på forreste række, og blev væltet hver gang de hev det tilbage!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37974: 21 Okt 2012, 23:40 »

Jeg tror ikke at det var hentydet til dig, men derimod de unger tosser inde på stadion som ødelagde nettet, som skiller fansne og banen. Det var da røvirriterende, og især når man stod på forreste række, og blev væltet hver gang de hev det tilbage!
Hehe, fandt jeg ud af... Mit tv var slukket til den tid, så misforstod det, og troede han mente at jeg ødelagde nettet (som i internettet). Dumme dumme mig crazy

patrick J
Manager

« Svar #37975: 21 Okt 2012, 23:41 »

Er fuldstændig enig med Anfield Road, og dermed også lodret uenig med Oli. Mere har jeg egentlig ikke at tilføje, da Anfield Road siger præcis det, jeg selv ville skrive... Ærgerligt.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37976: 21 Okt 2012, 23:45 »

Ved ikke om jeg har set samme kamp som jer drenge? Synes virkelig det var kedelig uinspirerende spil i dag... Men måske er det bare mig der er blevet lidt pessimistisk.

verdenskrig
Manager

« Svar #37977: 21 Okt 2012, 23:52 »

Ååååååååh hvor har jeg dog lyst til at gøre mig selv fortræd hver gang vi taber i Parken til den flok bøsser !!!!

Jeg er simpelthen så træt af det her. Det kan godt være vi er lort, men uanset hvor underdogs vi er så er det som at få en kniv boret i hjertet at se deres fans ENDNU engang kunne juble over mål og sejr mens de synger deres patetiske og eneste sang de har i Parken som resultat af at deres sangkartotek blev halveret med deres tabte mesterskab !!!!!! ticked off

Det er simpelthen så fucking forfærdeligt. Jeg synes ellers det var pisse fedt at være derinde og give den gas og den steming der er i et ret fyldt parken mellem os og dem er super cool.

Selve dagen var også fed og der var super god stemning blandt folk.. Indgangen i parken blev som altid stormet fordi idioterne fra PSE er for langsomme i alt hva de foretager sig. Det kunne vi naturligvis ikke vente på, med det resultat at noget der ligner 1000 mennesker nok pressede sig ind på få min. Fedt fedt fedt..

På tribunen var der godt gang i den som jeg ser det.. Stod tre rækker oppe næsten ved midtertrappen så ca midt i kernen. Synes sangene flød godt, og volumen var god og konstant..

Jeg ved bare ikke hvor mange gange jeg snart skal skrive det her, men HOLD NU KÆFT HVOR JEG HADER FCK !!! JEG HADER DEM FANDME NOGET SÅ VEDERSTYGGELIGT !!!!! HVORFOR FINDES I! !!!!!!!!!!!! ticked off ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #37978: 22 Okt 2012, 00:26 »

Synes bare det net er så latterligt.. Det gør INGENTING? Det holder jo ikke kasteskytsene tilbage at all, og ødelægger noget af ens udsigt til spillet.. Gid der er en der tager en saks med næste gang så vi kan få lov at se fodbold ordentligt !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #37979: 22 Okt 2012, 00:34 »

Synes bare det net er så latterligt.. Det gør INGENTING? Det holder jo ikke kasteskytsene tilbage at all, og ødelægger noget af ens udsigt til spillet.. Gid der er en der tager en saks med næste gang så vi kan få lov at se fodbold ordentligt !

Det laver jo ikke om på at det er hærværk at forsøge at rive det ned eller ødelægge det.

Sider: 1 ... 2530 2531 [2532] 2533 2534 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010