home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2501 2502 [2503] 2504 2505 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170234 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37530: 05 Sep 2012, 15:58 »

Derfor er han stadig en legende i klubben. Større end Uche.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #37531: 05 Sep 2012, 16:00 »

Derfor er han stadig en legende i klubben. Større end Uche.

Alene hans navn burde give ham legende status. Bruno Batata. Det er bare en legende værdig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #37532: 05 Sep 2012, 16:14 »

Ham MikeE er sku en ringe rapper hahaha... Håber han er bedre til fodbolden - http://www.datpiff.com/MikeE-Stronger-mixtape.376710.html

Thaurat al Shabab

Svartovich
Gæst

« Svar #37533: 05 Sep 2012, 16:41 »

Ham MikeE er sku en ringe rapper hahaha... Håber han er bedre til fodbolden - http://www.datpiff.com/MikeE-Stronger-mixtape.376710.html

Enig, hans rap er sku ikke for godt. Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #37534: 05 Sep 2012, 22:06 »

http://www.bold.dk/blog/2336/17/Broendby-rykker-ikke-ned-opfoelger

Hvad siger i til den?  personligt vil jeg starte med at fremhæve dette stykke: ". Selvfølgelig er jeg skuffet over at de ligger så faretruende tæt på stregen. Jeg er dog stadig fortrøstningsfuld og sporer fremgang i truppen kamp efter kamp."

Fremgang kamp efter kamp? Ser jeg ikke meget af. den enestefremgang jeg ser, er pointmæssigt og ejermæssigt. Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #37535: 05 Sep 2012, 22:15 »

Alene hans navn burde give ham legende status. Bruno Batata. Det er bare en legende værdig.

I øvrigt var Bruno ingen dårlig spiller, og forstod egentlig ikke at vi ikke købte ham fri, da han havde noget flair og noget sans for det kreative som inden af vores andre angribere havde.. Tilgengæld var han tæt på at være flommefed Grin.. Men det var jo noget man let kunne rette op på. Fodboldmæssigt synes jeg egentlig han var ganske habil Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37536: 05 Sep 2012, 22:17 »

I øvrigt var Bruno ingen dårlig spiller, og forstod egentlig ikke at vi ikke købte ham fri, da han havde noget flair og noget sans for det kreative som inden af vores andre angribere havde.. Tilgengæld var han tæt på at være flommefed Grin.. Men det var jo noget man let kunne rette op på. Fodboldmæssigt synes jeg egentlig han var ganske habil Smiley

Jamen du mener da ikke for alvor at du kan bedømme en spiller der har spillet fire kampe? Når han kun har spillet de fire må der da være en grund til det...  Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37537: 05 Sep 2012, 22:19 »

Ja, det lyder jo næsten som gode gamle Ronaldo. Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #37538: 05 Sep 2012, 22:22 »

Jamen du mener da ikke for alvor at du kan bedømme en spiller der har spillet fire kampe? Når han kun har spillet de fire må der da være en grund til det...  Smiley

Grunden var vel at han fysisk ikke var i stand til mere, da han kom kort inden sæsonstarten og derfor ikke nåede at komme op i en bedre form. Spillemæssigt var han i hvert fald lige så god som Jallow og co. Jallow som i øvrigt lavede nul mål i det efterår. Så der fører Bruno Wink

i øvrigt

http://video.landsholdsklubben.dk/video/6976278/fodboldskoleelever-indtager Rommedahl Grin Grin Grin Grin  crazy.. Kæft hvor er han en skøn person Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37539: 05 Sep 2012, 22:29 »

Grunden var vel at han fysisk ikke var i stand til mere, da han kom kort inden sæsonstarten og derfor ikke nåede at komme op i en bedre form. Spillemæssigt var han i hvert fald lige så god som Jallow og co. Jallow som i øvrigt lavede nul mål i det efterår. Så der fører Bruno Wink

i øvrigt

http://video.landsholdsklubben.dk/video/6976278/fodboldskoleelever-indtager Rommedahl Grin Grin Grin Grin  crazy.. Kæft hvor er han en skøn person Opstemt

Romme kan jo ikke håndtere en bold, men hvis han bidrager med samme glæde og livslyst i truppen som i den her video, ja så er det, det hele værd. Han er altså en meget sjov fyr  Grin  Grin

