home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2496 2497 [2498] 2499 2500 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170473 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37455: 02 Sep 2012, 01:05 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/brondby-okonomi-tillader-at-vi-kober-ind

Det er da i hvert fald en positiv udmelding han kommer med men kan vi stole på den? Jeg har ikke en pind forstand på at kigge på regnskaber, og heller ikke det der kom ud i sidste uge, men en ting ved jeg da: vi mangler penge! Nu skal man måske også lige tænke på at Brøndby rent faktisk ikke har købt nogen spillere, men bare stuvet nogen op på en fri transfer. Ikke at der er noget skidt i det, men det er ikke til at vide om det betyder at man alligevel ikke har råd til at købe spillere.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal mene om det her. På den ene måde har jeg svært ved at tro at han kan stille op i pressen og direkte, men jeg kunne egentlig også godt forestille mig at han er blevet bedt om at sige lige præcis det her, for at skabe noget ro omkring økonomien blandt både fans presse og andre involverede. Det har man set før. Bjerregaard er væk, men hvorfor skulle Winther og Lerche ikke bruge de samme gamle arbejdsmetoder?

Men der har været ualmindelig høj aktivitet i rygtebørsen når det kommer til Brøndby i dette vindue, og man siger jo ofte at der ikke er røg uden at der er en brand. Også selvom dette jo bare har været Silly Season. Og så siger han jo at der er løbet meget vand i åen siden Lockhart, men jeg får så bare lyst til at spørge: Hvad er dette vand? Nu er det jo de færreste af os der ved hvad der sker på kontoret, men så vidt jeg ved har vi ikke fået investorer af den ene eller anden grad ind siden Lockhart. Eller er jeg gået glip af noget?

Måske er dette vand han hentyder til afgangen af Bjerregaard, men det har jo ikke haft nogen voldsom betydning økonomisk, andet end at aktien steg med 43% første dag. Men ellers er der jo ikke sket det store.

Men igen: økonomi har jeg ikke en pind forstand på, og har heller ikke en jordisk chance for at have det, når jeg ikke er længere end jeg er Wink så jeg er nok ikke den rette mand til at kommentere på det her Smiley Men jeg ville lige dele det med jer, idiotisk eller ej  Wink

« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 01:10 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #37456: 02 Sep 2012, 01:38 »

Tja, hvis der er penge til at købe for, så ville jeg jo mene at hvis det er sandt, burde man kunne finde en forsvarsspiller som kan dække flere positioner (navnligt vores backs) op et sted, og så enten en rutineret defensiv midtbane, eller en angriber - selvom jeg stadig ville foretrække at se Oke og Makienok spille sammen deroppe, tror jeg ikke det sker uden mere bredde i front, en mere allround type end de to kunne måske være en idé.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Zone 43
Manager

« Svar #37457: 02 Sep 2012, 01:46 »

Han siger ikke så meget nyt, i de korte citater Onside bringer, og hvad der er blevet sagt herinde og på SSO siden halvårsregnskabet kom ud. Det nye vand er såmænd Pers afgang og oprettelsen af BST, samt hvad der måtte være i støbeskeen af div. projekter og jagt på (hoved)sponsorer, investorerer osv. Det kan måske godt tolkes som om, der er noget tæt på at blive officielt på den front. Om det sker må tiden vise.

.. men jeg kunne egentlig også godt forestille mig at han er blevet bedt om at sige lige præcis det her, for at skabe noget ro omkring økonomien blandt både fans presse og andre involverede. Det har man set før. Bjerregaard er væk, men hvorfor skulle Winther og Lerche ikke bruge de samme gamle arbejdsmetoder?

Dette er til gengæld meget spændende!
Jeg tror egenligt ikke at han er sendt i byen af Lerche, Winther, Bjerregaard eller nogen fjerde. Halvårsregnskabet er mere positivt end forventet, og er også taget godt imod på div. fansider. Udtalelsen giver selvfølgelig lidt ro, men igen, så citeres han for at sige det samme som har været sagt gennem hele transfervinduet, at man køber hvis den retter dukker op til den rette pris.

