home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2493 2494 [2495] 2496 2497 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170562 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37410: 26 Aug 2012, 23:28 »

Det er top 5 over fejl vi har lavet i lang lang tid at vi lod ham smutte.. Specielt nu, hvor vi VIRKELIG mangler en der slår ihjel.. Han var ingen særlig god spiller, men hamrende rutineret og ondskabsfuld i alt hva han lavede..
Lige præcis. Vores hold skriger jo på en mand som ham for tiden! En spiller som ikke bare bakker og bakker, men som tør gå hårdt til boldholderen.

Zone 43
Manager

« Svar #37411: 27 Aug 2012, 14:13 »

Mandriel smed lige dette i skakten. Var ikke ordret, men betydningen var den samme:

Pressemeddelelse til Onside: Grundet fremlæggelse af regnskab d. 31 august, stiller Brøndby IFs ledelse pt. ikke op til interviews omhandlende selskabets fremtid.

Jeg skimmede nogenlunde samme tekst på en sms, Hamza fik op til kampstart i går. Jeg ved dog ikke hvor meget man skal ligge i det. Det er ikke just nogen hemmelighed at pengene er meget små, men når der skrives ".. omhandlende selskabets fremtid." lyder det imo lidt for sensationsagtigt, ren EB-style. Jeg tror, at man ved at have taget de to første skridt, Per afgang fra A/S'et og oprettelsen af BST, har åbnet nogle døre for sponsorer og investorer, der måske blot afventer halvårsregnskabet og evt. det tredje skridt i den rigtige retning.
Samtidig kan der måske komme lidt uventet hjælp fra Kasi (som kompensation for manglende betaling af 40+ mio?):
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/kasi-jesper-hverver-sponsorer-til-broendby

Jeg glæder mig ihf. til at se, hvad der sker på fredag med halvårsregnskabet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37412: 27 Aug 2012, 14:24 »

Det bliver helt af helvedes til det halvårsregnskab. Feriepengesag eller ej - og for helvede hvor må den gerne afgøres snart. Bare så vi ved hvor vi står.
Men det kan da godt være at de overrasker og der kommer en indsprøjtning (kaptial - forstås, selvfølgelig).

Men egentlig handler det måske blot om, at de vil have arbejdsro og så tager de spørgsmålene når det er fremlagt. Vi er allerede fucked rent præmiepulje, da vi har kalkuleret med en 6. plads.

Kunne være fedt hvis Kasi kunne få nogle AG sponsorer ind i Brøndby, btw... hvis de da vil tale med ham.
Manden selv, har dog ingen fremtid i klubben de næste mange år.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #37413: 27 Aug 2012, 17:16 »

Der er ingen tvivl om at "nogle" personer gerne vil tale krisen større - det kan være ren spekultationeller det kan være nogen af de folk der er blevet trådt over tæerne af ledelsen.

Men når en ledelse går ud med en melding om ikke at ville udtale sig så er det ikke et godt signal... det tyder på en trængt ledelse som ikke har mange økonomiske redskaber tilbage - det kan selvfølgelig også være fordi der ligger en rednings plan..men det kan desværre også være det modsatte..således ledelsen ligger op til at få gennemført en betalingsstandsning .

Usikkerheden omkring Brøndbys økonomi er så stor at alle seriøse forretnings partnere holder sig langt væk.. samtidig er Brøndby i en uheldig situation omkring lån..det er ganske enkelt ikke muligt at optage nye lån... og der er
en katastrofe for et hvert selskab.

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37414: 28 Aug 2012, 08:28 »

Som førhen skrevet, så er Onkel Benny der for klubben:
http://www.sporten.dk/superligaen/benny-laaner-broendby-millioner

Brækker mig over klubben situation.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #37415: 28 Aug 2012, 15:10 »

Rolig nu, vi har de penge vi skal bruge. Desuden blev alt godt efter nytår, alt andet er onde rygter fra de onde medier. Og de, sammen med stolpe ud, er årsagen til alt ondt gennem de senere år.

Nå, men for at være seriøs, så er det godt vi ikke har brug for en ("ond") rigmand.. Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #37416: 28 Aug 2012, 15:15 »

Det står håbløst til kassen er totalt tom, og vi står overfor en ferie penge sag der kan koste os op mod 23 millioner, samt vi mangler juli afdrag fra kasi, samt han næppe betaler de sidste 41 mill, alt i alt små 70 millioner kroner, i udgifter og tabte indtægter.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #37417: 28 Aug 2012, 17:52 »

Jeg tænkte på, har vi ingen udebane trøje?   Huh

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Anfield Road
Manager

« Svar #37418: 28 Aug 2012, 17:59 »

Virker lidt underligt at de ikke sælger den på shoppens hjemmeside.  Ubeslutsom Og jeg kan heller ikke finde den andre steder. Men mon ikke vi har. Om end ikke andet så den samme som sidste år  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #37419: 28 Aug 2012, 18:02 »

Udebanetrøjen kommer i løbet af vinterpausen. Så nej, lige nu har kun vi én trøje. Og med programmet i mente for efteråret vil den heller ikke blive taget i brug.

- Daniel Agger.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #37420: 28 Aug 2012, 18:21 »

Når okay. Men glæder mig til at se den. Smiley

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #37421: 29 Aug 2012, 10:07 »

Udebanetrøjen kommer i løbet af vinterpausen. Så nej, lige nu har kun vi én trøje. Og med programmet i mente for efteråret vil den heller ikke blive taget i brug.

Skal vi ikke spille ude mod Horsens før til foråret? Huh Så har vi da i hvert fald ikke bruge for en....

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37422: 29 Aug 2012, 10:09 »

Skal vi ikke spille ude mod Horsens før til foråret? Huh Så har vi da i hvert fald ikke bruge for en....

Nej, kun hjemme.

Derudover, så er det ingen overraskelse over hvordan den ser ud.
Tag AGF's udebanetrøje og skift ud med Brøndby gear, så har du vores udebanetrøje.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2012, 10:10 af Skovlyst » Logged

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #37423: 29 Aug 2012, 20:24 »

Den er sparret væk... går vi konkurs så kan det jo ikke betale sig at lave en ude trøje til os Wink

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #37424: 29 Aug 2012, 20:28 »

Dejligt at se Brøndby vinde en kamp.... håber stadig at vi klarer den i Superligaen.... vil hade at skulle se et lokal opgør mellem Otterup (når vi rykker op) og Brøndby Peace

YNWA

Sider: 1 ... 2493 2494 [2495] 2496 2497 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010