home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2491 2492 [2493] 2494 2495 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170650 gange)
Enzo
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37380: 26 Aug 2012, 18:33 »

Tja, må indrømme at savnet af Krohn for mig mest er grundet vi ikke lader til at have fået noget reelt for ham. Derudover tror jeg egentlig at Stryger og Jan K ville have godt af at bytte pladser i den opstilling der. Håber Oke viser noget farligt i front nu hvor han får en chance fra start!

ved du hvordan det står til med Absalonsen?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #37381: 26 Aug 2012, 18:51 »

Jeg har ingen idé.. og den er lidt skidt den situation, på den ene side spiller han jo godt når han er i form, på den anden side har han også spillet for rivalen, selvom det nok ikke er et punkt, hvor på vi kan tillade os at være kritiske, og hvis han bare gider at kæmpe for klubben så kan han vel også vinde de fans tilbage som ser skævt til ham.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37382: 26 Aug 2012, 18:57 »

Mandriel smed lige dette i skakten. Var ikke ordret, men betydningen var den samme:

Pressemeddelelse til Onside: Grundet fremlæggelse af regnskab d. 31 august, stiller Brøndby IFs ledelse pt. ikke op til interviews omhandlende selskabets fremtid.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager

« Svar #37383: 26 Aug 2012, 18:57 »

Jeg har ingen idé.. og den er lidt skidt den situation, på den ene side spiller han jo godt når han er i form, på den anden side har han også spillet for rivalen, selvom det nok ikke er et punkt, hvor på vi kan tillade os at være kritiske, og hvis han bare gider at kæmpe for klubben så kan han vel også vinde de fans tilbage som ser skævt til ham.
Jeg ser ham gerne i klubben, selvom han er gammel fck'er. Jeg ser intet problem i sådanne transfers, medmindre en det var en spiller som f.eks. Kvist.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager

« Svar #37384: 26 Aug 2012, 18:58 »

KOM NU !!! Thumbs Up

Liverpool spillede godt og tabte ikke, så nu må Brøndby gerne gøre det samme og vinde Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Naustratze
Gæst

« Svar #37385: 26 Aug 2012, 18:59 »

EFB-BIF, begge 2 har solgt deres bedste spiller i dette vindue, og begge 2 har deres værste sæson nogensinde, hvilken kamp. Kom så EFB, se om i kan undgå at tabe endnu en gang!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37386: 26 Aug 2012, 19:01 »

EFB-BIF, begge 2 har solgt deres bedste spiller i dette vindue, og begge 2 har deres værste sæson nogensinde, hvilken kamp. Kom så EFB, se om i kan undgå at tabe endnu en gang!

Har fiskerne ikke en tråd til det der?
Og er hele holdet kommet på fultid i stedet for deltid?

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #37387: 26 Aug 2012, 19:43 »

Puha, sidder jo slemt med en mistanke om at Tørnæs koster mål i dag...

verdenskrig
Manager

« Svar #37388: 26 Aug 2012, 20:03 »

Ikke hans heldigste kamp, men regner med at han hæver niveauet i anden halvleg, for Tørnes er en klasse keeper Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37389: 26 Aug 2012, 20:30 »

Auri bør ryge, hvis Esbjerg ender med alle 3 point, som det ser ud til lige nu.
Point eller ej i Parken, så bør Esbjerg blive kørt midt over.

Nice med Riza på banen, btw.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #37390: 26 Aug 2012, 20:47 »

Vil skide på hvad Werge mener at Oke har af mangler, syntes han er klasse at se på. Hurtig og ivrig, og så prøver han da at lave lidt af det lidt frækkere tekniske vi søger!

Dumic og Stenderup må i min bog gerne tage over i forsvaret sammen snarest, måske Goodson kunne bruges til et eller andet som en defensiv midtbane erstatning/ekstra angriber sidst i kampene, syntes han ofte ser sløj ud defensivt grundet sin speed.

En ideal opstilling for mig ser nok nogenlunde således ud:

Tørnes
  Randrup-Stender-Dumic-Norouzi
Semou(prøve goodson)/Mike-Thyge
  Drømmedahl       Stryger Larsen
                        Oke
             Makienok

Point eller ej, så syntes jeg VIRKELIG at det så godt ud de minutter vi spillede med Oke og Makienok, desværre mangler der så nok bare nogle kvalificerede reserver.

Har så mange gange håbet på mere fra Jan K, men syntes virkelig ikke han er god nok til sin løn, han er klasse at have i truppen, men så skal han 8x ned i løn. Samme type som Daugaard var i mine øjne, han kan i perioder, men mest af tiden passer han bedst som indhopper.

Måske vi skulle kigge mod Esbjerg for en forstærkning, ham der krøltoppen der scorede er da ret vild!

Edit: ellers intet ondt om Werge, er stor fan af ham, han er en klasse kommentator, men han virker dog lidt for hård ved Oke/for glad for Makienok i min bog Smiley
« Seneste Redigering: 26 Aug 2012, 21:05 af BelthazorDK » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #37391: 26 Aug 2012, 20:52 »

Tror vi bliver taberdømt med så mange spillere på banen.

verdenskrig
Manager

« Svar #37392: 26 Aug 2012, 20:52 »

Grin

Vigtigt vigtigt at vi ikke taber den her kamp Smiley

Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37393: 26 Aug 2012, 20:53 »

1 point mod Esbjerg, og set på deres form og spil, så bør Brøndby give Auri en fyreseddel.
Han er ikke stærkt nok som cheftræner til at have med disse spillere at gøre.

Som førhen skrevet, skal vi have en Rioch-type. Tysk eller britisk.
Alternativt, hvis vi kunne hente en klon af Ariel Jacobs, så ville det nok være det mest optimale.

Den træner vi har nu, er assistent og ikke mere.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #37394: 26 Aug 2012, 20:54 »

Hvordan skal vi vinde guld når vi ikke kan slå Esbjerg? Silkeborg fik desværre også point, men vi kan da håbe at Horsens vinder i morgen.

Sider: 1 ... 2491 2492 [2493] 2494 2495 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010