Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 699 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2469
2470
[
2471
]
2472
2473
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5171726 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #37050:
06 Aug 2012, 21:30 »
Aros er idioter, det tror jeg alle kan blive enige om.
Jeg fatter dog ikke jeres hyldest af holdet efter kampen. I har tabt 3-0, til en af jeres rivaler. Som har været røv og nøgler de første kampe i ligaen og bliver sparket ud af Europa mod et amatør hold. Så hylder i lige frem spillerne efter sådan en indsats. Jeg ville vise min utilfredshed og fra opvarmningen næste kamp igen give den fuld hammer. Er der gået mode i at skulle holde abe fest i Aarhus, når i bliver revet rundt på banen?
Nogen forklaring på, hvorfor i var kommet på nedre igår?
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 21:33 af HansenLFC
»
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #37051:
06 Aug 2012, 21:32 »
Ingen tvivl om at I godt kunne have opnået flere point med lidt mere skarphed, men det er nu også der hvor jeg synes at i viser hvorfor I ligger hvor I gør. I kan ikke finde ud af at lave mål, og I kan ofte heller ikke finde ud af at holde en føring. I har heller ikke tur i den. Det lyder som nogle af de "sygdomme", som mange hold fra den nederste halvdel bakser med.
Det er en super opbakning I leverer på tribunen, og respekt for det, men nu hører jeg flere rent faktisk tale om at i hyldede jeres spillere i går. Jeg tror virkelig at det er vigtigt at I kender grænsen mellem at hylde og at stå bag holdet.
Hvis ikke, så bliver jeres spillere bare ved med at være en flok middelmådige tøsedrenge, der bare glæder sig til at komme ud og få en krammer af fansene efter endnu et nederlag.
EDIT: Og så var Hansen lidt hurtigere med en af mine pointer
verdenskrig
Manager
«
Svar #37052:
06 Aug 2012, 21:43 »
Jamen nej nu må i simpelthen stoppe... Sig mig har i nogensinde sat jeres ben på en fodboldbane og ved i hva der går gennem ens hoved når man spiller det? Vores hold lige nu får INGENTING ud af at vi pifter og skælder dem hæder og ære fra.. Intet.. Det er demotiverende, skræmmende, og gør bare at man bliver bange for at lave fejl. Det er det sidste vi har behov for.. Det vi viste i går var at vi er bag holdet så længe de kæmper for trøjen hvilket de gjorde.. Spillerne kæmper hva de har lært, prøver og prøver spiller i perioder godt.. altså hva mere kan man forlange? Få år tilbage var det en flok lejesvende der var fucking ligeglade. Nu har vi med unge spillere at gøre som kæmper for klubben trøjen, og som vil det her.
Vi havde haft en lang fed tur, haft en fed stemning hvor sammenholdet og vokalen var rigtig god.. Vi havde en lang tur hjem, og det er begyndt at gå op for os at vi kommer til at tabe meget i år.. Så vi havde bare brug for at være positive på en eller anden måde.. Derudover er det jo også fedt at komme ind til spillerne da de er kendte og prof og nogle man ser op til.. Så at komme ind, veksle et ord med dem, give dem et kram og et klap på skulderen er da bare en god afslutning på en kamp som vi taber pivhamrende ufortjent.. En fed oplevelse som trods alt giver en et lille smil på læben og det begge veje..
Snakkede også med Tørnes om det til træning, og han kunne heller ikke se hva det hjalp at man pifter af holdet og decideret skulle forfølge enkelte spillere.. Som han helt korrekt sagde " Alle der har spillet fodbold ved hvor lidt det vil hjælpe på et hold der har det svært"
Tro mig når jeg siger at det her betød meget for spillerne..
Grunden til at vi var på nedre var fordi øvre var i fare for at styrte sammen.. Meget betryggende..
Edit: I øvrigt? Revet rundt på banen? Har du siddet på dit hoved i det 90 min kampen blev spillet
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #37053:
06 Aug 2012, 21:51 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 21:30
Aros er idioter, det tror jeg alle kan blive enige om.
Jeg fatter dog ikke jeres hyldest af holdet efter kampen. I har tabt 3-0, til en af jeres rivaler. Som har været røv og nøgler de første kampe i ligaen og bliver sparket ud af Europa mod et amatør hold. Så hylder i lige frem spillerne efter sådan en indsats. Jeg ville vise min utilfredshed og fra opvarmningen næste kamp igen give den fuld hammer. Er der gået mode i at skulle holde abe fest i Aarhus, når i bliver revet rundt på banen?