Og med hensyne til Hr.Batata. Ikke i form? jamen som fodboldspiller skal man da være i form hele tiden hvad enten man har været med i preseason eller ej. og er man ikke det skal der trænes. Hårdt. Det er ingen undskyldning for ikke at spille.  Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37540: 05 Sep 2012, 22:29 »

Hahaha, hvor er det dog godt Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #37541: 05 Sep 2012, 22:32 »

Romme kan jo ikke håndtere en bold, men hvis han bidrager med samme glæde og livslyst i truppen som i den her video, ja så er det, det hele værd. Han er altså en meget sjov fyr  Grin  Grin

Og med hensyne til Hr.Batata. Ikke i form? jamen som fodboldspiller skal man da være i form hele tiden hvad enten man har været med i preseason eller ej. og er man ikke det skal der trænes. Hårdt. Det er ingen undskyldning for ikke at spille.  Wink

Helt enig, tror Romme gør meget for at opretholde humøret Opstemt

Min pointe var blot at det var hans fysiske form der var det primære problem.. Ikke hans evner med bolden som jeg ser det Wink
Ja ved godt fodbold er mere end driblinger, step over, og balletdans men han var sgu et friskt pust synes jeg.. Kunne også godt lide da han bare tog bolden mod ob og satte straffesparket stensikkert ind, som helt ny i truppen. Totalt uimponeret og med tro på egne evner Thumbs Up

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37542: 05 Sep 2012, 22:36 »

Helt enig, tror Romme gør meget for at opretholde humøret Opstemt

Min pointe var blot at det var hans fysiske form der var det primære problem.. Ikke hans evner med bolden som jeg ser det Wink
Ja ved godt fodbold er mere end driblinger, step over, og balletdans men han var sgu et friskt pust synes jeg.. Kunne også godt lide da han bare tog bolden mod ob og satte straffesparket stensikkert ind, som helt ny i truppen. Totalt uimponeret og med tro på egne evner Thumbs Up

Ja lige præcis den situation mod OB du nævner der, husker jeg tydeligt og jeg kan huske at jeg også var temmelig imponeret af hans attitude der. Ellers normalt stensikre Krohn måtte altså vige her, og så er man da ikke så lidt fræk, når man gør det og så oven i købet bryder den gyldne regel om at man aldrig skal sparke selv.

Og jeg kan ikke rigtigt kommentere på hans evner som fodboldspiller da jeg kun så fire kampe med ham. Og jeg kunne på ingen måde se noget ekstraordinært eller noget som sagde mig at han fortjente pladsen frem for Agger, Bern eller hvem det nu var. Jeg kunne ikke vurdere andet end at han er en stensikker straffesparkssytte  Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37543: 05 Sep 2012, 22:52 »

Jeg kunne ikke vurdere andet end at han er en stensikker straffesparkssytte  Wink
Hvilket IMO er nok. Den langvarige kontrakt ligger lige om hjørnet!

verdenskrig
Manager

« Svar #37544: 06 Sep 2012, 11:38 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/bonde-brondby-er-det-bedste-bevis

Meget klar og korrekt påstand. FCN og Brøndby har jo nogle år være en klar modsætning. De har et klokkeklart koncept som de arbejder emd hver dag på træningsbanen, og som de målrettet har købt spillere efter. Vi sejler rundt mellem 4-3-3, 4-5-1, 4-4-1-1, 4-4-2, og køber spillere til lidt af hvert. Ingen rød tråd, og ingen anelse om hva vores foretrukkende formation egentlig er og hvad den indeholder rent spillemæssigt. For selvom man for eksempel siger at man spiller 4-3-3, kan det jo gøres på andre måder end det fcn gør. Men de har lige vundet guld, og vi sejler rundt i bunden af tabellen.

Selv i dag aner ingen i klubben hva vores rød tråd går ud på, andet end at det i følge vores hjemmeside skal være underholdende fodbold. Jesus. Giv mig 1 time med Ole Bjur så skal jeg nok sammensætte et spilsystem for ham, det kan fandme ikke være så svært Huh

Cool

Sider: 1 ... 2501 2502 [2503] 2504 2505 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010