home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2479 2480 [2481] 2482 2483 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171266 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37200: 13 Aug 2012, 20:13 »

Det er ikke for at provokere, men der er en del at kommentere på i det her indlæg.

At sige at Brøndby har det flotteste stadion i Danmark er imo ret subjektivt. Nu har jeg selv kun været i Parken og Farum Park, men flere af dem jeg kender, der har været flere steder i landet siger, at Brøndby stadion ikke har en særlig god kvalitet. At I har nogle passionerede fans kan jeg kun være enig i, men selve Stadion har jeg ikke hørt særlig meget godt om.

Du siger at klubben har det bedste sammenhold, og det ved jeg ikke om jeg kan være enig i. Jeg har ikke specielt indtryk af at jeres spillere vil gøre alt for hinanden og altid bakker naboen op hverken på eller uden for banen. Sammenholdet mellem fans er stærkt, men blandt spillerne og staben er det måske at skyde lidt over målet at sige, at I har det bedste sammenhold. Heller ikke det værste, men...

Du siger også at der skal noget helt nyt ind, men nævner René Meulensteen som værende en fejl. Han kom fra United som ungdomstræner, og var da i dén grad noget helt nyt. Ganske vist var han ikke en profileret træner med et flot cv, men han kan da på ingen måde gå ind under klagen over nepotisme i Brøndby.

Derudover tror jeg ganske enkelt ikke på, at man kan hive en profileret træner til klubben fra hverken Norge eller Sverige. Alle problemerne på direktionsgangen er nok også nået over Øresund, og jeg tror I skal gå efter en dansk træner eller en træner med erfaring fra bunden af en liga i et af vor nabolande. Nok er BIF stadig et brand med stor genkendelsesværdi, men 6 år med mildest talt skuffende resultater og konstant medieopmærksomhed af negativ karakter gør ikke jeres attraktivitet som arbejdsgiver for en træner større.

Lige for at kommentere på stadion.
Jeg har været på alle nuværende superliga stadions + hb køge, vejle og viborg fra 1.division.

Brøndby stadion er uden tvivl det flotteste (min mening) det er lukket hele vejen rundt, international klasse indretning i vip loungen, og tilskuerpladserne er ens -sydsiden.
Det er efter min mening kun få stadions i DK der er præsentable og er med til at udvikle dansk fodbold i sin helhed.

-Parken
-Brøndby  Eneste to stadions ved plads til over 25.000 og de eneste stadions hvor jeg har oplevet virkelig klasse udenom banen.
----------------------------------------------------------------------
-Esbjerg (Har fået et flot stadion efter deres ombygning)
-Farum - Pænt og stilet
-Midtjylland - ok
-AGF -ok
----------------------------------------------------------------------
Stadions som:
SønderjyskE - Værste stadion jeg har været på, hører ikke til i landets bedste række.
Lyngby - Ligeså ringe
Silkeborg - Udeholdets fans skal stå på en grusvold uden overdækning?
Randers - Samme som Silkeborg
Horsens - Ok efter ombygning, men trist man står på samme tribune og stemningen forsvinder hurtigt
AAB - ok.

Mener stadig alle er bagud på det område..

Anfield Road
Manager

« Svar #37201: 13 Aug 2012, 20:14 »

Slap nu af. Det er bare fodbold.

funny  funny

du burde bannes  Wink  Grin
Nu har vi siddet også losset Auri ned og så kommer du med den samme gang vås  Wink

(ironi kan være anvendt).

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37202: 13 Aug 2012, 21:46 »

(ironi kan være anvendt).

What? Troede du mente det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37203: 13 Aug 2012, 21:56 »

What? Troede du mente det.

Det gjorde han, sidste linje var også ironi, og den blev derved ophævet. Dumme Skovlyst.

blomvikings
Manager

« Svar #37204: 13 Aug 2012, 22:59 »

For at have det bedste stadion, behøver det vel ikke at være stort?

Jeg har været på alle stadions i superligaen og 1 division med undtagelse af FC Fyn og Hobro.

Nu er jeg ikke typen som går op i mad udvalget osv. Da jeg altid bestiller griller med brød. Så det vil jeg ikke gøre mig klog på!