Nogen forklaring på, hvorfor i var kommet på nedre igår?
For dælen jeg er dybt uenig med dig Hansen! Som jeg har forstået det, har Brøndby holdet vist en vilje til at ville det de har gang i, men bare ikke haft evnerne og skarpheden. I en sådan situation, skal holdes fans da stå bag dem, for så længe der er vilje er der vej og sammen står de sku stærkere! Havde holdet nu ikke vist den vilje til at ville få det til at fungere, så var det noget andet!
Men Brøndby holdet mangler lidt held, og til dels noget kvalitet og det har alle parter indset, derfor kan jeg kun sige fedt, at brøndby fansene støtter op om holdet. Det kan give spillerne den frihed at vide, så længe de kæmper, så har de fansene bag sig og ikke imod sig.
Som FCK fan, så vil jeg se gode og engagerede fodboldspillere. Vi har så mange gange i sidste sæson ikke vidst den tilstrækkelig vilje, og jeg har i disse situationer ikke noget problem med at pifte af dem, men til gengæld, så får de min fulde støtte om de taber til Esbjerg eller Brøndby, så længe de har vist gejsten og viljen! Jeg buede big time af N'doye sammen med mange andre, dengang i 2009 eller 2010, da han havde spillet en elendig kamp, og ikke vist viljen til at kæmpe for mit København. Til gengæld har han fået al den støtte jeg kunne give ham, da han viste viljen!
Så i bund og grund, forstår jeg godt Brøndby fansene hylder deres spillere, for at give dem selvtillid og lette presset fra fansene !
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37054:
06 Aug 2012, 21:53 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 21:43
Edit: I øvrigt? Revet rundt på banen? Har du siddet på dit hoved i det 90 min kampen blev spillet
Vi er overhovedet ikke enige omkring noget af det du skriver. Jeg er derimod fuldstændig enig med Ghertesteas.
Ang. den linje jeg lige har nappet fra dit indlæg. Nu var min kommentar ligeså meget henvendt efter jeres sidste tur i Aarhus hvor i også holdt abefest, selvom i tabte 5-0 eller sådan noget. Jeg så udmærket kampen igår også, men når man kigger på tavlen, så tabte i 3-1. Så er jeg ligeglad med, om i havde en dommerkendelse imod jer, om i ramte stolpen, om i brændte ti straffespark. Det hjælper intet.
Jeres hold burde komme fulde af selvtillid efter i eeeeeeeendelig vandt mod Silkeborg og ender istedet med at tabe 3-1 til AGF som har været r*v og nøgler denne sæson!
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #37055:
06 Aug 2012, 21:53 »
Der er vist ikke nogen der siger at i skal pifte og svine jeres spillere, og smadre alt i byen og på stadion fuldstændig, som i ellers er så gode til, men jeg tror bestemt det er forkert at decideret hylde spillerne. I har vist igennem 90 minutter at I står bag dem med jeres gode vokale opbakning. Jeg er tilhænger af at man i de 90 minutter støtter op alt hvad man kan(som i bestemt gjorde så flot i går), og at man så først efter kampen kan komme med eventuelle mishagsytringer. Men jeg er også tilhænger af at spillerne, med mindre de har leveret en pinlig indsats(som det trods alt ikke var af jeres i går), får en klapsalve med på vejen til sidst - netop så man viser at man er der.
Men at man decideret hylder sine spillere efter et nederlag til et ufatteligt formsvagt hold, som samtidig er ens næststørste rivaler - det forstår jeg godt nok ikke. Det er sikkert bare forskellen på Mentalitet Vestegnen© og så alle os andre.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37056:
06 Aug 2012, 21:56 »
Citat af: Hcan 06 Aug 2012, 21:51
For dælen jeg er dybt uenig med dig Hansen! Som jeg har forstået det, har Brøndby holdet vist en vilje til at ville det de har gang i, men bare ikke haft evnerne og skarpheden. I en sådan situation, skal holdes fans da stå bag dem, for så længe der er vilje er der vej og sammen står de sku stærkere! Havde holdet nu ikke vist den vilje til at ville få det til at fungere, så var det noget andet!
Men Brøndby holdet mangler lidt held, og til dels noget kvalitet og det har alle parter indset, derfor kan jeg kun sige fedt, at brøndby fansene støtter op om holdet. Det kan give spillerne den frihed at vide, så længe de kæmper, så har de fansene bag sig og ikke imod sig.
