Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 806 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2519
2520
[
2521
]
2522
2523
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4957528 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #37800:
30 Sep 2012, 21:18 »
Citat af: Skovlyst 30 Sep 2012, 21:02
Hiv Lars Olsen ind og Bjarne Jensen som hård hund.
This. Uden den skal jinxes.
Men jeg forstår det ganske enkelt ikke. Vi er i gang med det perfekte comeback, får vendt 2-0 til 2-2, og alligevel overlader vi initiativet til Randers, selvom vi har kampen i den hule hånd. Skidt, når vi så hvad de fik ud af det ved kampens start..
@ DeBuur: Esbjerg tabte, 3-0 hvis jeg ikke husker forkert, til Nordsjælland. Bare for at fluekneppe.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #37801:
30 Sep 2012, 21:22 »
Jeg kunne simpelthen uden kvaler skyde mig selv lige nu. Jeg var SÅ sikker på at vi ville vinde kampen da vi på fuldkommen fantastisk vis kommer tilbage på 2-2, hvilket jeg ALDRIG havde set komme.. Hvorfor fanden i helvede er det vi stopper med at spille fodbold igen derefter og bare stiller os ned?
GÅ NU FORHELVED OP OG JAGT DEN FUCKING SEJR I USSLE BØSSERØVE !!! Vi rykker sgu ned hvis vi kamp efter kamp kun går efter et point. Var vi gået ind i overtiden og havde kampen stadig været på vippen så fair nok. Men det kan simpelthen ikke være rigtigt, vi har momentum og troen på det efter så forrygende et comeback, og så pisser vi det hele væk på den måde. Vi kan jo godt, det kan jo bare ikke passe at vi først tør lægge et pres når vi er bagud
Hvad fanden er det for en amatøragtig indstilling.. Og Dumic er du ikke sød at spille til dommeren fløjter? Det er noget af de første du får sparket ind i knolden som fodboldspiller, og jeg håber fandme du har givet en undskyldning til dit hold efter kampen. Amatør det er DYBT DYBT utilgiveligt.
Var ellers så vanvittigt lykkelig og i den vildeste glædesrus da vi udlignede, og så sidder man igen og kan skrive det samme pis som altid. Giv mig en uge med det hold så skal i fandme se !!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #37802:
30 Sep 2012, 21:24 »
Citat af: Zone 43 30 Sep 2012, 21:18
This. Uden den skal jinxes.
Men jeg forstår det ganske enkelt ikke. Vi er i gang med det perfekte comeback, får vendt 2-0 til 2-2, og alligevel overlader vi initiativet til Randers, selvom vi har kampen i den hule hånd. Skidt, når vi så hvad de fik ud af det ved kampens start..
@ DeBuur: Esbjerg tabte, 3-0 hvis jeg ikke husker forkert, til Nordsjælland. Bare for at fluekneppe.
korrekt - det var kampen den 24/9 jeg tænkte på... men desværre enter det ikke noget vi ligger uhjælpelig sidst og hvad værre er...vores spillere har ikke moral til at kæmpe i denne overlevelses kamp og derfor risikerer vi at rykke ned.
YNWA
Søgaard
Gæst
«
Svar #37803:
30 Sep 2012, 21:25 »
Citat af: DeBuur 30 Sep 2012, 21:09
det ser sgu skidt ud - IMO er det ikke løsningen at fyre Auri og hvem skulle tage over ? hvem vil tage opgaven når fremtiden er så uvis? vores hold er ikke bedre end den placering vi er på nu og de bliver ikke bedre af at Esbjerg og Silkeborg begge fik 3 point.
Brøndby er på vej ned i et sort hul - Auri kan ikke overbevise mig om at der er forandring på vej - det sker ikke med det hold vi pt har.
vinter pausen skal give forstærkninger af en helt anden kaliber.... vi skal hente spillere som ligger lige under landsholds niveau og vi kan passende starte med Michael Lumb som ikke får forlænget sin kontrakt.