Nogle af rygterne er bekræftet af klubben (Ørnskov, Bangura, Basit ihf). At der kommer en masse rygter nu, er heller ikke overraskende, da Krohn for nyligt er solgt samt vi generelt gerne handler (for) sent ind. Jeg tror ikke man skal lægge for meget i Håkonssons ord fra den artikel, jeg er også sikker på, at Bjur nok skal lande en ny mand inden vinduet lukker.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #37458: 02 Sep 2012, 01:59 »

Han siger ikke så meget nyt, i de korte citater Onside bringer, og hvad der er blevet sagt herinde og på SSO siden halvårsregnskabet kom ud. Det nye vand er såmænd Pers afgang og oprettelsen af BST, samt hvad der måtte være i støbeskeen af div. projekter og jagt på (hoved)sponsorer, investorerer osv. Det kan måske godt tolkes som om, der er noget tæt på at blive officielt på den front. Om det sker må tiden vise.

Dette er til gengæld meget spændende!
Jeg tror egenligt ikke at han er sendt i byen af Lerche, Winther, Bjerregaard eller nogen fjerde. Halvårsregnskabet er mere positivt end forventet, og er også taget godt imod på div. fansider. Udtalelsen giver selvfølgelig lidt ro, men igen, så citeres han for at sige det samme som har været sagt gennem hele transfervinduet, at man køber hvis den retter dukker op til den rette pris.

Nogle af rygterne er bekræftet af klubben (Ørnskov, Bangura, Basit ihf). At der kommer en masse rygter nu, er heller ikke overraskende, da Krohn for nyligt er solgt samt vi generelt gerne handler (for) sent ind. Jeg tror ikke man skal lægge for meget i Håkonssons ord fra den artikel, jeg er også sikker på, at Bjur nok skal lande en ny mand inden vinduet lukker.

Det jeg bare har bidt mærke i her i de sidste par uger, er at jeg synes der har været rigtig mange rygter i omløb om rigtig mange spillere. Hvis man ser på hvad medierne skrev om vores økonomi i foråret, og hen over sommeren, så burde der jo ikke være plads til indkøb, salg af Krohn eller ej. Men noget tyder på at medierne har gjort det lidt værre end det egentlig er. Som du selv siger så er regnskabet, mere positivt end det var forventet, men det burde jo ikke give ekstra penge til indkøb, efter vi i forvejen var på konkursens rand(eller hvad?). Men det er vel altid godt at  det er mere positivt end forventet.

Man kan vel også forvente en vis aktivitet omkring en af Danmarks største klubber (ja vi ligger nummer 10  crazy) men jeg synes bare det har været vildt meget i år. Mere end sidste år.  Og det har jo ikke været billige løsninger vi har været kædet sammen med. Ørnskov er så vidt jeg ved ikke bare et greb i lommen.  Smiley Men du har sikkert mere forstand på det end mig.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #37459: 02 Sep 2012, 02:43 »

Det er ingen hemmelighed at medierne gerne overdriver i sine skriverier, de skal sælge aviser og have så mange så muligt til at læse deres online artikler, så de kan tjene penge på dette også.
Jeg har aldrig troet på en konkurs ville ske, dertil har man mange aktiver (hedder det ikke det?) man har kunne sælge, ligesom jeg er sikker på Per har haft en plan hvis en konkurs endelig skulle nærme sig.

Pengene er meget små til indkøb, derfor har man også indtil videre måtte tage sig til takke med Albrechtsen, der stod uden klub. Boreset fra Ørnskov, Bangura og Kahlenbergs løn tror jeg ikke at beløbene er så store igen for dem, vi har været kædet sammen med.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #37460: 02 Sep 2012, 21:16 »

Thumbs Up O-O mod FCN er altså et ok resultat og det er vigtige point at få.

Heldigvis har Esbjerg og Silkeborg et ualmindeligt dårligt bundniveau, Silkeborg vil IMO være sikker nedrykker..men Esbjerg vil på et tidspunkt begynde at vinde kampe og derfor må vi gerne snart begynde at vinde nogle kampe i superligaen.

Naturligvis er det dejligt at vi har præsteret et bedre resultat end forventet..men det hjælper jo ikke her og nu på vores likviditet.

Konkursen er et scenario - men jeg tror ikke det kommer nu hvor Brøndby har sagt farvel til Per B og lønnings niveauet er kommet ned i spiller truppen.

Brøndby har stadig et Brand, et stadion og ikke mindst en kultur.... vi mangler nu penge, sponsorer og ikke mindst at undgå at at tabe ferie penge sagen.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #37461: 02 Sep 2012, 21:25 »

Thumbs Up O-O mod FCN er altså et ok resultat og det er vigtige point at få.