Som FCK fan, så vil jeg se gode og engagerede fodboldspillere. Vi har så mange gange i sidste sæson ikke vidst den tilstrækkelig vilje, og jeg har i disse situationer ikke noget problem med at pifte af dem, men til gengæld, så får de min fulde støtte om de taber til Esbjerg eller Brøndby, så længe de har vist gejsten og viljen! Jeg buede big time af N'doye sammen med mange andre, dengang i 2009 eller 2010, da han havde spillet en elendig kamp, og ikke vist viljen til at kæmpe for mit København. Til gengæld har han fået al den støtte jeg kunne give ham, da han viste viljen!
Så i bund og grund, forstår jeg godt Brøndby fansene hylder deres spillere, for at give dem selvtillid og lette presset fra fansene !
Det er det her, jeg mener Hcan. Spot on, abefest høre ikke hjemme efter nederlag mod en rival!
Citat af: Ghertesteas 06 Aug 2012, 21:53
Der er vist ikke nogen der siger at i skal pifte og svine jeres spillere, og smadre alt i byen og på stadion fuldstændig, som i ellers er så gode til, men jeg tror bestemt det er forkert at decideret hylde spillerne. I har vist igennem 90 minutter at I står bag dem med jeres gode vokale opbakning. Jeg er tilhænger af at man i de 90 minutter støtter op alt hvad man kan(som i bestemt gjorde så flot i går), og at man så først efter kampen kan komme med eventuelle mishagsytringer. Men jeg er også tilhænger af at spillerne, med mindre de har leveret en pinlig indsats(som det trods alt ikke var af jeres i går), får en klapsalve med på vejen til sidst - netop så man viser at man er der.
Men at man decideret hylder sine spillere efter et nederlag til et ufatteligt formsvagt hold, som samtidig er ens næststørste rivaler - det forstår jeg godt nok ikke. Det er sikkert bare forskellen på Mentalitet Vestegnen© og så alle os andre.
verdenskrig
Manager
«
Svar #37057:
06 Aug 2012, 22:03 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 21:53
Vi er overhovedet ikke enige omkring noget af det du skriver. Jeg er derimod fuldstændig enig med Ghertesteas.
Ang. den linje jeg lige har nappet fra dit indlæg. Nu var min kommentar ligeså meget henvendt efter jeres sidste tur i Aarhus hvor i også holdt abefest, selvom i tabte 5-0 eller sådan noget. Jeg så udmærket kampen igår også, men når man kigger på tavlen, så tabte i 3-1. Så er jeg ligeglad med, om i havde en dommerkendelse imod jer, om i ramte stolpen, om i brændte ti straffespark. Det hjælper intet.
Jeres hold burde komme fulde af selvtillid efter i eeeeeeeendelig vandt mod Silkeborg og ender istedet med at tabe 3-1 til AGF som har været r*v og nøgler denne sæson!
Undskyld hvad ? Selvfølgelig har det meget at sige i forhold til det vi diskuterer.. Hvis spillerne ikke havde ramt en bønne i kampen, havde spillet med hovedet under armen og været komplet ligeglad så er jeg enig i at det havde været sort.. Men det er ikke sandheden... Men kan da godt forstå du ikke kan sætte dig ind i vores handlinger til sidst, hvis du bare negligere at vi igen blev bortdømt, spillede en god kamp og burde have scoret flere mål.. Igen igen fristes man til at sige..
Det er bare så typisk folk som har siddet med næsen begravet i football manager og fifa hele deres liv, og som slet ikke har noget indblik i hva man som sportsmand har brug for og ikke brug for i svære tider.. I Brøndby står vi sammen om det her, og det viste gårsdagens scenarier efter kampen ganske tydeligt, ligesom vores opbakning også viste det..
Vi har piftet og piftet, og rauset og rauset i 6 år og er blevet konskevent dårligere..
Er abefest i øvrigt at man bakker op selvom man er bagud? Måske men så er jeg sgu glad for at vi ikke er så politiske korrekte som vejle ultra og almægtige Sektion 12, som i øvrigt er vand ved siden af os..
Misundelse er en grim ting..
verdenskrig
Manager
«
Svar #37058:
06 Aug 2012, 22:05 »
Citat af: Hcan 06 Aug 2012, 21:51
Er helt enig, og det du skriver her burde være logisk tænkning for enhver i min bog.. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan man kan tænke anderledes..