Vi skal have en ordentlig DC og så skal vi hente en ny højre back så vi kan begrave Randrup nede i serie 5
Hvorfor skulle Michael Lumb dog skifte en russisk storklub og en rigtig god hyre ud med en halvelendig løn og bundklub i Danmark? For mig at se, så er sådan en spiller, med klubbens nuværende situation, udenfor rækkevidde. I er i både sportslige og økonomiske problemer, hvilket gør det svært at hive spillere ind, som kan gøre en forskel. Gode spillere kræver en ordentlig løn og stiler efter et så højt niveau som muligt og begge de ting kan de på nuværende tidspunkt kigge langt efter i Brøndby. En bundklub vil kunne tillokke spillere udenfor deres rækkevidde med lidt ekstra penge, men den mulighed findes jo ikke for jer! Det er jo helt håbløst at du går rundt med ambitioner om at hente spillere lige under landsholdsklassen, DeBuur. Det er ikke 1998, men derimod 2012, hvor spillere ikke vil til Brøndby, fordi klubben er blevet overhalet af efterhånden mange, når det kommer til både det sportslige niveau og det økonomiske.
Så jeg tror ikke, at vi skal forvente at se I går ud og henter en masse spillere, med mindre der sker noget økonomisk positivt for jer. Hvis I vil have forstærkninger, så skal de findes i egne rækker formentlig og der har I vist allerede støvsuget dem, som er noget værd, mens resten er blevet solgt eller skiftet væk, mens de ikke var aktuelle for 1. holdet.
DeBuur
Manager
«
Svar #37804:
30 Sep 2012, 21:27 »
Citat af: verdenskrig 30 Sep 2012, 21:22
Jeg kunne simpelthen uden kvaler skyde mig selv lige nu. Jeg var SÅ sikker på at vi ville vinde kampen da vi på fuldkommen fantastisk vis kommer tilbage på 2-2, hvilket jeg ALDRIG havde set komme.. Hvorfor fanden i helvede er det vi stopper med at spille fodbold igen derefter og bare stiller os ned?
GÅ NU FORHELVED OP OG JAGT DEN FUCKING SEJR I USSLE BØSSERØVE !!! Vi rykker sgu ned hvis vi kamp efter kamp kun går efter et point. Var vi gået ind i overtiden og havde kampen stadig været på vippen så fair nok. Men det kan simpelthen ikke være rigtigt, vi har momentum og troen på det efter så forrygende et comeback, og så pisser vi det hele væk på den måde. Vi kan jo godt, det kan jo bare ikke passe at vi først tør lægge et pres når vi er bagud
Hvad fanden er det for en amatøragtig indstilling.. Og Dumic er du ikke sød at spille til dommeren fløjter? Det er noget af de første du får sparket ind i knolden som fodboldspiller, og jeg håber fandme du har givet en undskyldning til dit hold efter kampen. Amatør det er DYBT DYBT utilgiveligt.
Var ellers så vanvittigt lykkelig og i den vildeste glædesrus da vi udlignede, og så sidder man igen og kan skrive det samme pis som altid. Giv mig en uge med det hold så skal i fandme se !!!
må jeg være med... har et par spillere som vil få lov at smage pisken - men nej vi burde hente Otto Rehagel som gæstetræner...skal hilse og sige at han er verdens mest vanvittige træner nå han sender spillerne på straffetræning.. det skal opleves... Viggo Jensen er jo en ren engel i forhold til Rehagel.
YNWA
sebbe
Reserveholdsspiller
«
Svar #37805:
30 Sep 2012, 21:30 »
Endnu et bollespark desværre og endnu en søndag som er ødelagt. Det er utroligt at man kan blive ved med at formøble så mange point. Frygten for at tabe overstråler i den grad viljen til at vinde. Vi stopper nærmest med at spille hver gang det ser ud til at der er point i hus. Der skal i den grad til at ske noget. Vi kan starte med at vinde mod AaB i næste uge, omend det bliver utroligt svært, når spillerne er så bange for at tabe. Spørgsmålet er blot hvem ville ikke være det i vores nuværende situation?
Kom nu Brøndby!
