home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2472 2473 [2474] 2475 2476 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171645 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37095: 08 Aug 2012, 10:37 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/brondby-tester-tidligere-chelsea-kant så sker der da lidt, men må indrømme jeg kender meget lidt til den spiller Smiley

Der er nok en grund til at han er tidligere Chelsea-spiller  Wink
Men altså, hvis han kan noget, så vil han da pynte!

Meeeen, sku vi nu ikke kigge på nye målmænd/forsvarspillere istedet?

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #37096: 08 Aug 2012, 10:40 »

jeg er helt enig blomvikings, helt sikkert der vi mangler forstærkning i første omgang ..Smiley  tror dog det kunne tyde på der er et salg af MKD op over, bare en fornemmelse jeg har desværre ..Smiley

N17
Manager

« Svar #37097: 08 Aug 2012, 11:14 »

Hvis vi har muligheden for en gratis forstærkning til vores kanter, så kan jeg ikke se, at det ene skal udelukke det andet?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

krededk12
Reserveholdsspiller

« Svar #37098: 08 Aug 2012, 11:26 »

« Seneste Redigering: 08 Aug 2012, 11:30 af krededk12 » Logged

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #37099: 08 Aug 2012, 11:43 »

Eller de kan pisse i bukserne for at holde varmen, hvor resultatet også vil være, at det kun er en midlertidlig løsning. En midlertidlig løsning på problemer der ligger så dybt, at den helt store fiasko kan komme som et lyn fra en klar himmel. En himmel der dog efterhånden ikke er særligt klar, da alle og enhver efterhånden kender til situationen, men dog samtidigt bliver fyldt med håb og tro, når store folk i klubber siger at det egentligt ikke går så skidt endda. For jo, det går helt af helvedes til. Placeringen i Superligaen efter 11. spillerunde kan blive meget afgørende, samt et salg af Krohn-Deli SKAL ske, da han efterhånden er eneste spiller de kan få +3-4 millioner for. Nedrykning er et tema - Glasgow Rangers ligende scener er ikke utænkeligt.

Zone 43
Manager

« Svar #37100: 08 Aug 2012, 17:03 »

http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/238383/broendby_droefter_pengejagt.html
Der skulle være tale om at hente 15 mio. ifl. dette link. Forhåbenlig vil det betyde at kan man sikre økonomien året ud, imens man arbejder hårdt på at ændre strukturen i efteråret, og præsentere denne. Worst case scenario'et rammer David Villa perfekt til sidst i indlægget.

Sarki er en spændende fætter, bedømt ud fra de YouTube klip jeg har set. Hurtig, teknisk dygtig og kan arbejde tilbage i banen også. Ham kunne jeg umiddelbart godt se som Krohns afløser.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #37101: 08 Aug 2012, 17:29 »

Chelsea købte Emmanuel Sarki tilbage i 2003, det vil sige for cirka 10 år siden. Dengang var knægten 15 år gammel, så at han har spillet i Chelsea er ikke ensbetydende med, at han er god nok til Superligaen. Èn ting er sikkert, han er en spiller som aldrig har fået udløst det potentiale som han viste for 10 år siden - ellers havde han nok haft en noget større karriere, end en masse  anden- og tredjerangs klubber. Desuden har han ikke set skyggen af nigerianske u-landshold siden dengang på U17 holdet. At han på nogen måde skulle være på niveau eller bare det der ligner, med Krohn-Deli er yderst tvivlsomt og nærmest utænkeligt. Desuden, så SKAL Krohn-Deli sælges. Han ligner en mand, der ikke gider spille i Brøndby, samt er vejen til "nemme" penge - hurtigt!
« Seneste Redigering: 08 Aug 2012, 17:31 af David Villa » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #37102: 08 Aug 2012, 21:22 »

At en klub som Brøndby er kommet så langt ud økonomisk er pinligt - at vi begynder at satse på en eller anden 5 rangs chelsea ex- talent er direkte bekymrende - Brøndby skal kun hente spillere som reelt kan forstærke holdet og hvem ved om Sarki kan det.... jeg håber ledelsen har så meget is i maven at de får styr på økonomien også må vi satse på¨at hente kontraktløse forstærkninger efter at vinduet er lukket... så vil de være masser af spillere som kan signes på kortidskontrakter.. . det er vores mulighed i disse så vanskelige tider  Forlegen

Vores trup er problematisk og vi kommer til at kæmpe i bunden hele sæsonen og det kræver at vi har nogle spillere som vokser på det mentale plan.... og hvem ser vi i den rolle ?

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #37103: 09 Aug 2012, 23:06 »

Jeg er virkelig skuffet over Michael - Men jeg kan godt forstå hans beslutning.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=95456
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 23:08 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #37104: 10 Aug 2012, 17:30 »

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37105: 10 Aug 2012, 17:33 »

Det er på tide! Nu kan man rent faktisk nikke genkende til slogan "Ingen over klubben" Vi kan rent faktisk nu være med til at vælge hvem der skal sidde i bestyrelsen, ligesom b-aktionærene kan vælge en.
Det er et skridt den rigtige vej, eftersom man holder fast i a-b aktierne. Det er rigtig positivt, det er kommet frem.

Vi kan nu ALLE være med til at rejse vores elskede klub.

Zone 43
Manager

« Svar #37106: 10 Aug 2012, 18:17 »

TMazz skriver det meget godt. Det er fantatisk, det er historisk i dansk fodbold at der kommer sådan en aftale i stand - jeg kender ihf. ikke andre fuldtidsprof. klubber herhjemme, der har sådan en aftale. Det er denne nyhed jeg har ventet siden Bjerregaards afgang fra A/S'et, og jeg tror at med denne aftale, at dette er starten på enden for hans vedkommende i Brøndby IF. Og hans vennekreds også i større eller mindre grad, Winther blev jo overtalt til at blive af Bjerregaard ved den lejlighed.

Jeg glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det på den korte bane, hvor der er mange problemer økonomisk som sportsligt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #37107: 10 Aug 2012, 18:40 »

Nu har jeg ikke læst så meget omkring det, men hvordan skaffer BST 21,5 millioner kroner ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37108: 10 Aug 2012, 19:44 »

Ved at jeg køber hele lortet Wink

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #37109: 10 Aug 2012, 20:01 »

Så de får penge for at købe det??? Læs lige mit spørgsmål igen, tak

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 2472 2473 [2474] 2475 2476 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010