home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2523 2524 [2525] 2526 2527 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957405 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37860: 08 Okt 2012, 12:46 »

Det værste ved kampen var vel vores defensiv, hold kæft den er ringe! Det var tydeligt i går, AAB skulle bare løbe ned imod os også bakkede vi helt ned og lod dem skylde eller spille den rundt om os.
Når det så er sagt, så er vores centrale midtbane ikke særlig flinke ved vores forsvar, de vinder intet og løber ikke med hjem. Det var Thygesens opgave sammen med Jan K og det fungerede overhoved ikke!
Alt ramler sammen i går og efter lige været kommet hjem fra stadion og sovet på det, er det kun blevet værre når man tænker på den indsats i den defensive del af spillet + den centrale midtbane.
Det var en skandale indsats. Kan ikke bruge til noget vi presser og spiller bolden rundt, vi kommer ikke frem til en skid og vi laver håbløse forsøg når vi kommer til en chance, puha. Det står slemt til!
Og vi kan ikke engang skifte spillere ud til næste kamp, vores trup er så dårlig i bredden at de spillere der spillede i går føler sig sikre til næste kamp og vi har intet at skifte ind med som ville kunne forstærke os. Vi har kun drenge siddende på bænken!
Jeg håber virkelig Frank Buch kommer ind snart med hans plan og penge, også skal der SKIFES UD i hele den sportslige ledelse. Bjur= U!D, Bent C= UD! Auri=UD!
Vi skal have nogle folk ind med der kan svinge pisten og som spillerne skal have respekt for, folk med autoritet og med brystkassen fremme! Der ser jeg gerne Schmeichel som sportsdirektør, han ville passe godt og ville også have den der "magnet" som Laudrup også havde med at kunne tiltrække spillere fra lidt oppe af hylderne.
Træneren så jeg gerne være så langt væk fra BIF som det kan komme! men jeg ved også godt vi åbenbart skal have en med BIF baggrund, så længe vi har den bestyrelse som vi har nu, så et godt bud kunne være Faxe eller Lars Olsen, eller gerne begge to.

Alt i alt, skal der ske store ting i den vinterpause der kommer, ellers må vi ned og vende i 1.division. For det i går var pinligt, rystende pinligt.. ligesom der kun var 7.000 på stadion.

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #37861: 08 Okt 2012, 14:29 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Faxe-til-samtale-i-Broendby Endnu en i perlerækken af hjemvendte koryfæer, der får en urimelig opgave smidt i fjæset. Det kan da kun blive godt denne gang!

Zone 43
Manager

« Svar #37862: 08 Okt 2012, 14:30 »

men jeg ved også godt vi åbenbart skal have en med BIF baggrund, så længe vi har den bestyrelse som vi har nu, så et godt bud kunne være Faxe eller Lars Olsen, eller gerne begge to.

Det ser ud til at du får ret, Tipsbladet skriver ihf. at Faxe skulle være til samtale hos Bjur nu. Tbh., så tror jeg ikke at det ændrer på noget som helst, da jeg ser Faxe som en assistent træner, ligesom Auri og HJ bl.a.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37863: 08 Okt 2012, 14:36 »

Endnu en assistent i rækken.
Endnu en cheftræner som bedst foregår som den højtråbende assistent.

Men tja... Faxe som cheftræner og en assistent (læs: en træner som ikke har p-licens) som kan noget taktisk er vel bedre end Auri og pinlige Turbo, som bare vil være chef.

