home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2518 2519 [2520] 2521 2522 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957596 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37785: 28 Sep 2012, 16:36 »

Hehe kassen er tom, så vi turbo lancerer den nye udebane dragt til kampen mod aab 7 oktober.

Zone 43
Manager

« Svar #37786: 30 Sep 2012, 00:04 »

Stort tillykke herfra til gode gamle 'Haiti', der fylder år i dag. Det samme gør den smukkeste mand, der har været i Michael Laudup loungen, Benny Winther!

Vigtig kamp i morgen, ude mod Randers, som vi traditionelt har et godt tag på. Det må gerne fortsætte. Jeg synes at vi på det seneste har spillet ganske fint til tider, men dummet os big time ved at lade modstanderne overtage styringen af kampene, se bare på kampene mod Horsens og Midtjylland. Det har desværre kostet i sidste ende, og må ikke også ske mod Randers.

Jeg tror ikke at der sker de store ændringer på holdet ift. Midtjylland kampen. Albrechtsen afløser Goodson, mens jeg håber lidt på at Holst er med fra start, nu hvor Antipasset er ude. Det vil give en lidt mere arbejdsom midtbane, som forhåbenlig kan lukke Randers' farlige omstillingsspil ned langt under græstæppet. Alternativt kan man smide Oke ud på kanten, hvor hans evner kommer mere til gode end det gør på toppen, hvor Makienok er at finde (forudsat er klar).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #37787: 30 Sep 2012, 08:04 »

Randers kampen bliver svær idet de indimellem er skarpe ikke mindst i deres omstillinger... og er vores forsvar ikke fokuserede idag så taber vi denne kamp.

Vi trænger til 3 point og på en god dag kan vi også få sejren..... men vi skal i falde tilbage og lade initiativet gå over til Randers.

Jeg drømmer om en 1-2 sejr.... men av det bliver svært  Ubeslutsom

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37788: 30 Sep 2012, 15:09 »

200 kr. smidt på Brøndby sejr. Nu skal det være.
USA er ude, Randers er i krise. Vi har fået 5 x'er og er klar til at vise at vi bliver mestre i år.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37789: 30 Sep 2012, 16:39 »

Håber din odds går hjem!!
Lokummet brænder mine herre, Silkeborg vandt og vi er nr.12 nu!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #37790: 30 Sep 2012, 17:02 »

Av Av.

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager

« Svar #37791: 30 Sep 2012, 18:25 »

200 kr. smidt på Brøndby sejr.

Godt jinx, Nove.

I øvrigt håber jeg dog på at det er Jan K anno 2010, som starter inde. Ellers er jeg ikke vild med at han og Randrup starter inde.
Kom så med den sejr!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37792: 30 Sep 2012, 18:26 »

Pjat, de 425k 12 pladsen giver i tv penge, dækker da lige Jan K's månedsløn.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37793: 30 Sep 2012, 19:03 »

Godt jinx, Nove.

Arbejder på Auri-fyring! Thumbs Up

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37794: 30 Sep 2012, 19:53 »

Vi er ikke bedre end en 12.plads. Jeg kan ikke forstå man vælger og vil over kanterne og slå indlæg når vi spiller med Akpoveta som angriber? Auri taktik når det er bedst.
Oke skal have den i dybden/fødderne.. Har hele tiden været af den mening vi var for gode til at rykke ned, men jeg er fandme blevet nervøs.. puha!

Er træt af alle de overbetalte spillere der bare ikke kender værdien af at trække i den gule trøje over hoved. Jan K, Thygesen, Rommedahl.. find jeres niveau frem eller smut der kan findes spillere til den halve løn som kan gøre det dobbelt så godt.

Har altid været imod Randrup, men han er efterhånden den mand som spiller bedst med sine overlap og nogenlunde tankegang i defensiven. Og det siger vidst ALT

Nu skal den bare have fuld smadder i 2.halvleg..!

Anfield Road
Manager

« Svar #37795: 30 Sep 2012, 20:03 »

Vi er ikke bedre end en 12.plads. Jeg kan ikke forstå man vælger og vil over kanterne og slå indlæg når vi spiller med Akpoveta som angriber? Auri taktik når det er bedst.
Oke skal have den i dybden/fødderne.. Har hele tiden været af den mening vi var for gode til at rykke ned, men jeg er fandme blevet nervøs.. puha!

Er træt af alle de overbetalte spillere der bare ikke kender værdien af at trække i den gule trøje over hoved. Jan K, Thygesen, Rommedahl.. find jeres niveau frem eller smut der kan findes spillere til den halve løn som kan gøre det dobbelt så godt.

Har altid været imod Randrup, men han er efterhånden den mand som spiller bedst med sine overlap og nogenlunde tankegang i defensiven. Og det siger vidst ALT

Nu skal den bare have fuld smadder i 2.halvleg..!
Jeg gider ikke sige mere om Randrup. Har efterhånden brugt alt for meget krudt på spaden. Jeg kan ikke sige andet end at han bare skal UD!! LANGT UD!!!!

Oke er bare ligeså dybt inkompetent som alle de andre, så no suprise der. Er træt af at de ikke kan lave et bare nogenlunde indkøb. Romme sucks. Jan K arbejder mere end de fleste, men får ikke udbytte af det. Thyge spiller langt under niveau. Sådan kan vores offensiv beskrives og det er jo bare dybt rystende  Forlegen

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37796: 30 Sep 2012, 21:02 »

Auri bør fyres.

Hiv Lars Olsen ind og Bjarne Jensen som hård hund. Bare giv Bjarne udbetaling som bestyrelseshonorar.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37797: 30 Sep 2012, 21:04 »

Kan DBU ikke bare tvangsnedrykke os, også lad os få renset ud i den overbetalte dårlige trup og pinlige ledelse også starte helt forfra. Vi kommer ingen vejne og har bare været til grin i 6 år nu.

DeBuur
Manager

« Svar #37798: 30 Sep 2012, 21:09 »

Ubeslutsom  det ser sgu skidt ud - IMO er det ikke løsningen at fyre Auri og hvem skulle tage over ? hvem vil tage opgaven når fremtiden er så uvis? vores hold er ikke bedre end den placering vi er på nu og de bliver ikke bedre af at Esbjerg og Silkeborg begge fik 3 point.

Brøndby er på vej ned i et sort hul - Auri kan ikke overbevise mig om at der er forandring på vej - det sker ikke med det hold vi pt har.

vinter pausen skal give forstærkninger af en helt anden kaliber.... vi skal hente spillere som ligger lige under landsholds niveau og vi kan passende starte med Michael Lumb som ikke får forlænget sin kontrakt.

Vi skal have en ordentlig DC og så skal vi hente en ny højre back så vi kan begrave Randrup nede i serie 5

YNWA

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #37799: 30 Sep 2012, 21:10 »

Det er så sørgeligt at se på Græder Græder

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 ... 2518 2519 [2520] 2521 2522 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010