DeBuur
Manager
«
Svar #37806:
30 Sep 2012, 21:31 »
Citat af: Søgaard 30 Sep 2012, 21:25
Hvorfor skulle Michael Lumb dog skifte en russisk storklub og en rigtig god hyre ud med en halvelendig løn og bundklub i Danmark? For mig at se, så er sådan en spiller, med klubbens nuværende situation, udenfor rækkevidde. I er i både sportslige og økonomiske problemer, hvilket gør det svært at hive spillere ind, som kan gøre en forskel. Gode spillere kræver en ordentlig løn og stiler efter et så højt niveau som muligt og begge de ting kan de på nuværende tidspunkt kigge langt efter i Brøndby. En bundklub vil kunne tillokke spillere udenfor deres rækkevidde med lidt ekstra penge, men den mulighed findes jo ikke for jer! Det er jo helt håbløst at du går rundt med ambitioner om at hente spillere lige under landsholdsklassen, DeBuur. Det er ikke 1998, men derimod 2012, hvor spillere ikke vil til Brøndby, fordi klubben er blevet overhalet af efterhånden mange, når det kommer til både det sportslige niveau og det økonomiske.
Så jeg tror ikke, at vi skal forvente at se I går ud og henter en masse spillere, med mindre der sker noget økonomisk positivt for jer. Hvis I vil have forstærkninger, så skal de findes i egne rækker formentlig og der har I vist allerede støvsuget dem, som er noget værd, mens resten er blevet solgt eller skiftet væk, mens de ikke var aktuelle for 1. holdet.
Klart at skal vi hente spillere med en vis kvalitet så skal der penge til - når jeg nævner lumb så er det fordi han står uden klub inden for kort tid og et genrest (økonomisk) kan måske lokke spillere til som skal have genrejst deres karriere.. Brøndby har hvis der kommer styr på økonomien stadig et Brand der er noget værd... men hvis redningen og pengene ikke kommer så rykker vi ned og så er Brøndby en trist historie.
YNWA
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #37807:
30 Sep 2012, 21:44 »
Citat af: Søgaard 30 Sep 2012, 21:25
Spot on, Søgaard.
Hvis jeg sad inde på direktionsgangen i Brøndby, ville jeg klart vrage Auri nu. Han er ikke kompetent til en cheftræner-rolle i Brøndby i min optik. Jeg tror ikke på, at han evner at løfte det her Brøndby-hold, og der skal handles nu, inden det er for sent.
verdenskrig
Manager
«
Svar #37808:
30 Sep 2012, 21:45 »
Og hvem skal vi så hente ind? Vi har ingen penge til at købe en træner fri, og vi har vel dårligt penge til at betale den kaution Auri skal have ;(
Anfield Road
Manager
«
Svar #37809:
30 Sep 2012, 21:48 »
Jeg sidder altid og tøver med at skrive efter kampe som disse, da man jo skal holde tonen ordenlig. Men så kommer vk lige og rager
Og han er da ikke blevet bannet endnu
Bliv endelig ved det er skide sjovt
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #37810:
30 Sep 2012, 21:55 »
Jamen forhelved jeg kan snart ikke mere
Jeg er indforstået med at vi er ELENDIGE, men jeg kan simpelthen ikke kapere at vi skal tabe på sådan nogle børnehavefejl hver evig eneste gang. Hvorfor træner de overhoved, det bliver jo aldrig bedre..
Jeg går snart ud på den træningsbane og råber så meget af Auri at han får måne i det hår han ikke har
!!!
Anfield Road
Manager
«
Svar #37811:
30 Sep 2012, 21:59 »
Jamen jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige mere. Jeg har vist det meste allerede. Nu kan jeg da vist ikke koge mere suppe på den krise.
Jeg er ved at være derhenne hvor jeg næsten synes det er lidt komisk og alene det er jo alarmerende.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Søgaard
Gæst
«
Svar #37812:
30 Sep 2012, 22:12 »
Citat af: DeBuur 30 Sep 2012, 21:31
Klart at skal vi hente spillere med en vis kvalitet så skal der penge til - når jeg nævner lumb så er det fordi han står uden klub inden for kort tid og et genrest (økonomisk) kan måske lokke spillere til som skal have genrejst deres karriere.. Brøndby har hvis der kommer styr på økonomien stadig et Brand der er noget værd... men hvis redningen og pengene ikke kommer så rykker vi ned og så er Brøndby en trist historie.
Selvom pengene kommer ind, så tvivler jeg på, at I vil kunne hente spillere ind som Michael Lumb. Lad mig sige, at det håber jeg da ikke bestyrelsen tillader. Det er jo netop spillere, som Michael Lumb der har været med til at køre klubben i sænk. Spillere, som har været i udlandet, uden succes og spilletid, hvor I har hentet dem hjem, grundet deres niveau, da de flyttede fra Superligaen. Men efter et par år i udlandet, uden spilletid, så er deres udvikling gået baglæns, mens de kan hive den ene store løncheck ind efter den anden.