Heldigvis har Esbjerg og Silkeborg et ualmindeligt dårligt bundniveau, Silkeborg vil IMO være sikker nedrykker..men Esbjerg vil på et tidspunkt begynde at vinde kampe og derfor må vi gerne snart begynde at vinde nogle kampe i superligaen.

Naturligvis er det dejligt at vi har præsteret et bedre resultat end forventet..men det hjælper jo ikke her og nu på vores likviditet.

Konkursen er et scenario - men jeg tror ikke det kommer nu hvor Brøndby har sagt farvel til Per B og lønnings niveauet er kommet ned i spiller truppen.

Brøndby har stadig et Brand, et stadion og ikke mindst en kultur.... vi mangler nu penge, sponsorer og ikke mindst at undgå at at tabe ferie penge sagen.

Som landet ligger er alle point vigtige. Og det er altså de danske mestre vi tager point fra her. Det var virkelig dumt at vi ikke vandt i sidste uge, da Esbjerg uden tvivl bliver et af de hold vi kommer til at kæmpe med. At spillet igen, igen ikke var optimalt er så en anden og mindre side af sagen. Men ja 0-0 er godkendt.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #37462: 02 Sep 2012, 22:12 »

Jeg synes egentligt ikke at vi skal gå ud og købe nye spillere til truppen. Så så jeg hellere at vi fandt penge og købte en ny træner. Om Auri så bliver ass. træner eller om det bliver en træner duo vi har, det skide lige meget, vi skal bare have en bedre træner som kan få kvaliteten frem i den trup vi har, for det kan Auri ikke. Auri er slet ikke god nok til det her.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

blomvikings
Manager

« Svar #37463: 03 Sep 2012, 01:54 »

Jeg begriber ikke hvordan SMC kan få penge for at spille fodbold..... Nu vinder han ikke engang hovedstødsdueller længere?

Men vigtigt med point igen. Nu skal vi have en god pause, og så en sejr mod Horsens !

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #37464: 03 Sep 2012, 09:35 »

Det jeg bare har bidt mærke i her i de sidste par uger, er at jeg synes der har været rigtig mange rygter i omløb om rigtig mange spillere. Hvis man ser på hvad medierne skrev om vores økonomi i foråret, og hen over sommeren, så burde der jo ikke være plads til indkøb, salg af Krohn eller ej.

Du kan have ret i at som rygterne har lydt, har i ikke haft økonomien til det, men som jeg ser det er de 10 millioner i har lånt af Benny gjort at i har råd til at hente et par forstærkninger omend de skal være billige. Salget af Krohn-dehli har også givet noget likviditet, og det har været det som har været jeres problem tidligere - da i pr. 30.6 kun havde 488 kroner i banken, og ikke bare kan låne penge i banken.

Men pt. forventer jeg godt i kan bruge en mindre sum på f.eks. Ørnskov

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #37465: 03 Sep 2012, 11:34 »

Er vinduet ikke lukket, så vidt jeg ved skal man have dispensation fra FIFA/UEFA, på den her tid af året?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #37466: 03 Sep 2012, 11:39 »

Er vinduet ikke lukket, så vidt jeg ved skal man have dispensation fra FIFA/UEFA, på den her tid af året?

Nej - det danske transfervinue lukker først 23:59 i aften. Så vi kan købe fra alle lande, men kun sælge til klubber i lande der ikke har et lukket transfervinduer (og det er få lande) - Men vi kan købe fra alle andre lande.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #37467: 03 Sep 2012, 12:12 »

Når ok, jeg troede bare det hele lukkede igår Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #37468: 03 Sep 2012, 12:13 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #37469: 03 Sep 2012, 14:04 »

hente
NEJ! Nu må det satme være nok.  ticked off
1. Auri - DUMPET
2. SMC - dumpet
3. NM - Han vil aldrig slå igennem som superligaspiller. Han har ikke på noget tidspunkt vist sig som dygtigt nok til at kunne begå sig i Brøndby.

Vi må simpelthen stoppe med at hente 3 rangsspillere. Vi har nok i truppen der allerede ikke har niveau, vi behøver ikke flere!

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sider: 1 ... 2496 2497 [2498] 2499 2500 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010