FCN, AaB, FCM, Viborg og Vejle. Det er mindre stadions, iforhold til BIF, GF og FCK. Men synes da bestemt det er lækre stadions. Hvis man blot kigger på udseende.

Men Brøndbys er da på ingen måde i særlig god stand som sådan, ligesom mange andres hellere ikke er. ("I tænker, jaja, hvornår han været der sidst". Jeg boede på hotellet ved Brøndby hallen og var på kursus inde på stadion i 3 eller 4 dage for et år siden, blot så vi har den misforståelse ude af verden Wink )..

Dog har jeg altid ting waaaaauw, når Faxe tribunen gyngede når man så det i TV. Men man blev dog en smule skuffet, da man selv stod der, med en 15-20 andre. Bare der gynger den jo  Opstemt

Dog fedt i har fået lavet graf nede under tribunen.

Jeg synes det er en meget væsentlig del af det.

Du bestiller altid "griller med brød", det kan du bl.a. ikke få i Parken længere.

Og ja, de omtalte stadions er da fine og pæne stadions. Men der kræves, i min optik, et højt lydniveau for at gøre oplevelsen fuldendt, og den opnås altså ikke med 3-4.000 på stadion.

Ariana Grande
Manager

« Svar #37205: 13 Aug 2012, 23:00 »

Du bestiller altid "griller med brød", det kan du bl.a. ikke få i Parken længere.

Og ja, de omtalte stadions er da fine og pæne stadions. Men der kræves, i min optik, et højt lydniveau for at gøre oplevelsen fuldendt, og den opnås altså ikke med 3-4.000 på stadion.

Hvaaad?
Det burde være ulovligt, ikke at sælge "griller med brød"!

blomvikings
Manager

« Svar #37206: 13 Aug 2012, 23:08 »

Hvaaad?
Det burde være ulovligt, ikke at sælge "griller med brød"!

De burde få fratrukket point...

HansenLFC
Gæst

« Svar #37207: 13 Aug 2012, 23:19 »

Så er der jo kun FCK & Brøndby som emner til at ha det bedste stadion. For det 3 største stadion, der skal man jo have briller for at kunne se indtil banen, nemlig AGF. Desuden står fansne så langt fra hinanden, det nærmest er umuligt at høre, hvad de andre synger.

Men BIF vs FCK. Jaaaah, der er fordele og ulemper ved begge. Tvivler på der bliver enighed om det herinde  crazy

Begge har graf bag deres stemnings tribune. Begge har elendige toilet forhold, ihvertfald ved udeholdet. Menuen på de to stadions, kan jeg ærlig talt ikke huske, længe siden, man har haft fornøjelsen af superliga bold. Stemnings mæssig, tja. FCK vinder klart, når nedre C brøler med, som dog høre til sjælenhederne efterhånden. VIP, der er BIFs virkelig veludført. Har dog aldrig oplevet Parkens VIP.

Men det lyder jo fuldstændig vanvittigt at man vælger at tager griller med brød ud. Det trækker satme ned i min bog. Menuen på et stadion, det er griller, jeg er ikke til pizza og flutes på stadion!

Ariana Grande
Manager

« Svar #37208: 13 Aug 2012, 23:23 »

Det samme med folk der sidder og spiser franske hotdogs.
Jeg har lyst til at gå ned og klaske svinet ud af hånden på dem og bede dem om at man the fuck up!

plutonium
Manager

« Svar #37209: 13 Aug 2012, 23:29 »

Hvis ikke du selv har været der, men kun kan bedømme det ud fra TV og hvad andre siger, så synes jeg ikke du skal udtale dig om det.

Som du selv siger, så har jeg ikke selv stået der, så jeg vil slet ikke gå ind i, hvilket stadion der er det flotteste/bedste. Jeg elsker Parken, men jeg er også FCK-fan, så det giver jo sig selv. Jeg var imponeret over Farum Park, der kun mangler størrelsen (som du selv siger).