Hvis I henter 3-4 profiler ind, så kræver de en hyre, som gør, at de millioner, som den investorergruppe vil lægge hurtigt kan få ben at gå på. Sammen med Feriepenge-sagen, så vil det jo nærmest kunne dræne halvdelen af pengene, mens den anden halvdel helt sikkert skal gå til at lukke huller, samt sikre driften fremover. Dette er jo nærmest det bedste scenarie, da jeg nemt kunne forestille mig, at Auri (eller en anden træner) får et absolut minimum af pengene til rådighed. Der skal findes billige og måske halve løsninger, som I efterhånden har haft en del af gennem de senere år.
Du snakker om Brøndby stadigvæk har et brand at sælge, men dette brand er vel netop nu svært at sælge, uanset økonomi. Faktum er at I sidste sæson var bundhold og på nuværende tidspunkt er sidst i ligaen. At man var tophold for år tilbage kan spillerne næppe bruge til meget. Det var noget andet, hvis setuppet var fuldstændig det samme som dengang, men det er det netop ikke. I har skiftet direktører nærmest hvert år og været intern magtkamp, hvilket jo også kun kan give usikkerhed hos spillere, som kender til Brøndby og skal overveje et kontrakttilbud fra klubben.
Vi kan jo hurtigt blive enige om at der vil ske ændringer, hvis Per Bjerregaard ryger ud af klubben og derved står en spiller nærmest i en helt ny klub, hvor nogle af de ting, som spilleren anså som værende vigtige for ham pludselig kan blive ændret. Så ville jeg formentlig hellere vælge den mindre attraktive klub, men hvor man har sikkerhed for hvordan tingene står.
Jeg er dog helt enig i, at det er en svær position, som Brøndby står i lige nu og der ikke findes lette løsninger i forhold til at redde sig selv, da en massiv investering smadrer økonomien, men omvendt så vil en nedrykning også ødelægge det økonomiske fundament. Altså vil det være lappeløsninger, som højest sandsynligt vil være aktuelt og derfor er Michael Lumb nok ikke aktuelt, da I skal ud at låne eller skrive kontrakter på et halvt år med mulighed for forlængelse, hvis I forbliver oppe. Michael Lumb er, ligesom mange andre spillere i klassen under landsholdet ude efter en lang og sikker aftale med spilletid, hvor de kan komme ind i varmen på landsholdet. Der vil en nedrykning jo være katastrofal, ligesom de formentlig vil kunne få andre tilbud, hvor spilletid er aktuelt og hvor de kan få en længere og mere sikker kontrakt.
Anfield Road
Manager
«
Svar #37813:
30 Sep 2012, 22:32 »
http://onside.dk/superliga/auri-vi-er-kun-mennesker
http://onside.dk/superliga/auri-jeg-har-ingen-forklaring
Nej nu må det kraftedme stoppe. Nu giver jeg ikke en fuck for ordenligt sprogbrug for det der får simpelthen harmen til at vælde op i mig som en stor klat slim der bare bliver større og større. HVAD FANDEN I HELVEDE ER DET FOR EN TABERMENTALITET. DET DER SVINERI HØRER HJEMME I 2.DIVISION.
Først var det "Det er bare fodbold" og nu er det " Jeg har ingen forklaring". Du er forhelved ansat til at finde en forklaring din lusede amatør.
Nu må han snart stoppe. Han er så fuld af lort og klam udenomssnakken. Ud med ham! UD UD UUUD!!!
Auri Raus!!!!
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #37814:
30 Sep 2012, 22:34 »
Har du ingen forklaringer Auri? Nå ?
Jamen så skal det jo nok gå alt sammen. Kan godt være vi rykker ned og går konkurs som resultat af det, men det er da altid noget at vi kan bryste os af blot at være mennesker.
Det går nok alt sammen, vi må bare ud på træningsbanen og arbejde med tingene. Der kan du så implementere de små tricks, som du så åbenbart ikke selv vidste hva er
?
Sider:
1
...
2519
2520
[
2521
]
2522
2523
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »