home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 952 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2522 2523 [2524] 2525 2526 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957470 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37845: 07 Okt 2012, 13:55 »

http://onside.dk/superliga/toefting-slagter-auri-soergeligt-og-pinligt

Tøffe incoming. Synes altid at den såkaldte "ekspert" skal udtale sig om alt og alting der foregår i Brøndby. Noget helt andet er så at jeg er enig med ham, men kunne han ikke bare for en gangs skyld holde sin mund?

Tøffe siger det mange tænker og endnu flere kan se... Auri har ikke gjort det godt nok så enkelt er det.

Jeg tør godt tippe på at får Auri ikke en sejr i de næste 3 runder så bliver han fyret... ingen i den nuværende ledelse kan blive ved med at se på uden at reagere... og findes der nogen der tror Auri kan vende situationen.

Men om situationen bliver bedre ved at smide ham ud... tja  Ubeslutsom egentlig ikke og der er her problemet bliver uoverskueligt.... lige ved at jeg håber på en isvinter allerede i november så flere runder aflyst...ser frem til vinterpausen.

Brøndby -AaB uha det ligner en svær kamp - IMO så må AaB regnes for farvoritter men jeg tror vi ser en overraskelse idag og vi henter en smal 2-1 sejr  Hævet Øjenbryn vi må da prøve at have lidt medvind i et par kampe..nu er det vores tur

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #37846: 07 Okt 2012, 16:41 »

BT skirver idag at troen på Auri er væk. Inde fra spillertruppen!! Hvis det er sandt så skal han ud og det kan kun gå for langsomt. Mange sætter spørgsmålstegn ved om vi har råd til at fyre, men spørgsmålet er om vi har råd til at lade være. Hvis tilliden fra omklædningsrummet, er der ikke meget andet at gøre  Skuffet

Citat
"Jeg overvejer helt at holde op med at gøre som han siger og spile som jeg selv synes." siger en spiller der ikke føler at instrukserne gavner hverken ham eller holdet.

Jeg har ikke lyst til at tro på BT da jeg godt ved at den bare skal sælge sig selv, men jeg kan alligevel ikke lade være at blive nervøs  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 07 Okt 2012, 16:47 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37847: 07 Okt 2012, 16:42 »

Well, tilliden har vel været væk siden engang i foråret, anderledes kan det jo ikke være. Manden har intet koncept.

Anfield Road
Manager

« Svar #37848: 07 Okt 2012, 16:44 »

Well, tilliden har vel været væk siden engang i foråret, anderledes kan det jo ikke være. Manden har intet koncept.

Ja fra os har den nok, men hvis først spillerne hopper med på vognen er Ragnarok uundgåeligt  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37849: 07 Okt 2012, 16:46 »

Anfield Road kommer med en rigtig god pointe; Spørgsmålet er om I har råd til at lade være med at fyre Auri.

I kender allerede min mening om manden.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37850: 07 Okt 2012, 16:55 »

En ting er at fyre Auri, men hvis der ikke er en kompetent afløser klar er det bare at skyde sig selv i foden.

Håber at Køhlert kunne komme igen, men tvivler på han overhovedet har nogen interesse i at redde klubben igen. Skuffet

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37851: 07 Okt 2012, 18:27 »

En ting er at fyre Auri, men hvis der ikke er en kompetent afløser klar er det bare at skyde sig selv i foden.

Håber at Køhlert kunne komme igen, men tvivler på han overhovedet har nogen interesse i at redde klubben igen. Skuffet
Det kan umuligt blive dårligere. Bjarne Jensen må ned og hjælpe til og sætte sig igennem!

Tre point idag og vi er over stregen, samt endnu tættere på FCM og SønderjyskE - så er de også med i nedrykningsdramaet. FCK hjalp os lige ved at komme fra 0-1 til 2-1 mod Esbjerg.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #37852: 07 Okt 2012, 18:47 »

Esbjerg udligning i 88min, sikke noget lort!

Der skal en sejr til i dag, intet mindre!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #37853: 07 Okt 2012, 19:19 »

åhh gud randrup raus hvor er han henne af? :/

klint
Juniorspiller
**

« Svar #37854: 07 Okt 2012, 19:38 »

Det er noget sjusk

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37855: 07 Okt 2012, 19:58 »

åhh gud randrup raus hvor er han henne af? :/

Han står så forkert på AABs mål!!!

Hvordan han har kunne få en landskamp fatter jeg ikke? :S

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #37856: 07 Okt 2012, 20:31 »

Hvem tror i der tager over efter Auri Huh Håber godt nok vi kan lokke Køhlert... Også vi få en udenlandsk træner der ikke kender en skid til Brøndby så han kan få et helt neutralt syn af truppen.... Åh Gud hva sker der dog med min/vores klub :,(

Brøndby ´96
Arsenal ´96

DeBuur
Manager

« Svar #37857: 07 Okt 2012, 20:36 »

Forlegen det kunne blive værre.... Brøndby ydmyget at en flok nordjyder der alt alt for let kunne komme til....

Der er ingen vej tilbage vi rykker ned - lad os ofre AURI på fornuftens alter og find en ny tumpe der tør overtage Brøndby... hvad med en stærk kvinde... det er vel det eneste vi ikke har prøvet.. lidt en type som Pia Kjærsgaard..

Dammm hvor ser der skidt ud........

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #37858: 07 Okt 2012, 21:45 »

Hvem tror i der tager over efter Auri Huh

Anders Bjerregaard er vel ledig? Ellers har Benny Winther sikkert nogle gode kontakter, som HJ i sin tid.

Dumt og ærgeligt nederlag i dag, for vi er mindst lige så gode som Ålborg i dag.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #37859: 07 Okt 2012, 22:59 »

Det gjorde så ondt at være på stadion i dag. Var ellers så fortrøstningsfuld de første 15 min, synes vi startede så godt og gjorde så mange ting rigtigt.. Og bum så scorer de andre og så falder alt hva der hedder momentum, bevægelse, og koncept fra hinanden..

I sidste ende er det jo en regulær ydmygelse vi render ind i, eftersom AaB spiller en kamp på 70 % og bare kører os rundt efter behag. Av en snitter, mit humør er på det absolute nulpunkt lige nu  Græder
Lige nu kan jeg ikke se en vej ud af det her, og er ikke engang sikker på at en fyring af Auri vil ændre noget som helst..

Nedrykning incomming.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2522 2523 [2524] 2525 2526 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010