Men hvis Auri fyres, så skal Bent følge med. Bjur kan følge trop når FBA ankommer til klubben.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37864: 08 Okt 2012, 15:25 »

Tipsbladet bringer Conny Karlsson og Per-Mathias Høgmo i spil til at overtage, hvilket lyder ret spændende i mine øre.
Vil være dejligt med nogle friske øjne på truppen og nogen der ikke er på forhånd kender spillerne, hvert fald ganske få af dem.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

JKJ
Gæst

« Svar #37865: 08 Okt 2012, 15:34 »

Det værste ved kampen var vel vores defensiv, hold kæft den er ringe! Det var tydeligt i går, AAB skulle bare løbe ned imod os også bakkede vi helt ned og lod dem skylde eller spille den rundt om os.
Når det så er sagt, så er vores centrale midtbane ikke særlig flinke ved vores forsvar, de vinder intet og løber ikke med hjem. Det var Thygesens opgave sammen med Jan K og det fungerede overhoved ikke!
Alt ramler sammen i går og efter lige været kommet hjem fra stadion og sovet på det, er det kun blevet værre når man tænker på den indsats i den defensive del af spillet + den centrale midtbane.
Det var en skandale indsats. Kan ikke bruge til noget vi presser og spiller bolden rundt, vi kommer ikke frem til en skid og vi laver håbløse forsøg når vi kommer til en chance, puha. Det står slemt til!
Og vi kan ikke engang skifte spillere ud til næste kamp, vores trup er så dårlig i bredden at de spillere der spillede i går føler sig sikre til næste kamp og vi har intet at skifte ind med som ville kunne forstærke os. Vi har kun drenge siddende på bænken!
Jeg håber virkelig Frank Buch kommer ind snart med hans plan og penge, også skal der SKIFES UD i hele den sportslige ledelse. Bjur= U!D, Bent C= UD! Auri=UD!
Vi skal have nogle folk ind med der kan svinge pisten og som spillerne skal have respekt for, folk med autoritet og med brystkassen fremme! Der ser jeg gerne Schmeichel som sportsdirektør, han ville passe godt og ville også have den der "magnet" som Laudrup også havde med at kunne tiltrække spillere fra lidt oppe af hylderne.
Træneren så jeg gerne være så langt væk fra BIF som det kan komme! men jeg ved også godt vi åbenbart skal have en med BIF baggrund, så længe vi har den bestyrelse som vi har nu, så et godt bud kunne være Faxe eller Lars Olsen, eller gerne begge to.

Alt i alt, skal der ske store ting i den vinterpause der kommer, ellers må vi ned og vende i 1.division. For det i går var pinligt, rystende pinligt.. ligesom der kun var 7.000 på stadion.

Nu skal jeg ikke spille klog på jeres trup, så godt kender jeg den simpelthen ikke.

Men netop jeres modstander igår, AaB, har jo netop kørt den linie med at bringe disse "drenge" i spil fremfor mange af de gamle garvede spillere som jo stille og roligt har forladt klubben de seneste par år.

De er jo gået til opgaven med den indstilling at de er "fandeme gode nok og vi skal vise dem skal vi". Kunne det ikke være det samme hos jer?
Som du selv skriver så er holdet jo næsten givet fordi de "gamle" ved de skal spille næste kamp også.

Men jeg kan så også godt forstå at det måske ikke lige er det rette tidspunkt at prøve det af, men man kunne måske prøve at give et par stykker eller tre chancen. Som jeres situation er i øjeblikket kan det vel ikke skade mere end det der sker allerede.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37866: 08 Okt 2012, 15:39 »

JKJ nu er vores start 11'er den næst yngste i suppen efter aabs, så den med at de garvede ved de skal starte, holder ikke vand.

Badefar
Manager

« Svar #37867: 08 Okt 2012, 15:49 »

JKJ nu er vores start 11'er den næst yngste i suppen efter aabs,

Det passer så heller ikke rigtig, OBs er f.eks. yngre.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37868: 08 Okt 2012, 15:53 »

Så får spillerne besked inden det bliver officielt? Meget kunne tyde på det:

http://www.onside.dk/superliga/seneste-nyt-broendby-spillerne-samlet-til-moede

JKJ
Gæst

« Svar #37869: 08 Okt 2012, 15:53 »

JKJ nu er vores start 11'er den næst yngste i suppen efter aabs, så den med at de garvede ved de skal starte, holder ikke vand.

Ups, sagde jo jeg ikke kendte jeres trup så godt Wink

Synes bare mange af spillerne har været med længe og derfor jeg rent faktisk troede at de var ved at være garvede i Superligaen  Peace

Så må mit spørgsmål jo så være, er jeres talentmasse bare ikke bedre pt? Og det er bestemt ikke for at provokere. For lige meget hvor meget jeg ikke bryder mig om jer så håber jeg bare ikke i ryger ned.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #37870: 08 Okt 2012, 15:54 »

Så får spillerne besked inden det bliver officielt? Meget kunne tyde på det:

http://www.onside.dk/superliga/seneste-nyt-broendby-spillerne-samlet-til-moede
Vigtigt Brøndby lige tager en fra holdet og får Faxe væk fra 6'eren.

Drillo
Gæst

« Svar #37871: 08 Okt 2012, 16:06 »

Noget kunne tyde på at Stig Tøfting havde ret den gang at har sagde at Auri var en taber træner som han ikke forstod at Brøndby valgte til cheftræner.

for hvis man ser på hvad Auri har på cv'et som cheftræner i superligaen.
HB Køge 2 sidste pladser i suppen mener jeg at det er eller er det kun en?
Brøndby pt. sidst i suppen.
Ikke vildt imponerende.

Håber at brøndby reder sig fra nedrykning for superligaen vil ikke være den samme uden dem.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37872: 08 Okt 2012, 16:14 »

Noget kunne tyde på at Stig Tøfting havde ret den gang at har sagde at Auri var en taber træner som han ikke forstod at Brøndby valgte til cheftræner.

for hvis man ser på hvad Auri har på cv'et som cheftræner i superligaen.
HB Køge 2 sidste pladser i suppen mener jeg at det er eller er det kun en?
Brøndby pt. sidst i suppen.
Ikke vildt imponerende.

Håber at brøndby reder sig fra nedrykning for superligaen vil ikke være den samme uden dem.

Nu er det også nemt at være Stig Tøfting, der kan sidde og svine alle bag ord, i stedet for at selv få et job og bevise han selv kan noget på en trænerbænk.

Auri har alligevel to gange ført HB Køge op i Superligaen, hvor de langt fra var mellem favoritterne. Et eller andet kan han, vil dog selv helst have haft som assistent dengang han kom.

Without Security!

Brøndby IF <3

Drillo
Gæst

« Svar #37873: 08 Okt 2012, 16:25 »

Måske Stig har indset at han ikke har niveau eller lyst til at være cheftræner?
skal jeg også bevise at jeg kan noget på trænerbænken, da jeg for starten af har sagt at auri ikke var den rette til brøndby?

Vi kan godt være enig i at Auri kan et eller andet men der er trods alt en rimlig stor forskel i at træne HB Køge og så træne en af danmarks største klubber.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37874: 08 Okt 2012, 17:09 »

Måske Stig har indset at han ikke har niveau eller lyst til at være cheftræner?
skal jeg også bevise at jeg kan noget på trænerbænken, da jeg for starten af har sagt at auri ikke var den rette til brøndby?

Vi kan godt være enig i at Auri kan et eller andet men der er trods alt en rimlig stor forskel i at træne HB Køge og så træne en af danmarks største klubber.

Nu er det eneste han laver at sende svinere ud, om det er Brøndby, AGF eller om landsholdet. Det er bare hvis han er så klog, hvorfor så ikke gøre noget ved det?

Er fuldstændig enig i at der er en stor forskel på BIF og HBK, men at kalde Auri for en tabertræner er jo bare dumt.
Der er resultater der beviser andet og hvem havde forventet at HBK kunne blive oppe med deres budget og trup i forvejen?

Without Security!

Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 2523 2524 [2525] 2526 2527 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010