Netop derfor udtaler jeg mig ikke personligt om hvordan nogen stadions er i forhold til at være 'det bedste', for jeg har ganske enkelt set for få. Men det ændrer ikke på, at man nok er farvet i sin vurdering af eget stadion. Jeg har ikke hørt mange rosende ord om Brøndby Stadion fra andre (forud fra dig), og det er det eneste jeg har at gå ud fra. Selv min morfar og onkel, der er Brøndby fans, mener at Parken er et bedre stadion, selvom de til hver en tid mener at Brøndby Stadion har en bedre stemning og alt det der. Men de er nu heller ikke så aktive på stadion som de var engang crazy

Det er kun derfor jeg stiller spørgsmålstegn ved, om Brøndby Stadion virkelig er et es I har kan slå op, når I søger træner. Der er ingen tvivl om at trænere ligesom spillere gerne vil optræde i de største og bedste stadions.

MEN! når det så er sagt, så er jeg faktisk glad for den gennemgang du lavede i dit forrige indlæg! Det giver et meget godt overblik, selvom jeg vil foretrække at tage tingene ved selvsyn Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #37210: 13 Aug 2012, 23:31 »

Men det ændrer ikke på, at man nok er farvet i sin vurdering af eget stadion.

yeees.
Mascot Park er the shiiit!
I sær vores udebaneafsnit. De stå pladser vi har er vanvittige.
Og man får gratis bad hvis det regner.
Det bliver ikke bedre!

verdenskrig
Manager

« Svar #37211: 13 Aug 2012, 23:36 »

Men det lyder jo fuldstændig vanvittigt at man vælger at tager griller med brød ud. Det trækker satme ned i min bog. Menuen på et stadion, det er griller, jeg er ikke til pizza og flutes på stadion!

Parkens mad er jo direkte til lokummet.. På udebaneafsnittet er det eneste man kunne få en slap hotdog eller en død pølse.. Hos os kan man få en rigtig grillertmed brød, man kan få dominos Pizza, kage, kaffe, kakao, slik.. Ud fra hva jeg har oplevet de to steder så er vores sortiment af mad bredere OG klasser over hva jeg har oplevet i Parken som har det største stadion men den elendigste gastronomi af alle de stadions jeg har besøgt..

At jeg så bare synes vores stadion er federe i sin opbygning og design er jo så bare min mening, og nej vi bliver aldrig enige.. Men for igen at tale om uægte vs ægte, så har vi bygget vores eget stadion, mens fck har købt deres Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #37212: 14 Aug 2012, 01:41 »

Parkens mad er jo direkte til lokummet.. På udebaneafsnittet er det eneste man kunne få en slap hotdog eller en død pølse.. Hos os kan man få en rigtig grillertmed brød, man kan få dominos Pizza, kage, kaffe, kakao, slik.. Ud fra hva jeg har oplevet de to steder så er vores sortiment af mad bredere OG klasser over hva jeg har oplevet i Parken som har det største stadion men den elendigste gastronomi af alle de stadions jeg har besøgt..

At jeg så bare synes vores stadion er federe i sin opbygning og design er jo så bare min mening, og nej vi bliver aldrig enige.. Men for igen at tale om uægte vs ægte, så har vi bygget vores eget stadion, mens fck har købt deres Grin

Ægte/uægte har imo intet med det at gøre crazy

I det hele taget hader jeg al den snak om hvorvidt man er 'ægte' eller ej. Men det ved du jo også at jeg synes xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37213: 14 Aug 2012, 07:51 »

Det gjorde han, sidste linje var også ironi, og den blev derved ophævet. Dumme Skovlyst.

Oli raus.

Brøndby er de beeeeedste! Dem kan ingen tæske!

Randrup - Goodson - Dumic - Norouzi
til start mod FCK. 1-0 til os, mål af Uche, som bliver skiftet ind i slutminutterne.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2012, 07:53 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #37214: 14 Aug 2012, 23:47 »

http://www.bold.dk/nyt/Bjur-regner-med-Sarki-afklaring-i-morgen
Jeg tror roligt man kan smide en hund på, at han afløser Krohn, der ryger kort før vinduets lukning for et par poser peanuts og lidt kildevand (hint) til at skylle ned med. Jeg tror den er ret sikker.

#GuldetKommerHjem #NegereErVejenFrem

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2479 2480 [2481] 2482 2483 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010