At vi synger og stadig bakker massivt op og overdøver hjemmeholdet selvom vi er nede 3-1 ude kan sgu aldrig blive negativt.. Nu stopper festen !
edit: hcan siger da noget andet end det du mener Hansen, ellers misforstår jeg et eller andet
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37059:
06 Aug 2012, 22:07 »
Tak for debatten VK, orker ikke at debattere med nogen, som skal blive personlige, fordi andre ikke synes som en selv!
Zone 43
Manager
«
Svar #37060:
06 Aug 2012, 22:08 »
Der er vel flere defenationer af hyldest - jeg vil personligt ikke kalde det en hyldest, det der skete i går, at man gav et klap på skulderen, high-fives o.l., fans og spillere imellem. Men det gør mig glad og stolt, at det er tilfældet, ligesom det var mod Ålborg og Silkeborg også.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #37061:
06 Aug 2012, 22:10 »
Citat af: Zone 43 06 Aug 2012, 22:08
Der er vel flere defenationer af hyldest - jeg vil personligt ikke kalde det en hyldest, det der skete i går, at man gav et klap på skulderen, high-fives o.l., fans og spillere imellem. Men det gør mig glad og stolt, at det er tilfældet, ligesom det var mod Ålborg og Silkeborg også.
Ja synes også hyldest er det forkerte ordvalg.. Det er mere en " Vi står sgu bag jer drenge, klap på skulderen, op med hovedet og videre " aktion.. Samtidigt er det jo også sjovt at være tæt på spillere man normalt ser op til og som man støtter på stadion.. Det giver lidt lir og er spændende og sjovt at høre deres meninger og holdninger til både kampen og den aktuelle situation,..
Og stolt gør det i den grad også mig.. Da vi løb ind frygtede jeg faktisk at nogle af vores hårde drenge som er på lidt af hvert ville tabe hovedet overfor spillerne, men jeg så ikke noget som var bare på grænsen til negativt..
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #37062:
06 Aug 2012, 22:10 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 22:05
Er helt enig, og det du skriver her burde være logisk tænkning for enhver i min bog.. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan man kan tænke anderledes..
At vi synger og stadig bakker massivt op og overdøver hjemmeholdet selvom vi er nede 3-1 ude kan sgu aldrig blive negativt.. Nu stopper festen !
edit: hcan siger da noget andet end det du mener Hansen, ellers misforstår jeg et eller andet
Du har ikke misforstået noget Verdenskrig, HansenLFC hentyder åbenbart ikke helt til alt jeg skriver
Dog syntes jeg det er offensivt at sige i overdøver hjemmeholdet
- Som jeg selv oplever det, lyder modstanderholdet altid til at være knap så syngende, men det er sku fordi man står midt i det. Jeg siger ikke i ikke overdøvede dem, for jeg så ikke kampen - men lige meget om det er på TV eller på stadion man sidder er det svært at sige hvem der sang højest
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
verdenskrig
Manager
«
Svar #37063:
06 Aug 2012, 22:12 »
Citat af: Hcan 06 Aug 2012, 22:10
Du har ikke misforstået noget Verdenskrig, HansenLFC hentyder åbenbart ikke helt til alt jeg skriver
Dog syntes jeg det er offensivt at sige i overdøver hjemmeholdet
- Som jeg selv oplever det, lyder modstanderholdet altid til at være knap så syngende, men det er sku fordi man står midt i det. Jeg siger ikke i ikke overdøvede dem, for jeg så ikke kampen - men lige meget om det er på TV eller på stadion man sidder er det svært at sige hvem der sang højest
Altså fra min plads virkede det sådan, og fik også meldinger om det samme hjemme fra stuen. Men nej du har naturligvis ret i at man kan have forskellige meninger alt efter hvor på stadion man sidder, men synes bare det var rimelig vildt at vi holdt vokalen på trods af kampens udvikling
Anfield Road
Manager
«
Svar #37064:
06 Aug 2012, 22:12 »
Jeg vil da helt klart sige at man burde hylde spillerne når de for første gang i mange år rent faktisk spiller 4 kampe i træk, hvor man kan se at de ønsker at vinde. Så fortjener de da mindst et skulderklap og en klapsalve. er helt enig med vk og Hcan her.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Sider:
1
...
2469
2470
[
2471
]
2472
2473
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »